Михайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології




Скачати 154.78 Kb.
НазваМихайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології
Дата конвертації31.01.2014
Розмір154.78 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы

Михайленко Т.П.

вчитель біології

Дзензелівської ЗОШ

І-ІІІ ступенів

Маньківської РДА
ВИКОРИСТАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ЯК ОДНОГО ІЗ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ
Анотація. У статті розглядаються умови організації ефективної діяльності вчителя біології в інноваційному освітньому просторі, доцільність використання глобальної мережі Інтернет у модернізації освіти. Визначено роль і місце вчителя в умовах розвитку інформаційних-освітнього простору.

Сучасна школа потребує вчителя, здатного розпочати зміни в освітньому середовищі з самого себе. Учитель – це суспільна особистість, до якої постійно привернута увага багатьох людей: учнів, батьків, колег. На учителі сконцентрована увага, тому він повинен постійно бути більш досвідченим, більш розвиненим за інших. Освіта, яку він отримав – це платформа, на яку можна покластись в процесі самоосвіти. Самоосвіта в останній час – дуже актуальне питання розвитку професійних здібностей вчителів. Не є виключенням і система підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах використання ІКТ та мережі Інтернет. Адже бурхливий розвиток в останні роки нових інформаційних технологій наклав певний відбиток на розвиток особистості сучасного вчителя. Внаслідок цього істотно змінюється й характер навчання в сучасному навчальному закладі. Застосування технічних засобів навчання в освітньому процесі стало насущною потребою сьогоднішнього вчителя – головної фігури шкільного процесу. Саме вчителі повинні стати основною творчою силою впровадження Інтернету в сферу освіти.

Говорять, що весь світ в одній людині – це любов, а весь світ в екрані – це Інтернет. А й справді. З розвитком технологій, він став нашою другою домівкою. Тисячі людей кожного дня використовують це «диво» прогресу. Потрібно дізнатись прізвище винахідника, адресу наукового інституту, останні новини науки, прогноз погоди, знайти роздатковий чи інформаційний матеріал на урок, збагатити дидактичну скарбничку чи просто хочеться поспілкуватись із близькими людьми, які зараз не поруч і саме тоді на допомогу приходить глобальна мережа. Які ще можливості та переваги надає Інтернет? Інтернет – це невичерпний масив освітньої інформації, джерело активної інтелектуальної та комунікативної діяльності людини, необмежені можливості для одержання нових знань, умінь та навичок, виступає як засіб, інструмент для її пошуку, переробки, представлення. Освітні ВЕБ­сайти стали важливим елементом ІКТ навчання. Тому важливим є класифікація Інтернет­ресурсів. Найбільш вдалою є класифікація освітніх Інтернет-ресурсів за такими ознаками:

  • для самостійної роботи учнів;

  • з метою підготовки вчителя до занять;

  • для самоосвіти педагога.

Інтернет володіє значними інформаційними ресурсами, які дозволяють більш ефективно вирішувати також цілий ряд практичних завдань, а саме:

  • Формувати та вдосконалювати навички, використовуючи матеріали мережі Інтернет різного ступеню складності;

  • Вдосконалювати вміння аудіювання на основі звукових текстів як Інтернет, так і мультимедійних засобів, підготовлених вчителями;

  • Поповнювати професійну лексику;

  • Поповнювати свої знання біології;

  • Бути в курсі останніх подій;

  • Використовувати всесвітню мережу для самоосвіти педагога.

Сьогодні вже не викликає сумніву, що навчання школярів стає ефективнішим, якщо вчитель володіє Інтернет­технологіями і використовує ресурси і можливості Інтернету в своїй практичній діяльності. Значення освітніх Інтернет­ресурсів – це доступ до професійної інформації, використання планів уроків, online курсів, Web­сайтів, співпраця з іншими вчителями, обмін інформацією з колегами і експертами з інших країн, об'єднання професійних ресурсів для вирішення спільних завдань. Можна виокремити основні можливості Інтернету:


Використання Інтернет­технологій знімає територіальні обмеження і відкриває необмежені можливості участі в дистанційних заходах для всіх бажаючих. Найбільшого поширення набувають міжнародні Інтернет ­ олімпіади, які проводяться в декілька етапів. Інтернет ­ олімпіади та конкурси в більшості проводяться з окремих предметів або на основі їх інтеграції. Присутність усіх учасників олімпіади, конкурсів в одному місці стало необов’язковим. При цьому учасники проходять декілька турів: теоретичний, розробка власного проекту або програмного продукту та практичний, якщо присутня експериментальна частина, то практикується проведення віртуальних фізичних, хімічних або технічних експериментів, виконуються дослідницькі проекти, творчі завдання та ін..

Інший напрямок професійної діяльності вчителів у мережі – це діяльність, спрямована на самих вчителів, на самоосвіту, на професійне самовдосконалення, підвищення кваліфікації. Інтернет – чудовий засіб для здобуття інформації про останні події в світі. Для перегляду Інтернет­ресурсів необхідні спеціальні програми – браузери. В даний час найбільш популярні наступні браузери: Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari. Найпростішим способом почати пошук в Internet – звернутися до однієї з пошукових служб мережі (Ask.com ,Bing, Google,Yahoo!, Mail.Ru, Rambler, Яндекс, Шукалка, bigmir)net, META, UKR.NET, I.UA) Без послуг цих систем сьогодні практично не можна знайти що­небудь корисне в ресурсах мережі. Усі ці відомі і популярні пошукові системи мають дуже простий інтерфейс, розрахований на недосвідченого користувача, мають безліч настроювань і досить прості у використанні. За допомогою Інтернету можна перетворити класну кімнату на агентство новин, а учнів – у репортерів. Майже всі навчальні заклади, дослідницькі установи мають свої сайти, які постійно поповнюються інформацією. На сторінці http://internet-centr.dp.ua/ можна знайти посилання до сайтів, які необхідні у роботі вчителя біології, а саме http://www.mon.gov.ua, http://osvita-ua.net, http://www.ednu.kiev.ua, http://www.osvita.org.ua, http://teacher.at.ua, http://www.biology.org.ua, http://bio.1september.ru, http://www.uroki.net, http://www.nature.org.ua/dnipro/bio_u.html,http://www.learnbiology.ru/,http://www.floranimal.ru/,http://www.biology.org.ua/, http://biovedu.ucoz.ru,http://teacherjournal.com.ua тощо.

Інтернет має безліч корисних можливосте таких як оперативність, швидкість і доступність зв'язку між користувачами на далеких і близьких відстанях, дозволяють використовувати мережу не лише як інструмент для пізнання, але і як інструмент для спілкування. Спілкування у віртуальній реальності здійснюється за допомогою електронної пошти. Але найчастіше це проста переписка, яка складається з декількох речень і використовується в особистих цілях, тому вчителеві потрібно націлити учнів на практичне освітнє використання даного виду листування. Наприклад, можна запропонувати учням розпитати своїх друзів по листуванню по тій чи іншій темі, і на базі отриманих результатів зробити доповідь у класі. Використання електронної пошти дає вчителеві наступне:

  • Швидкий обмін інформацією з колегами без географічних обмежень.

  • Можливість передачі будь-яких файлів: текст, графіка, звук і відео (прикріплені файли).

  • Дистанційна освіта і підвищення кваліфікації без відриву від навчального процесу.

  • Можливість спілкування з віддаленими учнями (неможливість відвідування школи по хворобі або інвалідності) і їх батьками.

Звичайно, це далеко не повний перелік можливостей, які надає вчителеві електронна пошта. Більш досконалим засобом живого спілкування є Skype, який на сьогодні став актуальним та популярним. Skype – сучасний програмний продукт, що є ресурсом мережі Інтернет, створений для забезпечення аудіо та відеозв'язку між користувачами, а також для миттєвого обміну повідомленнями. Основа системи – безкоштовна комунікація між користувачами програмного ресурсу мережі Інтернет Skype.

До особливостей Skype можна віднести:

1. безкоштовні аудіо­ та відеодзвінки між абонентами,

2. можливість організації аудіоконференцій до 5­ти осіб,

3. передача коротких текстових повідомлень (висока швидкість передачі, мінімальний витрата трафіку, необмежену кількість символів),

4. гранично прості налаштування (програма автоматично настроюється під комп'ютер)

Дуже добре, що на сьогодні існує безліч освітніх сайтів, на яких вчителі розміщують власні напрацювання, регулярно поповнюють методичну базу, медіа теку, оновлюють власні блоги, портфоліо тощо. Проте найбільш ефективними саме для учнів є ресурси, максимально наближені до їхніх потреб, тобто ті, що створюються і підтримуються на рівні навчального закладу, навчального предмету тощо, та органічно вписуються в навчальне середовище, утворюючи додатковий зв'язок між учнями і вчителем, учнем і учнями, учнями і суспільством. Розроблені ресурси необхідно згрупувати і розмістити в легкодоступному місці. Таким місцем може стати персональний сайт учителя. Для його створення найкраще підійде унікальна система «Ucoz». По-перше, ця система має україномовний інтерфейс, а отже, немає необхідності замінювати стандартні назви сторінок та розділів. По-друге, персональний сайт на початковому етапі свого існування має солідний розмір — 405 Мб, якого вистачає для сайту навчального призначення. Єдина вимога, яка висувається до власників сайтів, — сайт повинен бути діючим. Тобто, власник сайту повинен його використовувати, змінюючи або доповнюючи інформацію, хоча б раз на 40 днів. Ця вимога мотивує власника сайту дбати про своє «творіння».

Аналіз педагогічного досвіду та особистий досвід засвідчив, що персональний веб-сайт може виконувати наступні функції:

•   створення навчального міні-середовища;

•   поширення власного педагогічного досвіду;

•   підвищення власного фахового рівня;

•   підвищення рівня володіння засобами ІКТ;

•   можливість зробити навчально-виховний процес гнучкішим за рахунок більш мобільного управління;

•   розміщення навчальних матеріалів (програм, планів, контрольних запитань до заліку та тематичного оцінювання);

•   допомога учням у самостійній роботі та підготовці домашнього завдання;

•   можливість для учнів на відстані отримувати навчальний матеріал;

•   спілкування учнів з однокласниками та безпосередньо з учителем.

Особливо помітні переваги персонального сайту в процесі обміну педагогічним досвідом. Створення персонального сайту може стати формою взаємовигідної співпраці між досвідченими та молодими педагогами щодо використання комп'ютерної техніки, секретів педагогічної майстерності. Персональні сайти надають можливість організовувати майстер-класи, «Школу молодого вчителя» та творчі лабораторії для організації спільної праці над навчальними матеріалами та посібниками. Можна виокремити наступні можливості персональних сайтів в процесі спілкування колег-педагогів між собою:

  • Публікація матеріалів у інформаційному просторі відбувається миттєво. Це дає змогу оперативно реагувати на ситуацію і надавати необхідну інформацію, оприлюднюючи актуальні матеріали;

  • Інформація доступна одразу широкому колу читачів, незалежно від їх географічного розташування;

  • Уже опублікований матеріал піддається редагуванню, що дає змогу авторові швидко доповнювати і доопрацьовувати його, виправляти помилки і недоліки;

  • Матеріали надаються відвідувачам сайту для вільного користування;

  • Інформація, розташована на персональному сайті вчителя, доступна користувачу у зручний для нього час;

  • Важливим моментом організації сайту є налагодження зворотного зв'язку. Автор має можливість досить швидко отримувати зауваження та відгуки на свій матеріал;

  • Викладені на сайті матеріали не мають обмежень за видом та обсягом;

  • Подані на сайті матеріали безкоштовні для всіх користувачів інформаційного простору.

Викладання біології пов’язане з використанням великого обсягу різноманітної інформації, внаслідок чого застосування інноваційних технологій особливо ефективне, оскільки дає змогу всебічно опрацювати всю інформацію. Тому Інтернет став невід’ємною складовою при підготовці до уроку, тим помічником, який перетворив даний процес на творчу лабораторію. Форм подачі навчального матеріалу, який базується на використанні матеріалів глобальної мережі багато: це презентації, тести, відеофільми, електронні таблиці, схеми, аудіо матеріали тощо.

На мою думку, а це особливо в сільській місцевості, слід попередньо навчити учнів деяким аспектам роботи з ІКТ, такими як:

  • організація самостійної роботи учнів з комп'ютером;

  • робота з мультимедійною дошкою під час викладу нового матеріалу;

  • обов'язково пересвідчитися в простоті роботи відповідних комп’ютерних програм, відповідності рівню комп'ютерної грамотності учнів, їх психологічним особливостям.

У своїй роботі намагаюсь оцінити всі види діяльності учнів, пов'язаних із застосуванням ІКТ, розширити можливості навчально-виховного процесу, зокрема використовуючи комп'ютер для спілкування, проведення досліджень, створення публікацій, презентацій, пошуку додаткової інформації тощо. Це дає змогу реалізувати важливі навчальні цілі, що стоять перед сучасною школою, сформувати в учнів мотивацію до навчання.

Починаючи з 5­го класу, привчаю дітей до використання комп'ютера на уроках природознавства. Спочатку в ігровій формі: використання мультиплікаційних програм, комп'ютерних презентацій, пізніше програм тощо.

У цілому, виходячи із загальних засад методики викладання біології, використовую Інтернет-ресурси на різних етапах навчання:

­ під час вивчення нової теми (створення проектів);

Наприклад, при підготовці до міні-проекту «Професія дощового черв’яка» можна використати сайти, які стосуються даної теми і як результат створити веб-сторінку (http://chervyakd.ucoz.ru/); додаткове джерело інформації для всебічного розвитку учнів (http://smotri.com/video/view/?id=v131003621d0, http://biolgra.ucoz.ru/flash_anime/Whole_biol ogy/Reactions_matrsintez-pl-.swf, http://biolgra.ucoz.ru/flash_anime/Whole_biology/Hemosintez-pl-.swf, http://biolgra.ucoz.ru/flash_anime/Whole_biology/Delenie_prokariot-pl-.swf). Крім того при вивченні нового матеріалу вчитель може поставити проблемне питання або озвучити незнайоме слово, а діти використовуючи словники, які розміщені в мережі, шукають відповідь. Наприклад, «кілобаза» - одиниця довжини молекули ДНК, що дорівнює тисячі пар основ (http://subject.com.ua/biology/medical/312.html);

­ для контролю набутих теоретичних знань;

Під час уроків з використанням елементів коригування або перевірки опорних знань, Інтернет-мережу можна використати для заповнення таблиць (таблиця 1, таблиця 2), виконання завдань на відповідність та послідовність, он-лайн перевірка навчальних досягнень учнів тощо.

Таблиця 1

Заповнити ліву частину таблиці, користуючись адресами відповідних сайтів



Завдання

Посилання

1

Ряд

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5% D0%B7%D1%85%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96







http://www.karpaty.lviv.ua/fauna/zemnovodni/zhaba-gostromorda.html







http://zemnovodni.org.ua/rana_esculenta.html







http://zemnovodni.org.ua/bufo_bufo.html







http://zemnovodni.org.ua/pelobates_fuscus.html







http://redbook-ua.org/item/rana-dalmatina-fitzinger-in-bonaparte/







http://zemnovodni.org.ua/bombina_bombina.html







http://zemnovodni.org.ua/bufo_calamita.html







http://www.youtube.com/watch?v=DLX8MfnFQEI

http://zemnovodni.org.ua/hyla_arborea.html

2

Ряд

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B2% D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%96







http://redbook-ua.org/item/mesotriton-alpestris-laurenti/







http://www.zoolog.com.ua/plazuni34.html







http://zoo-dom.com.ua/acatalog/375/138/1000/







http://ecotur-kmk.at.ua/publ/43-1-0-11

3

Ряд

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0% B5%D0%B7%D0%BD%D0%BE%D0%B3% D1%96_%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0% BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96







http://www.zooeco.com/eco-zabi/eco-zabi3-35-1.html







http://zoo-dom.com.ua/acatalog/375/1007/



Таблиця 2

Перевірка

Заповнити ліву частину таблиці, користуючись адресами відповідних сайтів



Завдання

Посилання

1

Ряд Безхвості

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D0%B7% D1%85%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96




Гостро морда жаба

http://www.karpaty.lviv.ua/fauna/zemnovodni/zhaba-gostromorda.html




Їстівна жаба

http://zemnovodni.org.ua/rana_esculenta.html




Ропуха звичайна

http://zemnovodni.org.ua/bufo_bufo.html




Часничниця

http://zemnovodni.org.ua/pelobates_fuscus.html




Жаба прудка

http://redbook-ua.org/item/rana-dalmatina-fitzinger-in-bonaparte/




Кумка червоночерева

http://zemnovodni.org.ua/bombina_bombina.html




Ропуха очеретяна

http://zemnovodni.org.ua/bufo_calamita.html




Деревна жаба

http://www.youtube.com/watch?v=DLX8MfnFQEI

http://zemnovodni.org.ua/hyla_arborea.html

2

Ряд Хвостаті

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0% B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0% B0%D1%82%D1%96




Тритон альпійський

http://redbook-ua.org/item/mesotriton-alpestris-laurenti/




Тритон гребенистий

http://www.zoolog.com.ua/plazuni34.html




Тритон Карпатський

http://zoo-dom.com.ua/acatalog/375/138/1000/




Саламандра плямиста

http://ecotur-kmk.at.ua/publ/43-1-0-11

3

Ряд Безногі

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0% B5%D0%B7%D0%BD%D0%BE%D0%B3% D1%96_%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0% BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96




Водяні черв’яги

http://www.zooeco.com/eco-zabi/eco-zabi3-35-1.html




Черв’яга

http://zoo-dom.com.ua/acatalog/375/1007/

­ для індивідуальних завдань сильнішим учням, а саме робота з довідковою літературою – словниками, енциклопедіями (http://bioword.narod.ru/) ;

- для виконання практичних та лабораторних завдань (http://oadk.at.ua/load/biologija/39);

- у позакласній та позаурочній роботі можна використовувати онлайн ігри з біології (http://ponga.ua/play/6655/phage-wars-2), флеш-анімації, музичний супровід.

Тому можна скласти орієнтовану схему уроку з використанням мережі Інтернет.



Показ в режимі online


Вступ до уроку




Демонстрація


Пояснення нового матеріалу



Пошук інформації в інтернеті


Закріплення знань


Таким чином, використовуючи інформаційні ресурси мережі Інтернет, інтегруючи їх в навчальний процес, можна ефективніше вирішувати цілий ряд дидактичних завдань на уроці: а) формувати навики та уміння працювати з довідковою літературою, безпосередньо використовуючи матеріали;

б) удосконалювати знання учнів переглядаючи навчальні фільми в мережі Інтернет;

в) удосконалювати уміння мовлення на основі проблемного обговорення матеріалів мережі; г) удосконалювати практичні навики написання рефератів, доповідей, повідомлень;

д) поповнювати свій словниковий запас;

е) створення презентацій, публікацій, веб-сторінок;

ж) формувати стійку мотивацію біологічної діяльності учнів на уроці на основі систематичного використання «живих» матеріалів, обговорення не лише питань до текстів підручника, але й актуальних проблем, що цікавлять кожного.

Отже, використання Інтернет­мережі та ІКТ є важливим засобом активної життєдіяльності та самореалізації вчителя. Маючи сформовану ІКТ­компетентність вчитель може сам розробляти електронні носії, які будуть на його думку, доцільнішими та ефективнішими в навчальному процесі. Адже кожен вчитель орієнтується на рівень учнів свого класу та методику викладання свого предмету. При цьому звертається увага на підбір завдань та їх розв’язання творчими методами. Інтернет для вчителя ­ це не тільки економія часу та коштів, а й можливість бути в курсі останніх педагогічних новин і наукових досягнень, перспектива збагачення досвіду. Тому вчителю, щоб дійти взаєморозуміння з учнем (а це їх професійна мета й духовне покликання), просто необхідно користуватись його ж «зброєю» в позитивному розумінні цього слова. Кожний педагог, особливо сучасний, намагається знайти особистий творчий підхід до викладання свого предмета, водночас шукаючи нові шляхи для саморозвитку та самовдосконалення. Вчитель ­ це головна фігура шкільного прогресу. Талант і рівень кваліфікації вчителя ­ запорука успіху в просуванні нових технологій. Саме вчителі повинні стати основною творчою силою впровадження Інтернету в сферу освіти і, в цілому, в життя суспільства. Таким чином сільський вчитель зможе адаптуватися до сучасних умов навчання та виховання, безперервних технологічних інновацій, які будуть вимагати не тільки постійного вдосконалення знарядь праці, але також самого його змісту, здібності опановувати новими знаннями і спеціальностями професійної діяльності.


Список літератури:


  1. http://studentam.net.ua/content/view/7557/95/

  2. Антонов В. М. Інтернет. Енциклопедичне видання: навч.­метод. посібник АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. — К. : Редакція "Комп'ютер", 2008

  3. Жуковська А.Л. Комп’ютерні технології навчання як запорука якісної освіти у світлі сучасних новітніх інформаційних досягнень.

  4. Лекція 2.Використання глобальної мережі Інтернет в освіті, її можливості та ресурси. ­ [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ito.vspu.net/SAIT/inst_kaf/kafedru/matem_fizuka_tex_osv/www/ENK/2011­2012/kompleks_new_magistru/lections/lection_2.htm

  5. Федорчук О.С. Використання можливостей мережі Інтернет у діяльності закладів освіти /О.С.Федорчук, Ю.О.Дорошенко // Інформатизація середньої освіти: програмні засоби,технології, досвід, перспективи : навчально­методичний посібник / за ред. В.М.Мадзігона та Ю.О.Дорошенка. –К. : Педагогічна думка, 2003

  6. Формування інформаційно­освітнього простору закладу освіти [Электронный ресурс]. –Режим доступу: http://gymnasium.netschool.net.ua/publ/zagal/formuvannja_ informacijno_osvitnogo_prostoru_zakladu_osviti/26–1–0–6

Схожі:

Михайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології iconІванюк О. Я. Вчитель біології та хімії Нестерівської зош І-ІІІ ступенів...
Тому одним із актуальних напрямків вдосконалення навчання в школі є пошук І впровадження інтелектуальних засобів, форм, та методів...
Михайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології iconНаказ м. Балаклія
Вишнівської зош І-ІІІ ступенів, Червонодонецької зош І-ІІІ ступенів №2, Балаклійської зош І-ІІІ ступенів №1 ім. О. А. Тризни з питання...
Михайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології iconМетодика вивчення теми Інтернет
Навчання освітнім послугам глобальної мережі Інтернет доцільно поділити на дві частини: ознайомлення з можливостями Інтернету та...
Михайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології iconОсновні послуги глобальної ережі Інтернет: гіпертекстові сторінки,...
Мета: познайомити учнів з можливостяи використння основних послуг мережі Інтернет, видами програмного забезпечення, необхідного для...
Михайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології iconЛекція 1 Історія та філософія мережі Інтернет
Огляд міжнародного та вітчизняного законодавства щодо використання об’єктів авторського права І суміжних прав у мережі Інтернет
Михайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології iconДля кого інтернет може бути небезпечним
Використовуючи методику порівняння дій людини в реальному житі з відповідними діями користувача при роботі у мережі, сформульовано...
Михайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології iconПоложення про офіційний сайт Маловільшанської загальноосвітньої школи...
Маловільшанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Білоцерківського району
Михайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології iconЗвіт про стан організації профілактичної та правовиховної роботи...
...
Михайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології iconБроварський районний відділ освіти Метод проектів – ефективна технологія...
Зміни в суспільстві передбачають І зміни у школі. По-перше, збільшується кількість навчальних предметів, розширюються межі навчальних...
Михайленко Т. П. в читель біологі ї Дзензелівської зош І-ІІІ ступенів Маньківської рда використання глобальної мережі інтернет як одного із засобів інформаційної підтримки в роботі вчителя біології iconІсторія Карлівської зош І-ІІІ ступенів №1
До 1940 р у місті Карлівка існувала всього одна школа (нині корпус №2 Карлівської зош І-ІІІ ступенів №1 ). Її першим директором був...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка