Наказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області




Скачати 78.16 Kb.
НазваНаказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області
Дата конвертації19.12.2013
Розмір78.16 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы

НАКАЗ

ПО ВОЛОДИМИРІВСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ І-ІІІ СТУПЕНІВ

ПЕТРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
від «17» вересня 2013 року 185
с.Володимирівка
Про організацію методичної роботи

з педагогічними кадрами

у 2013/2014 н.р.
Згідно з принципами й положеннями нормативних і директивних документів про освіту, рекомендаціями районного методичного кабінету, методична робота в школі в 2012/2013 н.р. була спрямована на розвиток творчої особистості учителя та учня. Головні зусилля було зосереджено на надання реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, такого морально – психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій. Це сприяло оптимізації навчально – виховного процесу в школі.

Рівень педагогічної майстерності протягом 2012/2013 н.р. зріс. У цьому відіграла певну роль система методичної роботи, сконцентрованої навколо науково – практичної системи:«Формування потреби, умінь і навичок самостійної роботи учнів у навчально – виховному процесі – одна з важливих умов розвитку творчої особистості». Рівень здійснення науково – методичної роботи оптимальний ( 0,72%).

З метою подальшого вдосконалення методичної роботи з педагогічними кадрами, підвищення рівня методичної роботи
НАКАЗУЮ:

  1. У 2013/2014 н.р. розпочати роботу над науково методичною проблемою: «Формування компетентної, творчої особистості як необхідна умова підвищення якості освітнього процесу та розвитку особистості учня».

  2. При плануванні роботи на 2013/2014 н.р. передбачити комплекс заходів щодо реалізації науково – методичної проблеми.

  3. Затвердити структуру методичної роботи Володимирівського освітнього округу.

  4. Затвердити структуру методичної роботи Володимирівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів.

  5. Продовжити роботу координаційно – методичної ради Володимирівського освітнього округу.

  6. Створити належні умови для роботи опорної школи з моніторингової діяльності. Проблема: «Моніторинг як засіб підвищення готовності педпрацівників до інноваційної діяльності» (керівник Гаврилова В.О.)

  7. Створити належні умови для роботи опорної школи вчителів основ здоров'я та БЖ. Проблема: “Формування життєвих навичок – шлях до здорового способу життя і елемент високоякісної освіти” (керівник Гаврилова В.О.)

  8. Створити належні умови для роботи базової школи вчителів математики. Проблема “Впровадження інноваційних технологій на уроках математики” (керівник Гаврилова В.О.)

  9. Створити належні умови для роботи школи із підвищення педагогічної майстерності вчителів початкових класів. Проблема: «Розвиток зв'язного мовлення та комунікативних здібностей із використанням елементів диференціації у початкових класах» (керівник Кращенко О.В.)

  10. Створити належні умови для роботи школи з управлінської майстерності. Проблема: «Моніторинг у роботі заступника директора» (керівник Погорєла Т.М.)

  11. Створити належні умови для роботи школи молодого вчителя (керівник Погорєла Т.М.)

  12. Створити належні умови для роботи школи із підвищення педагогічної майстерності вчителів історії. Проблема: «Формування пізнавального інтересу учнів на уроках історії» (керівник Дудник Н.В.)

  13. Систематично знайомити учителів з матеріалами передового педагогічного досвіду, опублікованих в педагогічних та методичних виданнях.

  14. Систематично знайомити учителів з тематикою досвіду шкіл району.

  15. Впроваджувати в практику роботи школи інтерактивні методи навчання.

  16. На основі аналізу результатів діагностування педагогів затвердити таку мережу колективних форм методичної роботи:

шкільні предметні методичні об’єднання:

- учителів початкових класів. Проблема: «Формування пізнавальної активності учнів початкових класів шляхом використання інтерактивних технологій» (керівник Сувора С.В.);

  • учителів філологічного циклу. Проблема: «Формування культури мовлення та мистецтва слова як засіб розвитку компетентної, творчої особистості» (керівник Гуцаленко Т.В.);

  • класних керівників. Проблема: «Виховання всебічнорозвиненої особистості з високими духовними цінностями та активною життєвою позицією» ( керівник Лихошерст В.А.).

міжшкільні методичні об'єднання:

- учителів фізико – математичного циклу. Проблема: «Оптимізація навчально-виховного процесу шляхом формування компетентностей самоосвіти й саморозвитку особистості» (керівник Лісайчук Н.С.);

  • учителів природничого циклу. Проблема: «Здійснення особистісно-компетентнісного підходу при викладанні природничих дисциплін, як шлях розвитку творчої особистості школяра» (керівник Хомич Л.М.);

  • учителів суспільного циклу. Проблема: «Формування життєвої компетентності школярів через розвиток творчої ініціативи учнів, учителів, удосконалення ними аналізу власної діяльності» (керівник Дудник Н.В.);

  • динамічної групи з питань профільного навчання. Проблема: «Інноваційний підхід до організації допрофільного і профільного навчання» (керівник Галіба О.А.).

  • оперативно – методичні наради ( відповідальна Гаврилова В.О.);

  • продовжити вивчення досвіду вчителя математики. Проблема: «Використання ІКТ на уроках математики”;

  1. Провести епізодичні заходи з педагогами:

  • творчий звіт учителів, які атестуються: Гаврилова В.О., учитель російської мови; Погорєла Т.М., учитель початкових класів, Шкуратько С.А., учитель трудового навчання (відповідальні Гаврилова В.О., Погорєла Т.М.)

  • звіти про курсову перепідготовку: Лазарчук Г.О., учитель інформатики, Іванова О.В., учитель української мови та літератури, Шкуратько С.А., педагог-організатор, Кращенко О.В., учитель початкових класів (відповідальна Гаврилова В.О.)

  • звіти по самоосвіті: Тузніченко В.І., учитель початкових класів, Лазарчук Г.О. учитель інформатики, Лісайчук Н.С., учитель математики (відповідальна Погорєла Т.М.);

  • предметно – методичні тижні згідно плану роботи школи:

Тиждень Сухомлинського;

Тиждень початкових класів;

Тиждень Шевченка;

Тиждень інформатики;

Тиждень російської мови;

Тиждень трудового навчання;

Тиждень безпеки життєдіяльності (відповідальна Кращенко О.В..);

  • шкільна методична виставка «Плекаємо творчу особистість» (відповідальна Погорєла Т.М.);

  • виставка“Впровадження спадщини В.О.Сухомлинського в роботу школи” (відповідальна Погорєла Т.М.);

  • виставка педагогічних надбань вчителів (відповідальна Погорєла Т.М.);

  • педагогічні читання «Щоб дарувати Дитині іскорку знань, вчителю треба увібрати море Світла» ( відповідальна Лазарчук Г.О.);

  • самоосвіта вчителів ( відповідальна Погорєла Т.М.);

  • провести моніторинг здійснення науково – методичної роботи;

  • провести моніторинг здійснення інноваційної діяльності вчителів;

  • провести моніторинг самоосвітньої діяльності вчителів;

  • провести моніторинг діяльності вчителів;

  • провести моніторинг діяльності класних керівників;

  • провести моніторинг по роботі з обдарованими учнями;

  • провести моніторинг по роботі з організації профільного навчання;

  • провести моніторинг навчально – виховної роботи за кожен семестр, рік;

  • семінари – практикуми:

- для вчителів історії з проблеми: «Використання ІКТ на урроках історії як ефективний засіб формування ключових компетентностей учнів»;

- для вчителів інформатики з проблеми: «Створення оптимальних умов для розвитку та саморозвитку особистості учня в умовах впровадження нового Державного стандарту»;

- шкільні конкурси:

  • конкурс Класний керівник року» (відповідальна Іщенко І.В.)

  • конкурс «Учитель року» (відповідальна Погорєла Т.М.);

  • конкурс «Кращий урок року» ( відповідальна Погорєла Т.М.);

  • конкурс «Молодий учитель року» (відповідальна Погорєла Т.М.);

  • конкурс «Учень року» (відповідальна Іщенко І.В.);

міжшкільні конкурси:

  • конкурс «Учитель року» в номінаціях: початкові класи, географія, світова література, трудове навчання;

  • конкурс «Директор школи року»;

  • конкурс «Кращий урок року»;

- організувати виставку педагогічних надбань «Сучасники В.О. Сухомлинського»

- провести відкриті уроки вчителями школи з проблеми «Використання ІКТ на уроках» (згідно графіка)

  1. Направити на курси підвищення кваліфікації вчителів при ОІППО: Кращенко О.В., вчителя початкових класів, Шкуратько С.А., педагога-організатора, Іванову О.В., учителя української мови та літератури, Лазарчук Г.О., вчителя інформатики (відповідальна Гаврилова В.О.);

  2. Організувати та провести шкільні предметні олімпіади, взяти участь в районних та обласних олімпіадах.

  3. Щоквартально випускати методичний бюлетень (відповідальна Гуцаленко Т.В.);

  4. Сприяти відвідуванню вчителями школи обласних та районних конференцій, семінарів, засідань творчих груп, занять шкіл перспективного і технологічного досвіду.

  5. Провести конференцію на тему: «Життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості»

  6. Провести директорські контрольні зрізи з предметів:

  • українська мова (2, 3, 4, 5, 9, 11 класи);

  • математика (2, 3, 4, 5, 9, 11 класи);

  • трудове навчання та технології (5 – 11 класи);

  • російська мова (2-9 класи);

  • історія України (5-11 класи);

  • основи здоров'я (2-9 класи) (відповідальна Погорєла Т.М.)

  1. Вивчати навчальні досягнення учнів та стан викладання з

- початкові класи (українська мова, математика);

  • трудового навчання та технології (5 – 11 класи);

  • російська мова (2 - 9 класи) (відповідальні Погорєла Т.М., Гаврилова В.О.).

  1. Забезпечити системний підхід до організації методичної роботи, дбати про її результативність, координувати діяльність шкільних методичних об'єднань, семінарів, творчих груп, враховуючи діагностичні показники, диференціювати методичну роботу з педагогами (відповідальна Погорєла Т.М.)

  2. У системі наково – методичної роботи з кожною категогією педагогічних працівників забезпечити раціональне поєднання колективних, групових та індивідуальних форм організації, стимулюючи самоосвіту, професійний саморозвиток, створюючи умови для їх творчої самореалізації (відповідальна Погорєла Т.М.)

  3. Цілеспрямовано сприяти розвиткові творчої активності педагогічних кадрів, ширше залучати їх до участі у професійних конкурсах. (відповідальна ПогорєлаТ.М.)

  4. Сприяти реалізації творчого потенціалу педагогічних працівників на районному та обласному рівнях, висвітленню їхніх напрацювань у фахових газетах та журналах (відповідальна Погорєла Т.М.)

  5. Сприяти опануванню педагогічними працівниками інформаційних технологій навчання, оволодінню ними комп'ютерною грамотністю, ефективно використовуючи з цією метою різні форми методичної роботи. (відповідальна Погорєла Т.М.)

  6. Налагодити дієві зв’язки всіх методичних підструктур школи та округу з методичною радою школи (відповідальна Погорєла Т.М.)

  7. Заступникам директора з навчально – виховної роботи Погорєлій Т.М. та Іщенко І.В. створити необхідні умови для методичних підрозділів координації їхньої роботи, систематично надавати допомогу їхнім керівникам.

  8. Адміністрації школи координувати діяльність шкільних та міжшкільних методичних об'єднань.

  9. Контроль за виконанням даного наказу покладаю на себе.


Директор школи В.Гаврилова





Схожі:

Наказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області iconНаказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської...
З метою забезпечення розвитку освіти, школи, розвитку особистості учня, вчителя у Володимирівській загальноосвітній школі І ііі ступенів...
Наказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області iconНаказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської...
«Формування потреби, умінь І навичок самостійної роботи учнів у навчально – виховному процесі – одна з важливих умов розвитку творчої...
Наказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області iconВисновок про педагогічну та методичну діяльність учителя початкових...
На освітянській ниві Шефер Людмила Михайлівна працює 38 років. З них 26 років учителем початкових класів у Володимирівській загальноосвітній...
Наказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області iconПлан підготовки І проведення Дня цивільної оборони у Софіївській...
Дня цивільної оборони у Софіївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 Софіївської районної ради Дніпропетровської області
Наказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області iconАтестаціинии лист
Посада, яку займає педагогічний працівник, стаж роботи на займаній посаді на час атестації вчитель української мови та літератури...
Наказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області iconОмельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської...

Наказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області iconПідсумки методичної роботи у 2011-2012 навчальному році у Смілянській...

Наказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області iconОсобистісно-орієнтоване навчання математики на основі результатів...
Пасько Ганна Михайлівна, учитель математики 11 класу Кунцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новосанжарської районної...
Наказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області iconІнформація про екологічний проект
Комунальний заклад "Навчально-виховне об'єднання №25 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр...
Наказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської районної ради кіровоградської області iconП ереможець у номінації "Правознавство"
У 1993 році закінчила історичний факультет Сумського державного педагогічного інституту ім. А. С. Макаренка. Стаж педагогічної діяльності...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка