Програмні засоби загального призначення




Скачати 248.32 Kb.
НазваПрограмні засоби загального призначення
Сторінка1/3
Дата конвертації17.03.2013
Розмір248.32 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3




Стрельбіцька О.П.,

вчитель англійської мови

Методична розробка інтегрованого уроку англійської мови та інформатики, проведеного в 4 (8) класі.

Тема. Програмні засоби загального призначення.

The beautiful land of Britain
Мета.

  1. Перевірити рівень знань умінь і навичок учнів з теми;

  2. Виробляти в учнів потребу пошуку програм, що можуть бути використані ними при розв’язуванні проставлених перед ними задач, вчити учнів застосовувати отримані знання на уроках, і в різних життєвих ситуаціях;

  3. надавати допомогу в навчанні, тобто сприяти учням в процесі набуття знань, умінь і навичок, що передбачені програмою з іноземної мови;

  4. виховувати в учнів відповідальне та бережливе ставлення до комп’ютера і програм, якими користується широке коло людей.

Objectives:

  1. To revise the general information about he country

  2. To develop students’ skills in scheme reading, reading for purpose;

  3. To engage students in meaningful interaction (making up dialogues, sharing the prepared reports)

  4. To broaden students outlook by introduction some information about the places of interest


Обладнання. Файли-заготовки до уроку, диск “Довідник туриста по Лондоні”
Тривалість – 2 уроки
Клас – 4(8) гімназійний
План уроку

  1. Вступне слово вчителя інформатики про програмні засоби навчального призначення.

  2. Відповіді учнів про типи програм, які вони вивчили. При цьому групи учнів створили презентації, де ілюструються вивчені програми(файл 1.ppt).

  3. Розв’язування тестових завдань із розділу “Програмні засоби загального призначення”. Нахил тестів – перевірка знань можливостей офісних програм, вміння ними користуватися для роботи.

  4. Вступне слово вчителя іноземної мови про завдання сьогоднішнього уроку.

  5. Виконання завдань з іноземної мови. Тут учні у програмі MS Word, використовуючи Автофігури, малюють “схеми-павучки”.

  6. Діалогічне мовлення з іноземної. Учні розповідають про Англію.

  7. Виконання завдань у Paint з іноземної. Перед учнями є файл, де представлена схематична карта Англії. Крім того там є слова, які потрібно розмістити на карті(перенести), нанести річки, озера, моря, промисловість, сільське-господарство(що де виробляється і добувається). Дітям пропонується 7 варіантів завдань.

  8. Рефлексія даного завдання. Тема. Графічний редактор. Проводиться у формі відкритого мікрофона. Діти дають відповідь на запитання: “Які уміння та навички Ви сьогодні використали, про що дізналися?”

  9. Показ презентації про Лондон, виготовленої ученицею(файл lon.ppt). Тут містяться скановані малюнки.

  10. Рефлексія даного завдання. Тема. Програма для створення презентацій. Для цього учитель інформатики використовує Чарівний м’яч мудрості. Діти кидають один одному “чарівний м’яч мудрості”. Кожен учасник, який зловив м’яча, має розказати про можливості даної програми та принципи роботи у ній.

  11. Виконання учнями завдань з іноземної мови у програмі MS Word. Дітям пропонуються тексти та завдання до них різного рівня складності(Файл text.doc) обирають посильне завдання для себе, решту видаляють. Далі читають та форматують та виконують певні дії.

  12. Рефлексія даного завдання. Тема. Текстовий редактор MS Word. Проводиться у формі відкритого мікрофона. Діти дають відповідь на запитання: “Можливості текстового редактора, які ми сьогодні не використали”

  13. Виконання учнями завдань з іноземної мови у програмі MS Excel. Дітям пропонується таблиця. Одна колонка якої початок назви міста, інша кінець. Рядки не мають вірних пар. Завдання учням їх створити, тобто склеїти, утворивши при цьому правильні назви міст. Дані слова відформатувати та красиво розмістити у файлі(slovo.xls). Пропонується 2 варіанти(лист 1, лист2).

  14. Виконання учнями завдань з іноземної мови у програмі MS Excel. На Листку 3 та Листку 4(два варіанти) дітям пропонуються запитання на іноземній мові. Їм потрібно дати відповіді та створити із них кросворд.

  15. Виконання учнями завдань з іноземної мови у програмі MS Excel. На Листку 5 пропонуються дані про якісний склад населення(сільське, міське), національність жителів. Дітям потрібно визначити загальну кількість, кого більше на скільки і у скільки, визначити мінімальне та максимальне значення даних. Побудувати 3-4 різних діаграм по даних значеннях.

  16. Рефлексія даного завдання. Тема. Табличний редактор MS Excel. Використовується “Валіза”. Учитель кладе посередині класу уявну валізу(коробка, кошик) і діти по черзі “кидають” свої відповіді на запитання “Можливості табличного редактора, які ми сьогодні не використали”

  17. Робота в Інтернеті. Учням пропонуються адреси сайтів про Лондон(вони були знайдені ними на попередніх уроках інформатики, коли учні вчилися відшуковувати потрібну інформацію за допомогою пошукових систем). Кожна група обирає собі категорію з якою вона буде працювати. Дітям потрібно буде зберегти інформацію на ПК для її подальшого опрацювання(переклад на українську або англійську мову. Це буде частиною домашнього завдання).

  18. Рефлексія даного завдання. Діти проговорюють можливості Інтернету, його основні послуги. Проводиться у вигляді мозкового штурму. У даному випадку це ефективно, оскільки за короткий проміжок часу можна отримати багато нових ідей.

  19. Перегляд учнями диску “Довідник Лондона”. При достатніх ресурсах Інтернету його можна і не використовувати.

  20. Підведення учителями підсумків уроку, виставлення оцінок.

  21. Рефлексія Створюємо мережу. Всі учасники і учителі стоять у спільному колі. Учитель інформатики тримає у руках клубок ниток. Він накручує кінець нитки на палець і кидає клубок одному з учасників, що стоїть навпроти, та пропонує йому висловити свої думки про урок і кинути цей клубок іншому учасник (попередньо закрутивши нитку на палець і відмотавши її на певну довжину. Важливо не передавати нитку найближчим сусідам, а кидати на протилежну сторону кола. У вправі мають взяти участь всі учасники, наприкінці клубок знову потрапляє до вчителя. Таким чином з ниток плететься полотно, яке утворює мережу учасників. Вчитель робить підсумок, наголошуючи на тому, що всі учасники відтепер утворюють таку саму мережу. Вона має бути міцною. Якщо ослабне одна з ниток, то це відчують і інші учасники. Наша сила - в єдності, об'єднавши зусилля, ми можемо зробити щось потрібне і міцне.

  22. Домашнє завдання. Пропонується текстовий файл home.doc, у якому на англійській мові містяться тексти про клімат, рельєф, річки тощо Англії. Потрібно перекласти, використавши для цього певну програму, відформатувати та відредагувати його, до даних фрагментів тексту підібрати ілюстрації, просканувати та створити по них презентацію. Можна також скористатися даними із енциклопедії та із Інтернету.


^ Хід уроку

1.Вчитель інформатики

Ми з вами живемо у ІІІ тисячолітті, яке є перехідним від індустріального до інформаційного суспільства. У новому тисячолітті інформація і наукові знання будуть складати найважливіший стратегічний ресурс людства.

На сьогоднішньому етапі комп’ютери використовуються у всіх галузях діяльності людини. І тому ми повинні вміти грамотно та розумно їх використовувати, володіти основними навичками роботи з ними.

Адже, прикладне програмне забезпечення може виступати для вас і учителем, і помічником, і порадником. А для дорослих – це джерело пошуку інформації, це можливість співпраці з іншими людьми, можливість заявити про себе, поділитися своїми здобутками із колегами по фаху, можливість одержати кваліфіковану пораду, прочитати свіжі новини, поспілкуватися із однодумцями...

Діти, а що виможете сказати про програмне забезпечення ПК?
2. Відповіді учнів

Учні вступають в обговорення теми. Бажано їх відповіді спрямовувати по такому плану(він може бути записаний на дошці):

  1. Програмне забезпечення ПК.

  2. Стандартні програми, що входять до складу операційної системи Windows(звернути увагу на Paint).

  3. Інтегровані системи. Як приклад такої – MS Office.

  4. Характеристика офісних продуктів(саме з тими, з якими учні працюватимуть сьогодні на уроці):

  • MS Word

  • MS Excel

  • MS PowerPoint

  • MS Access

5. Засоби комунікацій, глобальна мережа Інтернет.
1. Роботою сучасного комп’ютера керує людина(користувач) за допомогою програм, які реалізовують ту чи іншу дію. Програмні засоби поділяються на системні програмні засоби (СПЗ) та прикладні програмні засоби(ППЗ). Системні програмні засоби - це операційні системи, а також інші програми, які використовуються професійними програмістами для створення та розвитку програмного та інформаційного забезпечення. Прикладні програмні засоби поділяються на інформаційно-пошукові системи, ігри, ділові та навчальні програми.

2. Оскільки ПК використовують для розв’язання все нових і нових задач, програмне забезпечення постійно розвивається. Удосконалення програмного забезпечення можна порівняти з ростом дерева. Корінь дерева - це апаратні засоби, власне вони визначають можливості ПК, а отже, і коло задач, які можна розв’язувати за допомогою цієї машини. По мірі росту на дереві з’являються все нові й нові гілки - програми нового призначення, а також листки - інформація, яка пов’язана з використанням цих програм. Цей процес частіше всього завершується загибеллю дерева - через появу нових дерев - більш потужних ПК. ПК у майбутньому стане не тільки потужним інструментом для нагромадження та перетворення інформації, а й зможе взяти на себе деякі інтелектуальні функції властиві людині - осмислений пошук інформації, діалог з людиною, автоматичний переклад, планування діяльності тощо.

3. Комп’ютерна система - це апаратна частина(hardware, сам комп’ютер) разом з програмним забезпеченням(software) - програмами для виконання конкретних видів робіт. Комп’ютер без вказівок користувача чи програми не здатен розв’язати жодної задачі. Сама по собі апаратна частина - це ящик, наповнений усякими пристроями: мікросхемами, кабелями тощо. Для функціонування комп’ютера потрібні два фактори: електроживлення і програми.

4.Спеціалісти створили багато програм для розв’язування задач, які виникають у різних сферах практичної діяльності людей. Сукупність таких програм називається програмним забезпеченням комп’ютера. Завдяки програмному забезпеченню комп’ютери використовують не лише математики та кібернетики, а й лікарі та педагоги, письменники та музиканти, службовці та керівники підприємств. Вартість програмного забезпечення часто перевищує вартість апаратної частини комп’ютера.

5.Архітектура комп’ютера - це його «плоть», а програмне забезпечення - це «дух», те без чого найкращий, наймодернізованіший комп’ютер перетворюється в груду «заліза». Програм є величезна кількість. Є програми, які використовуються тільки вузьким колом спеціалістів, а інші є необхідними для нормальної роботи ПК...
6.Програми бувають двох головних видів: системні та прикладні.

Системні програми призначені для підтримки функціонування комп’ютера і надання користувачеві зручних умов роботи. До системних програм належить операційні системи, операційні оболонки, сервісні програми, середовище програмування.
7. При роботі з ОС використовуються офісні пакети програм - різнофункціональні програми, які потрібні для повноцінної роботи. Наприклад, набір програм для створення текстових документів; графічних документів; програми-перекладачі; реаніматор; програми розпізнавання текстів; верстка текстів; домашня бухгалтерія та облік; програми для розпізнавання голосу тощо.
8.Багато програм, які потрібні для щоденного використання об’єдналися у пакети. Наприклад, пакет Microsoft Office містить: програму для підготовки текстів (Microsoft Word), програму для створення електронних таблиць(Microsoft Excel), програму для підготовки презентацій(Microsoft PowerPoint), програму для управління веденням базами даних(Microsoft Access), програму для створення малюнків(Microsoft Paint) і ряд допоміжних програм менших розмірів.
9.Текстові процесори. Системи підготовки текстів і текстових редакторів - це прикладні програми, призначені для підготовки текстових документів. На відміну від звичайної друкарської машинки текстові редактори забезпечують не тільки набір текстів на клавіатурі, але і редагування, форматування, запам’ятовування текстів для подальшого використання, складання нового документа вже існуючих текстів і багато чого іншого.

Текстовими редакторами користаються практично усі. З безлічі різноманітних прикладних пакетів текстові редактори найбільш популярні.

Текстові редактори підтримують чотири основні стадії підготовки документа:

  • уведення тексту з клавіатури так само, як і на звичайній друкарській машинці);

  • редагування тексту (внесення змін у документ, виправлення помилок, робота з текстовими блоками);

  • запис тексту в постійну пам’ять. Згодом текст може бути знову завантажений з диска для редагування і друку;

  • друк тексту, тобто одержання твердої копії “електронного” тексту.

Крім чотирьох основних операцій, виконуваних текстовими редакторами, системи підготовки текстів надають додаткові інструменти для підготовки документів на професійному рівні, що включають форматування тексту, вибір шрифтів і способів накреслення, а також граматичну перевірку тексту.

Сучасні системи підготовки текстів, наприклад Microsoft Word, забезпечують також верстку сторінок і імпорт графічних зображень, наближаючи, таким чином, до рівня можливостей видавничих систем.

Текстові редактори і системи підготовки текстів пропонують ряд можливостей, що дозволяють значно прискорити і спростити процес редагування тексту:

  • операції із символами - для того щоб знищити, чи вставити замінити окремий символ, варто підвести до нього курсор стрільцями на чи клавіатурі мишею і натиснути відповідну клавішу редагування;

  • операції з блоками, фрагментами тексту, розглянутими як єдине ціле - блоки можна вирізати, копіювати чи переміщати;

  • засобу пошуку і заміни, що дозволяють, наприклад, замінити у всьому тексті одне слово на інше - після того як програма знайде чергове слово, вона запросить підтвердження і зробить заміну.

Однієї з найважливіших можливостей текстових редакторів є робота з блоками. Відзначивши потрібний блок, можна вирізувати і перемістити його в іншу частину чи тексту скласти новий документ із текстів у різних вікнах. Працюючи з блоками, можна:

  • виділити блок (фрагмент тексту, що надалі буде розглядатися як єдине ціле);

  • вирізати блок (при цьому блок переміщається в спеціальний буфер, звідки він потім може бути повернутий на старе чи переміщений на нове місце);

  • скопіювати блок з буфера в будь-яку частину тексту (операцію можна повторити кілька разів).


10. Електронні таблиці. Електронні таблиці - це особливий тип прикладних програм, що забезпечують організацію даних у виді таблиць і їхню обробку. Електронна таблиця має прямокутну форму і складається з клітинок, утворених перетином рядків і стовпців. Кожна ячейка має дві координати - цифрову, що позначає положення у визначеному рядку, і буквену, що вказує на відповідний стовпчик. Доступ до ячейок здійснюється по їхніх координатах. Можна ввести відповідності(формули) між окремими ячейками чи цілими групами, тоді зміна вмісту однієї ячейки приводить до зміни значень в інших, залежних від неї. І в кожен момент часу на екрані відображається прямокутний фрагмент таблиці з координатною сіткою. Ячейка, з якою у даний момент виконується робота, називається активною. Крім того, можна виділити усю таблицю як по горизонталі, так і по вертикали. Ячейки таблиці можуть містити дані різних типів.

Для ефективної обробки великих обсягів інформації електронні таблиці оснащені спеціальною системою керування даними, що забезпечують пошук, сортування і глобальне редагування записів. У ряді випадків, особливо при роботі з числовими даними, електронні таблиці виявляються значно зручніше систем керування базами даних (СУБД) завдяки наступним перевагам:

  • наочна форма представлення даних;

  • висока швидкодія, тому що таблиця знаходиться повністю в оперативній пам’яті;

  • зручність автоматичного перерахунку і повторюваних обчислень;

  • поєднання різних способів опрацювання даних.


11. Системи керування базами даних. СКБД працюють з даними, представленими у виді набору записів. Кожен запис має унікальний ідентифікатор (ключ) і набір полів (атрибутів) із заповненими значеннями. СКБД дозволяють, наприклад, зберігати відомості про кожного співробітника організації, включаючи біографічного дані, відомості про займану посаду, зарплату тощо. Дані зберігаються у файлі на диску. СКБД може швидко відсортувати записи і знайти інформацію по одній чи декільком умовам вибору.

Більшість сучасних СКБД використовують реляційну модель організації бази даних. Ця модель заснована на понятті зв’язків, а база даних представляється у вигляді взаємозалежних таблиць, що містять записи. Найпростіша база даних може зберігатися в одній таблиці. У такому вигляді організований, наприклад, телефонний довідник. Однак для збереження більш складних даних зручно використовувати окремі таблиці з індивідуальною структурою. Це дозволяє уникнути дублювання даних, а несуперечність і повнота бази даних при цьому забезпечуються спеціальними утилітами, що автоматично відслідковують зміни в зв’язаних таблицях.

Багатокористувальні бази даних великого обсягу звичайно встановлюють на виділені файли-сервери - мережеві комп’ютери зі швидким процесором і твердим диском високої ємності з мінімальним часом доступу. Логічну структуру таких баз даних розробляють фахівці - системні аналітики, установка і настроювання виконується програмістами, а контроль за роботою і використанням бази даних здійснює постійний співробітник - адміністратор бази даних.
12. Графічні редактори. Графічні редактори - це особливі прикладні програми, що дозволяють створювати, редагувати і виводити на друк різноманітні графічні зображення - малюнки, графіки, діаграми і т.п. Графічні редактори звичайно надають набір різноманітних інструментів для створення графічних зображень. Можна скористатися кистю або пером, накреслити пряму чи криву, а також вибрати необхідний колір з наявної палітри.

У залежності від способу створення і збереження розрізняють два види зображень: растрові і векторні. Растрове зображення зберігається у виді матриці крапок, для кожної з який задайся свій колір. Основною перевагою растрової графіки є простота програмного забезпечення і висока швидкість виведення зображення на екран. При цьому растрове зображення вимагає використання великого обсягу пам’яті, високоякісне зображення може займати до декількох мегабайт. Для економії пам’яті і місця на диску растрові зображення приходиться зберігати в упакованій формі в спеціальних форматах, самими розповсюдженими з який є bmp, jpg, gif.

Векторні зображення будуються з простих геометричних кіл, ліній, прямокутників тощо. Кожен елемент зображення(об’єкт) описаний математичною формулою. Це відкриває широкі можливості по виконанню перетворень над векторними зображеннями - переміщення, обертання. Векторні об’єкти можуть складати складні зображення. Крім того, векторні зображення вимагають значно меншого обсягу пам’яті, ніж растрові.
13. Музичні і звукові редактори. Багато програм використовують музичне оформлення. Особливий вид прикладних програм, музичних редакторів, полегшує створення і відтворення музики на комп’ютері. Вони дозволяють зберігати музичні фрагменти на диску у файлах особливого формату для використання їх іншими програмами, “розуміючими” даний формат.
14. До пакета Microsoft Office входить універсальна, проста у вико­ристанні й достатньо різноманітна щодо можливостей програма підготовки презентацій Microsoft PowerPoint. Презентації, створені завдяки цьому інструменту, можуть містити фотознімки, діаграми, малюнки, комп'ютерну анімацію процесів та явищ, звуковий супровід.

Презентація (від англ. “presentation” — подання, вистава) - це набір картинок-слайдів на певну тему, які зберігаються у файлі спеціального формату. На кожному слайді можна вміщувати до­вільну текстову, графічну, відеоінформацію, анімацію, стереозвук, як синтезований, так і записаний із мікрофона. Презентації легко створювати за допомогою програми Microsoft PowerPoint.

За структурою презентації поділяють на лінійні та розгалужені. Презентації лінійної структури створюються для послідовного викладання матеріалу з використанням мультимедійних засобів. Вони мають містити лише головні положення повідомлення, які допомагають усвідомити його зміст та ілюстрації.

Презентації, які можна використовувати під час узагальнення, систематизації, завдяки гіпертекстовим посиланням найчастіше ма­ють розгалужену структуру.
15. На початку 21 ст. особливого значення набуває інформація і, відповідно, способи її опрацювання, передачі, збереження. Для передачі інформації у різному її вигляді(текст, зображення, звук тощо) на великих відстанях винайдено багато технічних засобів, таких як радіо, телетайп, телебачення, а також ті, що з'явилися порівняно недавно - телекс, телефакс, комп'ютерні комунікації. Зараз усі ці засоби дистанційної передачі інформації прийнято називати телекомунікації (відгр.tele - в далину, далеко, і латинського communicatio - спілкування).

Прообраз мережі internet був створений у кінці 60-х років по замовленню Міністерства оборони США. У той час існувало не дуже багато потужних комп'ютерів, і для проведення досліджень виникла потреба забезпечити доступ вчених до цих комп'ютерів. При цьому Міністерство оборони поставило умову, щоб сітка продовжувала роботу при знищенні її частини, тому підвищена надійність Інтернета була закладена при його створенні. Днем народження Інтернету можна назвати 2 січня 1969 рік.

Інтернет акумулює інформаційні ресурси в світловому масштаб забезпечує до них швидкий і ефективний доступ. Будь-який документ, розміщений в Інтернеті у будь-якій точці земної кулі, є доступним для кожного, хто має вихід до Інтернету. Існують різні системи забезпечення доступу до інформації(Gopher,WAIS і т.п.). Домінуючою на сьогодні стала система WWW(World Wide Web, що перекладається з англійської мови як всесвітня павутина). В основі системи WWW лежить концепція гіпертексту.

Гіпертекстовий документ, розміщений в Інтернеті, прийнято називати Web-сторінкою, або просто сторінкою, якщо це не викликає непорозумінь. Широкого розповсюдження набув термін сайт (англ.site- ділянка, місце, місцезнаходження). Сайтом називають або окрему Web-сторінку, або сукупність взаємопов'язаних сторінок.

Користувачі Інтернету(люди, які працюють з комп'ютерами, що мають доступ до Інтернету) можуть надсилати один одному повідомлення.

Телеконференції(система Usenet).Телеконференції можна порівняти з дошкою оголошень або клубом за інтересами. Телеконференції об'єднують людей, які цікавляться певною тематикою і дозволяють розміщувати свою інформацію для загального ознайомлення.

Комп'ютерні бесіди забезпечують живе спілкування між людьми на будь-якій відстані.

Існує велика кількість програм, призначених для забезпечення роботи в Інтернеті. Важливий клас складають броузери-програми для перегляду Web-сторінок.

Переміщаючись з однієї Web-сторінки на іншу, можна мандрувати в інформаційному полі Інтернету. Якщо відомим є точне розташування файла з потрібною Web-сторінкою(адреса комп'ютера + шлях до файла, що називається адресою Web-сторінки), то можна вказати в полі адреси відповідної програми-переглядача.

Пошук інформації за конкретними адресами не є завжди достатньо зручним, зокрема у випадку, коли адреси наперед невідомі. Для організацій пошуку інформації в мережі Інтернет служать пошукові сервери(пошукові системи).
Після вище сказаного, учні показують презентації, які вони виготовили на попередньому уроці. Пропонується одна з робіт

3. Розв’язування тестових завдань із розділу



1. Чи можна використовувати буфер обміну, працюючи із програмою інтегрованої системи

2. Чи можливий варіант вставки, зв'язування певних елементів з однієї програми в іншу

3. Щоб підготувати рекламні листівки, оформити журнали і книги використовують

4. У якому вигляді буває програмне забезпечення:

5. Інтегрована система складається з таких основних компонентів:

6. Серед перелічених програмних продуктів із MS Office, оберіть програму, призначення якої полягає у систематизації різнотипної інформації, організації зручного пошуку, оперативному опрацюванню даних, їх фільтрації

7. Серед перелічених програм із MS Office оберіть програму, призначену для створення презентацій, ефектного подання даних

8. Серед перелічених програм із MS Office виберіть ту, яка дозволить працювати із табличною інформацією, дозволяє вводити формули, опрацьовувати числові дані, використовувати різноманітні функції, будувати та редагувати діаграми

9. Серед перелічених програм із MS Office виберіть ту, яка дозволить вводити тексти, їх форматувати, до них додавати малюнки, таблиці

10. Якщо Вам потрібно намалювати нескладний малюнок, то Ви скористаєтесь програмою

11. Яке розширення мають файли, створені програмою MS Access

12. Яке розширення мають файли, створені програмою Power Point

13. Яке розширення мають файли, створені табличний процесором

14. Яке розширення мають графічні документи, створені графічним редактором Paint?

15. Яке розширення мають документи, створені текстовим редактором?

16. У складі операційної системи Windows є прикладні програми?

17. Яка з нижче поданих систем є інтегрованою

  1. Інтегрована система - ...

  2. Прикладні програми бувають таких видів

  3. Що таке прикладні програми?


5. Виконання завдань з іноземної мови.


Monarchy

Fog





Palaces



Big Ben

  1   2   3

Схожі:

Програмні засоби загального призначення iconУрок №24. Тема
Тема: Основи роботи з текстом. Програмні засоби готування текстових документів: призначення та класифікація. Знайомство з текстовим...
Програмні засоби загального призначення iconУрок №3. Тема
Мета: Актуалізувати знання учнів про призначення й можливості математичних процесорів, програмні засоби навчання математики. Здійснити...
Програмні засоби загального призначення iconПерелік електронних засобів навчального призначення (езнп) Для науково-методичного...
Комп'ютерні презентації та відео про історію становлення І розвитку інформатики у світі та в Україні
Програмні засоби загального призначення iconРоль І зміст спецкурсу «сучасні програмні засоби проектування та...
Роль І зміст спецкурсу «сучасні програмні засоби проектування та геометричного моделювання на еом»
Програмні засоби загального призначення icon1. Інформаційні технології у навчанні
Програмні засоби навчання української та російської мови, літератури, історії краєзнавства
Програмні засоби загального призначення iconМедіатека (педагогічні програмні засоби)
Фонохрестоматія (музичні твори для слухання на уроках української літератури у 5-7 класах знз)-1
Програмні засоби загального призначення iconУрок 1 графічний редактор основні поняття
Останнім часом дістали розповсюдження засоби створення динамічних зображень (анімаційних фільмів, відеокліпів тощо). Подібні зображення,...
Програмні засоби загального призначення iconВ. В. Лапінський Електронні засоби навчального призначення світовий досвід й українська освіта
Лапінський В. В. Електронні засоби навчального призначення – світовий досвід й українська освіта // „вища освіта україни”, 2011....
Програмні засоби загального призначення iconТема: Програмні засоби реалізації фактографічних іс за допомогою
...
Програмні засоби загального призначення iconПримірний перелік лікарських засобів, виробів медичного призначення...
Лікарські засоби та вироби медичного призначення з розрахунку на 100 дітей у зміну
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка