Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс




НазваКомп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс
Сторінка1/33
Дата конвертації21.10.2013
Розмір1.51 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   33


Управління освіти і науки

Полтавської обласної державної адміністрації
Полтавський обласний інститут післядипломної

педагогічної освіти імені М.В.Остроградського

КОМП’ЮТЕРНА ГРАМОТНІСТЬ ВЧИТЕЛІВ З ТОЧКИ ЗОРУ СТАНДАРТІВ ЄС


Полтава, 2008

Рекомендовано до друку вченою радою Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського

Протокол № 5 від 26.10.2008 року
Редакційна колегія:

С.Ф.Клепко, проректор з наукової роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського, кандидат філософських наук (голова редколегії)

Н.В.Морзе, проректор з навчально-наукових питань інформатизації та телекомунікаційних систем в АПК, доктор педагогічних наук

І.О.Завадський, доцент факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат фізико-математичних наук

Т.М.Барболіна, доцент кафедри математичного аналізу та інформатики Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка, кандидат фізико-математичних наук

М.В.Кирилюк, методист відділу природничо-математичних дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського

Л.М.Іщенко, методист центру педагогічних інновацій та інформацій Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського
Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів ЄС : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 18-20 листопада 2008 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. ін-т післядипл. педагог. освіти ім. М.В. Остроградського. – П. : Полтав. ін-т післядипл. педагог. освіти ім. М.В. Остроградського, 2008. – 96 с.
ISBN 966-7215-X0-8
Збірник сформований на основі матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів ЄС». У збірнику розглянуті питання впровадження стандартів використання інформаційно-комунікаційних технологій в Європі та проблеми становлення стандартів комп’ютерної грамотності в Україні.

Матеріали конференції призначені для педагогічних працівників вищої та середньої ланки освіти, керівників навчальних закладів та всіх, хто зацікавлений у піднятті української освіти на європейський рівень.

^ Матеріали подано в авторській редакції.

© ПОІППО, 2008
ЗМІСТ


ПЕРЕДМОВА 6

Стандарти ЮНЕСКО компетентності учителів з використання ІКТ 18

Модулі Стандартів ЮНЕСКО компетентності вчителів використання ІКТ 23

Модулі Стандартів ЮНЕСКО компетентності вчителів використання ІКТ 24

Переклад Л.Іщенко 28

ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ 29

МІЖНАРОДНИЙ СТАНДАРТ КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАМОТНОСТІ ECDL В СИСТЕМІ ОСВІТИ 31

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРА В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ 33

ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ 35

ВЧИТЕЛЯ-ПРЕДМЕТНИКА 35

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЩОДО НАВЧАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИМ ТЕХНОЛОГІЯМ 38

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ І СУПРОВОДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН 40

СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ ІКТ-КОМПЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА 43

ЮНЕСКО І ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 45

ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС 47

РОЗВИТОК ЕВРОПЕЙСЬКОЇ СИСТЕМИ СЕРТИФІКАЦІЇ ECDL В УКРАЇНІ 50

ФІЛОСОФСЬКІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В LMS ATUTOR 52

СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИМ ТЕХНОЛОГІЯМ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКОМУ ЛІЦЕЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 54

ІТ-СТАНДАРТИ ЄВРОПИ 56

МІСЦЕ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 58

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧИТЕЛІВ 59

ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ 62

ЦІННІСТЬ ЗНАННЯ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА 63

ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ 67

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ 69

ПСИХОЛОГІЧНЕ ПІДГРУНТТЯ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ 71

Література 73

РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КВАЛІФІКАЦІЇ 73

ІНФОРМАЦІЙНО - КОМКНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ 75

В ОСВІТІ 75

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕЛЕКТРОННІ НАВЧАЛЬНІ ЗАСОБИ ПРИ НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ 77

ВПРОВАДЖЕННЯ ІКТ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС: КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ 80

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УЧИТЕЛЯМИ БІОЛОГІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ НАВИЧОК УШКОЛЯРІВ 84

ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТИ ШКОЛЯРІВ 88

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ 91

ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ 91

ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ
інформаційно-комунікаційних технологій 93

^ СТАНДАРТИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДЛЯ УЧИТЕЛІВ

ICT COMPETENCY STANDARDS FOR TEACHERS

http://cst.unesco-ci.org/sites/projects/cst/default.aspx
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   33

Схожі:

Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс iconОпис досвіду роботи
Безумовно, кожній освіченій людині сьогодні вже недостатньо книг та підручників, йому необхідні – комп’ютерна грамотність І досвід...
Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс iconКомп’ютерна графіка з’явилась достатньо давно вже у 1960-х роках...
Сьогодні прийнято користуватися термінами «комп’ютерна графіка» І «комп’ютерна анімація». Поняття «комп’ютерна графіка» об’єднує...
Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс iconКомп’ютерні мережі. Всесвітня мережа Інтернет. Комп’ютерна мережа
Комп’ютерна мережа – це група з декількох комп’ютерів, з’єднаних між собою за допомогою кабелів (телефонних ліній або радіоканалів),...
Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс iconІнтернет. Комп’ютерна мережа.
Комп’ютерна мережа – це група з декількох комп’ютерів, з’єднаних між собою за допомогою кабелів (телефонних ліній або радіоканалів),...
Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс iconАналіз іноземних контрактів з точки зору їх корисності для України
Аналіз іноземних контрактів з точки зору їх корисності для України Євгеній Орел, канд екон наук, доцент, Наукма
Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс iconВступ в компютерні мережі
Консольні пристроїв підключались до машини за допомогою інтерфейсного кабелю. Схема підключення цих кабелів нагадує сучасну комп’ютерну...
Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс iconПорядок проведення ІІІ етапу учнівських олімпіад з інформаційних...
Фіка» та «комп’ютерна анімація» (далі олімпіади) проводяться в місті Києві для заохочення талановитої молоді до розвитку здібностей...
Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс iconУрок засвоєння нових знань
Комп’ютерна графіка – це процес створення І обробки зображень (малюнків, креслень І т д.) за допомогою комп’ютера
Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс iconДипломна робота
Предметом дипломного проекту є вивчення стосунків працівників у процесі роботи комерційного банку з точки зору найбільш повного та...
Комп’ютерна грамотність вчителів з точки зору стандартів єс iconТема: у чому сила людини?
Виховання в учнів уміння поважати різні точки зору, індивідуальні властивості та якості кожної людини
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка