Ми вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось




НазваМи вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось
Дата конвертації14.08.2013
Розмір65 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы






Ми вчимо інших і вчимося самі, ми виховуємо і самоудосконалюємось, і тільки тоді наші знання стануть

здобутком наших вихованців
ПЛАН РОБОТИ
Малої Академії Наук НВК «Балтська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2-гімназія» 2012/2013 навчальний рік


Головні завдання НТУ МАН України «ЮНИЙ ДОСЛІДНИК» :

- виявлення, розвиток та підтримка юних талантів і обдарувань;

- створення умов для творчого самовдосконалення учнівської молоді та його стимулювання;

- пропаганда досягнень науки і техніки, пропаганда наукових досягнень учнівської молоді;

- сприяння додатковій освіті учнів шляхом залучення до творчої діяльності;

- забезпечення державної підтримки юних науковців;

- підвищення інтересу учнівської молоді до поглибленого вивчення базових дисциплін.

Мета:

- створити умови для розвитку творчо-обдарованої молоді шляхом залучення до поглибленого вивчення певних дисциплін, науково-дослідницької діяльності;

- розвити творче наукове мислення та нестандартне оригінальне вирішення

проблем;

- формувати творчу наукову еліту України.

^ РАДА НТУ «ЮНИЙ ДОСЛІДНИК»

- організовує роботу відділень і секцій НТУ ;

- пропагує діяльність НТУ серед учнів і батьків;

- забезпечує випуск довідкової літератури, експрес-інформації, науково-методичної літератури;

- проводить наради, семінари, конкурси і конференції з питань науково-дослідницької діяльності старшокласників, очно-заочних шкіл, збори активу НТУ, турніри, експедиції, табірні збори і т.і.

Рада має робочий орган, до якого входять: керівник НТУ, керівники відділень та секцій.

Основні напрямки діяльності НТУ «ЮНИЙ ДОСЛІДНИК»:

  • Орієнтація талановитої молоді на майбутню професію.

  • Створення умов для творчого самовдосконалення учнів.

  • Пошук, розвиток та підтримка юних талантів і обдарувань.

  • Сприяння додатковій освіті учнів шляхом залучення до творчої діяльності.

  • Розвиток інтересу до науково-дослідницької діяльності, опанування методології експериментальної роботи, навичок роботи з науковими джерелами та сучасними технічними засобами.

  • Вивчення історичної спадщини української та світової науки.

  • Сприяння підвищенню престижу знань, науки, інтелектуальної праці.



з/п

Заходи

Термін

ВІДПОВІДАЛЬНі

1.

Засідання шкільної ради МАН:

- підведення підсумків роботи наукових товариств Малої Академії Наук у 2011/2012 н. р.

- Проведення анкетування учнів щодо участі у роботі наукових товариств та секцій МАН, прийом заяв учнів щодо вступу до шкільної МАН;

- визначення методичних проблем, напрямків науково-дослідницької діяльності учнів та змісту роботи шкільного наукового товариств на 2012/2013 н.р.

- опрацювання Положення про МАН з учнями, які стали слухачами МАН.

Проведення батьківських зборів з питань щодо участі учнів у роботі наукових товариств та секцій МАН у 2012/2013 н.р.

вересень

Керівник шкільної філії МАН України

Гриньова І.Г

Заступник директора, психолог школи, керівники наукових секцій

2.

Підбір тематики науково – дослідницьких робіт членів МАН

Жовтень


Керівники секцій

3.

Організація і проведення індивідуальних консультацій з членами шкільної філії МАН (за графіком, графік додається)

жовтень

Заступник директора

Гриньова І.Г.

4.

Продовжувати роботу по залученню обдарованих школярів до науково – дослідницької діяльності в МАН.

Протягом року

Керівники секцій

5.

На засіданнях секцій шкільної філії МАН:

- заслуховувати початкові звіти членів МАН з теми дослідницької роботи;

- розглядати додаткову інформацію з розвитку різних галузей науки;

- проводити заняття загально – розвиваючого напрямку;

Протягом року

Згідно графіка роботи гуртків МАН

Керівники секцій

6.

Подання заявок на участь в шкільній науково-практичній конференції МАН

листопад

Керівники секцій

7.

Науково – практична конференція членів МАН:

- підсумки роботи за І півріччя;

- захист науково – дослідницьких робіт членів МАН;

- вибір робіт на районний конкурс – захист.

грудень

Заступник директора Гриньова І.Г.,керівники секцій

7.

Участь членів МАН у районному конкурсі – захисті науково – дослідницьких робіт.

грудень

Заступник директора Гриньова І.Г.,керівники секцій

8.

Участь членів МАН в обласному конкурсі – захисті науково – дослідницьких робіт.

січень-лютий

Заступник директора Гриньова І.Г.,керівники секцій

9.

Підведення підсумків роботи шкільної МАН за 2012/2013 н. р.:

- Звіт роботи секцій у шкільній філії МАН;

- Результати захисту науково – дослідницьких робіт на районному та обласному етапах конкурсу;

Травень 2013 р.

Керівники секцій



^ НТУ «ЮНИЙ ДОСЛІДНИК»

Про результати роботи з обдарованими дітьми та талановитою молоддю

у 2012 – 2013 навчального року

В умовах реформування системи освіти, створення і зміцнення інтелектуального потенціалу нації, виходу вітчизняної науки і техніки, економіки і виробництва на світовому рівні, інтеграції у світову систему освіти, переходу до ринкових відносин і конкуренції будь-якої продукції, в тому числі, й інтелектуальної, особливо актуальним стає забезпечення надійного рівня підготовки, розвиток логічного мислення і просторових уявлень, алгоритмічної культури, формування умінь установлювати причинно – наслідкові зв’язки, обґрунтовування тверджень. Моделювання ситуації розвиває критичне мислення.

Згідно Указу Президента України «Про програму роботи з обдарованою молоддю», реалізація якого передбачає переорієнтацію вітчизняної системи освіти на гуманістичні, індивідуально орієнтовані та розвивальні освітні технології, змінюється ставлення до учнів, які виявляють неординарні здібності. Одним з пріоритетних напрямків у системі роботи школи є виявлення, навчання та розвиток обдарованих дітей.

У поточному навчальному році було здійснено такі заходи:

- переглянуто та поновлено шкільний інформаційний банк даних про учнів школи «Обдарованість»;

- організовано роботу по підготовці та участі учнів школи в районній, міській та обласній науково-практичній конференції Малої академії наук;

- проведено шкільні конкурси та виставки творчих робіт учнів школи, спрямовані на виявлення та самореалізацію обдарованих дітей;

- відстеження досягнень обдарованих учнів;

- поповнено банк даних з кращих науково-практичних робіт учнів.

Робота шкільного колективу, проведена за програмою виявлення та підтримки талановитої молоді, створення умов, необхідних для розвитку індивідуальності та неординарних здібностей учнів, має свої позитивні результати (таблиця результативності додається)




Методична робота.

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК


Схожі:

Ми вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось icon1. Голова учнівської ради: Козак Софія
Принципом роботи учнівської ради є гасло: «Самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо». Через роботу учнівського самоврядування...
Ми вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось iconВиведення дати та часу на екран
Мета: Ми продовжуємо знайомитись з функціями виводу на екран та з функціями роботи з системним таймером. В цій лабораторній роботі...
Ми вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось iconВиховуємо загальнолюдські цінності
Кущенко С. В., Кубявка О. Ю. Мово рідна, слово рідне!
Ми вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось iconВчимося жити разом (діалог різних діалог рівних)
Договору про реадмісію. Це створить ще більше проблем для представників інших культур, в тому числі для більш ніж 500 дітей біженців,...
Ми вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось iconЦікаві факти про птахів: «Самі, самі…» Колібрі
Коли колібрі зависає, її крила описують в повітрі вісімку. Така траєкторія важлива для того, щоб залишатися в повітрі нерухомою,...
Ми вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось iconВчимо дитину писати Поради класовода батькам
Навчаючи дитину калiграфiчно писати, необхiдно враховувати її iндивiдуальнi особливостi: нахили, особливостi зору (короткозорiсть,...
Ми вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось iconПрограма курсу “ Вчимося бути громадянами” Пояснювальназаписк а “
Всеукраїнська асоціація викладачів історії та суспільних дисциплін „Нова Доба”2006
Ми вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось iconУроку Тема уроку
Режим дня. Ознаки втоми. П. р. Вчимося І відпочиваємо. Організація куточку відпочинку в класі І вдома
Ми вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось iconТема: Вчимося грати пантоміма, сценки, читання за
Сьогодні ми продовжимо знайомитися з прийомами сценічної гри І будемо вдосконалювати техніку читання за особами
Ми вчимо інших І вчимося самі, ми виховуємо І самоудосконалюємось iconПитання про вплив відношення до себе на відношення до інших багаторазово...
Зв'язок між відношенням до себе та відношенням до інших піддається аналізу з великими труднощами, оскільки результат експериментальної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка