Скачати 38.9 Kb.
|
проект за Програмою INTEL «Скільки я коштую» Автор: вчитель інформатики вищої категорії В. К. Бабич, НВК №16 м. Мелітополь Актуальність: Кожна дитина хоч один раз у житті замислюється, скільки коштів витрачають батьки на нього. Чому батькам не вистачає грошей, звідки вони беруться, як допомогти батькам заощадити гроші. Розробка теми дозволила детальніше ознайомити учнів з проблемами сучасносної сім'ї. Даний проект також дозволив урахувати художні смаки учнів, їх власні інтереси та через особисту мотивацію підійти до вирішення проблем новаторства в інформатиці. ^ інформатика, економіка, література, російська мова Учасники: учні 8 класу Цілі: навчальна: створити умови для учнів, щоб вони самостійно та охоче отримували знання з тем розділу «Електронні таблиці» з різних джерел, розширювали та поглиблювали ці знання, вчилися використовувати отримані знання для рішення пізнавальних та практичних задач; виховна: виробити в учнів відповідальне ставлення до праці, створити атмосферу сотворчості педагогів та учнів; розвиваюча: стимулювати пізнавальний інтерес; розвивати творче мислення та осознаність взаємодії суспільних і наукових проблем з сучасними технологіями. ^ - учні набувають навичок проводити опитування та аналізувати його результати; - вдосконалювати навички пошуку інформації в Інтернеті, літературі на задану тему, вміти аналізувати її; - удосконалювати вміння працювати з програмами PowerPoint, Publisher для створення презентацій, публікацій, веб-сторінок; - навчитися оформлювати проект (елементи дизайну); - удосконалювати вміння роботи в групах, доводити власну думку, робити висновки; - навчитися робити самооцінку та взаємооцінку своєї роботи та роботи своїх однолітків. ^
Матеріально-технічне, інформаційне та методичне забезпечення
http://www.agentura.ru/culture007/art/007/ http://www.agentura.ru/press/about/jointprojects/inside-zi/civilwar/ http://www.rusgal.ru/biblio/list/kry1.html http://cins.ict.nsc.ru/citonod/My/Crypto/zhelnik.html http://cins.ict.nsc.ru/citonod/My/Crypto/zhelnik.html Оцінювання знань та вмінь: выдбувається за допомогою спостереження за роботою учнів, ведення журналу, виконання завдань, а також створених ними кiнцевих продуктiв (презентацiй, публiкацiй, веб-сайтiв). ^ публікація, веб-сайт Опис проекту Робота над проектом дозволила детальніше ознайомити учнів з проблемами сучасної сім'ї, замислитись, як тяжко працюють їх батьки, щоб належно одягти та прокормити їх. Проект пропонується для реалізації з учнями 8 класів, які починають вивчати інформатику за програмою поглибленого курсу, або учнів 10 класів. Працюючи над проектом, учні розширюють і поглиблюють отримані під час уроків знання з електронних таблиць, використовуючи літературу, електронні енциклопедії, ресурси Інтернет. Діяльність учнів: Складається з двох етапів - теоретичного та практичного. Теоретичний: - ознайомлюються з вчительською презентацією, прикладами учнівських робіт та формами оцінювання публікації, презентації, веб-сайту; - об’єднуються у групи за інтересами; - обирають тему для дослідження; - розподіляють обов’язки у групі; - знаходять відповіді на тематичні питання, знайомляться з ними, розмовляють з батьками, узагальнюють та створюють звіт у вигляді публікації, веб-сторінки та презентації; Практичний: - збирають матеріали у Інтернет, літературі, проводять соціологічне опитування у батьків; - обробляють отриманий матеріал; - використовують дидактичний матеріал; - створюють діаграму, пишуть висновки, оформлюють звіт; - доповнюють звіт практичної частини у свою веб-сторінку, публікацію або презентацію. - оцінюють згідно з критеріями свою роботу та роботу своїх однокласників; - презентують свою роботу на конференції закладу. Презентація Формою представлення результатів проектної діяльності було обрано колективна доповідь з використанням слайдової презентації. Працюючи над реалізацією проекту, учні підготували звіт у вигляді буклету та Web-сайта. По завершенні проекту учні обговорили результати своєї діяльності. Працюючи з листами самооцінки презентації, публікації, Web-сайта, створеними для цього проекту, кожний учень визначив свої навчальні досягнення, а також оцінив внесок свій власний та інших членів групи до реалізації проекту. |
![]() | Початок обласних курсів за програмою Краматорський центр професійно-технічної освіти" з 19 березня почали свою роботу обласні курси педагогічних працівників птнз за програмою... | ![]() | Про обласний конкурс навчальних проектів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» Управління освіти І науки Запорізької ода; кз «Запорізька обласна академія післядипломної педагогічної освіти» зор |
![]() | Конкурс «Intel-Техно Україна» проводиться 14-17 лютого 2012 року... Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді Міністерства освіти І науки та Київським національним університетом... | ![]() | Конкурс «Intel-ЕкоУкраїна» проводиться 15-18 лютого 2011 року за... Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді Міністерства освіти І науки та Київським національним університетом... |
![]() | Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» Автор: вчитель англійської мови ІІ категорії Н. М. Савченко, вчитель англійської мови Н. П. Маруніна, нвк№16, м. Мелітополь | ![]() | Intel® «Навчання для майбутнього» Основний курс Проект передбачає вивчення учнями біографії та діяльності( першої жінки в історії Великої Британії), прем'єр міністра Маргарет Тетчер.... |
![]() | Конкурсу “Intel-Eko Україна 2012” Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації надсилає лист від 23. 09. 2011 №3667/12 управління освіти І науки облдержадміністрації... | ![]() | Проект за методикою intel „таємничі місця світу” В багатьох країнах світу подібні пам’ятки є місцем паломництва туристів, але про Кам’яну могилу такого сказати не можна. Тему проекту... |
![]() | Скільки океанів є на нашій планеті? На скільки метрів можна засипати сіллю сушу, якщо випарити їх з усієї океанічної води? | ![]() | Мій рідний край моя Земля… Ведучий 80… Так, всього 80 років відмічаємо цього року рідній Донеччині! Скільки видатних особистостей народилося на цій землі! Скільки... |