Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета




Скачати 38.43 Kb.
НазваТема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета
Дата конвертації20.12.2013
Розмір38.43 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота № 9

«Малюємо прості фігури».

Мета. Навчитися малювати та редагувати прості фігури; розвивати увагу,

пам'ять, мислення; виховувати працелюбність.

Обладнання. ПК, підручники, роз даткові картки, програма CorelDRAW.

Тип уроку. Комбінований.

План уроку

  1. Організаційна частина (1хв)

  2. Перевірка домашнього завдання (5хв)

  3. Повідомлення теми і мети уроку (1хв)

  4. Вивчення нового матеріалу (10хв)

  5. Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота № 9 «Малюємо прості фігури». (25хв)

  6. Домашнє завдання (1хв)

  7. Підсумок уроку (3хв)

Хід уроку

I. Організаційна частина

II. Перевірка домашнього завдання

Фронтальне опитування

- Як змінити розміри об’єкта за шириною? Висотою?

- Як переміщати фігури?

- Як збільшити (зменшити) масштаб перегляду сторінки?

- Як задати заливку фігури?

- Як задати заливку абрису?

- Як ми копіюємо фігури?

- Як згрупувати об’єкти?

III. Повідомлення теми і мети уроку

- Тема - cтворення та редагування простих фігур.

^ IV. Вивчення нового матеріалу

1. Створення простих фігур

- Найскладніші малюнки створюються в CorelDRAW з безлічі простих об'єктів, тому необхідно вміти створювати різноманітні векторні об'єкти, щоб надалі редагувати їх, створюючи довільні композиції. Будь-який об'єкт створюється в редакторі аналогічним способів, і освоївши створення простих об'єктів, можна легко працювати з більш складними векторними об'єктами.

До простих геометричних об'єктів, створюваними в CorelDRAW, можна віднести прямокутники і еліпси, багатокутники і спіралі, прямі і криві лінії. Більшість складних об'єктів складається з безлічі простих, тому важливо навчитися малювати їх.

Можна почати зі створення прямокутника.

1. Клацнемо на кнопці Rectangle Tool (Інструмент прямокутник) панелі інструментів Toolbox (Набір інструментів)

2. Встановлюємо покажчик миші в точці, в якій буде розташовуватися кут прямокутника

3. Натискаємо і утримуємо ліву кнопку миші. Переміщаючи мишу, вибераємо положення протилежного по діагоналі кута прямокутника. Для завершення малювання прямокутника відпускаємо кнопку миші.

Точно так само малюється і еліпс.

1. Клацнемо на кнопці Ellipse Tool (Інструмент еліпс) панелі інструментів Toolbox (Набір інструментів).

2. Встановлюємо покажчик миші в точці, в якій буде розташовуватися кут уявного прямокутника, що описує майбутній еліпс.

3. Натискаємо і утримуємо ліву кнопку миші. Переміщаючи мишу, вибираємо положення протилежного по діагоналі кута уявного прямокутника, що описує майбутній еліпс. Для завершення малювання еліпса відпускаємо кнопку миші. У результаті буде створено еліпс. Розміри намальованого еліпса будуть визначатися сторонами уявного прямокутника, що описує цей еліпс.

Аналогічно ми малюємо многокутник, зірку, складну зірку, спіраль, сітку, задаючи їм певні параметри. Які це параметри ви зараз самостійно прочитаєте із роздаткових карточок.

^ V.Закріплення вивченого матеріалу.

Практична робота № 9 «Малюємо прості фігури».

1. Відкрийте Corel Draw.

2. Намалюйте 2 прямокутники. Один залийте блакитним кольором, а другий – жовтим. Помістіть прямокутники так, щоб вони утворили прапор України.

3. Намалюйте круг, установіть колір його заливки та абрису жовтим. Намалюйте еліпс, заливши його білим кольором. Використовуючи операції копіювання, переміщання, масштабування та обертання, створіть з цих елементів зображення ромашки.

4.Намалюйте правильний семикутник і залийте його зеленим кольором. •

5*. Упишіть у цей многокутник круг, зафарбований фіолетовим кольором (не забувайте про клавішу, яку треба натиснути, щоб створити об'єкт, центр якого чітко визначено).

6. Створіть зображення складної зірки, яка має 15 сторін, а значення її гостроти дорівнює 5. Зафарбуйте цю зірку червоним кольором.

7. Створіть копію об'єкта зірка. Змініть гостроту зірки на 3. Що змінилося при цьому?

8. Намалюйте симетричну та логарифмічну спіралі, що мають по 10 витків. Чим відрізняються ці об'єкти?

9. Намалюйте сітку, що містить 5 рядків і 7 стовпців. Виділивши цей об'єкт, змініть колір його заливки на синій, а колір абрису встановіть рожевим. Натисніть ліву клавішу миші на вільному місці робочої області. *Спробуйте змінити колір сітки на коричневий, натиснувши на потрібний колір на палітрі кольорів та перетягуючи його до об'єкта. Що при цьому відбувається? Як ви думаєте, чому це сталося? Розфарбуй те сітку за власним смаком.

10. Збережіть зображення у файлі фігури.ссіг у власній папці та закрийте цей файл.
11*. У графічному редакторі Corel DRAW створіть новий файл. Використовуючи прості фігури, намалюйте одне з наведених нижче зображень. Збережіть свій малюнок у файлі мал_фігуpu.cdr.

c:\users\леся\desktop\00.tif

VI. Домашнє завдання

Опрацювати теоретичний матеріал

VII. Підсумок уроку

Схожі:

Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета iconУрок 5 Тема. Інтерактивне середовище програмування Турбо Паскаль....
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №13«Створення І редагування програм у Паскалі». (25хв)
Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета iconКонспект уроку з навколишнього світу за проектом «Росток»
Тема уроку. Ігри зі справжнім та умовним дзеркалом. Вісь симетрії. Знаходження дзеркально симетричних фігур. Практична робота. Одержання...
Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета iconУрок № Тема: Створення форм. Практична робота №8. Створення І редагування форм, введення даних. 
Навчальна: сформувати навички створення форм для введення даних та зміни їх зовнішнього вигляду
Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета iconТема. Створення інтерактивних презентацій. Практична робота №6
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №2 Робота з інтерфейсом користувача операційної системи Windows (17хв)
Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета iconУрок 44 Тема уроку
Тема уроку: Інтегроване середовище програмування Турбо Паскаль. Практична робота «Створення та редагування програм у середовищі програмування...
Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета iconУрок 2 Тема. Редагування заливки та абрису об’єктів. Практична робота...
Для чого призначений інструмент Вільна форма?Як його використати. Продемонструйте
Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета iconУрок №5 Тема. Робота з колонками. Практична робота №3 «Створення...
Чи можемо ми створити власний маркер? Якщо так, то вкажіть шлях до його створення
Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета iconТема: Практична робота. Використання буфера обміну. Робота з фрагментами...
Мета: навчити учнів прийомам редагування тексту з використання буфера обміну. Розвивати вміння застосовувати набуті знання на практиці....
Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета iconУрок №6 Тема. Робота з таблицями у текстовому процесорі. Практична...
Тема уроку робота з таблицями у текстовому процесорі. На сьогоднішньому уроці ми навчимося створювати таблиці, працювати із рядками...
Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета iconКонспект уроку в 11 класі Тема: «Створення бази даних. Створення...
Тема: «Створення бази даних. Створення схеми даних та таблиць. Практична робота №6 «Створення бази даних «Клас»»»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка