Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій




Скачати 38.88 Kb.
НазваМетодичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій
Дата конвертації10.08.2013
Розмір38.88 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
uchni.com.ua > Інформатика > Методичні рекомендації
Керівнику навчального закладу


Методичні рекомендації

щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій

Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. На сьогодні, без використання інформаційно-комунікаційних засобів не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів.
Кожен вчитель загальноосвітнього навчального закладу, незалежно від ступеня, типу, форми власності закладу та рівня своєї кваліфікації, повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства.
З початком комп'ютеризації навчальних закладів проводилася і підготовка вчителів. Оволодіння вчителями основами інформаційно-комунікаційних технологій здійснювалось:
•  під час навчання в педагогічних навчальних закладах;
•  під час курсів підвищення кваліфікації в Інститутах післядипломної педагогічної освіти;
•  шляхом самоосвіти;
•  шляхом проведення курсів окремими потужними міжнародними ІТ-корпораціями тощо.
З метою забезпечення 100-відсоткового оволодіння вчителями до кінця 2011 року основ інформаційно-комунікаційних технологій рекомендуємо активізувати традиційні, наведені вище, форми організації роботи та запроваджувати інноваційні форми, які були представлені під час Всеукраїнської естафети "Нові горизонти української школи": вчитель – вчитель, школа – школа.
На виконання пункту 3.18 наказу МОНмолодьспорт від 11.05.11 №436 "Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року" щодо стовідсоткового оволодіння вчителями загальноосвітніх навчальних закладів основ інформаційно-комунікаційних технологій до кінця 2011 р, листа МОНмолодьспорт №1/9-493 від 24.06.11 року щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій та листа Донецького облІППО від 12.08.2011 р. № 384/02 рекомендуємо:

1. Провести аналіз рівня володіння вчителями загальноосвітніх навчальних закладів основ інформаційно-комунікаційних технологій за формою:


^ Загальноосвітній навчальний заклад




Всього вчителів




^ Отримали сертифікат із курсу «Цифрові технології»




Отримали посвідчення курсів підвищення кваліфікації в Донецькому облІППО для «Педагогічних працівників, які бажають оволодіти основами використання ІКТ у навчальному процесі»




^ Отримали сертифікат із курсів Intel «Навчання для майбутнього», «Шлях до успіху»




Всього вчителів інформатики




^ Отримали інші сертифікати, посвідчення з ІКТ (український зразок)




Вчителі, які не мають підтвердження володіння ІКТ






2. Провести тестування в загальноосвітніх навчальних закладах для визначення рівня володіння вчителями інформаційно-комунікаційними технологіями (диск «ІКТ-компетентність» або сертифікаційний тест із курсу цифрових технологій, який знаходиться за посиланням
http://www.microsoft.com/about/corporatecitizenship/citizenship/giving/programs/up/digitalliteracy/ukr/Curriculum.mspx#certificatetest – запускати тест через Internet Explorer 6 версії і вище ).
3. Додатково організувати систему майстер-класів для вчителів інформатики за програмою «Цифрові технології» в рамках спільної програми «Партнерство в навчанні» Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту та корпорації Майкрософт Україна з метою створення бази міських та районних тренерів.
4. Скласти план заходів щодо підготовки вчителів та графік проведення тренінгів для педагогів за програмою «Цифрові технології» по містам та районам (графік подає навчальний заклад в методичний центр), тренінг проводе вчитель інформатики закладу або регіональний тренер.
5. За результатами тестування подати заявки на проходження тренінгів педагогами за програмами «Вчителі в онлайні» (раніше «Інтернет для вчителів») , Intel «Навчання для майбутнього» очної версії та дистанційної.
6. Створити умови для проведення тренінгів у загальноосвітніх навчальних закладах (забезпечити підключення до Інтернету у місцях проведення тренінгів).
^ 7. Звітувати до 18 числа кожного місяця про дотримання графіка проведення тренінгів (див. пунк 4) за формою (див. пункт 1) за електронною адресою

metod­­_gorlovka@meta.ua ( тема електронного листа «100 відсотків»).
8. Надати підсумковий звіт до 01.12.2011 р. за електронною адресою


metod­_gorlovka@meta.ua ( тема електронного листа «100 відсотків») про проведені тренінги із зазначенням кількості вчителів, що успішно їх пройшли.



Директор ММЦ Починок С.І.
Ушакова Світлана Володимирівна 0953188861

Схожі:

Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій iconПоложення про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних...
Кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій (далі кіікт, кабінет) призначений для формування інформаційно-освітнього...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій iconПоложення про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних...
Кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій (далі – кіікт, кабінет) призначений для формування інформаційно-освітнього...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій iconВпровадження інформаційно-комунікаційних
Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті є обов’язковою передумовою формування інформаційного суспільства у...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій iconПрограмне забезпечення
Призначення кабінету – для формування інформаційно-освітнього І культурного середовища, яке створюється з використанням апаратно-програмних...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій iconПерелік документів для кабінету інформатики
Додаток №5 до методичних рекомендації щодо облаштування І використання кабінету інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій iconЗастосування інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні...
Вання інформаційно-комунікаційних технологій (ікт) стає все більш затребуваним у початкової школі, значна кількість початківців вже...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій iconМетодичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Олімпіада з трудового навчання (технологій) складатиметься з 3-х турів: творчого (теоретичного) туру, комплексної роботи та захисту...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій iconПро доплати за завідування кабінетами інформатики та інформаційно-комунікаційних...

Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій iconМетодичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
М. В. Остроградського надсилає методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій iconПро план заходів щодо забезпечення виконання в області Державної...
Року» та з метою забезпечення виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх закладів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка