Урок-захист проектів




Скачати 65.18 Kb.
НазваУрок-захист проектів
Дата конвертації19.12.2013
Розмір65.18 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок

Урок-захист проектів

«Подорож у світ чарівників» (Казки народів світу)

Мета проекту:

– сприяти формуванню ціннісно-емоційної сфери особистості учнів на основі гедоністичного підходу до викладання літератури, читацької компетентності п’ятикласників під час вивчення програмового матеріалу підручника за розділом «Казки народів світу»;

– розвивати інтерактивні уміння учнів, інтерпретаційну культуру школярів у процесі добору ілюстративного матеріалу, аналізу тексту, рольової гри;

– виховувати творчу особистість, спроможну реалізуватися в подальшому житті ;

– підвищувати інтерес до вивчення світової літератури.

Тип проекту:

      • за змістом: монопредметний;

      • за кількістю учасників: груповий;

      • за тривалістю: короткостроковий;

      • за ступенем самостійності: творчо-пошуковий;

      • за характером контактів: внутрішньо-класний;

      • за кінцевим результатом: практико-орієнтований.

Очікувані результати:

    • учні зможуть виявити й підвищити рівень своєї читацької компетентності зі світової літератури;

    • навчаться співпрацювати в межах одного проекту в творчих групах з різних навчальних предметів (світова література, світова художня культура, українська мова, інформатика, художнє мистецтво, риторика);

    • розвинуть навички самостійної роботи, координації власної діяльності в групах;

    • виявляти творчі здібності в роботі над проектом, у презентації результатів діяльності в межах проекту.


Параметри оцінювання проекту:

  • навчальні предметні компетентності;

  • залучення знань із інших предметів;

  • активність учасників проекту;

  • мотивація, аргументація, висновки;

  • творчий підхід;

  • емоційно- естетичний вплив під час презентації роботи групи .

Міжпредметні зв’язки: українська мова та література, художня культура, риторика, географія, інформатика, музика.

^ Продукти проекту: стінгазета, презентація, схема, сенкани до казкових образів, інсценування, есе.

Обладнання: підручники, виставка книг «Казкова скарбниця», мультимедійний проектор, ілюстрації.

^ Методичний інструментарій: «Прожектор», «Образний спалах», «Акторська студія», «Асоціативний сад», технологія ейдетики, складання схем, «Мандрівка», рольова гра, вирішення проблемних питань, рефлексія.

^ Епіграф до уроку:

Казка- це свіжий вітер, що роздмухує вогник фантазії,

благородства душі, полум’я серця.

В. Сухомлинський

Хід уроку

І. Організаційний момент.

«Прожектор»(створення сприятливого психологічного клімату). Звучить музика. Слово вчителя про чарівний світ казки.

Сьогодні вітаємо всіх, хто мріє здійснити цікаву подорож у загадковий, чарівний світ, поспілкуватися з казковими героями, збагатити свій життєвий досвід, відчути злет душі й творчої думки.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми, мети, завдань, очікуваних результатів.

Казка- це плід творчої уяви окремої людини й народу в цілому. Тому, подорожуючи екзотичними країнами, завітаємо до непрохідних джунглів, позмагаємося із чудовиськами, полинемо в захоплюючу мандрівку морями й океанами, відчуємо справжню силу мистецтва…

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Евокація).

1.Бесіда.

- Пригадайте, у яких фольклорних творах відображено світ людських взаємин? Наведіть приклади.

- Чому, на Вашу думку, і дітей, і дорослих різного віку захоплюють казки?

- Як Ви гадаєте, чи можна казковий світ спроектувати в реальне життя?(Поблемне питання)

^ 2.Словникова робота.

Казка – це…(учні дають визначення, називають різновиди казок).

3. «Асоціативний сад»

Підібрати асоціації до слова «казка», «світ» за

допомогою ключових образів (технологія ейдетики).Обгрунтувати вибір.


К- краса

А- артистизм

З- загадка

К- культура

А- активність

С- совість

В- воля

І- інтерес

Т- творчість



ІV. Презентація роботи груп (відповідно до визначеного заздалегідь алгоритму)

Учні, працюючи в групах над казками «Фарбований шакал», «Момотаро, або Хлопчик –персик», «Пензлик Маляна», «Синдбад-Мореплавець» мають створити прем’єру казки :

1. Визначити жанрові особливості казок, їх національний колорит (повідомлення, презентація, «Акторська студія»( виразне читання тексту)).

2. Представити головного героя, дібрати ілюстративний матеріал до образу, створити уявну зустріч з персонажами, розіграти діалог читача із героєм, інсценувати уривок казки («Образний спалах», «Люстерко», «Акторська студія»).

3. Створити «Психологічний трейлер», «Асоціативний сад» ідейного спрямування фольклорного твору.

  1. Представити роботу групи.



І група - створює прем’єру казки «Фарбований шакал»;


ІІ група - «Момотаро, або Хлопчик –персик»;


ІІІ група - «Пензлик Маляна»;


ІV група - «Синдбад-Мореплавець».






Технологічна карта роботи у творчих групах:

1.Казка як жанр фольклору:

- жанрові особливості;

- національний колорит («Мандрівка країною»)

2. Казка у різних видах мистецтва:

- література;

- живопис;

- музика;

- кіно.

3. Засоби створення чарівних образів у фольклорному творі:

- художні тропи;

- фантастичні елементи .

4. Виразне читання казки як спосіб розкриття її жанрової особливості.

Учні презентують роботу, учасники проекту можуть задавати питання представникам іншим творчих груп.

^ V. Підведення підсумків уроку. Оцінювання роботи учнів у межах проекту.

Підсумкове оцінювання за участь у проекті містить в собі:

оцінку групи + самооцінку діяльності + результати оцінювання вчителя.

Рефлексія

«Ланцюг довіри»

  1. Людина може стати чарівником…

  2. Якщо б у мене був чарівний пензлик, я…

  3. Будь-яка буденність спроможна стати казковою…

Підсумкове слово вчителя.

VІ. Домашнє завдання: уявіть себе мандрівниками й складіть твір-есе «У країні чарівних снів…»

Навчальні продукти проектної діяльності учнів можуть бути використані під час підготовки й проведення свята національних культур.
^ Додаток до уроку

Творча робота

учениці 5-Б класу Бондаренко Ангеліни

У країні чарівних снів…

Завжди перед сном бабуся читала маленькій Катрусі казки. Одного разу дівчинка заснула й потрапила до дивного садока: дерева були червоно-зеленавого кольору, а плоди на них прозоро-сині. Катруся йшла собі спокійнісінько доріжкою й роздивлялась навколо. Ось раптом опинилась вона на галявині, яка вигравала блакитною травою, зелено-буйними квітами, жовтогарячими перлинами, що весело погойдувались на срібному павутинні… Що за диво! Перед нею стрибали коти - акробати, кружляли у вальсі метелики, співав соловейко і грав на скрипці кумедний коник. А он мураха дістав старовинну флейту – і заграла чарівна музика...

-Катрусю, тебе запрошує на бал сама Королева Квіті,- почула в мить дівчинка…


Схожі:

Урок-захист проектів icon4. Закон України про захист інформації ст. 11
Тзі встановлює дсту 3396. 0-96 "Захист інформації. Технічний захист інформації. Основні положення", вимоги до порядку проведення...
Урок-захист проектів iconУрок №23. Тема. Практична робота №7.. Побудова лінійних алгоритмів...

Урок-захист проектів iconУрок гра урок захист творчих робіт учнів висновки список використаних...
Використання засобів інформаційних технологій навчання під час розв’язання стереометричних задач обчислювального характеру
Урок-захист проектів iconКонкурсу проектів
Експертною радою обласного конкурсу проектів "Молоді вчені Дніпропетровщині" на отримання матеріального заохочення
Урок-захист проектів iconМетод проектів на уроках географії
Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів (індивідуальну, парну, групову), яку учні виконують упродовж певного...
Урок-захист проектів iconПоложення про Конкурс проектів
Конкурс проектів (далі – Конкурс) є ініціативою в рамках Програми Громадянської освіти в Україні (далі – Програма)
Урок-захист проектів iconПсихологічне консультування з питань професійного самовизначення
Контролювати ринкову стихію, дбаючи як про захист клієнта, так І про захист професіонала, ніхто всерйоз поки що не намагається
Урок-захист проектів iconЗакон україни
Цей Закон спрямований на захист від страждань І загибелі тварин унаслідок жорстокого поводження з ними, захист їх природних прав...
Урок-захист проектів iconКалендарний план захист
Конституція України визначає захист Вітчизни обов’язком громадян України, найважливішою функцією держави. Безпека людини, її життя...
Урок-захист проектів iconВикористання методу проектів на уроках та в позаурочний час
У комплексі з навчанням він здобуває дедалі більшого поширення в системах освіти різних країн світу. Метод проектів у силу своєї...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка