Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року




Скачати 57.14 Kb.
НазваДовідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року
Дата конвертації20.08.2013
Розмір57.14 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Довідка

за результатами роботи по розгляду

звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року
У Тростянецькій міській раді робота зі зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

За І півріччя 2011 року Тростянецькою міською радою отримано та розглянуто 1138 усних та письмових звернень, що у порівнянні з 2010 роком (1322) на 184 звернень менше.

Звернення до міської ради надходять як безпосередньо від заявників так і за дорученням вищестоящих організацій, а саме:

- від депутатів міської та районної рад – 26; за 2010рік -7;

- облдержадміністрації - 7;за 2010 рік – 10;

- райдержадміністрації – 9; за 2010 рік – 4;

- від мешканців міста – 1096.

За І півріччя 2011 року повторних звернень не було.

Можливість визначити найгостріші проблеми, що порушують громадяни у своїх заявах, дає статистичний аналіз змісту звернень, який робиться щомісяця до 15 числа. Аналіз за 1 півріччя 2011 року показав слідуюче:

- з питань сільського господарства надійшло 503 звернень, що становить 44,2 % від загальної кількості. За минулий рік – 41,7,0%, що на 2,5% більше проти минулого року.

- з питань комунального та дорожнього господарства – 208 що становить 18,2% (-3,7%) проти минулого року (21,9%).

- соціального захисту населення – 72 (6,3 %), що на 0,2 % менше проти минулого року 87 (6,5 %).

- житлові – 53 (4,6%); що в порівнянні до відповідного періоду 2010 року також становить (4,6%).

- торгівлі та громадського харчування – 22 (1,9 %) більше минулого року (1,5%) на 0,4%.

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав свобод громадян – 20 (1,7%) і за минулий рік – 1,5% (-0,2%).

- екології та природних ресурсів – 30 (2,6%) (-0,2%) проти минулого року (2,8%).

Як і в минулому році найгострішими залишаються питання благоустрою прибудинкових територій, ремонти під’їздів, ремонти дорожнього полотна, освітлення вулиць, ремонти шахтних колодязів, залишаються на контролі заяви по ремонту покрівель у багатоповерхівках.

Не менш гострою проблемою, з якою звертаються заявники, це отримання житла, кімнати в гуртожитку та поліпшення житлових умов.

Якщо мешканці міста звертаються з питанням, що не належить до компетенції міської ради, то їм надається роз’яснення щодо шляхів вирішення їх питань, а в разі необхідності, відправляються запити та клопотання до відповідних служб.

Особлива увага розгляду звернень громадян приділяється мало захищеним верствам населення.

За перше півріччя 2011 року до міської ради звернулись наступні категорії населення:

- інваліди ВВВ - 9 (0,8%) у 2010 році (0,6%) (+0,2%)

- учасники ВВВ - 19 (1,6%) у 2010 році (5,5 %) (- 3,9%)

- інваліди війни - 6 (0,5%) у 2010 році (0,2%) (+ 0,3%)

- діти війни -45 (3,9%) у 2010 році (8,3%) (-4,4%)

- багатодітні сім'ї та одинокі матері – 2 (0,2%) у 2010 році – 0,07%

(+0,13%)

- ліквідатори та інваліди ЧАЕС – 9 (0,8%), у 2010 році – 0,6 % (+0,2%)

- ветерани праці – 4 (3,6%), у 2010 році – 5,2% (- 1,6%).
У розрізі питань щодо задоволення та вирішення проблем мешканців міста, аналіз показав наступне:

- задоволено 803 заява (70,5%); (-158) проти минулого року - 961 (72,6%)

- дано роз’яснення по 208 заявах (18,2%), (+12) проти минулого року – 196 (-3,4%).

- взято на контроль 127 (11,1%)

Якщо питання, підняті у заявах громадян, не вирішуються належним чином, заявники мають змогу потрапити на особистий прийом до міського голови, його заступників, секретарів міської ради та керуючої справами.

За звітний період було прийнято 244 особи. Міським головою – 54 особи, заступниками міського голови – 49 осіб та секретарями ради та виконкому було прийнято – 141 особи. На прийомі кожному заявнику надавалась допомога та аргументовані відповіді і роз’яснення.

Мають місце порушення термінів виконання заяв спеціалістами міської ради таких заяв було – 27, на що було вказано відповідним спеціалістам.

Порушення термінів розгляду відбулося в зв’язку з великим навантаженням на кожного спеціаліста, також на Тростянецьку міську раду покладено функцію по видачі різноманітних довідок. Значний обсяг цих документів вносять додаткову напругу в роботі посадових осіб міської ради. За 1 півріччя 2011 року видано довідок різного характеру – 2073, за відповідний період 2010 року – 2387 (-314).

Для вирішення даної проблеми та для забезпечення прозорої та ефективної роботи міської ради, посилення виконавської дисципліни, покращення якості надання адміністративних послуг населенню, Тростянецькою міською радою був розроблений проект «Покращення якості муніципальних послуг в місті Тростянець шляхом створення системи «Бюро інформування громадян», в червні місяці 2011 року даний проект був поданий на Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування (м. Київ).

В рамках проекту передбачається проведення навчання працівників міської ради, створення міського Центру надання адміністративних послуг та обладнання поблизу входу до міської ради окремого «Бюро із обслуговування клієнтів», основними завданнями якого є: первинний прийом та інформування громадян про спосіб вирішення питання і стан розгляду справи у міській раді, допомога у заповненні необхідних заяв та формулярів, можливість подачі документів у одному вікні. Також проектом передбачається уточнення реєстру послуг, які надаються міською радою, розроблення веб-сторінки щодо надання адміністративних послуг; встановлення інформаційного терміналу, обладнання локальної інформаційної мережі та запровадження електронної системи документообігу, обладнання стендів для розміщення на них бланків документів у холі міської ради та розміщення інформаційних стендів у відділених мікрорайонах міста.

^ КП Тростянецьке ЖЕУ

Перевіряючи роботу зі зверненнями громадян у підвідомчому міській раді підприємстві КП «Тростянецьке ЖЕУ» було встановлено, що на даному підприємстві заведена вся необхідна документація, в журналах обліку звернень робляться відповідні відмітки, ведеться журнал усного прийому громадян.

За І півріччя 2011 року всього надійшло 178 звернень.

Із них:

- письмових звернень - 25;

- усних звернень - 153.

Із 25 письмових заяв вирішено позитивно та надано роз’яснень заявникам по 12 заявах. На контролі залишається 13 звернень.

Найактуальніші питання з якими звертаються громадяни міста:

  • ремонт дахів - 9 заяв, із них виконано 7, залишається на контролі - 2;

  • ремонт під’їздів - 3 заяви, виконано - 0, на контролі 3;

  • ремонт та заміна вхідних дверей -3 заяви, виконано - 0, контроль 3;

  • заміна лавочок біля багатоповерхівок надійшло 1 заява яка залишаються на контролі та інші питання.

Із вищестоящих організацій, а саме: міської ради до ТЖЕУ надійшло 44 заяв, із них 19 залишаються на контролі. Виконано 25 заяв.

В журналі усних звернень, що ведуть майстри КП ТЖЕУ, зафіксовано 35 звернень громадян, усні звернення виконуються в основному за 1 день, але мають місце і звернення, що потребують більше часу для виконання, 2-3 дні. На день перевірки всі усні звернення виконані.

Мають місце порушення терміну розгляду звернень громадян керівником КП «ТЖЕУ» Бондаренком В.В. та енергетиком Череповим В.В. не завжди вчасно надаються відповіді на письмові звернення, що надійшли з міської ради, що не дає можливості вчасно надати відповіді заявникам.

На всі ці недоліки було вказано керівництву даного підприємства та встановлені терміни їх усунення.

^ КП Тростянецькомунсервіс»

До КП «Тростянецькомунсервіс» за І півріччя 2011 року надійшло 106 звернень.

Із них:

  • з питань ремонту колодязів, їх чистки надійшло 27 заяв, з яких 16 виконано, а 11 заяви залишається на контролі. Це ті звернення, які надійшли в червні та липні місяці 2011 року, а тому їх виконання перенесено на вересень в зв’язку з відсутністю коштів;

  • з питань заміни відер біля колодязів надійшло 26 звернень, з яких 23 виконано, а 3 заяви на контролі;

  • з питань освітлення вулиць міста, заміни електролампочок надійшло 17 заяв, виконано 3, на контролі 14 звернень;

  • з питання чищення підвалу від каналізаційних стоків, підведення води та каналізації надійшло 28 заяви, із яких 21 виконано, на контролі 7 звернень;

  • з питання спиляння дерев надійшло 8 звернення, 4 виконано 4 залишається на контролі.

При перевірці даного підприємства було виявлено порушення по зверненню громадян керівником ДП «Екосервіс» Гайдуковичем Р.В. на що було вказано керівникові та встановлений термін їх усунення.

Керівники міської ради, підвідомчим підприємствам Тростянецької міської ради приділяють постійну увагу роботі зі зверненнями громадян. За результатами розгляду звернень вносяться пропозиції при складанні бюджету міської ради та в план соціально-економічного розвитку міста для фінансування відповідних робіт

Начальник загального відділу О.І. Сергієнко

Схожі:

Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року iconДовідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій...
У тростянецькій міській раді робота зі зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року iconПлан роботи виконкому Тростянецької міської ради на ІІ півріччя 2011 року. №
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року iconДовідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання...
Тростянецька міська рада повідомляє, що дане питання знаходиться на постійному контролі у Тростянецькій міській раді та її виконавчому...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року iconДовідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання...
Тростянецька міська рада повідомляє, що дане питання знаходиться на постійному контролі у Тростянецькій міській раді та її виконавчому...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року iconПлан роботи виконкому Тростянецької міської ради на ІІ півріччя 2012 року №
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року icon“Як діяти рівнянам аби не потрапити у халепу”
Впродовж і-го півріччя 2010 року в управління надійшло 642 звернень громадян (за і-ше півріччя 2009 року 615 звернень громадян),...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року icon119 розпорядчих документів органів виконавчої влади та місцевого самоврядування
Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями голів обласної та районної державних...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року iconДовідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік у...
України від 07. 02. 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року iconДовідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2012 рік у...
України від 07. 02. 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення...
Довідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій міській раді за перше півріччя 2011 року iconКласифікатор звернень громадян Про затвердження Класифікатора звернень громадян
Центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка