Методичні рекомендації щодо навчання вчителів




Скачати 39.92 Kb.
НазваМетодичні рекомендації щодо навчання вчителів
Дата конвертації18.08.2013
Розмір39.92 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
uchni.com.ua > Інформатика > Методичні рекомендації


Автономна Республіка Крим

Сімферопольський міський

методичний центр

Сімферопольської міської ради

вул. Горького, 30 м. Сімферополь 95000





Автономная Республика Крым

Симферопольский городской

методический центр

Симферопольського городского совета

ул. Горького, 30 г. Симферополь 95000

тел.27-25-59 электронная почта gmcSimf@yandex.ru

___04.07.11___№_75/01-19__

на №_____________________________



Руководителям ОУЗ

Симферопольский городской методический центр информирует о том, что для исполнения пункта 3.18 приказа Министерства от 11.05.11 № 436 «О подготовке и начале 2011/2012 учебного года» о стопроцентном освоении учителями общеобразовательных учебных заведений к концу 2011 года основ информационно-коммуникационных технологий Министерство образования и науки, молодежи и спорта Украины направляет методические рекомендации (письмо от 24.06.11 № 1/9-493).

Приложение на 2 листах.

Заведующая Симферопольским

городским методическим центром п/п М.П. Арефьева

Слободяник С.В.

27-25-59

Приложение 1
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів

основам інформаційно-комунікаційних технологій.
Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. На сьогодні, без використання інформаційно-комунікаційних засобів не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів.

З початком комп’ютеризації навчальних закладів проводилася і підготовка вчителів. Оволодіння вчителями основами інформаційно-комунікаційних технологій здійснювалось:

  • під час навчання в педагогічних навчальних закладах;

  • під час курсів підвищення кваліфікації в Інститутах післядипломної педагогічної освіти;

  • шляхом самоосвіти;

  • шляхом проведення курсів окремими потужними міжнародними ІТ-корпораціями тощо.

З метою забезпечення 100-відсоткового оволодіння вчителями до кінця 2011 року основ інформаційно-комунікаційних технологій Міністерство рекомендує активізувати традиційні, наведені вище, форми організації роботи та запроваджувати інноваційні форми, які були представлені під час Всеукраїнської естафети "Нові горизонти української школи":

  • вчитель – вчитель. Ця форма передбачає навчання одних вчителів іншими, які мають навички володіння ІКТ, в межах одного навчального закладу. Досвід впровадження такої форми мають майже всі регіони країни;

  • школа – школа. Навчальні заклади, в яких вчителі володіють інформаційно-комунікаційними технологіями беруть шефство над своїми колегами з іншого(их) закладу(ів) з метою підвищення рівня їх ІК компетентності. Досвід подібної роботи мають заклади міста Києва;

  • учень – вчитель. Подібна форма спрямована на співпрацю між вчителем і учнем, в ході якої йде двосторонній обмін інформацією. Вона дозволяє вчителям підвищити свій рівень володіння ІК технологіями та покращити взаєморозуміння з учнями. Досвід такої форми роботи не настільки поширений, але він апробований у окремих закладах більшості регіонів країни.

Кожен вчитель загальноосвітнього навчального закладу, незалежно від ступеня, типу, форми власності закладу та рівня своєї кваліфікації, повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства. А саме:

Створювати:

  • текстові документи;

  • таблиці;

  • малюнки;

  • діаграми;

  • презентації.

Використовувати:

  • Інтернет-технології;

  • локальні мережі;

  • бази даних.

Здійснювати:

  • анкетування;

  • діагностування;

  • тестування;

  • пошук необхідної інформації в мережі Інтернет.

Розробляти власні електронні продукти (розробки уроків, демонстраційний матеріал, )

Поєднувати готові електронні продукти (електронні підручники, енциклопедії, навчальні програми, демонстраційні програми т. п.) у своїй професійній діяльності.

Відповідність рівня володіння вчителями інформаційно-комунікаційними технологіями наведеним вище орієнтовним вимогам мають визначати місцеві органи управління освітою. Міністерство передбачає проведення моніторингу навченості вчителів.

Навчальним закладам, всі вчителі яких відповідають вимогам до рівня володіння ІКТ, районні (міські) відділи освіти видають сертифікат «100 відсотків володіння ІКТ».

З метою заохочення вчителів до оволодіння навичками використання ІКТ органи місцевого самоврядування можуть встановлювати інші форми морального та матеріального стимулювання (щомісячні, квартальні диференційовані доплати вчителям відповідно рівня, преміювання, першочергове постачання засобів ІКТ тощо).

Схожі:

Методичні рекомендації щодо навчання вчителів iconМетодичні рекомендації щодо проведення атестації педагогічних кадрів
Науково-методичні рекомендації щодо проведення курсів з елементами дистанційного навчання
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів iconМетодичні рекомендації щодо попередження саморуйнівної поведінки
Дані методичні рекомендації складені для вчителів, батьків, підлітків, психологів, соціальних педагогів. Інформація для громадського...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів iconМетодичні рекомендації ] Інформатика. 3 клас І. В. Земляк методичні...
Схвалено до використання на засіданні методичного об’єднання вчителів інформатики Кам’янець-Подільської спеціалізованої зош №5 з...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів iconМетодичні рекомендації щодо виконання та захисту дипломної роботи для студентів спеціальності
Методичні рекомендації щодо виконання та захисту дипломної роботи: для студентів спеціальності денної та заочної форми навчання за...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів iconМетодичні рекомендації щодо організації та проведення індивідуального...
Методичні рекомендації з досвіду роботи щодо організації та проведення індивідуального навчання вдома з учнями, які мають вади у...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів iconМетодичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій
Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. На сьогодні, без використання...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів iconМетодичні рекомендації щодо викладання п редмет
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу в 2011-2012 н р
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів iconМетодичні рекомендації щодо вивчення трудового навчання (технології)...
Методичні рекомендації щодо вивчення трудового навчання (технології) та креслення у 2011 – 2012 навчального року
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів iconМетодичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
М. В. Остроградського надсилає методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Методичні рекомендації щодо навчання вчителів iconМетодика застосування комп’ютерних технологій вчителем початкових...
Методичні рекомендації районних творчих груп вчителів інформатики та початкових класів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка