Мовленнєва діяльність




Скачати 32.47 Kb.
НазваМовленнєва діяльність
Дата конвертації08.10.2013
Розмір32.47 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1 класу
Мовленнєва діяльність

Процес навчання грамоти у першому класі поділяється на 3 періоди: добукварний, букварний, післябукварний.

У добукварний період учні повинні навчитися: слухати і розуміти усні висловлювання,формувати елементарні аналітико-синтетичні вміння в роботі над текстом, реченням, словом, звуками мовлення. Це період підготовки дитини до письма.

Букварний період: учень оволодіває початковими уміннями читати за букварем, писати в зошитах з друкованою основою і в зошитах з сіткою для першого класу. На кінець навчального року учні повинні знати:

• Напам’ять до 5 віршів з букваря;

• Правильно називати книжку (твір): спочатку автора, потім назву;

• Писати під диктовку слова, речення з 3 – 4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням;

• Складати, записувати самостійно та з допомогою вчителя речення за ілюстраціями, навчальними ситуаціями створеними вчителем;

• Правильно писати велику літеру на початку речення, розділові знаки в кінці;

• Будувати графічну модель речень з 1-5 слів;

• Ставити до слів питання (Хто? Що? Який? Яка? Які? Що робить? Що роблять?);

• Розрізняти звуки: голосні, приголосні,дзвінкі та глухі, тверді та м’які;

• Правильно позначати м’якість приголосних;

• Списувати тексти (15 – 20 слів) дотримуючись правил каліграфії;

• Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:

Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:

Бабуся, бджола, виразно,влітку, ворота, гумка, ґанок, ґрунт, ґудзик, джміль, дзиґа,дзьоб, дідусь, загадка,(і загадка), зозуля, ім’я, їжак, кватирка, Київ, лелека, лінійка, лялька, новий, олень, олівець, папір, парасолька, подруга, посередині, Україна, українська, фартух, цукерка, цукор, якір.

Математика

• Називати числа від 1 до 10 в прямому і зворотному порядку, від будь – якого числа до вказаного;

• Розрізняти число і цифру, правильно вживати у мовленні ці терміни;

• Називати попереднє і наступне число;

• Користуватися знаками <,>,=, порівнює числа;

• Знати склад кожного числа в межах десяти з двох менших чисел;

• Володіти культурою записів у зошиті в клітинку;

• Називає числа в межах 20 в прямому і зворотному порядку;

• Записувати ці числа цифрами;

• Розуміти позиційне значення цифри у записі двоцифрового числа;

• Усвідомлювати десяток як одиницю лічби;

• Розуміти поняття одноцифрові та двоцифрові числа;

• Порівнювати числа в межах двадцяти;

• Розуміти зміст додавання;

• Знати компоненти додавання;

• Складати за прикладом на додавання 2 приклади на віднімання;

• Використовувати переставну властивість додавання під час обчислень;

• Знати способи додавання і віднімання чисел по одиниці, частинами, на основі знання складу числа, на основі знання зв’язку між додаванням і відніманням;

• Знати на пам’ять таблиці додавання і віднімання в межах 10;

• Обчислювати приклади виду: 10+5,15-5,15-10,12-1,12+1;

• Вміти додавати і віднімати з переходом через десяток в межах 20;

• Обчислювати приклади, що містять дві дії;

• Розуміти поняття «числовий вираз»;

• Розуміти і читати вирази різними способами: плюс, додати, мінус, відняти, збільшити на, зменшити на, знайти суму, знайти різницю;

Задачі

• Розуміти структуру задачі: умова і запитання

• Виділяти умову і запитання;

• Розуміти зміст відношень: більше на, менше на;

• Розуміти зміст запитання: на скільки більше? На скільки менше? Скільки всього? Скільки залишилося?

• Читати задачу, робити паузу між умовою і запитанням;

• Усно формувати повну відповідь на запитання, записувати коротку;

• Складати задачу за малюнком, за дією розв’язання, за практичними діями з предметами, за коротким записом задачі;

Величини

• Знати одиниці довжини: сантиметр, дециметр та їх коротке позначення;

• Вимірювати довжину відрізка за допомогою лінійки;

• Знати монети 1,2,5,10;

• Знати одиниці величин: кілограм, літр, тиждень;

• Знати назви днів тижня та їх послідовність;

• Знати назву частин доби: ранок, день, вечір ніч;

• Порівнювати величини;

• Записувати результати вимірювання;

• Виконувати додавання і віднімання величин;

Фігури

• Розрізняти та називати плоскі та об’ємні геометричні фігури: (точка, лінія, пряма, ламана, крива, відрізок, промінь). Ланка ламаної, замкнені і не замкнені лінії (криві, ламані);

Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, трикутник, круг, куб, куля;

• Креслити відрізок даної довжини;

• Зображувати геометричні фігури на папері в клітинку.

Джерело: http://myclass.at.ua/

Схожі:

Мовленнєва діяльність iconТема. Зв’язне мовлення. Культура мовлення І спілкування. Мовленнєва...

Мовленнєва діяльність iconДля ефективного господарювання істотним є визначення цілей створення...
Основні напрямки діяльності підприємства:(маркетингове дослідження ринку); виробнича діяльність; економічна діяльність; комерційна...
Мовленнєва діяльність iconМовленнєва змістова лінія
...
Мовленнєва діяльність iconІндивідуальна мовленнєва карта 3-річної дитини
Виділення звука [м] зі слів: миша, комар, дошка, вікно, рама, будинок, риба, стіл, сом. Аналіз звукового складу мовлення
Мовленнєва діяльність iconМетодичні рекомендації щодо викладання української мови І літератури...
Відповідно до цього в 5-9-х класах формуються мовна, мовленнєва, соціокультурна й діяльнісна компетентності як складники комунікативної...
Мовленнєва діяльність iconУправлінська діяльність являє собою специфічну форму трудового процесу,...
Управління – це робота з людьми, трудова діяльність яких І є об’єктом управлінського впливу. Управлінська діяльність має інформаційну...
Мовленнєва діяльність icon2. Урок відносно самостійна ланка у системі навчання
Мовленнєва спрямованість уроку з іноземної мови. Визначення мовленнєвої діяльності як основного об’єкта навчання передбачає формування...
Мовленнєва діяльність iconЗагальна інформація про діяльність ват втб банку
Примітка Економічне середовище, в умовах якого банк здійснює свою діяльність 18
Мовленнєва діяльність iconАналіз уроку із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій
Найголовніше – урок розглядається сьогодні не тільки як діяльність учителя, але І як діяльність учня
Мовленнєва діяльність iconМовна змістова лінія –15 год Мовленнєва змістова лінія – 20 год
Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Технологічний, природничо-математичний, спортивний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка