Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!!




Скачати 230.01 Kb.
НазваЯкщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!!
Дата конвертації31.01.2014
Розмір230.01 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
РІЗНА ІНФОРМАЦІЯ


  1. Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!!

  2. Деякі люди питали мене, що означає індикатор "Ходи" ("Moves Left"). Це просто кількість пар фішок, що ви потенційно можете видалити з дошки.

  3. Коли активізована панель Галереї Слави, ваш останній рекорд записаний курсивом -- в такий спосіб ви можете швидше його знайти. Курсив видаляється, коли ви вибираєте іншу гру.

  4. Штраф ("Malus") - це протилежність Бонусу/Заохоченню ("Bonus"). Це час, доданий до ваших результатів, коли ви клацаєте на Підказка (Hint) або Перемішати. Воно включаєтся до фінального часу, показаного в лівому стовпчику... Якщо ви хочете знати точно, скільки часу вам знадобилось для завершення гри на дошці, без "малуса", вам просто необхідно відняти це значення із загального часу...

  5. Якщо, як і мені, вам подобається музика, яку склав Мигель Самьез (Miguel Samiez) для Kyodai (він дійсно один з майбутніх видатних французьких композиторів, на мій скромний погляд), ви можете придбати на моєму веб-сайті його альбом - оригінальну звукову доріжку Kyodai, названий Світло й Тінь (Light & Shadow).

  6. Mahjongg Master 1 & 2 - це програмні продукти, засновані на ранніх версіях Kyodai Mahjongg. Перший заснований на версії 3.01, другий - на версії 6.21. Вони доступні від eGames, Inc., але будь ласка, зазначте, що я НЕ забезпечую підтримку для них, і ви НЕ купуєте ліцензію на Kyodai (або на будь-яке безкоштовне поновлення), коли купуєте копію цього програмного забезпечення.


^ ЯК ЗАСТОСОВУВАТИ РЕЖИМ "ДВА ГРАВЦЯ"
Гра Solitaire (Пасьянс), це цікаво, може гратися разом із другом. Ви можете потрапити до цього режиму, клацнувши на кнопці "Два Гравці" у Селекторі Гри.
З'являється вікно. Ви повинні вибрати, чи хочете запустити гру в офф-лайн чи в он-лайн. Офлайнова (автономна) гра буде гратися на одному комп'ютері двома гравцями. Онлайнова (інтерактивна) гра буде гратися по мережі з протоколом TCP/IP, тобто, або в локальній обчислювальній мережі (ЛВС), або в Інтернеті.
Гра в офф-лайн :
30-секундні Тури : Кожен гравець може грати протягом 30 секунд. Очки становлять кількість пар фішок, що видалив гравець. Після закінчення інтервалу, гра переключається на іншого гравця. Перемагає той гравець, що видалить найбільшу кількість пар до моменту, коли дошка спорожніє.
^ Швидкі Тури : Гравці можуть видалити одну пару, потім гра переключається на опонента. Ясна річ, це не дуже практично - грати в автономному (офлайновому) режимі. На жаль, це був єдиний режим, доступний для двох у Kyodai, перш ніж було додано онлайновий режим. Результат становить час, витрачений кожним гравцем на видалення пар. Перемагає той гравець, що має найменший результат при звільненні дошки.
Гра в он-лайн :
30-секундні Тури : Те саме, що і для гри в офф-лайн.
Швидкі Тури : Те саме, що і для гри в офф-лайн.
Смертельний матч : Обидва гравця можуть видаляти пари з дошки одночасно... Перемагає той гравець, що видалить найбільшу кількість пар до моменту звільнення дошки від фішок. Зазначте, будь ласка, що не рекомендується грати в цю гру через Інтернет або повільну локальну мережу, тому що немає гарантії, що пари, які ви тільки що видалили, не вилучені в той же самий час вашим опонентом, створюючи тим самим можливі конфлікти на дошці. Я намагався усувати ці проблеми при виникненні, і я сподіваюся, що вони не будуть з'являтися фактично.
Як запустити гру в Он-лайн :
- Якщо ви збираєтеся бути "хостом" (хазяїном) : спочатку виберіть тип гри, і клацніть на "Хост-Гра". Переконайтесь, що поточна розкладка Пасьянсу - та сама, у яку ви хочете грати.

- Якщо ви збираєтеся бути клієнтом: Введіть ім'я хост-компьютера в полі редагування "Хост-адреса", і клацніть на "Вступити до гри". Якщо ви в ЛОМ, імовірно, вам достатньо буде ввести ім'я хост-комп’ютера (наприклад, "johncomputer"). Якщо ви в Інтернеті, вам, імовірно, доведеться ввести IP-адреса, у формі 255.255.255.255. Є безліч програм, що дозволяють вам з'ясувати вашу власну IP-адресу (наприклад, під Windows 98, клацніть на Пуск, Виконати, уведіть "winipcfg", і натисніть Enter). Ви можете послати вашу IP-адресу за допомогою e-mail другу, який зможе потім вступити в гру на вашому комп'ютері. Якщо вам потрібна додаткова допомога на цю тему, - є купа веб-сайтів, що обговорює питання гри в он-лайн. Будь ласка, не шліть мені листів про це.
ПІДТРИМКА OpenGL ДЛЯ ГРИ В KYODAI 10.21 У ТРИВИМІРНОМУ РЕЖИМІ (3D)
Щоб отримати можливість бачити Kyodai 10.21 (попередня версія, включена до повного комплекту постачання) у 3-вимірному варіанті, вам потрібно мати встановленими динамічні бібліотеки (DLL) OpenGL. Якщо у вас їх немає, отримайте їх з веб-сайта Microsoft. Ви можете, якщо хочете, помістити файли DLL (OPENGL32.DLL і GLU32.DLL) безпосередньо до директорії Kyodai.
ПІДТРИМКА DirectX У KYODAI
Щоб мати можливість грати в Kyodai (починаючи з версії 11.x), вам потрібно мати встановленими на вашій машині комплект драйверів Direct 6.1 (або більш свіжих). Якщо у вас їх немає, отримайте їх з веб-сайта Microsoft (www.microsoft.com/directx).

Для гри в Kyodai у тривимірному режимі (3D) наполегливо рекомендується 3D-карта. Проста Voodoo дасть вам щонайменше 30 fps (кадрів у секунду), тоді як G400 дасть вам більше 120 fps. Якщо у вас немає ніякого акселератора, то, незалежно від потужності вашого комп'ютера, гра буде майже нестерпною... Приблизно від 1 до 2 кадрів у секунду в режимі програмної эмуляції. Мені шкода тих з вас, хто має повільну машину... Добра відеокарта коштує витрат...
^ РІВНІ КОЛЬОРОВОСТІ, ПІДТРИМУВАНІ В KYODAI
Це просто : з моєю поточною конфігурацією, тільки 16-бітний режим рівня кольоровості працює безвідмовно.

- 8-бітний режим (256 кольорів) не працює взагалі.

- 24-бітний режим працює в 2D (хоча анімація в режимі Примара трохи повільна), але не працює в 3D.

- 32-бітний режим працює в 3D, але має проблеми з 2D (режим Примара не працює).
^ СУМІСНІСТЬ ВІДЕОКАРТ У 3D-РЕЖИМІ
DirectX-версія програми Kyodai розроблялась і тестувалась на декількох відеокартах, щоб гарантувати максимальну сумісність з більшістю відеокарт на ринку.

Ось карти, що я використовував, з декількома коментарями.

- Intel i740 - Може застосовуватися в апаратному варіанті, починаючи з Kyodai 11.00 бета 3. Працює приблизно на 30-50 fps. Проблеми з тінями усунуті починаючи з версії 11.56.

- NVidia Riva TNT2 - Працює чудово, приблизно на 100-120 fps. Відмінна карта.

- NVidia GeForce - Працює навіть краще. Найкраща з можливих карта для гри в Kyodai, на жовтень 2000 року.

- 3Dfx Voodoo 1 & 2 - Підтримуються з версії 11.56, вони запускаються пристойно, від 30 до 100 fps у повноекранному режимі. Kyodai інтенсивно використовує віконний рендеринг (комбіновані вікна, діалогові вікна, меню і т.п.), що не підтримується цими старими відеокартами. Але в результаті завзятої роботи, терпіння й удачі я нарешті зумів додати повну підтримку карт Voodoo у Kyodai. Аллилуйя ! ^_^

- ^ 3Dfx Voodoo 3 2000 PCI - Працює прекрасно, приблизно на 100-120 fps. У мене була невелика проблема з пізнім відновленням позиції дошки (приблизно на одну секунду пізніше!), коли я нічого не виводив через GDI.

- ^ Matrox G400 32мб - Моя улюблена зараз карта для розробки. Вона працює на 130 fps (і це навіть не G400 Max) -- найсвіжіші драйвери дійсно добрі.
Інші карти, як передбачається, працюють теж. Якщо у вас проблеми при запуску Kyodai у 3D, переконайтесь, що ви маєте найсвіжіші відеодрайвери. Якщо вони є, будь ласка, зв'яжіться з виробником вашої відеокарти і скажіть їм, щоб виправили свої драйвери!

^

ПЕРЕМІЩЕННЯ ТРИВИМІРНОЇ ДОШКИ



Ви можете переміщати 3D-дошку по її осях X і Y, клацаючи правою кнопкою миші і перетаскуючи неї. Коли ви задоволені позицією, просто відпустіть кнопку миші. Якщо ви клацаєте правою кнопкою без перетаскування миші, викликається спливаюче підменю. Використовуйте коліща (якщо у вас миша з коліщам) для зміни розміру (масштабування) дошки. Натисніть клавішу Shift при переміщенні коліщати для обертання дошки, або клацніть на вашому коліщаті для переключення між цими двома режимами.
Ви можете також застосовувати клавіатуру для переміщення дошки. Усі функції доступні з цифрової клавіатури. Ось зведення команд:
- 4, 6 : Рухати вліво і вправо. Або щиглик правою кнопкою і захоплення вліво і вправо.

- 8, 2 : Рухати вгору і вниз. Або щиглик правою кнопкою і захоплення вгору і вниз.

- ^ 5 : Скинути координати

- +, - : Збільшити і зменшити масштаб. Можете також застосовувати коліща миші для масштабування.

- /, * : Обертати вліво і вправо

- 0 : Заборонити/Дозволити текстурування обличчя фішки. Корисно для швидкого переміщення дошки в режимі програмної емуляції (0 - тільки для версії 10.21).

^

ВИКОРИСТАННЯ РЕДАКТОРА РОЗКЛАДОК



Спочатку виберіть розкладку, що вам подобається і на який ви хочете базувати вашу роботу. Потім клацніть на [Редагувати]. Або просто клацніть на [Створити нову], щоб почати з порожньої дошки. З'явиться нова інструментальна панель. Щоб завершити розкладку, ви повинні розмістити на дошці максимум 144 фішки. Щиглик правою кнопкою на фішці видалить фішку. Щиглик лівою кнопкою додасть фішку в позиції "курсору-фішки". Ви завжди можете скорегувати ваш постріл, клацнувши правою кнопкою на фішці повторно і видаливши її. Це може бути трохи важкувато спочатку, але ви швидко звикнете до системи. Тримайте око на лічильнику "Усього". Коли він досягає 144, дошка заповнена цілком (144 фішки), ви не можете більше нічого додати. Щоб зробити розкладку що грається, ви повинні переконатися, що число "Усього" кратне 4 (на зразок 64, 100, 112, ...). Звичайно, ніякої радості не доставить створення 4-фішкової розкладки, але ви можете зробити і таку розкладку, якщо хочете.
Коли ваша розкладка довершена, ви можете залишити редактор з одним із трьох пунктів меню: [Зберегти] збереже розкладку під поточним ім'ям файлу розкладки. Будьте уважні, щоб не стерти іншу розкладку! [Зберегти як] дозволить вам зберегти розкладку під новим ім'ям. [Спробувати] дозволить вам зіграти з розкладкою без необхідності її збереження. Це корисно, якщо ви хочете спробувати труднощі розкладки. Ви можете потім повернутися в редактор розкладок, клацнувши знову на [Редагувати]. Розширення файлів розкладок за замовчуванням - ".lay". Ви можете навіть вибрати ім'я для розкладки, увівши його у верхньому правому вікні редагування. У такий спосіб ви можете розповсюджувати ваші розкладки, уточнюючи ваше ім'я, дату створення, ім'я вашої роботи і т.д.... Приємно, чи не так? Нарешті, ви можете скасувати усі ваші зміни і повернутися до гри, клацнувши на [Вихід]. Знайте, що усі ваші зміни будуть загублені. І нарешті, ви можете [Зрушити] розкладку убік (уліво, вправо, або нагору вниз) через або меню за допомогою CTRL + (E,S,D,X). Це дозволить вам центрувати її на дошці так, як вам подобається.
Шліть мені ваші витвори, і якщо вони мені сподобаються, я буду включати їх у колекцію на моєму сайті, з посиланням на вас.

Зверніть увагу: розкладки з менш чим 144 фішками не сумісні з версіями раніше ніж Kyodai 6.42. Будь ласка, пам'ятайте це, коли посилаєте розкладки вашим друзям.
^ Зведення по інструментальній панелі:

- Усього : кількість фішок у поточній розкладці. Ви можете використовувати до 144 фішок. Кількість фішок повинна бути кратна чотирьом.

- Ходові : кількість вільних фішок у поточній розкладці. Вам потрібно мати щонайменше дві вільних фішки, щоб ваша розкладка могла гратися.

- Потрібно : число фішок, які вам потрібно додати до того, як ви зможете зберегти розкладку (може мінятися від нуля до трьох фішок).

- Назва : довге ім'я розкладки. Ви можете змінювати його безпосередньо у вікні редагування. Воно не може бути довше за 50 символів. Це ім'я буде з'являтися в Селекторі Розкладок ("Вибрати розкладку...<Повне ім'я>") і в панелі статусу, коли ви стартуєте нову розкладку.

^

ПРАВИЛА СТВОРЕННЯ НАБОРУ ФІШОК



Починаючи з Kyodai 8.0, формат набору фішок змінений для забезпечення більшої гнучкості... Ви більше не повинні використовувати маски.

Ви можете використовувати будь-як існуючий набір фішок як шаблон для вашого нового набору фішок. Ви можете назвати його як хочете. Підтримуються формати BMP і JPG. Ви можете також використовувати який хочете розмір... Якщо ви хочете мати великі фішки розміру 67x82, ви це можете... :-) Ви тільки повинні змінити розмір зображення на (67*9)x(82*5) = (603x410), і починати заповнювати його фішками... Це так просто!

От точний список фішок для кожної лінії з дев'яти фішок (ліворуч праворуч) :
- Крапки (або Кола) від 1 до 9

- Бамбуки від 1 до 9

- Ієрогліфи (або Ван, або Символи) від 1 до 9

- Пори року (Зима/Winter, Весна/Spring, Літо/Summer, Осінь/Autumn) і Вітри (Північ/North, Південь/South, Схід/East, Захід/West)

- Квіти (Бамбук/Bamboo, Сливу/Plum, Хризантема/Chrysanthemum, Орхідея/Orchid), Дракони (Чорний/Black, Білий/White і Червоний/Red), і спеціальна "порожня" фішка, використовувана для гри Memory і Редактора Розкладок...
Ви можете додати свій підпис (сигнатуру) до набору фішок у нижній правій частині зображення (ця область не використовується в Kyodai).
^ Якщо ви хочете подати на розгляд свої набори фішок, розкладки або фонові малюнки, зв'яжіться з мною по e-mail, але ТІЛЬКИ якщо файл не більше ніж 100Кб (інакше ви повинні будете спочатку просити мого дозволу). Також не забудьте ЗБЕРЕГТИ копію ваших наборів фішок у форматі BMP (24-бітний колір), навіть якщо ви посилаєте мені файл у форматі JPG.
Ви можете закачати свіжі набори фішок, розкладки й інші файли із сайта http://kyodai.com/

^

ЯК ЗВ'ЯЗАТИСЯ З АВТОРОМ



ПЕРШ НІЖ ПОСЛАТИ МЕНІ БУДЬ-ЯКОГО ЛИСТА, будь ласка, переконайтесь, що на ваше питання ще немає відповіді на моєму сайті! Вам належить спочатку перевірити мою сторінку Troubleshooting (Можливі Проблеми) (http://kyodai.com/kyotrouble.html), так само, як і сторінку Latest News (Останні Новини) на свіжі виправлення помилок і доповнення до Kyodai. Також пошук по файлах допомоги в самому Kyodai (клацніть на кнопці Help!) був би гарною ідеєю, особливо якщо ви ніколи не читали ці файли. Будь ласка, врахуйте, що я НЕ буду відповідати на e-mail, не відповідним цим правилам.

Також переконайтесь, що ви - зареєстрований користувач, якщо хочете мати з мною серйозну дискусію по підтримці. Kyodai - успішна гра, і я одержую до 100 електронних листів по підтримці щодня. Я НЕ бажаю відповідати на всі підряд, оскільки 95% електронних листів не відповідають правилам.

Якщо ви зареєстрований користувач і хочете допомоги по іншому питанню, не забудьте повідомити мені ваші реєстраційне ім'я користувача, пароль і дату, щоб мені не довелося це перевіряти. Я віддаю пріоритет листам від людей, що вже реєстрували мої програмні продукти.

Нарешті, якщо ви не отримали відповідь на ваш електронний лист, спочатку переконаєтеся, що відповіді немає у файлах допомоги або на сторінці Troubleshooting. Якщо ні, то направте ваш e-mail знову, якщо це важливо для вас.

В усіх випадках, ^ НЕ ПОСИЛАЙТЕ ВКЛАДЕННЯ, якщо розмір вашого файлу перевищує 100кб. Колись ви повинні запитати мого дозволу, інакше ви не тільки ніколи не отримаєте відповідь, але і виявитеся в моєму чорному списку.

Тепер адреса для e-mail : support@kyodai.com
^ ПОДАЛЬШЕ ПОШИРЕННЯ KYODAI
Вам дозволяється розповсюджувати Kyodai (тільки незареєстрованну shareware-версію) з наданням кому завгодно, на будь-якому носії (e-mail, флопі-диск, CD-Rom...), за умови, що ви не маєте з цього комерційної вигоди _ТА_ ви ясно вказуєте, що це НЕ безкоштовна програма і користувачі повинні купити ліцензію. Вам НЕ дозволяється розповсюджувати зареєстровану версію Kyodai.

Якщо ви представляєте журнал, то немає необхідності запитувати мого дозволу на поширення моєї програми на ваших CD-Rom. Тільки переконайтесь, що ви маєте найбільш свіжу версію. Однак, я був би радий, якби ви послали мені копію видання, у якому ви розсилаєте Kyodai. Будь ласка, відправляйте його (або їх) на мою звичайну поштову адресу (спочатку надішліть мені e-mail з його запитом). Якщо ви маєте намір продавати збірник на CD-Rom, що включає Kyodai, ви ПОВИННІ попередньо зв'язатися з мною і послати мені копію, коли він вийде (за тою же адресою).
АВТОР(И)
Ось він я. Моє ім'я - René-Gilles Deberdt. Моє прізвисько, Naoki Haga, засновано на іменах героїв двох японських коміксів (Naoki Murakami з ^ Tokyo Daigaku Monogatari і Yasuyuki Haga з Fu-ta-ri). І - ні, я не дівчина, я не японець, і наскільки я знаю, я не професійний програміст. (Якщо ви - компанія, що шукає таланти... ;-))
Мені 25 років, мешкаю у Франції, поблизу Лілля. Саме тому моя англійська не бездоганна... Моя основна пристрасть - японська анімація, але я також люблю ТВ/кіно/DVD і музику взагалі. Я підпрацьовував як вільний журналіст для декількох журналів, і як перекладач японських коміксів і відео для різних французьких компаній. Але коли "хвиля manga" закінчилася в 1996-97, я залишився без роботи і змушений був почати вивчати програмування, щоб заробляти на життя. На щастя, я вже мав підготовку по програмуванню в якості демо-кодера на комп'ютерах Atari ST у 1989-91. Поки пишу, Kyodai мій перший і єдиний проект, і це основна робота для мене. Дякую за вашу підтримку, мої дорогі зареєстровані користувачі!
Ігри, у які я найчастіше граю в Kyodai - це Пасьянс із розкладкою Traditional (ох! у десять разів більше, ніж з іншими розкладками), і гра Hashira/Тетрис... (прикидаючись, що для її налагодження, тоді як я сам на ній зациклився... ;-)) Мої улюблені ігри, крім Kyodai, це Final Fantasy 7 і 8. Я також люблю ігри фірми LucasArts, такі як Monkey Island і Grim Fandango, і з нагоди граю в інші ігри в жанрах puzzle/board/solitaire.

^

ЩЕ РАЗ ПОДЯКИ



Я хотів би знову подякувати своїх друзів за створення декількох чудових оригінальних пісень для мене :

Tanguy Matioszek, що зробив перші п'ять композицій для Kyodai (^ Gokuraku, Gisors, Kyodai, Ferral і Mayaku) і Shinden,

і Miguel Samiez, великого друга і композитора, що зробив Night, Astral Dream, Kawaii, Timeless, Fairy Tale, Fairy Tale Remix, The Sad Song і Endless.

Також, Spindizzy і Pow за надання більшості з цифрової MOD-музики.

Спасибі Zahara Medina за її чудових Manga-дівчин, Aurore за її прекрасний фоновий малюнок Keshiki, Музі за її допомогу, і John'у Nicholas'у і Tumi, що роблять найкращі набори фішок з тих, що я коли-небудь, одержував.
Kyodai використовує деякі дуже корисні і вільно розповсюджувані програмні компоненти: Delphi (від Hiroyuki Hori), Quadruple (тільки блок SXLib), SXMedia (від Dean'а Ellis'а, для підтримки MOD-музики), MegaPanel (від Steve'а Flynn'а), WordCap, TBigIniFile, TExplorerBox, TTileImage і TLanguage. Я хотів би подякувати їхніх авторів за їхнє створення.
Якщо ви хочете відвідати деякі персональні веб-сторінки і зв'язатися з нами....
^ Naoki Haga : http://kyodai.com/namida/ (Енциклопедія японської анімації ^_^)

Zahara Medina : http://www.swb.de/~zahara/ (Повно шикарних зображень і manga-трансляцій ^_^)

Miguel Samiez : http://esteban99.free.fr/ (Головним чином про великого Mike Oldfield'а ^_^)

Tanguy Matioszek : tamura@innocent.com (Немає домашньої сторінки)
Перекладачі повинні вказати своє ім'я (і адресу e-mail) у відповідних мовних файлах (*.txt) ;-)
Переклад українською: Сергій Малий, Катерина Мала.
Kyodai Mahjongg is © Copyright 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 by René-Gilles Deberdt.

All rights reserved.

Схожі:

Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!! icon"Економіка І бізнес (укр.)"
Спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого...
Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!! iconЩо робити якщо дитина агресивна?
Якого-небудь стійкого визначення агресії вчені не виробили. Але будь-яка мама І будь-який тато, спостерігаючи за поведінкою своїх...
Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!! iconЗаходьте до залу, будь ласка!

Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!! iconЗапишіть займенники правильно, знімаючи риски
Будь\котрий, хто\будь, будь\у\кого, хто\зна\який, ні\за\що, де\в\кого, ні\з\чим, аби\що, де\котрий, хто\зна\чий, казна\скільки, де\чий,...
Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!! iconВибачте, ви говорите по-українськи?
Скажіть, будь-ласка, це готель “Інтурист”? [Tell me, please, is this hotel “Intourist”?]
Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!! iconКанигін Ю. М. К19 Шлях аріїв: Україна в духовній історії людства: Роман-есе. 5-те вид., допов
Даний текст представлено лише для ознайомлення, не для використання – ні комерційного, ані некомерційного. Якщо текст Вам сподобався...
Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!! iconАнкета для поступлення
Будь ласка, заповніть цю форму І відправте її в в канцелярію Тернопільського Місіонерського Інституту
Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!! iconПеред використанням ланцюгової пили, будь ласка уважно прочитайте...
Перед використанням ланцюгової пили, будь ласка уважно прочитайте керівництво з експлуатації та зрозумійте написане в ній. Тримайте...
Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!! iconУроках математики
Ця відповідь, звичайно, справедлива. Однак, логічне мислення можна розвивати на найрізноманітнішому матеріалі. Який же вибрати? До...
Якщо ви знайдете будь-який неточний переклад у мовному файлі, будь ласка, повідомте мені про проблему!! iconПрошу, сідайте всі, будь ласка
Ой, як ти мене налякав. Щоб тобі добро. Так чого ж ти стоїш, нещастя ти моє? Підмети хату, а я ще мак витру до куті
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка