Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики




Скачати 30.23 Kb.
НазваЗавдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики
Дата конвертації22.09.2013
Розмір30.23 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики

10 січня 2011 р.
Завдання 1.

Симетричною назвемо таку стрічку, перший символ якої рівний останньому, другий – передостанньому, і т. д. Знайти у стрічці симетричну підстрічку максимальної довжини.

Вхідні дані:

Файл із стрічкою. Довжина стрічки не перевищує 1000000.

Результат:

У результуючому файлі вивести у першому рядку позицію знайденої під стрічки та її довжину у другому. Вважати, що перший символ стрічки знаходиться у позиції 1

Приклад:

Input.txt:

12345asdfghgfds54321

Output.txt:

7

9
Завдання 2.
Трикутне число – це число кружечків, які можуть бути розставлені у формі рівностороннього трикутника:


Т2=3 Т3=6
Послідовність трикутних чисел Tn для n=0, 1, 2, … починається так: 0, 1, 3, 6, 10, 15, 21, 28, 36, 45, 55,…

Напишіть програму, яка знаходить N-e трикутне число.

Формат вхідних даних: у єдиному рядку вхідного файлу triangle.in записане одне число N (0≤N≤109).

Формат вихідних даних: у першому рядку вихідного файлу triangle.out виведіть N-e трикутне число.

Приклад вхідних та вихідних даних:


triangle.in

triangle.out

1

1

5

15


Завдання 3.

Задано ціле число m. Вставити між деякими цифрами 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, які записані саме в такому порядку, знаки «+» и «-» так, щоб значення отриманого виразу було число m. Наприклад, якщо m=122, то підходить вираз: 12+34-5-6+78+9. Якщо розставити знаки в такий спосіб неможливо, то повідомте про це (вивести в текстовий файл повідомлення «неможливо»).
У вхідному файлі Input.txt записане ціле число m (-10000<m<10000)

В вихідному файлі Output.txt записують отриманий вираз (в наведеному прикладі він: 12+34-5-6+78+9), або «неможливо».
Завдання 4.

Населені пункти бувають двох типів: села і міста. Крім того, у державі є одна столиця (вона може розташовуватися як у місті, так і на селі). Кожна дорога з’єднує два населених пункти і для проїзду по ній потрібно Ті хвилин. У столиці було вирішено провести державну командну олімпіаду з інформатики. Для цього в усі міста зі столиці були відправлені гінці (по одному гінці до одного міста) з інформацією про олімпіаду. Напишіть програму, яка порахує, в якому порядку і за який час кожен з гінців дістанеться до свого міста. Вважаться, що гонець під час шляху не спить і ніде не затримується.

^ Формат вхідних даних.

У вхідному файлі спочатку записані 3 числа N, M, K – кількість населених пунктів, кількість доріг і кількість міст (2<=N<=1000, 1<=M<=10000, 1<=K<=N). Далі записано номер столиці С (1<=C<=N). Наступні К чисел задають номери міст. Далі йдуть М трійок чисел Si, Ei, Ti, що описують дороги: Si i Ei – номери населених пунктів, що з’єднує ця дорога, а Ті – час для проїзду по ній (1<=Ti<=100). Гарантується, що до кожного міста зі столиці можна дістатися по дорогах (можливо, через інші населені пункти).

Формат вихідних даних

Виведіть у вихідний файл К пар чисел: для кожного міста повинен бути виведений його номер і мінімальний час, коли гонець може в ньому появитися (час вимірюється в хвилинах з того моменту, як гінці виїхали зі столиці). Пари у вихідному файлі мають бути впорядковані за часом прибуття гінця.
Приклад

Input.txt Output.txt

5 4 5 1 1 0

1 2 3 4 5 2 1

1 2 1 3 11

2 3 10 4 111

3 4 100 5 211

4 5 100
5 5 3 1 5 1

2 4 5 2 1

2 1 1 4 101

2 3 10

3 4 100

4 5 100

1 5 1

Схожі:

Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconЗавдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р

Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconПро проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії...
Про проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р
Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconЗавдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії
Примітка : Журі II етапу олімпіади розробляє критерії оцінювання запропонованих завдань І відповідно до них визначає рівень навчальних...
Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconПроведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики...
Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики в Софіївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1
Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconЗавдання I ( шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...

Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconМетодичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської...
Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки І психології: І етапу – у жовтні, ІІ етапу – в листопаді-грудні 2011 року, ІІІ етапу...
Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської...
Надсилаємо для практичного використання методичні рекомендації щодо проведення ІІІ та IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики icon2. Схема проведення змагання
Всеукраїнської шкільної олімпіади з інформатики (далі Олімпіада) проводиться відповідно до загальних правил та рекомендацій щодо...
Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconЗавдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики
Так для прикладу, припустивши, що серед тем лекцій, які виносяться на семінар є такі: а Методи сортування масивів; б Основні способи...
Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики iconЗавдання ІІ (районного) етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2010–2011 н р
Коротко, у вигляді запитання до кросворду – тобто, одним реченням, дайте характеристику історичним особам
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка