Рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку




Скачати 19.12 Kb.
НазваРекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку
Дата конвертації19.12.2013
Розмір19.12 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМ ТА БАТЬКАМ ЩОДО РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ.

Варто знати, що розвиток уміння користуватись пам’яттю залежить від того, як забезпечується управління цим процесом. Необхідно створювати умови, що прискорюють навчання, дають можливість краще засвоїти і зберегти в пам’яті знання. Адже від неповного використання уяви вміння пригадувати погіршується.

Розвиток пам’яті у молодшому шкільному віці насамперед залежить від зацікавленості дитини, тому варто це враховувати при підготовці та проведенні уроку. Яскраві образи, цікаві нестандартні порівняння, зрозумілі дитині, запам’ятовуються набагато ефективніше, ніж багаторазове повторення незрозумілих понять.

Слабка пам'ять не існує сама по собі. Це є не що інше, як слабка увага, від відсутності інтересу до матеріалу, а тому спостережливість роз поширена, спрямована одночасно на кілька предметів. Вдосконалення пам’яті вимагає постійних тренувань.

Регулярне звернення до пам’яті-уяви стає звичкою, створює умови ля формування продуктивної пам’яті. Тренування не повинно бути ізольованим актом, штучним повторенням одного і того самого. Не треба надмірно лякати себе невдачами, вдосконаленню пам’яті дуже шкодять перенапруження, негативні емоції, пасивність і лінощі. Завдання крок за кроком повинні збільшуватись, а їх виконання свідчитиме про зростання тренувального ефекту.

Шановні батьки й учителі, не варто забувати, що важливою умовою ефективного запам’ятовування є дотримання певних правил.

Правила для батьків і вчителів

  • Запам’ятовувати треба в доброму настрої й на «свіжу голову», коли ще не настала втома.

  • Під час запам’ятовування треба чергувати матеріал, близький за формою і змістом.

  • Слід обробляти інформацію для запам’ятовування, порівнюючи різні дані, спираючись на асоціації (смислові й структурні), виділяючи опорні сигнали («вузлики на пам’ять»).

  • Потрібно творчо застосовувати ейдетичні прийоми, штучно наділяючи інформативний матеріал смисловими зв’язками, змістом, значенням, залучаючи різні види пам’яті.

  • Немає поганої пам’яті, а є невміння нею правильно користуватися.

  • Коли ваша дитина щось вивчає, налаштовуйте її на уявлення, а не на запам’ятовування.

  • Не порівнюйте здібності та успіхи вашої дитини з іншими, акцентуйте увагу на її досягненнях, а не на помилках.

  • Не примушуйте дитину щось зазубрювати, краще разом з нею пограйте з інформацією, використовуючи вправи «Школи ейдетики».

Ви дуже швидко помітете позитивні зміни. Ваша дитина почне хвалитися успіхами, із задоволенням ходити до школи, з цікавістю робити уроки. Підвищиться й самооцінка дитини, бо кожного дня її досягнення ставатимуть кращими порівняно з днем минулим.

Схожі:

Рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку iconР екомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку Увага
Рекомендації батькам з розвитку пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку
Рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку iconДипломна робота
Розділ Психологічні особливості пам'яті та уваги дітей молодшого шкільного віку
Рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку iconОсобливості пам’яті та уваги у дітей молодшого шкільного віку
На ранніх етапах розвитку пам’ять включена в процес сприйняття, має мимовільний характер. Малюнок не вміє ставити перед собою мету...
Рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку iconОсобливості пам’яті та уваги у дітей молодшого шкільного віку
На ранніх етапах розвитку пам’ять включена в процес сприйняття, має мимовільний характер. Малюнок не вміє ставити перед собою мету...
Рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку iconГоу впо «чдпу» Відділ заочної освіти Факультет корекційної педагогіки Курсова робота
«Особливості мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелекту»
Рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку icon1 Інструкція щодо заповнення форми державної статистичної звітності...
Рвк "Звіт про кількість дітей І підлітків шкільного віку" розроблена на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12. 04....
Рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку icon1. Загальна характеристика груп методів дослідження. Особливості...
Загальна характеристика груп методів дослідження. Особливості психодіагностики пам’яті людей різних вікових груп – дошкільного, молодшого...
Рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку iconПсихологічні особливості дітей молодшого віку (5–7 років)
Якщо є можливість, то викладач формує групи з дітей близького віку, але іноді такої можливості немає, І дуже важко працювати з дітьми...
Рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку iconТест шкільної тривожності Філіпса Мета
Мета. Вивчити рівень І характер тривожності, пов'язаної зі школою, у дітей молодшого шкільного віку
Рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку iconПро затвердження Інструкції з обліку дітей І підлітків шкільного віку
Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям у межах своєї...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка