Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку




Скачати 38.14 Kb.
НазваТема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку
Дата конвертації31.01.2014
Розмір38.14 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок
Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера.

Мета уроку:

• Виховання інформаційної культури учнів, уважності, акуратності, дисциплінованості;

• Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю.

• Формування вміння грамотно висловлювати свою точку зору

• Ввести поняття комп'ютер та його основних частин;

• Розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, вміння робити висновки;

• Навчити користуватися мишею (освоїти основні дії миші - клацання);

• Навчити користуватися клавіатурою (клавішами введення даних).

Обладнання: комп'ютерна презентація, мультимедійний проектор,

комп'ютери, кросворд, картки, тест.

^ Хід уроку

I. Організаційний момент.

Привітання, перевірка присутніх. Пояснення ходу уроку. Постановка цілей і завдань для учнів.

II.і III. Пояснення нового матеріалу. Актуалізація знань.

На минулому уроці ми говорили про те, що люди мають п'ять органів чуття. Різні почуття дають нам різні види інформації.

Мозковий штурм

  • З допомогою якого органу чуття людина отримує найбільше інформації?

  • Орган чуття, з допомогою якого людина відчуває запахи.

  • Назвіть інформацію, яку ми отримуємо за допомогою зору.

  • Універсальний пристрій для обробки інформації.

Інформаційна хвилинка

• Чим комп'ютер допомагає людям?

• Де він застосовується?

У ході діалогу аналізуються і узагальнюються (останнє слово повинно бути за вчителем) відповіді учнів, акцентується їх увагу на те, що комп'ютери сьогодні ми бачимо в банках (перш за все для виконання складних розрахунків), на вокзалах (щоб підучити інформацію про розклад поїздів і ціни на квитки), в бібліотеках, в лікарнях і т.п

Більш детально ми сьогодні зупинимося на вивченні персональних комп'ютерів. Існують такі різновиди ПК: настільні, портативні, кишенькові

Фізкультхвилинка

  • Навіщо ж, на вашу думку, потрібен комп'ютер? (Міркування учнів).



Намалюйте поруч точно такий же малюнок.

  • Всі ці завдання акуратніше, точніше і швидше можна виконати за допомогою комп'ютера, якщо вміло використовувати всі його основні елементи. (Показати учням, як це можна зробити і відтворити за допомогою проектора).

  • З чого ж складається наш комп'ютер?

Сучасний персональний комп'ютер має п'ять основних вузлів. Крім того до комп'ютера можна підключити будь-яке додаткове електричне або електронне обладнання.

Системний блок-це головне пристрій комп'ютера. Системний блок містить всю електронну начинку комп'ютера, його «мозок». Основними елементами системного блоку є процесор (виконує програми, що складаються з команд) і пам'ять (зберігає дані і програми).

Звукові колонки, за допомогою цього пристрою комп'ютер відтворює звук.

Про наступний пристрій ми дізнаємося, якщо виконаємо завдання



Необхідно в кінці лінії поставити букву, яка стоїть спочатку

Клавіатура-пристрій для введення даних в комп'ютер. За допомогою клавіатури в комп'ютер вводять текстову інформацію і команди. Клавіатура комп'ютера - близька родичка клавіатури друкарська машинка, тільки клавіш у неї більше. Клавіатура має такі клавіші: алфавітно-цифрові, функціональні, керуючі хто клав і клавіші додаткової клавіатури.

Інші два основних пристрої учні розбирають самостійно (хлопці діляться на дві групи, кожній групі лунає текстова інформація про одного з пристроїв, вони протягом 2-3 хвилин готуються і викладають, написаний текст одним із способів передачі інформації: усно, жестами, інші учні повинні здогадатися, про яке пристрої йдеться).

^ Монітор комп'ютера-це пристрій для відображення інформації, що виводиться з комп'ютера. Монітор схожий на телевізор. Людина отримує від нього кілька видів візуальної інформації: текстову, графічну, відео. Монітор так і називають - вихідний.

Миша-пристрій введення інформації в комп'ютер. Миша-це невелика коробочка з двома або трьома клавішами. Її легко втримати в руці. Разом з проводом для підключення до комп'ютера це пристрій дійсно нагадує мишу з хвостом.

Фізкультхвилинки

IV. Робота на ПК

(Нагадати учням про правила роботи за комп'ютером)

Усі школярі отримують по малюнку з зображення основних пристроїв комп'ютера. Треба записати, де який пристрій, використовуючи клавіатуру і мишу. Потім дати можливість учням виправити помилки.

Завдання 2

Тест

Тест призначений для перевірки знань учнів з теми «Основні пристрої комп'ютера»

1. Пристрій введення текстової інформації:

• Клавіатура 0

• Монітор 0

• Звукові колонки 0

2. Основні пристрої комп'ютера:

• Миша, сканер, монітор 0

• Монітор, клавіатура, системний блок, мишу, звукові колонки 0

• Принтер, монітор, клавіатура 0

3. Основний блок комп'ютера:

• Монітор 0

• Миша 0

• Системний блок 0

4. Пристрій відображення інформації:

• Монітор 0

• Клавіатура 0

• Звукові колонки 0

V. Підведення загального підсумку уроку.

Отже, наш урок добігає кінця. Давайте проаналізуємо, що ми з вами сьогодні встигли зробити:

• Повторили пройдений матеріал.

• Познайомилися з основними пристроїв комп'ютера. Нагадайте мені їх.

• Физкультминутка. Відпочили.

• На практиці попрацювали з клавіатурою (клавішами введення даних), практично освоїли роботу з мишею (одне клацання).

VI. Домашнє завдання.

Знати основні присторї комп'ютера.

1. У комп'ютері його називають системний ...

2. Пристрій схоже на телевізор.

3. Основний пристрій для введення інформації.

4. Схожа на сіренького звірка з хвостиком.

Схожі:

Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку iconУроку. Техніка безпеки під час роботи з комп’ютером І правила поведінки в комп’ютерному класі
Мета уроку. Вивчити правила з техніки безпеки на уроці; ознайомити учнів з можливостями комп’ютера; розвивати увагу
Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку iconУроку. Що може комп’ютер
Мета уроку. Повторити правила з техніки безпеки на уроці;продовжувати знайомити учнів з можливостями комп’ютера, ознайомити учнів...
Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку iconУроку
Техніка безпеки під час роботи за комп'ютером І правила поведінки в комп'ютерному класі. Сфери застосування сучасного комп'ютера....
Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку iconПравила безпеки та поведінки в кабінеті інформатики!
Використовувати кабінет інформатики з метою освоєння засобів ікт на уроках інформатики
Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку iconУроку
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером І правила поведінки в комп’ютерному класі
Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку iconТема уроку: «Приготування перших страв». Мета уроку
Мета уроку: поглибити І закріпити знання учнів при приготуванні перших страв, дотримання правил техніки безпеки, санітарних вимог,...
Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку iconТема: «Введення в інформатику». Мета уроку
Впровадження комп'ютерної техніки у всі сфери людської діяльності послужило поштовхом до зародження нової наукової І прикладної дисципліни...
Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку iconУрок конференція І організація уроку: Об‘єднання учнів у червоний...
Мета: узагальнити знання про значення електричного струму в житті людини; повторити: правила техніки безпеки під час роботи з електричними...
Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку iconУрок №4. Тема
Тема: Історія розвитку обчислювальної техніки. Покоління еом. Історія обчислювальної техніки. Структура комп’ютера за фон Нейманом....
Тема уроку. Правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті інформатики. Пристрої комп’ютера. Мета уроку iconІ. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог щодо організації навчання...
Забезпечення дотримання в кабінеті державних санітарних правил І норм дсанПіН 5 009-98 «Влаштування І обладнання кабінетів комп’ютерної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка