Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів




Скачати 33.22 Kb.
НазваСамоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів
Дата конвертації09.10.2013
Розмір33.22 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів:

1. Оцінювання педагогічного обгрунтування виховного заходу, доцільність проведення та обраної форми,

2.Визначення місця виховного заходу в системі навчально-виховної роботи класу, його зв'язку із на-вчальноюта виховною діяльністю.

3.Оцінювання ступеня досягнення мети.

4.Характеристика учасників заходу, охоплення їхактивною діяльністю підчас складання плану, підготовка та проведення заходу.

5.Оцінювання результативності заходу, його пізнавальної та виховної цінності.

6.Оцінювання психологічного стану-учнів під час підготовки та проведення заходу.

7.Визначення позитивних сторін та недоліків у проведенні заходу.

8.Висновки.

Виховна система класу — спосіб організації життєдіяльності та виховання членів класного співтовариства, ще? становить цілісну й упорядковану сукупність взаємодіючих компонентів і сприяє розвитку особистості та колективу. Всі компоненти виховної системи підпорядковуються головній педагогічній ідеї — створенню необхідних умов для самовизначення, і самореалізації особистості учня та вчителя.

^ Компоненти виховної системи

Складові елементи компонентів

1. Індивідуально-груповий

1. Класний керівник.

2. Учні класу. 3. Батьки учнів.

4. Педагоги, що беруть участь у навчально-виховному процесі та життєдіяльності

2.

Ціннісно-орієнтаці-йний

1. Мета й завдання виховання. - 2. Перспективи життєдіяльності класного колективу.

3. Принципи побудови виховної системи і життєдіяльності класного колективу

3. Функціональ-но-діяльніс-ний

1. Системоутворюючий вид діяльності та методи організації спільної діяльності і спілкування.

2. Основні функції виховної системи.

3. Педагогічне забезпечення і самоврядування життєдіяльності класного колективу

4. Просторово-часовий -

1. Емоційно-психологічне, духовно-моральне і предметно-матеріальне середовище.

2. Зв'язки і стосунки класного колективу з іншими спільнотами дітей та дорослих.

3. Місце і роль класу у виховному просторі школи.

4. Етапи становлення і розвитку виховної системи

5. Діагностико-аналітичний

1 . Критерії ефективності виховної системи . 2. Методи та прийоми вивчення результативності виховної системи. 3. Форми і способи аналізу, оцінки і інтерпретації отриманих результатів

Схема аналізу виховної роботи класним керівником:
1. Коротка характеристика колективу та окремих учнів:

  • загальні відомості про учнів та їхні сім'ї;

  • суспільна і пізнавальна активність;

  • відповідальність за Загальну справу;

  • самодисципліна;

  • уміння переборювати труднощі, культура поведінки в школі та
    поза нею;

  • працьовитість;

  • повага до законів, символів держави.

  1. Визначення поставлених виховних завдань.

  2. Аналіз змісту виховання (які звички, знання, вміння, навички сформовані).

  3. Аналіз методів (власного прикладу, переконання, вимоги, сти
    мулювання, доручення, бесіди, пояснення, ігри-змагання).

  4. Аналіз форм виховної роботи (класних годин, зборів/екскур
    сій, КТС).

  5. Аналіз умов виховання (санітарно-побутових, гігієнічних, есте
    тичних, природних, соціально-культурних).

  6. Аналіз засобів виховання:

    • дитячого колективу (рівень згуртованості, сформованості
      громадськоїдумки, традиції, наявність лідерів, неформальних
      груп спілкування);

    • системи суспільних відносин;

    • особистості вчителя;

    • системи учнівського самовряду вання (визначення його ефек
      тивності).

8. Аналіз результативності індивідуальної виховної роботи:

з учнями, схильними до девіантної поведінки;

з обдарованими дітьми.

9. Аналіз роботи з батьками:

  • взаємодія;

  • результативність проведення батьківських зборів.

10. Аналіз результатів виховної роботи:

  • визначення рівня вихованості;

  • характеристика динаміки зростання або змін рівня вихова
    ності;

  • визначення відповідності результатів і поставленої мети.

    1. Складання соціально-педагогічного паспорту, зведеної таблиці
      рівня вихованості учнів, розвитку класного колективу.

Схожі:

Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів iconДо самоаналізу освітньої діяльності
Самоаналіз освітньої діяльності закладу освіти здійснюється працівниками цього закладу з метою виявлення І використання наяв­них...
Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів iconПам’ятка для учнів щодо підготовки до екзаменів
Під час підготовки до екзаменів дуже важливо пригадати як найефективніше запам’ятовувати матеріал, як знімати емоційну напругу та...
Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів iconМетоди контролю та аналізу рівня вихованості
У практичній діяльності вчителя важливо вміти використовувати їх під час вивчення окремого учня та учнівського колективу, яке здійснюється...
Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів iconПсихологічна підтримка учасників навчально-виховного процесу під час підготовки до зно
Згідно плану роботи рво практичні психологи району вже другий рік поспіль здійснюють психологічну підтримку учасників навчально-виховного...
Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів iconЗатверджено
В інструкції викладені вимоги з охорони праці під час догляду за тваринами, а саме: великою рогатою худобою, плідниками, свинями,...
Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів iconВпровадження проектних технологій на уроках історії та правознавства
Під час навчання виникає цілий ряд проблем, які пов'язані з низькою мотивацією навчальної діяльності, нерівномірністю загальної підготовки...
Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів icon1 Порядок підготовки спортивних споруд та дотримання безпеки учасників...
Перший заступник Державної Заступник голови тсо україни Президент федерації підводного
Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів iconЯк запобігти користуванню учнями мобільними телефонами під час уроку?
Досить часто під час проведення семінарів з викладачами озвучується це запитання. Однак його рішення лежить на поверхні І здійснюється...
Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів iconПравила поведінки під час проведення новорічних свят біля ялинки....
Мета: ознайомити учнів з правилами поведінки під час проведення новорічних свят, розширити знання дітей про небезпеку, що її несе...
Самоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів iconПро проведення 21 комплексних навчально-виховних заходів з видів спорту
Загальне керівництво змаганнями здійснює відділ освіти райдержадміністрації. Безпосередня підготовка, організація та проведення змагань...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка