Бобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м




Скачати 406.5 Kb.
НазваБобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м
Сторінка1/2
Дата конвертації18.03.2013
Розмір406.5 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок
  1   2





О. П. Бобіна

Азбука споживача

Посібник – зошит

для вчителів та учнів 3-го класу

м. Нетішин

2011

Рецензент:

Н.Г. Пуцак, старший вчитель, заступник директора з навчально-виховної роботи Нетішинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

^ О.П. Бобіна. Азбука споживача. Посібник – зошит для вчителів та учнів 3-х класів.


Посібник – зошит містить розробки уроків, практичні завдання до курсу «Абетка споживача».

Рекомендовано для вчителів початкових класів, учнів 3-х класів.


ВСТУП






УРОК 1. Споживач і споживання

Основні поняття: споживач, споживання, вибір, процес «купівля-продаж», інформація.

1. А. Прочитай вірш.







Пам'ятай!

З'їв цукерку чи калач —

Ти вже, друже, споживач.

І в енергоносіїв

Безліч є споживачів.

Телевізор ми вмикаємо —

Струм електро споживаємо.

Заправляєм бак машини —

Споживаємо бензин ми.


_

Б.Дай відповіді на запитання.
* Про кого йдеться у вірші? _________________________________________

______________________________________________________________

* Кого називають споживачем?____________________________________
__________________________________________________________________

В.Підкресли у вірші назви промислових товарів синім кольором, а продовольчих — червоним.


2. Робота у парах. Назвіть різні ситуації, коли ви виступали в ролі споживача під час літніх канікул. Розфарбуйте відповідні малюнки.




2)









4)







5)



3. Намалюйте, що сьогодні хочеш придбати. А що хотілося минулого року? Порівняй. Поміркуй, чи змінилися твої потреби. Чому?








^ 4. А.Прочитай.

Завдання курсу «Перші сходинки споживання» — стати розумнимсвідомим споживачем.

Б. Як ти розумієш ці слова?__________________________________________
__________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
5. Пронумеруй малюнки складових ланцюжка споживання від 1 до 6, з'єднай їх стрілочками. Поясни свої міркування.


















6.^ Вправа «Знайди помилку». Виправ помилки у ланцюжку споживання, позначивши зверху цифрами відповідний порядок, та поясни свої міркування.
Купівля- вибір товару (послуги) - усвідомлення потреби - отримання інформації про товар (послугу) - визначення товару (послуги), яким задовольняється потреба - користування – зберігання.
7. Робота у парах. Складіть (на вибір) діалог на тему: «Купую цукерки», «Хочу зробити стрижку» (учасники процесу споживання:продавець, перукар, покупець, клієнт).


ТЕМА 1. ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ

УРОК 2. Реклама

Основні поняття: споживач, інформація для споживачів, реклама.

  1. Прочитай вірш Василя Рубана. Про що в ньому йдеться?

Хто підкаже, що купити?

Де знайти потрібну річ?

Допоможе нам реклама,

Що не спить і день, і ніч.

На парканах, на вітринах,

На екранах, на машинах,

У тролейбусі й метро -

Нас запрошують бюро.

Ідіть, ідіть, летіть, біжіть,

Наш товар хутчіш купить.

Бо тепер, як не кажіть,

Без реклами важко жить!

2. Поміркуй і дай відповіді на запитання.

  • Як споживачі отримують інформацію про товари чи послуги?

  • Чи можеш ти особисто надати інформацію про якийсь товар, послугу? Яким чином?

Реклама — це засіб поширення відомостей про товар чи послугу з метою привернення уваги споживачів.

3. Продовж речення та прокоментуй свої судження.

1) Реклама має бути інформативною, правдивою, переконливою,яскравою, вчасною________________________________________________________

___________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________
2) Реклама існує для того, щоб _____________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

4. Розглянь малюнки та додай до одного-двох можливу рекламну інформацію.






5. Будь дослідником. Увімкни свій улюблений телеканал і дай відповіді на запитання.

1) Скільки разів протягом 30хв на каналі демонструвалася
реклама? ____________________________________________________

2) Які товари, послуги рекламувалися? ________________________________

_____________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

3) Реклама якого товару, послуги тобі сподобалася найбільше?
Чому?______________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________




6. Розглянь малюнки товарів, закресли ті з них, які, на твою думку, не слід рекламувати. Поясни свої міркування.































УРОК 3. Практична робота №1

Конкурс рекламного плаката на будь-який товар чи послугу(на вибір)

Мета: формувати уявлення про рекламу, її призначення, зміст, способи подання.

Обладнання: олівці, маркери, клей, папір білий і кольоровий, ножиці.

ХІД РОБОТИ

  1. Об'єднайтеся у групи (команди).

  2. Придумайте назву команди.

3. На аркуші паперу намалюйте рекламний плакат товару чи послуги (за інструктивною карткою, поданою нижче).

4. Підготуйте усне повідомлення про товар чи послугу для захисту плаката (за інструктивною карткою).

5. Кожна група презентує свою рекламу.



Інструктивна картка

  1. Що рекламується (товар чи послуга)?

  2. Де буде розташована запропонована реклама (у транспорті, газеті, журналі, вітрині, на щиті...)?

  3. Для кого призначена ця реклама (усіх споживачів, незалежно від віку, статі, стану здоров'я; дітей; людей літнього віку; спортсменів...)?

  4. Для чого ви поширюєте цю рекламу (ознайомити з новими товарами чи послугами; показати перевагу одного товару над іншим; нагадати про вже відомий товар чи послугу)?





УРОК 4. Етикетка

Основні поняття: споживач, інформація для споживача, етикетка.

1.А. Розглянь етикетки.















Б. Вкажи:

- назву товару, зазначену на етикетці, ____________________________________

_______________________________________________________________________- виробника цього товару, його адресу _________________________________

______________________________________________________________________
В. Дай відповіді на запитання.

  • Чи має значення розмір, колір етикетки? ____________________________

__________________________________________________________________

  • Як кріпиться етикетка до товару (приклеєна, пришита, при
    кріплена шпилькою ...)? _____________________________________

___________________________________________________________________

  • Чи містить етикетка, крім цифр і слів, якісь невідомі тобі зображення, знаки? Що вони означають? ____________________________________

__________________________________________________________________
Етикетка це ярлик (наклейка, підпис), прикріплений до товару з метою надання певної інформації про цей товар.
На етикетці мають бути вказані:

  • назва товару;

  • виробник;

  • склад;

  • розмір (для промислових товарів);

  • термін придатності (для продовольчих товарів, мила, зубної пасти);

- застережлива інформація, інформація щодо догляду за товаром, умовами зберігання тощо.

2. А. Уважно розглянь найпоширеніші малюнки-символи, які допомагають правильно доглядати за одягом. Які з них тобі відомі? Чи знаєш, що вони означають?

Б. Добери до деяких назви, впиши відповідні цифри в кружечки.








  1. Хімічне чищення.

  2. Ручне прання.

  3. Прасувати не можна.

  4. Річ прати не можна.

  5. Прасувати при температурі не вище 40 °С.



3. А. Порівняй упаковки:
- морозива;

- молока;

- соку;

- взуття;

- сметани;

- склянок;

- ліків.






^ Б.Поясни, чому вони різні. Чи подобаються вони тобі? Які саме? Чим? Якщо ні, то чому? В. Запиши свої відповіді.

В. Подобаються тому, що ____________________________________________

___________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________



Не подобаються тому, що

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

4. Пофантазуй. Придумай та намалюй власну етикетку на товар (на вибір: м’яч, велосипед, морозиво, зошит).








  1. Дізнайся і запиши розмір свого:

  • одягу __________________________________________________________

  • взуття _________________________________________________________

  • білизни ________________________________________________________

  1. Розглянь продукти харчування, які знаходяться у твоєму холодильнику. Перевір термін їх придатності. Зроби висновок.


УРОК 5. Практична робота №2
  1   2

Схожі:

Бобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м iconДаний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ...
В робочому зошиті для учнів 3 класу поєднано теоретичний матеріал, завдання практичного змісту для роботи на комп’ютері, логічні...
Бобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м iconЗошит з історії стародавнього світу для 6-их класів: плани підготовки...
Посібник, який пропонується Вашій увазі, орієнтовано на учнів 6-х класів загальноосвітніх закладів України
Бобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м iconЛ. В. Якимчук Посібник д ля вчителів математики
Посібник містить інструкції по виготовленню динамічних моделей з планіметрії, матеріали та інструменти для їх виготовлення
Бобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м iconВідділ освіти Віньковецької райдержадміністрації Районний методичний...
Відоме та невідоме: посібник для вчителів та учнів основної школи загальноосвітніх навчальних закладів. – 2009. – 30с
Бобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м iconНа допомогу класним керівникам
Уточнити список вчителів-предметників, які будуть працювати у вашому класі в цьому навчальному році. Перегляньте особові справи учнів...
Бобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м iconТема. Оздоблення виробу. Види оздоблення виробів із фанери
«Козак з бубликом», демонстраційна дошка, дощечка для вправ з випалювання, олівці, ножиці, клей, нитки, копіювальний папір, робочий...
Бобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м iconБатьківський комітет класу
Організований батьківський комітет може виконувати в клас різні функції, однією з яких є допомога в організації навчально-виховного...
Бобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м iconНавчальна програма для учнів 10-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів
О. Завадського, Ю. О. Дорошенка та Ж. В. Потапової. Тому дана програма є логічним продовженням згаданої програми для 9 класу І для...
Бобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м icon2 розробка математичної моделі субмодуля
Для розрахунку трьох координат споживача псевдодальномірним методом необхідно знати відстані між споживачем І мінімум трьома навігаційними...
Бобіна Азбука споживача Посібник зошит для вчителів та учнів 3-го класу м iconОсобливості роботи за підручником «Українська мова. 2 клас» (автор...
Віту, вирішення життєво важливих завдань)» (Програма, с. 10), уможливлює зміст навчально-методичного комплекту, до якого входять:...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка