Керівництво І дружні стосунки




Скачати 136.79 Kb.
НазваКерівництво І дружні стосунки
Дата конвертації05.08.2013
Розмір136.79 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
1-й слайд «Об'єднані в благовісті»
КЕРІВНИЦТВО І ДРУЖНІ СТОСУНКИ
2 слайд - 3 слайд
В кожній справі, в кожній програмі, у любій роботі – завжди є людина, яка керує.

В церкві також є керівник.
4 слайд

І в сім’ї також є голова.
Керівники поділяються на різні категорії і ранги.

І всі ми в деякій степені вже є керівники, або можемо ними бути.


  • Подивіться уважно на наступні моменти.


5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 – слайди (фото)
Що ви можете сказати з приводу цього?
Це – малі групи. Або класи СШ.

І в кожному класі – є хто? – Є керівник.
На теперішній час можна найти багато підручників, де навчають, яким повинен бути керівник.
Навіть у нашому ББІ є такі предмети, як „Церковне керівництво” та „Адміністрування”, де ми вчимо керівництву та лідерству в церкві.
18 слайд

Але найкращий підручник для навчання керівництву та лідерству – який це підручник? – Так, це – Святе Письмо, або Слово Боже.


19 слайд

Ми знаємо, що Ісус Христос – засновник сучасної церкви, церкви остатку. Він – найкращий Лідер і Керівник.
20 слайд

І зараз ми спробуємо розглянути одну невелику частинку саме з Його лідерства і керівництва.
21 слайд
Филип.2:5 Нехай у вас будуть ті самі думки, що й у Христі Ісусі!
22 слайд

А які ж думки були у Христа?
23 слайд

Филип.2:6 Він, бувши в Божій подобі, не вважав за захват бути Богові рівним,

24 слайд

7 але Він умалив Самого Себе, прийнявши вигляд раба, ставши подібним до людини; і подобою ставши, як людина,

25 слайд

8 Він упокорив Себе, бувши слухняний аж до смерти, і то смерти хресної...

26 слайд

9 Тому й Бог повищив Його, та дав Йому Ім'я, що вище над кожне ім'я,

10 щоб перед Ісусовим Ім'ям вклонялося кожне коліно небесних, і земних, і підземних,

11 і щоб кожен язик визнавав: Ісус Христос то Господь, на славу Бога Отця!
Зі всього того, що апостол Павло взагалі написав про Ісуса Христа, саме в цьому уривку читаємо найбільш піднесе і зворушливе.



27 слайд

Ще в 2Кор.8:9 Павло зробив заяву, що Ісус, будучи багатий, збіднів заради нас. (Бо ви знаєте благодать Господа нашого Ісуса Христа, Який, бувши багатий, збіднів ради вас, щоб ви збагатились Його убозтвом).
Але тут ідея представлена в повноті; така ідея, що не має собі рівних.

28 слайд

Павло благає филипян:

  • бути в згоді,

  • забути всякі розбіжності,

  • відкинути марнославство, гординю, прагнення до самозвеличення і до престижу,

  • і жити з смиренним, самовідданим бажанням у серці - служити.


29 слайд

  • Саме служіння – складало суть життя Ісуса Христа.


Останній заклик ап. Павла – брати приклад з Ісуса Христа.
Ми повинні спробувати цілком зрозуміти цей уривок, тому що в ньому закладено багато такого, що може розбудити наш розум і викликати подив у нашому серці.
30 слайд

  • Ісус, Який був рівний Богу, принизив Себе на користь людства.


31 слайд

  • І Бог потім винагородив це Його приниження тим, що звеличив Його і дав Йому найвище положення, яке тільки можна було дати.



32 слайд

  • Для чого?




  • Щоб перед ім'ям Христа схилилося всяке коліно.

  • І щоб ім'я Христа було вище всякого іншого імені.


Павло закликає громаду мати розум Христа, тобто напрям думок, як у Христа.
33 слайд

Вірш 7: Він умалив Себе Самого; Він позбавив Себе слави.
Дієслово умалив у грецькому тексті стоїть слово экеносен, що буквально означає:


  • спорожняти,

  • до кінця віддавати,

  • або виливати.


Тут Павло вживає слово, яке виразно показує жертву, принесену Ісусом. Ісус зробив це добровільно.


  • Він вилив Самого Себе для нас.

  • Він спорожнив Себе цілкомзаради нас.


Безглуздо запитувати, як Він це зробив. Ми можемо лише стояти в благоговінні і дивитись!

Він - ^ Всемогутній Бог, і в той же час, – голодний, стомлений й у сльозах…
Він зійшов до низу. Це – розум Христів.


  • Порівняйте опис Люцифера з описом Христа. Опис Люцифера можна прочитати у пр. Ісайї й у Єзекіїля.



34 слайд

  • Найбільшими особливостями життя Ісуса були покірність, смиренність, самозречення і самопожертва.

  • Він жадав не панувати над людьми, а лише служити їм.

  • Він не прагнув робити по Своєму, Він бажав іти по шляху Божому.

  • Він не підносив Себе, а відрікся від Своєї слави заради людей.

  • У Новому Завіті неодноразово стверджується, що той, хто принижує себе, той підніметься.


35 слайд

Мат.23:12 «тому що, хто піднімає себе, той принижений буде, а хто принижує себе, той підніметься».

Лук.14:11 - Хто бо підноситься буде впокорений, а хто впокорюється той піднесеться.

Лук.18:14 - Говорю вам, що цей повернувся до дому свого більш виправданий, аніж той. Бо кожен, хто підноситься, буде понижений, хто ж понижається, той піднесеться.
36 слайд

  • Якщо покірність, смиренність, самозречення і самопожертва були найбільшими особливостями життя Ісуса, то вони також повинні бути відмітною рисою життя християнина.


Егоїзм, своєкорисливість і хвастощі руйнують нашу подібність до Христа і братерські стосунки один з одним.
37 слайд

Але самозречення і самопожертва Ісуса Христа принесло Йому ще більшу славу.

Такого смирення і покори Бог бажає від нас в нашому служінні.


  • А тепер подивимось ще на деякі якості керівника.

38 слайд

Ми потрібні один одному. Так Біблія говорить, що ми потрібні один одному.

39 слайд 40 слайд
Ми можемо служити Богу і поодиноко. Але це не те служіння, якого потребує Бог.

41 слайд

Ось чому нам потрібні церкви,

42 слайд

ось чому нам потрібні малі групи, малі кампанії.

43 слайд

Ми краще будемо служити Богу і один одному в малій групі.
Саме ця робота – в малій групі, в домашній церкві, в класі суботньої школи, – саме ця робота принесе результати росту нашої церкви.
44 слайд

Діяльність церкви, яка зростає, здійснюється на 2-х рівнях:

  • це – малі групи;

  • і великі зібрання віруючих.


Якщо ми зрозуміємо це і втілимо в наше життя, ми досягнемо духовної і особистої зрілості, особисто кожний і також вся церква.

45 слайд

І тоді зростання церкви буде і кількісне, і якісне.

В групі завжди є можливість творчо розвиватися, аналізуючи роботу свою и роботу інших.

Часто нам здається, що:

  • ми дуже багато робимо,

  • і наша робота – важлива.

Але цінне не те, що я думаю про себе, а цінне те, що інші думають про мене.

46 слайд

Скажіть: якщо людина живе одна, не спілкується, то хто у цієї людини лідер? Така людина навіть немає на кого рівнятись.

^ В групі формується лідер.

В групі виховується лідер, майбутній служитель церкви.

Чим більше малих груп, тим більше лідерів, керівників цих груп.
47 слайд

Сьогодні церква має потребу в лідерах.

Сьогодні церква має потребу в керівниках.

  • Що таке лідер групи?

  • Що таке керівник групи?


Коротко торкнемося цього.

48 слайд

Лідер, керівник – це відношення між ним і його співробітниками, учасниками в спільній роботі.

Якщо немає відповідних відносин – немає лідерства, немає керівництва.

Або іншими словами:

  • добрі стосунки – це якості гарного керівника;

  • погане, нечуйне ставлення – це поганий керівник.

49 слайд

Дослідження показали, що більшість з нас хочуть, щоб керівник мав такі якості:

  • був чесний,

  • компетентний (знаючий),

  • передбачливий,

  • і надихаючий.



  • Зразкові керівники заручаються підтримкою і допомогою всіх тих, хто повинний виконувати роботу в групі.




  • Він утягує в роботу тих, хто повинен мати результати роботи.



Керівник дає можливість іншим людям у групі виконувати гарну роботу.
50 слайд

  • Керівник:




  • заохочує співробітництво;

  • з’єднує групу;

  • не той - справжній керівник, котрий усе робить тільки сам, але справжній керівник дає повноваження іншим.


51 слайд

Він спонукує, надихає інших діяти. Від нього повинно виходити натхнення. Ось це – дійсний керівник.
52 слайд

  • Основний внесок керівника полягає:

  • у розпізнаванні гарних ідей співпрацівників,

  • підтримці цих ідей;

  • і у втіленні цих ідей у життя.


Керівник або лідер визнає, що грандіозні мрії (його особисто або когось з учасників групи, колективу) не перетворюються в реальність через дію одного єдиного керівника.


  • ^ Залучення інших у здійснення ідеїє основа для того, щоб перетворити все це в шлях до вершини, до наміченої мети.


І успіх у здійсненні ідеї – це не є успіх одного керівника. Це успіх - усіх, хто був утягнений у здійсненні даної ідеї.


  • Керівник (лідер) повинен знайти час, щоб вислуховувати ідеї і пропозиції учасників групи.


53 слайд

Маленький приклад:

Був один дуже успішний бізнесмен, якого звали Мелон. За вісім років під керівництвом Мелона його корпорація:

- збільшила продаж у 5 разів,

- а прибуток збільшився в 750 раз.

- Зменшилась кількість браку з 5% до 0,1%.
Його запитали:

  • У чому успіх магічного росту вашого підприємства?»


Він відповів:

54 слайд

  • Ми поставили 3 мети:

  1. плануємо постійне збільшення прибутку нашої кампанії.

  2. Розділити майно на співробітників.

  3. Найважливіша мета: цінувати всіх наших співпрацівників.


І це – основа цінувати. Так, цифри – важливі. Але реальна причина нашого росту – проста :

55 слайд

  • саме наші співробітники – наша головна цінність. І це має бути взаємно.

  • Бачити, як співробітники ростуть в особистому, професійному і фінансовому відношенні.

  • Поділяти з ними хвилювання з приводу успіху і прогресу росту нашої кампанії.

  • І цей психологічний прибуток – величезний.




  • Ми говоримо, що ми цінні в очах Господа, але як мало ми буваємо цінні в очах наших керівників, і в очах один одного.

Тому лідер в групі – це дуже важливо. А лідер формується тільки в групі.
56 слайд

Міцнішає християнська єдність, християнська дружба.

- Ів.17:21 – щоб були всі одно... щоб одно були в Нас і вони...

57 слайд

Було проведене цікаве дослідження.

Досліджувалися 3 групи людей (по 240 чоловік у кожній), до яких намагалися донести євангельську звістку.

  • 1 група складалася з тих, хто почув цю звістку і тепер бере активну участь у діяльності церкви.

  • 2 група складалася з людей, що теж начебто б прийняли звістку Євангелія, але незабаром або відійшли від церкви, або не виявляють ніякої активності.

  • 3 група – сюди ввійшли ті люди, що зовсім не прийняли звістку чи Євангелія навіть не захотіли і слухати тих, хто намагався навернути їх у християнство.

58 слайд 59 слайд

Результат опитування був просто приголомшуючим.

  • Було виявлено, що 70% (169 чоловік з 240) тих, хто нині активно залучений до церковної діяльності, прийшли до своєї віри через взаємини. Це – у 1-й групі.



  • 87% (209 чоловік з 240) – це люди, що сповідували християнську віру, але не виявляють у церкві ніякої діяльності. Вони прийшли в церкву через вид евангелізму – дискусію. Це – 2-я група.



  • 75% (180 з 240) – це ті, котрі не прийняли євангельську звістку, вони спілкувалися саме з тими членами церкви, що розглядали евангелізм як виклад певної інформації, фактів і теології. Це – 3-я група.

60 слайд

  • З цього ж дослідження випливає ще один цікавий факт:




  • метод евангелізму, представлений у виді дискусії, досяг найбільшого процентного показника в приведенні людей до усного сповідання віри, чим метод взаємостосунків.

  • Однак показник відходу людей з церкви, що пройшли через цей метод, теж дуже великий: 9 чоловік з 10 принявших істину – пішли з церкви.

Як ми вже говорили, ціль визначає метод.

І іноді методи евангелізму ведуть до прямо протилежної мети зробити людей учнями.

61 слайд

Ряд досліджень в області церковного росту відзначають, що найголовнішою причиною, по якій люди беруть участь у житті церкви сьогодні – це дружня прихильність, тісні взаємини у Христі Ісусі..

І від нас, від нашого розуміння цього, і нашої участі в цьому залежить дуже багато.

Нехай Господь Бог допоможе нам брати активну участь в цій справі.

Амінь

Схожі:

Керівництво І дружні стосунки iconРанкова зустріч
Мета: сприяти виникненню позитивних емоцій у класі; розвивати увагу, зорову пам'ять, уяву; виховувати дружні стосунки між усіма учнями...
Керівництво І дружні стосунки iconЛ екці я для батьків з правового виховання
Насильство – це засіб розв’язування конфліктів або отримування бажаного. Цей навик вони приносять у середовище, яке їх оточує: спочатку...
Керівництво І дружні стосунки iconМіністерство освіти І науки україни
Туреччині, то запам'ятайте найголовніше: ваш успіх в Туреччині залежить, в першу чергу, від того, чи зможете ви встановити з турками...
Керівництво І дружні стосунки iconТема. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні...
Домлено розпізнавати звук п, позначення його буквою «пе», вправляти у читанні слів, складів, речень. Розвивати фонематичний слух,...
Керівництво І дружні стосунки iconПроблема порушення уявлень про сексуальні стосунки у жінок з розладами...
Ексуальні стосунки. Здійснено структурний аналіз цих уявлень, докладно описано їх складові та розглянуто наслідки їх неадекватних...
Керівництво І дружні стосунки iconКерівникам загальноосвітніх навчальних закдадів Про організацію роботи...
України (наказ мон україни від 02. 07. 2009р. №616) науково-методичне керівництво психологічне керівництво психологічною службою...
Керівництво І дружні стосунки icon23-24 травня 2013року в рамках проведення Координаційної ради з питань...
Маловисківської районної ради керівництво райради на чолі з головою районної ради Світланою Сосновською та дванадцять керівників...
Керівництво І дружні стосунки icon1 – Керівництво І контроль

Керівництво І дружні стосунки iconДодаток д (довідковий) Керівництво користувача

Керівництво І дружні стосунки icon„Дружні звірі” (українська народна казка)
Мета: поглибити уявлення дітей про народну казку як вид усної народної творчості, вчити визначати головну думку. Викликати зацікавленість...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка