Скачати 1.33 Mb.
|
Узгоджено: Затверджено:Заступник директора з НВР Директор Іллічівської СШ: Єгорова О.П.. ____________ Бурдун С.І.____________ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() План затверджено на засіданні пед.ради Протокол №__від_____ ![]() ЗМІСТ: Пояснювальна записка…………………………………………………………………...3 Аналіз виховної роботи за 2012-2013 н.р…………………………………………..…7 План виховної роботи за розділами на 2013-2014 н.р. …………………….……...21 Вересень…………………………………………………………………………………….21 Жовтень…………………………………………………………………………………….24 Листопад……………………………………………………………………………………25 Грудень…………………………………………………………………………….………..27 Січень……………………………………………………………………………………….29 Лютий………………………………………………………………………………...……..33 Березень………………………………………………………………………………….....35 Квітень………………………………………………………………………………………36 Травень-червень……………………………………………………………………...……38 План контролю виховної роботи на 2013-2014 н.р……………………………..…..40 План роботи учнівського самоврядування на 2013-2014 н.р……………………..42 План роботи дитячої організації «АКІД «Рута» на 2013-2014 н.р……….……….44 План роботи шкільного музею «Жива традиція» на 2013-2014 н.р.……………..45 ![]() ^ Процес становлення незалежної демократичної України з її прагненням стати повноправним членом європейської спільноти передбачає всебічне утвердження в суспільному та індивідуальному бутті цивілізованого життя на основі загальнолюдських цінностей та духовних, моральних і культурних засад життя українського народу. Тому мета сучасного освітнього процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота; інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ. Виховання учнів у сучасній школі здійснюється в контексті громадянської і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства і держави. Основою сучасного виховного процесу є людина як найвища цінність. Провідною тенденцією виховання стає формування системи ціннісного ставлення особистості до соціального і природного довкілля та самої себе. Набирає сили тенденція гармонійного поєднання інтересів учасників виховного процесу: вихованця, котрий прагне до вільного саморозвитку і збереження своєї індивідуальності; суспільства, зусилля якого спрямовуються на всебічний розвиток особистості; держави, зацікавленої у тому, щоб діти зростали громадянами-патріотами, здатними забезпечити країні гідне місце у цивілізованому світі. У сучасних умовах межі виховання розширюються і охоплюють навчання та освіту як засоби виховання. Правильно організоване за змістом і формою навчання містить у собі потужний виховний потенціал: формує соціальні настанови та ціннісні орієнтації особистості, її духовні та матеріальні потреби. Доцільно організований і гуманістично спрямований виховний процес забезпечує реалізацію низки навчальних завдань, а саме:
Запорукою успішної розбудови Української держави, подолання загальної кризи в суспільстві є духовне відродження народу. Майбутнє української нації залежить від змісту цінностей, що закладаються у світоглядні орієнтації молодих людей та від того, якою мірою духовність стане основою їхнього життя. Виховна робота в школі має базуватися на загальнолюдських цінностях та духовних, моральних і культурних засадах народу України. Науково-теоретичні, методологічні, засади національного виховання визначено «Концепцією виховання дітей та молоді в національній системі освіти» та «Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України». Відповідно до цих документів, метою діяльності організатора виховної роботи школи є «створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей як орієнтовної для проектування моделей виховних систем у загальноосвітніх навчальних закладах України». У процесі створення та розвитку виховної системи школи варто звернути увагу на групи ключових компетентностей, які формуються у процесі особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів до навчання і виховання. Пріоритетним напрямком є всебічний і гармонійний розвиток особистості, яка здібна до саморозвитку, самовиховання і самореалізації, в своїй діяльності керується загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміє традиції свого народу. В Концепції національної Програми виховання, формування здорового способу життя, розвитку духовності і зміцнення моральних основ суспільства поставлено низку завдань:
Виховання органічно поєднується з процесом навчання дітей, оволодінням основ наук, багатством національної і світової культури. Характер виховання повинен передбачати глибоке розуміння вихователем природи вихованців, їх індивідуальних рис і можливостей, поваги до особистості дитини, турботі про її гармонійний розвиток, встановлення взаємин співробітництва у навчально-виховному процесі. Успіх виховного процесу залежить від відносин між учителем і учнем, які повинні будуватися на основі співдружності, співробітництві і ділового партнерства. Учитель і учень - рівноправні суб'єкти навчально-виховної діяльності. Тому варто більше уваги приділяти стимулюванню внутрішньої і зовнішньої активності учнів, їх оптимальній участі у спільній діяльності у справі виховання. Підвищенню результативності виховної роботи у школі сприяє вдосконалення нових форм роботи, пошук нових систем виховання, впровадження розвиваючих технологій. Керуючись методичними рекомендаціями з питань організації виховної роботи у навчальних закладах, у 2013-2014 н.р. особливу увагу слід звернути на:
План виховної роботи побудовано, враховуючи основні напрямки виховання, а також, що 2013 рік – Рік дитячої творчості. В плані внесені пам’ятні дати 2013-2014 навчального року. Громадянське Художньо-естетичне Військово-патріотичне Моральне Екологічне Трудове Родинно-сімейне Туристично-краєзнавчий Превентивне Формування здорового способу життя Сприяння творчому розвитку особистості Схема 1. Основні напрямки виховання Визначено основні принципи виховання:
Духовність є особливим кількісно-якісним переходом знань, орієнтирів, і творчих пошуків у конкретні переконання, які відповідають уявленням особистості про призначення людини, тому в плані є виховні заходи, спрямовані на розвиток національної освіти та виховання, які зумовлюють необхідність духовного відродження. Ми вважаємо, що одним із головних напрямків виховної роботи є формування у дітей і молоді світогляду, ідеалів, ціннісних орієнтації у ставленні до соціальної дійсності, тому в плані передбачені заходи, спрямовані на реалізацію даних завдань. Особлива увага приділяється і роботі з обдарованими учнями, і тісному співробітництву школи з дошкільним закладом та позашкільним закладом, і роботі з батьками та гуртковій роботі. Додатками до плану роботи є план роботи учнівського самоврядування, план засідань АКІД "Рута", план роботи науково-методичної методичної комісії класних керівників (НМК), план контролю виховної роботи, а також графік роботи шкільного музею «Жива традиція». Важливо пам’ятати, що сучасному вихованню має бути повною мірою властива випереджувальна роль у демократичному процесі державотворення, воно має стати засобом розвитку духовної культури, зупинення соціальної деградації, стимулом пробудження високих моральних якостей - совісті, патріотизму, людяності, почуття громадянської і власної гідності, творчої ініціативи тощо; засобом самоорганізації, особистісної відповідальності дітей та молоді; запорукою громадянського миру і злагоди в суспільстві. ^ І. Виховна робота в Іллічівській спеціалізованій школі здійснювалась згідно плану виховної роботи, затвердженим та узгодженим. Кількість учнів у школі: на 01.09.2012 р. становило 294 учнів, на 22.03.2013 року – 285 учнів. Діти пільгової категорії: 130 ІІ. Виховна робота спрямовувалась за напрямками:
ІІІ. Головною метою школи є формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті. Виховна робота в школі здійснюється відповідно Закону України «Про загальну середню освіту», який наголошує, що основною метою освіти є формування всебічно розвиненої людини як вищої цінності суспільства, а також згідно Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів. ІV. В І семестрі 2012-2013 н.р. було проведено 60 масових заходів, % охоплення в цих заходах дітей 95,2 % (таблиця 1.) В ІІ семестрі 2012-2013н.р було проведено 62 масових захода, % охоплення в цих заходах дітей 93%; За рік було проведено 122 масових захода, % охоплення в цих заходах дітей 94,2%;
На І семестр в нашій школі навчалося 294 учні, а в ІІ семестрі прибула 1 дитина. ^ Загальна кількість учнів станом на 05.09.2013 року становить – 314 учнів. Дітей пільгової категорії - 136 осіб. Кількість дітей збільшується з кожним роком, і тому планування роботи відбувається на перспективу, так, щоб задовольнити інтереси кожної дитини. Це не тільки робота клубів та гуртків за інтересами, а й індивідуальні заняття з дитиною, бо кожна дитина потребує особливого підходу та уваги. При виконанні робіт обов’язково враховуються бажання дітей брати участь у заходах, а також прояв їх самостійності, надання можливості виявити свою творчість і фантазію. Охоплення учнів у шкільних заходах за минулий навчальний рік складає 94,2%, що говорить про хороший результат виховної роботи в школі, але й є необхідність і далі продовжувати працювати над залученням дітей до активної участі у житті школи. Виходячи з головних завдань виховної роботи, можна зробити висновок про результати виховної роботи за минулий навчальний рік. В школі ведеться екран рейтингу класів за якістю участі у виховних заходах, який допомагає об’єктивно оцінювати рівень активності учнів у житті школи та району. Щоквартально підсумовуються результати змагання, що стимулює подальшу участь дітей у заходах. Так, за результатами показників, рейтинг класів виявся наступним: |
![]() | Узгоджено затверджено Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль | ![]() | Зугреська загальньоосвiтня школа I-III ступенiв №9 Харцизької мiської... Укладач: Чершкало Світлана Сергіївна, учитель математики Зугреської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №9 |
![]() | «Узгоджено» голова обласної Змагання проводяться в м. Черкаси на стадіоні «чдту» (площа 700-річчя), 25-26 травня 2013 року | ![]() | Декларація з податку на прибуток підприємства Узгоджено. Рішення Комітету Верховної Ради України з питань фінансів І банківської діяльності від 31. 03. 2003 р. №06-10/239 |
![]() | Затверджено ... | ![]() | Затверджено затверджено Змагання проводяться з метою вивчення динаміки розвитку спортивного орієнтування як масового виду спорту, І його популяризації як... |
![]() | Затверджено Умови прийому до вищих навчальних закладів України в 2012 році Відповідний наказ підписано Міністром освіти І науки, молоді та спорту Дмитром Табачником та затверджено Міністерством юстиції 20... | ![]() | Затверджено Затверджено Наказом відділу освіти Рішенням районної ради Мшанецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів заснована на майні, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міста... |
![]() | "затверджено" | ![]() | Затверджено |