Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення»




Скачати 63.73 Kb.
НазваПроект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення»
Дата конвертації17.03.2013
Розмір63.73 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення»

І. Організатори проекту

Головне управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини», відділ освіти Сквирської районної державної адміністрації, Сквирський районний центр дитячої та юнацької творчості.

ІІ. Обгрунтування актуальності проекту

Сучасні вимоги до комфортної життєдіяльності людини потребують нових критеріїв якості навколишнього простору. Ці критерії формуються під впливом потреб до естетичного задоволення, екологічної безпеки та гармонії з природою. Тому значно зросла увага до проблем благоустрою територій, зокрема навколо закладів освіти.

Планування, проектування та створення будь-яких форм озеленення за індивідуальним проектом дає можливість підкреслити індивідуальність та неповторність навчального закладу, зробити його несхожим на інші. Крім того, зелені насадження навколо закладів освіти виконують ряд функцій, а саме: санітарно-гігієнічну, захисну, рекреаційну, художньо-естетичну, навчально-виховну.

ІІІ. Мета і завдання проекту

Мета:

  • формування екологічної культури особистості;

  • активізація пізнавальної, творчої та просвітницької діяльності дітей;

  • залучення учнівської молоді до роботи з покращення зовнішнього та внутрішнього озеленення та ландшафтного дизайну території навчального закладу;

  • впровадження сучасних і перспективних принципів ландшафтного будівництва та елементів садово-паркового мистецтва в озелененні території навчального закладу.

Завдання:

  • ознайомлення з основними принципами та елементами ландшафтного дизайну (ландшафтні групи, бордюри, рабатки, квітники, альпінарії, рокарії, кам’янисті гірки тощо);

  • створення художнього образу інтер’єрів навчальних закладів відповідно до їхнього профілю та індивідуальності засобами озеленення;

  • складання плану-схеми перспективних насаджень на території навчального закладу;

  • розроблення та реалізація проектів ландшафтних композицій інтер’єру навчального закладу.

ІV. Термін реалізації проекту

Проект реалізується у період з квітня 2012 року по листопад 2015 року.


V. Учасники проекту

1.Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» :

-координує діяльність учасників проекту;

-здійснює аналіз поданих матеріалів з проектування інтер’єрів та ландшафтного дизайну територій навчальних закладів;

-надає рекомендації учасникам проекту;

-надає допомогу при підборі рослинного асортименту для озеленення території;

-організовує навчально-методичний супровід: проведення консультацій, майстер-класів, семінарів-практикумів.
^ 2.Сквирський районний центр дитячої та юнацької творчості:

-координує діяльність учасників проекту;

-здійснює аналіз поданих матеріалів з проектування інтер’єрів та ландшафтного дизайну територій навчальних закладів;

-висвітлює хід реалізації проекту у засобах масової інформації.

3.^ Колективи дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів:

-розробляють та впроваджують проекти, ескізи, макети озеленення інтер’єру та ландшафтного дизайну території навчального закладу з використанням основних елементів ландшафтного будівництва: квітників, міксбордерів, рокаріїв, альпінаріїв тощо;

-здійснюють заходи з реалізації проектів;

-подають інформацію про хід реалізації проектів до Сквирського районного центру дитячої та юнацької творчості у вигляді описових матеріалів, фото-, відео презентацій тощо.

VІ. Етапи реалізації проекту

Підготовчий етап: квітень 2012 – листопад 2012 року.

1.Колективи дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів:

  • проводять дослідження природно-кліматичних умов місцевості, здійснюють характеристику грунтів на території навчального закладу;

  • аналізують існуючий стан насаджень на території навчального закладу (інвентаризація рослин);

  • підбирають асортимент рослин з урахуванням їх еколого-біологічних та декоративних властивостей, відповідно до грунтово-кліматичних умов місцевості;

  • створюють ландшафтні проекти, складають кошторис витрат;

  • подають матеріали (проекти, ескізи, макети) до Сквирського районного центру дитячої та юнацької творчості (до 19 листопада 2012 року).

2.Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»:

  • організовує майстер-клас для керівників проектів «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення» (на базі Дитячого естетико-натуралістичного центру «Камелія» м. Бровари). (Вересень 2012 року).

Виконавчий етап: листопад 2012 – вересень 2015 років.

1. Колективи дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів:

  • здійснюють підготовку території для оформлення ландшафтних архітектурних об’єктів;

  • висаджують рослини, облаштовують газони та квітники, формують декоративні групи та інші типи і форми рослинних насаджень, відповідно до створеного проекту озеленення навчального закладу;

  • фіксують дані про хід реалізації проекту у вигляді фото-, відеоматеріалів для представлення на підсумковому етапі.

2^ .Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»:

  • організовує та проводить семінар-практикум для керівників проектів (на базі державного дендрологічного парку «Олександрія» Національної академії наук України)(квітень 2013 року);

  • надає консультації керівникам проектів щодо особливостей догляду за рослинами, їх удобрення та захисту зелених насаджень від шкідників і хвороб (постійно);

  • розробляє методичні рекомендації щодо проведення навчально-дослідницької, природоохоронної, екскурсійної роботи на ландшафтному об’єкті (березень 2014 року).

Підсумковий етап: вересень 2015 – грудень 2015 року.

1. Колективи дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів:

  • подають інформацію у вигляді описових матеріалів, проектів, ескізів, макетів, фото-, відеопрезентацій тощо для участі у відбірковому турі до

(1 листопада 2015 року);

  • презентують та захищають проекти озеленення інтер’єрів та ландшафтного дизайну територій навчальних закладів (грудень 2015 року).

2.Сквирський районний центр дитячої та юнацької творчості:

  • здійснює відбір закладів для захисту проектів(листопад 2015 року).

3.Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»:

  • здійснює відбір закладів для захисту проектів (листопад 2015 року).


4.Головне управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації:

  • визначає та нагороджує переможців (грудень 2015 року).

VІІ. Критерії оцінювання

Критеріями оцінювання проектів є:

-композиційна довершеність, стилістична витриманість, колористична культура, творчі знахідки проектів озеленення інтер’єру навчального закладу;

-використання сучасних методик ландшафтного дизайну;

-взаємозв’язок функціональних, санітарно-гігієніних та естетичних завдань формування інтер’єру;

-рівень демонстрації презентації та захисту проекту.

VІІІ. Фінансування проекту

Фінансування проекту здійснюється за рахунок коштів обласного, місцевих бюджетів та залучених коштів.

ІХ. Визначення та нагородження переможців

Переможці нагороджуються грамотами головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та грошовими преміями.

Переможці конкурсного відбору визначаються у номінаціях:

-краще озеленення інтер’єру та ландшафтного дизайну території дошкільного навчального закладу;

-краще озеленення інтер’єру та ландшафтного дизайну території загальноосвітнього навчального закладу;

-краще озеленення інтер’єру та ландшафтного дизайну території позашкільного навчального закладу.
Х.Очікувані результати
Сучасні навчальні заклади виконують не тільки навчальну функцію, а й впливають на формування світогляду дитини, забезпечують змістовне дозвілля підростаючого покоління, виховують фізичні, інтелектуальні, моральні, естетичні якості, позитивні риси волі й характеру. Тому зелені насадження, що надають закладу індивідуальні, своєрідні риси, роблять перебування в ньому більш комфортним, підвищують імідж закладу.

Схожі:

Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення» iconСад гетсиманський
Отім І герої його роману. 1945 року змушений був емігрувати з СРСР. У фрн були написані романи «Сад Гетсиманський», «Огненне коло»,...
Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення» iconХід уроку І частина заняття (теоретична). Бібліотекар
Обладнання. Книжково-ілюстративна виставка «В країні вранішнього сонця»; мультимедійний проектор; ноутбук; слайди; проект «Кам'яний...
Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення» iconФонові знання як засіб поглибленого сприйняття п’єси а. П. Чехова „вишневий сад”
Спробуємо визна­чити особливості використання цих знань у процесі вив­че­н­ня драматичних творів на прикладі комедії А. П. Чехова...
Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення» iconДошкільної ланки Лозуватської школи- сад даний проект освітньої роботи. Опис проекту
Базовий компонент дошкільної освіти орієнтує нас (вихователів) на педагогіку нового часу: надання пріоритету соціально – моральному...
Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення» iconСамоврядування Чоповицького знвк «Школа – сад»
Самоврядування Чоповицького знвк «Школа-сад» щиро вітає всіх з Новим роком та Різдвом Христовим. Бажаємо вам успіху у навчанні та...
Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення» iconР егіональний ландшафтний парк
Запрошує зацікавлених громадян та організації до співпраці з питань участі та організації екскурсій на території парку
Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення» iconВід дитини до дитини Проект виховної роботи Дитина має бути не тільки
Проект складається з 6 модулів. На опрацювання кожного модуля відводиться 1-1,5 місяці у 1-4 класах
Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення» iconПоложення про проведення наукдво-освітньаго проекту «Оптилтація озеленення...
Ний центр учнівської молоді Міністерства освіти І науки України, Національний ботанічний сад ім. М. М. Гришка нан україни та Науковий...
Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення» iconОсвітня програма позашкільного навчального закладу: від розробки до реалізації
Слово «проект» у перекладі з латини означає «кинутий уперед». У широкому розумінні «проект» уявлення про шляхи вирішення завдання,...
Проект «Ландшафтний сад – від ідеї до втілення» iconРозширення інфраструктури ммц як засіб створення інтеграційно-мережевого...
Реалізація інноваційної ідеї полягає у розробці організаційно-функціональної моделі партнерської взаємодії ммц із соціальними інститутами...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка