Інформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року




Скачати 35.87 Kb.
НазваІнформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року
Дата конвертації01.11.2013
Розмір35.87 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы

Шевченківська сільська рада

Броварського району, Київської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 29 грудня 2012 року № 71
Про роботу виконавчого комітету сільської ради

із зверненнями громадян у ІІ півріччі 2012 року
Заслухавши та обговоривши інформацію сільського голови про роботу зі зверненнями громадян у ІІ півріччі 2012 року виконавчий комітет відмічає, що виконавчим комітетом сільської ради, сільським головою та апаратом сільської ради постійно проводиться робота зі зверненнями громадян.

Проводиться особистий прийом громадян посадовими особами та апаратом виконавчого комітету сільської ради.

Робота із зверненнями громадян у сільській раді ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших законодавчих актів.

Відповідно до ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської ради
В И Р І Ш И В:
1.Інформацію про роботу виконавчого комітету Шевченківської сільської ради зі зверненнями громадян у ІІ півріччі 2012 року - прийняти до відома

/ інформація додається/.

2. Виконавчому комітету та апарату сільської ради не допускати порушень термінів розгляду звернень громадян.

3. Сільському голові тримати під контролем розгляд звернень пільгових категорій жителів села.

Сільський голова В.М.Дяченко

Додаток до рішення виконавчого

комітету від 29.12.2012 року № 71
Інформація

про підсумки роботи щодо розгляду

звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року
Виконавчий комітет Шевченківської сільської ради у своїй роботі зі зверненнями громадян керується Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 109/2008 від 07.02.2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів Державної влади і органів місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами та розпорядчими документами.

Відповідно до ст.22 Закону України «Про звернення громадян» та п.6 Указу Президента України від 07.09.2008 року за № 109 на засіданні виконавчого комітету у січні 2012 року затверджений графік прийому громадян працівниками сільської ради:

Сільський голова, секретар сільської ради та землевпорядник приймають громадян згідно графіка у середу з 8.00 год. до 12.00 год., уповноважена по наданню субсидій та касир приймають громадян щодня .

Всі працівники сільської ради мають посадові інструкції затверджені сільським головою. Згідно посадової інструкції, обов’язки щодо ведення роботи зі зверненнями громадян покладені на секретаря сільської ради. Заведені та ведуться журнали встановленої форми реєстрації пропозицій, заяв, скарг громадян, журнал особистого прийому, який веде сільський голова. Журнали реєстрації звернення громадян прошнуровані, пронумеровані. Всі звернення та заяви громадян записуються в журнал, де проставляються відмітки про виконання.

Звернення громадян завжди розглядаються в установлений законом термін. На всі звернення даються вичерпні відповіді або рішення.

Два рази на рік, згідно плану роботи виконкому, на засіданні виконкому розглядається питання «Про стан розгляду заяв та скарг громадян».

Аналітична робота із зверненнями громадян, вивчення і усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги розглядаються в установлений законом термін, а при необхідності вирішується питання терміново.

Заяви та скарги громадян розглядаються на кожному засіданні виконкому. А заяви та скарги громадян по земельних питаннях розглядаються на пленарних засіданнях сільської ради. Перед розглядом заяв та скарг громадян по земельних питаннях на сесії сільської ради такі заяви та скарги в обов’язковому порядку попередньо розглядаються на засіданнях постійної комісії з земельних питань.

При зверненні пільгових категорій населення про надання їм матеріальної і фінансової допомоги питання вирішуються за рахунок коштів приватних підприємців села.

У звітному періоді до сільської ради надійшло 192 звернення. На усному прийомі у сільського голови побувало 45 громадян. Переважна більшість звернень була з таких питань :

- аграрної політики і земельних відносин - 76 ( про надання у власність земельних ділянок, затвердження технічних документацій на виготовлення державних актів на земельні ділянки громадян);

- житлової політики – 47 ( про надання дозволу на оформлення свідоцтва про право власності на житлові будинки,);

- соціального захисту - 63 (про надання субсидії громадянам).

Всі звернення громадян розглянуті в установлений законом термін. На всі заяви дані конкретні відповіді та рішення. На звернення , що надійшли поштою відправлені відповіді.

Протягом ІІ півріччя 2012 року виконкомом сільської ради видано довідок різного змісту – 1505, проведено реєстрацій цивільного стану – 63, вчинено нотаріальних дій – 66, видано довіреностей - 270 проведено реєстрацію і зняття з реєстрації місця проживання громадян – 188.

Сільський голова В.М.Дяченко

Схожі:

Інформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року iconДовідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій...
У тростянецькій міській раді робота зі зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України...
Інформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року iconДовідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій...
У тростянецькій міській раді робота зі зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України...
Інформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року icon“Як діяти рівнянам аби не потрапити у халепу”
Впродовж і-го півріччя 2010 року в управління надійшло 642 звернень громадян (за і-ше півріччя 2009 року 615 звернень громадян),...
Інформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року iconПлан роботи виконкому Тростянецької міської ради на ІІ півріччя 2012 року №
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року
Інформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року iconДовідка про підсумки проведеної роботи із зверненнями громадян Великобурлуцькою...
Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного...
Інформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року iconСтан розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію...
Державної податкової служби забезпечує зворотній зв’язок податкової із громадськістю. Тому насьогодні робота зі зверненнями громадян...
Інформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року iconЗа 2012 рік до нацдержслужби україни надійшло майже 16 тисяч звернень громадян
Протягом 2012 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній...
Інформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року iconРішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації...
Про стан роботи з розгляду звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації протягом 2010 року
Інформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року iconДовідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2012 рік у...
України від 07. 02. 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення...
Інформація про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у ІІ півріччі 2012 року iconДовідка про підсумки проведеної роботи із зверненнями громадян у...
Великобурлуцькою районною державною адміністрацією спланована та проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка