Тема, матеріал до уроку в підручнику




Скачати 338.44 Kb.
НазваТема, матеріал до уроку в підручнику
Сторінка1/3
Дата конвертації19.12.2013
Розмір338.44 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок
  1   2   3




ДАТА

п/п

Тема, матеріал до уроку в підручнику




1

Вступ. Ознайомлення з Букварем. Державний Гімн України. Опрацювання вірша Г. Чубач ≪Рідна мова≫.




2

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розмальовування малюнків.




3

Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речення. Складання речень за поданою графічною схемою.




4

Правила користування письмовим приладдям. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбовування малюнків штрихами відповідної форми (прямими, півовальними).




5

Закріплення знань про речення. Ознайомлення учнів зі складовою будовою слова. Поділ слів на склади. Складання речень за поданою графічною моделлю.




6

Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ.




7

Практичне уявлення про немовні звуки. Складання речень за малюнками і поданими графічними схемами.




8

Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Зображення хвилястих ліній перервними і неперервними рухами руки. Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва — направо і згори — вниз.




9

Практичне уявлення про мовні звуки. Поняття ≪наголос≫. Наголошений склад. Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Ознайомлення зі словами, що є назвами предметів.




10

Закріплення уміння писати в рядку. Зображення хвилястих та петельних ліній перервними і неперервними рухами руки. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку.




11

Розвиток умінь відповідати на запитання хто це?, що це? Тверді та м'які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів.




12

Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюнком. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням.




13

Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень. ^ Робота з дитячою книжкою.




14

Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією короткі та довгі вертикальні лінії, лінії із заокругленням. Розвиток зв'язного мовлення.




15

Ознайомлення зі словами, що означають дії. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень.




16

Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами. Складання речень за малюнком і графічними схемами.




17

Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз слів та речень. Складання речень за поданими графічними схемами. Бесіда на тему ≪Лісова школа≫.




18

Письмо похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі та внизу. Наведення елементів малюнка. Складання речень за малюнком і графічними схемами.




19

Розвиток умінь відповідати на запитання хто?, який? що робить? Звуковий аналіз слів. Складання речень. Бесіда на тему ≪Мої книжки≫.




20

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів. Розмальовування малюнків.




21

Моделювання звукової структури слів. Складання речень за поданою графічною схемою.




22

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих овалів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.




23

Складання речень, зв'язаних за змістом. Звуковий аналіз мовлених слів. Бесіда на тему ≪Моя країна — Україна≫.




24

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.




25

Узагальнення знань учнів. Звуковий аналіз слів. Складання речень і графічних моделей речень.




26

Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами.




27

Узагальнення знань учнів. Звуковий аналіз слів. Складання речень і графічних моделей речень. ^ Робота з дитячою книжкою.




28

Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Розвиток зв'язного мовлення.







^ Букварний період




29

Звук [а], позначення його буквою а. Виділення звука [а] в складах і словах. Звуковий аналіз слів.




30

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів.




31

Закріплення звукового значення букви а. Звуковий аналіз слів. Закріплення вміння відповідати на запитання який? яка?яке? які?




32

Письмо великої букви ^ А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи.




33

Звук [у], позначення його буквою у. Звуковий аналіз слів, його моделювання. Складання речень за поданою графічною схемою.




34

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.




35

Закріплення звукового значення букви у. Розподіл предметів за семантичними групами хто?— що?. Складання речень за графічними схемами і малюнком.




36

Написання великої букви У в поєднанні з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи.




37

Звук [о]. Позначення його буквою о. Звуковий аналіз слів, його моделювання. Розділові знаки наприкінці речення. Словниково-логічні вправи.




38

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.




39

Закріплення звукового значення букви о. Складання діалогу за малюнками. Звуковий аналіз слів.




40

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Диктант вивчених букв.




41

Звук [и]. Позначення його буквою и. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Робота з дитячою книжкою.




42

Письмо малої букви и. Безвідривне з'єднання букв. ^ Розвиток зв'язного мовлення.




43

Закріплення звукового значення букви и. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками та графічними схемами.




44

Письмо великої букви И. Написання буквосполучення Ии. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв.




45

Звук [м], позначення його буквою ем. Читання складів із вивченими буквами, звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи.




46

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів.




47

Закріплення звукового значення букви ем. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками і графічними схемами. Прислів'я.




48

Письмо великої букви ^ М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою М.




49

Звук [і], позначення його буквою і. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів.




50

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Розфарбовування малюнків.




51

Закріплення звукового значення букви і. Буква і в ролі окремого слова. Велика буква на початку речення. Складання речень за малюнками і графічними схемами.




52

Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буквами. Написання слів і речень.




53

Звуки [н], [н'], позначення їх буквою єн. Написання імен з великої букви. Читання складів, слів. Читання і доповнення речень.




54

Письмо малої букви н, буквосполучень, складів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.




55

Закріплення звукових значень букви ен. Читання складів, слів. Складання речень за малюнками і графічними схемами. Робота з дитячою книжкою.




56

Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів. ^ Розвиток зв'язного мовлення.




57

Звук [в], позначення його буквою ве. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи.




58

Письмо малої букви в. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів.




59

Закріплення звукового значення букви ве. Особові займенники, їх вживання в реченнях. Читання і доповнення речень.




60

Закріплення вміння писати малу букву в. Письмо буквосполучення вв. Написання складів та слів із малою буквою в. Звуко-буквений аналіз слів.




61

Звуки [л], [л'], позначення їх буквою ел. Звуковий аналіз слів із твердими й м'якими приголосними. Читання складів, слів.
  1   2   3

Схожі:

Тема, матеріал до уроку в підручнику iconТема уроку
Освітня мета: вчити учнів висловлюватися за темою уроку, узагальнити лексичний матеріал
Тема, матеріал до уроку в підручнику iconТема уроку
Освітня мета: вчити учнів висловлюватися за темою уроку, узагальнити лексичний матеріал
Тема, матеріал до уроку в підручнику iconУрок 34 Дата: 27. 01. 2010 Тема уроку
Освітня мета: вчити учнів висловлюватися за темою уроку, узагальнити лексичний матеріал
Тема, матеріал до уроку в підручнику iconПлан-конспектвідкритого уроку у 7-б класі тема
Обладнання уроку: дошка, роздатковий матеріал Handouts,комп’ютер, магнітофон,“Stepping Stones2”, CourseBook, ActivityBook
Тема, матеріал до уроку в підручнику iconПлан-конспект відкритого уроку 6-а класі тема
...
Тема, матеріал до уроку в підручнику iconКнига. Матеріал уроку
Матеріал уроку. «З історії книг», «Як з´явилася друкована книга» за Віктором Дацкевичем
Тема, матеріал до уроку в підручнику iconУроку у 6-а класі тема: Food
Обладнання уроку: дошка, роздатковий матеріал handouts, ‘Stepping Stones 2” Course Book, Activity Book, комп’ютер, магнітофон
Тема, матеріал до уроку в підручнику iconУроку, ключові слова
Природа, природознавство, умовні знаки, робочий зошит, головні герої в підручнику природознавства
Тема, матеріал до уроку в підручнику iconУроку музики у 6 класі тема уроку: Доля генія зміст уроку : В. А....
Обладнання: роздатковий матеріал (слова пісень, характеристики музики, тощо), портрет композитора, ілюстрації, презентації Microsoft...
Тема, матеріал до уроку в підручнику iconТема: Мистецтво
Мета уроку: удосконалювати навички монологічного мовлення, спираючись на раніше вивчений матеріал з теми
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка