Проект за Програмою intel «Скільки я коштую»




НазваПроект за Програмою intel «Скільки я коштую»
Дата конвертації31.07.2013
Розмір38.9 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
проект за Програмою INTEL «Скільки я коштую»

Автор: вчитель інформатики вищої категорії В. К. Бабич, НВК №16 м. Мелітополь

Актуальність: Кожна дитина хоч один раз у житті замислюється, скільки коштів витрачають батьки на нього. Чому батькам не вистачає грошей, звідки вони беруться, як допомогти батькам заощадити гроші. Розробка теми дозволила детальніше ознайомити учнів з проблемами сучасносної сім'ї. Даний проект також дозволив урахувати художні смаки учнів, їх власні інтереси та через особисту мотивацію підійти до вирішення проблем новаторства в інформатиці.

^ Навчальні предмети: інформатика, економіка, література, російська мова

Учасники: учні 8 класу

Цілі:

навчальна: створити умови для учнів, щоб вони самостійно та охоче отримували знання з тем розділу «Електронні таблиці» з різних джерел, розширювали та поглиблювали ці знання, вчилися використовувати отримані знання для рішення пізнавальних та практичних задач;

виховна: виробити в учнів відповідальне ставлення до праці, створити атмосферу сотворчості педагогів та учнів;

розвиваюча: стимулювати пізнавальний інтерес; розвивати творче мислення та осознаність взаємодії суспільних і наукових проблем з сучасними технологіями.

^ Очікувані результати:

- учні набувають навичок проводити опитування та аналізувати його результати;

- вдосконалювати навички пошуку інформації в Інтернеті, літературі на задану тему, вміти аналізувати її;

- удосконалювати вміння працювати з програмами PowerPoint, Publisher для створення презентацій, публікацій, веб-сторінок;

- навчитися оформлювати проект (елементи дизайну);

- удосконалювати вміння роботи в групах, доводити власну думку, робити висновки;

- навчитися робити самооцінку та взаємооцінку своєї роботи та роботи своїх однолітків.

^ Вхідні знання та навички:

  • Поняття ЕТ, формула, лист, книга, чарунка;

  • Знання клавіатури та вміння користуватися мишкою; вміння друкувати, копіювати, вставляти, зберігати інформацію на комп’ютері.

  • Базові вміння роботи з програмами Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint та Publisher).

  • Початкові вміння працювати в Інтернеті

  • Аналізувати, порівнювати, вибирати, ілюструвати, робити висновки

  • свідомо та правильно складати речення, необхідні для використання у найбільш типових ситуаціях.

  • продукувати писемне повідомлення з дотриманням мовних правил

  • формулювати думку у різних стилях і жанрах мовлення.

  • підготувати виступ і виголосити його з урахуванням ситуації спілкування

  • Досвід групової роботи


Матеріально-технічне, інформаційне та методичне забезпечення

  • ПК

  • Література: Є. Шестопалов. Інформатика 9 клас.

  • URL-адреси, використаних веб-сайтів:


http://www.agentura.ru/culture007/art/007/

http://www.agentura.ru/press/about/jointprojects/inside-zi/civilwar/

http://www.rusgal.ru/biblio/list/kry1.html

http://cins.ict.nsc.ru/citonod/My/Crypto/zhelnik.html

http://cins.ict.nsc.ru/citonod/My/Crypto/zhelnik.html

Оцінювання знань та вмінь:

выдбувається за допомогою спостереження за роботою учнів, ведення журналу, виконання завдань, а також створених ними кiнцевих продуктiв (презентацiй, публiкацiй, веб-сайтiв).

^ Кінцевий продукт:

публікація, веб-сайт

Опис проекту

Робота над проектом дозволила детальніше ознайомити учнів з проблемами сучасної сім'ї, замислитись, як тяжко працюють їх батьки, щоб належно одягти та прокормити їх. Проект пропонується для реалізації з учнями 8 класів, які починають вивчати інформатику за програмою поглибленого курсу, або учнів 10 класів. Працюючи над проектом,  учні розширюють і поглиблюють отримані під час уроків знання з електронних таблиць, використовуючи літературу, електронні енциклопедії, ресурси Інтернет.

Діяльність учнів:
Складається з двох етапів - теоретичного та практичного.

Теоретичний:
- ознайомлюються з вчительською презентацією, прикладами учнівських робіт та формами оцінювання публікації, презентації, веб-сайту;
- об’єднуються у групи за інтересами;
- обирають тему для дослідження;
- розподіляють обов’язки у групі;
- знаходять відповіді на тематичні питання, знайомляться з ними, розмовляють з батьками, узагальнюють та створюють звіт у вигляді публікації, веб-сторінки та презентації;
Практичний:
- збирають матеріали у Інтернет, літературі, проводять соціологічне опитування у батьків;

- обробляють отриманий матеріал;
- використовують дидактичний матеріал;

- створюють діаграму, пишуть висновки, оформлюють звіт;
- доповнюють звіт практичної частини у свою веб-сторінку, публікацію або презентацію.
- оцінюють згідно з критеріями свою роботу та роботу своїх однокласників;
- презентують свою роботу на конференції закладу.

Презентація

Формою представлення результатів проектної діяльності було обрано колективна доповідь з використанням слайдової презентації.

Працюючи над реалізацією проекту, учні підготували звіт у вигляді буклету та Web-сайта. По завершенні проекту учні обговорили результати своєї діяльності. Працюючи з листами самооцінки презентації, публікації, Web-сайта, створеними для цього проекту, кожний учень визначив свої навчальні досягнення, а також оцінив внесок свій власний та інших членів групи до реалізації проекту.

Схожі:

Проект за Програмою intel «Скільки я коштую» iconПочаток обласних курсів за програмою
Краматорський центр професійно-технічної освіти" з 19 березня почали свою роботу обласні курси педагогічних працівників птнз за програмою...
Проект за Програмою intel «Скільки я коштую» iconПро обласний конкурс навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього»
Управління освіти І науки Запорізької ода; кз «Запорізька обласна академія післядипломної педагогічної освіти» зор
Проект за Програмою intel «Скільки я коштую» iconКонкурс «Intel-Техно Україна» проводиться 14-17 лютого 2012 року...
Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді Міністерства освіти І науки та Київським національним університетом...
Проект за Програмою intel «Скільки я коштую» iconКонкурс «Intel-ЕкоУкраїна» проводиться 15-18 лютого 2011 року за...
Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді Міністерства освіти І науки та Київським національним університетом...
Проект за Програмою intel «Скільки я коштую» iconПроект за методикою intel «шкільна соціальна реклама»
Автор: вчитель англійської мови ІІ категорії Н. М. Савченко, вчитель англійської мови Н. П. Маруніна, нвк№16, м. Мелітополь
Проект за Програмою intel «Скільки я коштую» iconIntel® «Навчання для майбутнього» Основний курс
Проект передбачає вивчення учнями біографії та діяльності( першої жінки в історії Великої Британії), прем'єр міністра Маргарет Тетчер....
Проект за Програмою intel «Скільки я коштую» iconКонкурсу “Intel-Eko Україна 2012”
Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації надсилає лист від 23. 09. 2011 №3667/12 управління освіти І науки облдержадміністрації...
Проект за Програмою intel «Скільки я коштую» iconПроект за методикою intel „таємничі місця світу”
В багатьох країнах світу подібні пам’ятки є місцем паломництва туристів, але про Кам’яну могилу такого сказати не можна. Тему проекту...
Проект за Програмою intel «Скільки я коштую» iconСкільки океанів є на нашій планеті?
На скільки метрів можна засипати сіллю сушу, якщо випарити їх з усієї океанічної води?
Проект за Програмою intel «Скільки я коштую» iconМій рідний край моя Земля…
Ведучий 80… Так, всього 80 років відмічаємо цього року рідній Донеччині! Скільки видатних особистостей народилося на цій землі! Скільки...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка