Зм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями




Скачати 178.62 Kb.
НазваЗм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями
Дата конвертації16.08.2013
Розмір178.62 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы

№ з/п


Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи

Забезпечення сам. роботи (література)

Форми контролю

сам. роботи

Кількість годин

Календарні строки

Всього годин

Лекцій

Семінарів

Пр. занять

Пр. робіт

Л. робіт

К. робіт

^ Для вивчення на навчальних заняттях

Для самостійної роботи




V семестр








































Модуль №3
















14

6

2

6













^ ЗМ №8.

Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями
















6

2

2

2










1.-2.

Додавання і віднімання. Способи письмового додавання і віднімання цілих невід'ємних чисел.

Способи усного додавання і віднімання цілих невід'ємних чисел. (1 год.)

Богданович М.В.Методика виклад, матем.:-Тернопіль, с. 11 5-206

Аудитор, опитуван.

1
1




2

1






1










3.-4.

Множення і ділення. Прийоми усного виконання множення і ділення.

Прийоми письмового виконання множення і ділення. (1 год.)

Богданович М.В.Методика виклад, матем.:-Тернопіль, с. 179-206

Перевірка планів конспектів

1
1




2

1






1










5.-6.

Ознайомлення з множенням і діленням, властивостями цих дій.

Ознайомлення із зв'язком між компонентами і результатами(1 год.),

3 перевіркою правильності дій. (2 год.)

Богданович М.В.Методика виклад, матем.:-Тернопіль,

с.156

Усне опитув.

1
1




2




1
1
















^ ЗМ №9

Методика вивчення табличних випадків арифметичних дій
















4

2




2










7.-8.

Вивчення таблиці додавання і відповідних випадків віднімання.










1

1




2

1





1










9.-10.

Навчання навичок усного множення і ділення.

Неможливість ділення на нуль. (1год.)

Богданович М.В.Методика виклад, матем. :-Тернопіль,с.І5б

Перевірка конс.

1
1




2

1






1













^ ЗМ №10

Методика вивчення усних арифметичних дій
















4

2




2










11.-12.

Навчання навичок усного додавання і віднімання.










1

1




2

1





1










13.-14.

Навчання навичок усного множення і ділення.

Навчання навичок усного множення і ділення в межах 100

(1 год.)

Богданович М.В. Мето дика виклад, матем.:-Тернопіль,

с.179

Фронт, опитув.

1
1




2

1






1













Модуль №4
















18

2

2

4

5

5







^ ЗМ 11

Методика вивчення письмових арифметичних дій
















14

2




2

5

5







№ з/п


Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи

Забезпечення сам. роботи (література)

Форми контролю

сам. роботи

Кількість годин

Календарні строки

Всього годин

Лекцій

Семінарів

Пр. занять

Пр. робіт

Л. робіт

К. робіт

^ Для вивчення на навчальних заняттях

Для самостійної роботи




Модуль №4
















18

2

2

4

5

5







^ ЗМ 11

Методика вивчення письмових арифметичних дій
















14

2




2

5

5




15.-16.

Формування навичок письмового додавання.

Формування навичок письмового віднімання. (1 год.)

Богданович М.В. Методика виклад.матем.:-Тернопіль,

с. 11 5-206

Перевірка конс.

1
1




2

1






1










17.-18.

Формування навичок письмового множення і ділення.

Поняття ділення з остачею. (2год.)

Богданович М.В. Методика виклад. матем.:-Тернопіль.

Написання сам.раб.

1
1




2

1






1










19.-20.

Лабораторна робота №4 «Ігрові вправи з елементами пропаганди здорового способу життя на уроках математики»










1
1




2













1
1




21.

Лабораторна робота №5«Усні обчислення на уроках математики»










1




1













1




22.

Практична робота №3 «Розробка одного з уроків на ознайомлення з обчислювальними прийомами»










1




1










1







23.-24.

Лабораторна робота №6 «Ознайомлення з властивостями арифметичних дій»










1

1




2













1

1




25.

Практична робота №4 „Виготовлення перфокарт багаторазового використання "

Виготовлення деяких наочних посібників. (2 год.)

Кабінетна папка (201)

Перевірка наочн.

1




1










1







26.

Практична робота №5: «Розробка диференційованих завдань на певну тему.»

Складання навчальних самостійних робіт.

(1 год.)




Перевірка самостійних робіт

1
















1







27.-28.

Практична робота №6: «Аналіз помилок учнів, що допускаються при виконанні усних і письмових обчислень.»

Підбір завдань, спрямованих на попередження і ліквідацію цих помилок.(1 год.)




Перевірка практ. робіт

1
1




2










1
1










^ ЗМ №12

Формування в учнів початкових уявлень про дроби
















2




2













29.-30.

Формування в учнів наочних уявлень про дроби.

Порівняння дробів. (2 год.)

Богданович М.В. Методика виклад.матем.:-Тернопіль,

с.269

Перевірка конс.

1
1




2




1
1















№ з/п


Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми роботи

Забезпечення сам. роботи (література)

Форми контролю

сам. роботи

Кількість годин

Календарні строки

Всього годин

Лекцій

Семінарів

Пр. занять

Пр. робіт

Л. робіт

К. робіт

^ Для вивчення на навчальних заняттях

Для самостійної роботи




ЗМ №13

Загальні питання методики розв’язування текстових задач.
















2







2










31.-32.

Текстова задача, її функції в початковому навчанні математики.

^ Модульний контроль.

Диф.залік










1
1




2







1
1













Всього 32 аудиторні години

Всього 16 годин самостійної роботи







32

8

4

10

5

5




Схожі:

Зм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями iconЛабораторна робота №2 Заміщення рядкових літер прописними
Ознайомитись з командами умовного те безумовного переходу, арифметичними діями в асемблері, отримати уяву про побудову циклів, поглибити...
Зм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями iconЗадача цієї лабораторної роботи: організувати вивід всіх 256 символів...
Ознайомитись з командами умовного те безумовного переходу, арифметичними діями в асемблері, отримати уяву про побудову циклів, поглибити...
Зм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями iconУрок 8 Тема уроку. Алкани (парафіни). Загальна формула алканів. Структурна...
Називати насичені вуглеводні за структурною формулою та складати структурні формули за на-звами; розкрити значения методу моделювання...
Зм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями iconОзнайомлення зі шкільною бібліотекою
Подорож по бібліотеці. Бібліотекар, читач. Бібліотека домашня та шкільна. Докладне ознайомлення з куточком першокласника. Само­стійний...
Зм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями iconПозовна заява про відшкодування шкоди, завданої незаконними діями...

Зм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями iconПоняття про граф та дерево
Навчити класифікувати І пізнавати предмети за декількома властивостями за допомогою дерева
Зм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями iconСкарга, претензія (рекламація) звернення з вимогою про поновлення...
Скарга, претензія (рекламація) – звернення з вимогою про поновлення прав І захист законних інтересів постачальника, порушених діями...
Зм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями iconМислити означає прагнути виявити конкретні зв'язки між нашими діями...
Мислити — означає прагнути виявити конкретні зв'язки між нашими діями І їх наслідками, так щоб вони стали продовженням інших. Завдяки...
Зм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями iconТема: Операції заперечення І арифметичні операції в sql
Мета: Ознайомитися з основними операціями заперечення І арифметичними операціями мови sql. Закріпити одержані теоретичні відомості,...
Зм №8. Ознайомлення з арифметичними діями та їх властивостями iconРеферат на тему: “ Характеристика прянощів”
Вони поліпшують засвоєння їжі, активізують обмін речовин, сприяють підвищенню захисних функцій організму, деякі відомі своїми бактерицидними...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка