Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми




Скачати 26.12 Kb.
НазваРекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми
Дата конвертації18.03.2013
Розмір26.12 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми

1. Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.
2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина буде частіше від інших переможцем, що може викликати неприязнь до неї.
3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда”. Недоречне випинання винятковості породжує найчастіше роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність – зловмисне прилюдне приниження унікальних можливостей і навіть сарказм з боку вчителя – звичайно, недопустимі.
4. Учителеві треба пам’ятати, що в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються.
Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми.
1. Бути доброзичливим і чуйним.
2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.
3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.
4. Мати широке коло інтересів.
5. Бути готовим до виконання різноманітних обов’язків, пов’язаних з навчанням обдарованих дітей.

6. Мати педагогічну і спеціальну освіту.
7. Мати живий та активний характер.
8. Володіти почуттям гумору.
9. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду свої поглядів і до постійного самовдосконалення.
10. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.
11. Бути цілеспрямованим і наполегливим.
12. Володіти емоційною стабільністю.
13. Уміти переконувати.
14. Мати схильність до самоаналізу.

Існують критерії за якими можна визначити обдарованість дитини
Обдарованими можна вважати дітей, якщо вони:
часто "перескакують” через послідовні етапи свого розвитку;
у них чудова пам’ять, яка базується на ранньому мовленні;
рано починають класифікувати і категорувати інформацію, що надходить до них;
Із задоволенням віддаються колекціонуванню. При цьому їхня мета – не приведення колекції в ідеальний і досить постійний порядок, а реорганізація, систематизація її на нових підстановках;
мають великий словниковий запас, із задоволенням читають словники та енциклопедії, придумують нові слова і поняття;
можуть займатися кількома справами відразу, наприклад, стежити за двома чи більше подіями, що відбуваються навколо них;
дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ і не терплять будь-яких обмежень свої досліджень;
у ранньому віці здатні простежувати причинно-наслідкові зв’язки, робити правильні висновки;
можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі, вони буквально "занурюються” в своє заняття, якщо воно їм цікаве;
мають сильно розвинуте почуття гумору;
постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що не під силу;
визначаються різноманітністю інтересів, що породжує схильність починати кілька справ одночасно;
часто роздратовують ровесників звичкою поправляти інших і вважають себе такими, що завжди мають рацію;
їм бракує емоціонального балансу, вони часто нетерпеливі та поривчасті;

Схожі:

Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми iconРекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми
Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити...
Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми iconМетодичні рекомендації по роботі з обдарованими дітьми та дітьми...
Методичні рекомендації по роботі з обдарованими дітьми та дітьми з девіантною поведінкою
Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми iconАналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р
У минулому навчальному році пріоритетними напрямками у роботі з обдарованими дітьми була реалізація Обласної цільової програми підтримки...
Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми iconПлан роботи з обдарованими дітьми зош І-ІІІ ступенів села Великі Гаї на 2007-2010 рр
Залучити творчих вчителів до роботи з обдарованими дітьми в гуртках, секціях, факультативах
Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми iconМетодичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми
Що стосується психосоціального розвитку, то обдарованим дітям, як правило, властиві такі риси
Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми iconСтатут учнівського наукового товариства
Нту є творчою базою школи-гімназії в роботі з обдарованими дітьми в організації науково-дослідницької діяльності, участі у відповідних...
Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми iconЕфективність використання ікт в роботі з обдарованими дітьми
Наглядність повинна не тільки демонструватися, до неї повинні бути проблемно-пізнавальні запитання І завдання. Ілюстративний І дидактичний...
Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми iconСлавутицька міська рада Київської області Славутицька загальноосвітня...
Міністерства освіти І науки України від 18. 08. 1988 р. №305,рекомендацій міського теоретико – практичного семінару від 20. 10. 11...
Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми iconМетодичні рекомендації  щодо організації роботи з обдарованими дітьми школи І ступеня 
Розбудова державності в Україні зумовила нові тенденції в розвитку освіти. З'явилася нагальна потреба суспільства у творчих, діяльних,...
Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми iconРайонна цільова програма роботи з обдарованими дітьми та молоддю...
Підстава для розроблення: Закони України “Про місцеве самоврядування”, “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка