Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою




Скачати 24.95 Kb.
НазваПедагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою
Дата конвертації20.12.2013
Розмір24.95 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы

Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою

(для подання за потребою)



1. Загальні відомості про дитину.

Прізвище, ім’я, по батькові. Клас, школа. Рік народження.

2. Відомості про сім’ю дитини (коротко).

Склад (тип) сім’ї. Прізвище, ім’я, по-батькові батьків. Місце роботи батьків, посада.

Матеріальне становище родини (рівень забезпеченості).

Взаємовідносини в родині. Наявність інших дітей (коротко відомості про них).

3. Умови виховання в родині.

Відношення до дитини (уважне, чуйне, байдуже). Відношення батьків до школи, де навчається дитина. Режим та дозвілля учня. Участь в домашній праці. Друзі, знайомі учня поза школою.

^ 4. Дисципліна учня.

Дисципліна учня на окремих уроках, перервах, класних зборах, заходах тощо. Причини порушення дисципліни. Виконання правил поведінки. Вміння підкорятися вимогам класу, товаришів, вчителів.

Відвідування учнем школи. Пропуски занять. Причини пропусків. Запізнення на уроки.

^ 5. Положення в колективі.

Відношення учня до колективу. Авторитет школяра в колективі. Комунікативні навички. Підкорення масовим соціально-психологічним явищам (наслідуванню, навіюванню, слідуванню моді, традиціям, ритуалам).

Риси характеру, які проявляються щодо громадських обов’язків, доручень (активність, відповідальність, творчий підхід).

^ 6. Відношення до навчання.

Загальна оцінка відношення (негативне, позитивне). Навчається із зацікавленням чи ні. Причини негативного ставлення до навчання.

7. Порушення.

Наявність. Види. Перебуває на обліку: ССД; в навчальному закладі; ВКМСД тощо

8. Інформація про індивідуальну роботу з учнем, сім’єю.

Перелік вжитих заходів, які проведені. Їх ефективність.

^ 9. Педагогічні висновки.

Назвати заходи щодо покращення педагогічної роботи з учнем (побажання, рекомендації на адресу вчителів, класного керівника, шкільного колективу, самого учня, його сім’ї, громадських та державних установ тощо).
Дата ____________
Характеристику склав _________ ___________________

/підпис/ /прізвище/
Затвердив _____________ ___________________

/підпис/ /прізвище/

^ ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Акт

відвідування сім’ї
„ ” ___________ 200 р.
Члени рейдової групи: ______________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________
Адреса _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________
Присутні члени сім’ї _______________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________
Причина виходу ____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________
Вжиті заходи, висновки членів рейдової групи:

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

З актом ознайомлений _____________________

Члени рейдової групи _____________________

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

Схожі:

Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою iconПедагогічна характеристика на учня загальноосвітньої школи
Загальні відомості про учня: прізвище, ім'я, школа, клас, скільки років навчався у цьому класі І в попередніх
Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою iconПсихолого-педагогічна характеристика учня

Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою iconХарактеристика (зразок) учня 10 класу
Характеристика Сидорова Миколи Тимофійовича, 1994 року народження, учениці11 класу зош №12 м. Ровеньки
Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою iconХарактеристика (зразок) учня 10 класу
Характеристика, Пархоменко Анастасії Сергіївни 1994 року народження, учениці11 класу зош №12 м. Ровеньки
Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою iconПедагогічна характеристика (з картки здоров’я)

Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою iconПедагогічна творчість учителя впливає на розвиток учня. Адже плекати...
Педагогічна творчість учителя впливає на розвиток учня. Адже плекати талант це велика відповідальність, але разом із тим відчуття...
Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою iconПлан роботи над науково-методичною темою «педагогічна майстерність...
Над науково-методичною темою «педагогічна майстерність діяльності вчителя у розвитку творчої особистості учня на 2009-2010 навчальний...
Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою iconБали Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою iconПедагогічна характеристика дитини, підлітка
Оформлення здійснювати відповідно до вимог ведення ділових паперів, спираючись на наданий план-схему, але не використовувати його...
Педагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою iconРайонне методичне об’єднання вчителів початкових класів Новомиколаївського...
«Педагогічна майстерність вчителя у розвитку творчої особистості учня» та на підставі пропозицій до планування кафедри дошкільної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка