Закріплення та повторення одержаних знань; практична




Скачати 182.11 Kb.
НазваЗакріплення та повторення одержаних знань; практична
Дата конвертації01.02.2014
Розмір182.11 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Brain Ring “What? Where? When? ”

Form 6-A, 6-B, 6-V

( за підручником О.Карп’юк)

Мета: освітня – закріплення та повторення одержаних знань;

практична вчити радити, пропонувати та аргументувати свою думку, сприймати розповідь на слух;

розвиваюча – розвивати увагу, пізнавальний інтерес, кмітливість, творчий потенціал на основі узагальнення, розвивати вміння спонтанно і логічно висловлювати свою думку;

виховна – виховувати культуру спілкування , колективної співпраці, уважне ставлення до думки співрозмовника.
Обладнання: картки із завданнями, магнітофон, запис пісень для музичних пауз (англійською мовою). Сцена прикрашена плакатами з назвою гри. На столах учасників гри таблички з назвами команд.
^ Хід гри

І. Організаційний момент

Good afternoon, boys and girls. Today we will play the game “What? Where? When? ” . Three teams will take part in our game. The team of Form 6-A ( all players introduce themselves)… Let’s start our game from the present of young learners. They will sing a song for you. (song №1)

^ II. Проведення гри

Для проведення гри обирається три команди по 5 учасників кожна. На обговорення кожного питання учасникам відводиться від 1 до 3 хвилин. Відповіді учасники записують у бланки відповідей. (Бланк кожного наступного завдання видається для заповнення після його прочитання ведучим). Заповнені бланки відповідей передаються журі після кожного запитання. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

III. Гра

1. Match the parts of the UK with their capitals:

1. England

a) Cardiff

2. Wales

b) London

3. Scotland

c) Edinburgh

4. Northern Ireland

d) Belfast

^ 2. Where were the first Olympic Games held?

-1-

a) in Rome;

b) in Greece;

c) in Egypt.

3. What is the most northern capital city?

a) Wellington in New Zealand

b) Tokyo in Japan

c) Reykjavik in Iceland
^ 4. Match two parts

1. New Year

a) February,14

2. Christmas Day

b) October, 30

3.St. Valentine’s Day

c) December, 19

4. Victory Day

d) January, 1

5. Halloween Day

e) December,25

6.St. Nicholas` Day

f) May, 9


^ 5. Find five things that are good for traveling. Find five things that are bad for traveling.

Comfortable, troublesome, useful, enjoyable, safe, tiring, bad, dangerous, interesting, expensive.

Good

Bad

1 ___________

1 ___________

2 ___________

2 ___________

3 ___________

3 ___________

4 ___________

4 ___________

5

5

^ 6. Запитання для гостей. (Після кожної правильної відповіді вручається заохочувальний приз)

Answer the questions:

  1. How many seasons are there in a year?

  2. What season is it now?

  3. How many months are there in a year?

  4. What month is it now?

  5. How many days are there in a month?

  6. What day is it today?

-2-

7. What time is it now?

8.How many days are there in February?

9.Translate the word “pleasure”.

  1. Where are you from?

  2. Where do you live?

  3. How old are you?

  4. What date is it today?


^ 7. Order the letters. Write the days of the week.

odyaMn, ydaSnu, hTaydrus, dWnyaeesd, tayrSuda, ydauTse, iraydF.
8. Music surprise from the guests. (song 2)
9. Translate the words.

1. a dictionary 6. cycling

2. a reference book 7. fencing

3. to be afraid 8. to win a game

4. an exhibition 9. a carriage

5. canteen 10. view
^ 10. Загадки для гостей. (Після кожної правильної відповіді вручається заохочувальний приз)

1. It can tell you 4. The teacher writes

All the day on me with chalk,

Time to sleep my face is black,

And time to play. I cannot talk.

(Clock) (Blackboard)

2. I am big 5. It’s blue by night,

I am in the sky. By day it’s white.

I give light It’s cold and not dry,

What am I? It falls just from the sky.

(The Sun) (Snow)

3. I am not a bird, 6. It is made of wood

But I have wings, It has four legs.

I can fly You can sit on it.

What am I? What is it?

(Plane) (Chair)
-3-

^ 11. Write the names of months in order.

August, December, April, September, July, January, November, February, June, March, October, May.
12. Music surprise from the guests. (song №3)
13. Write the missing form of the verb.

1. ___ - went - gone

2. see - _______ - seen

3. be – was/were - _____

4. spend - _________ - spent

5. hold - held - ___________

6. _____ - hit - hit

7. speak - spoke - _________

8. swim - ________ - swum

9. ______ - drank - drunk

10. eat - ate - ___________
^ 14. Запитання для гостей. (Після кожної правильної відповіді вручається заохочувальний приз)

Answer the questions:

  1. How many legs do camels have? (4)

  2. A woman who looks after books is a …? (librarian)

  3. What is opposite of ugly? ( beautiful)

  4. A man who looks after teeth is a …? (dentist)

  5. What is the opposite of dirty…? (clean)

  6. What colour is the night? (black)

  7. What colour is the sky? (blue)

  8. What colour is the fox? (red)

-4-

^ 15.Find and circle 9 words

a

i

l

s

h

j

o

k

e

c

z

d

e

c

i

d

e

b

x

a

t

h

d

i

d

h

n

g

e

o

a

s

s

e

m

b

l

y

l

h

l

h

u

n

o

d

l

m

l

h

l

g

n

c

a

n

t

e

e

n

r

e

a

e

i

r

f

w

n

a

w

l

r

u

l

a

b

r

t

s

o

k

e

p

l

s

m

t

e

d

k

l

c

o

u

r

t

n

l

f


^ 16. Music surprise from the guests. (song №4)

IV. Заключна частина

Підводяться підсумки гри і вручаються дипломи за зайняте I, II, і III місце.

-5-

Keys

1. 1. b

2. a

3. c

4. d
2. b
3. c
4. 1. d

2. e

3. a

4. f

5. b

6. c
5.

Good

Bad

1 comfortable

1 troublesome

2 useful

2 tiring

3 enjoyable

3 bad

4 safe

4 dangerous

5 interesting

5 expensive


6. Monday, Sunday, Thursday, Wednesday, Saturday, Thursday, Friday
7. 1.словник 6. велоспорт

2. довідник 7. фехтування

3. боятися 8. виграти гру

4.виставка 9. пасажирський вагон

5. шкільна їдальня 10. пейзаж, вид
^ 8. Місяці по порядку.
9. 1.go 4. spent 7. spoken 10. eaten

2. saw 5. held 8. swam

3. been 6. hit 9. drink
10. 9 слів


a

i

l

s

h

j

o

k

e

c

z

d

e

c

i

d

e

b

x

a

t

h

d

i

d

h

n

g

e

o

a

s

s

e

m

b

l

y

l

h

l

h

u

n

o

d

l

m

l

h

l

g

n

c

a

n

t

e

e

n

r

e

a

e

i

r

f

w

n

a

w

l

r

u

l

a

b

r

t

s

o

k

e

p

l

s

m

t

e

d

k

l

c

o

u

r

t

n

l

f



^ Таблиця виставлення балів





1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Всього

6-А


































6-Б


































6-В



































Роздаткові завдання для команд

1. Match the parts of the UK with their capitals:

1. England

a) Cardiff

2. Wales

b) London

3. Scotland

c) Edinburgh

4. Northern Ireland

d) Belfast




1.




2.




3.




4.





2.

3.
------------------------------------------------------------------------------------------

Лінія розрізу
^ 4. Match two parts

1. New Year

a) February,14

2. Christmas Day

b) October, 30

3.St. Valentine’s Day

c) December, 19

4. Victory Day

d) January, 1

5. Halloween Day

e) December,25

6.St. Nicholas` Day

f) May, 9




1




2




3




4




5




6





-------------------------------------------------------------------------------------------

5. Comfortable, troublesome, useful, enjoyable, safe, tiring, bad, dangerous, interesting, expensive.

Good

Bad

1 ___________

1 ___________

2 ___________

2 ___________

3 ___________

3 ___________

4 ___________

4 ___________

5

5


------------------------------------------------------------------------------------------

^ 6. Order the letters. Write the days of the week.

odyaMn, ydaSnu, hTaydrus, dWnyaeesd, tayrSuda, ydauTse, iraydF

-------------------------------------------------------------------------------------------
7. Translate the words.

1. a dictionary 6. cycling

2. a reference book 7. fencing

3. to be afraid 8. to win a game

4. an exhibition 9. a carriage

5. canteen 10. view


1

6

2

7

3

8

4

9

5

10


--------------------------------------------------------------------------------------------


^ 8. Write the names of months in order.

August, December, April, September, July, January, November, February, June, March, October, May.


1

7

2

8

3

9

4

10

5

11

6

12


--------------------------------------------------------------------------------------------
^ 9. . Write the missing form of the verb.

1. ___ - went - gone

2. see - _______ - seen

3. be – was/were - _____

4. spend - _________ - spent

5. hold - held - ___________

6. _____ - hit - hit

7. speak - spoke - _________

8. swim - ________ - swum

9. ______ - drank - drunk

10. eat - ate - ___________
--------------------------------------------------------------------------------------

^ 10. Find and circle 9 words:

a

i

l

s

h

j

o

k

e

c

z

d

e

c

i

d

e

b

x

a

t

h

d

i

d

h

n

g

e

o

a

s

s

e

m

b

l

y

l

h

l

h

u

n

o

d

l

m

l

h

l

g

n

c

a

n

t

e

e

n

r

e

a

e

i

r

f

w

n

a

w

l

r

u

l

a

b

r

t

s

o

k

e

p

l

s

m

t

e

d

k

l

c

o

u

r

t

n

l

f

Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформаційних технологій №12


Брейн-ринг

з англійської мови

« Що? Де? Коли?»

для учнів 6-их класів

Підготувала

Смаровоз О.А.,

вчитель

англійської мови


Біла Церква

2011 р.

Схожі:

Закріплення та повторення одержаних знань; практична iconМетодичні рекомендації для написання
Студентська наукова робота виконується з метою закріплення, поглиблення І узагальнення знань, одержаних студентами за час навчання...
Закріплення та повторення одержаних знань; практична iconТема. Створення інтерактивних презентацій. Практична робота №6
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №2 Робота з інтерфейсом користувача операційної системи Windows (17хв)
Закріплення та повторення одержаних знань; практична iconУрок з математики в 1 класі
Тема уроку: повторення І закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів І задач
Закріплення та повторення одержаних знань; практична iconТема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». (25хв)
Закріплення та повторення одержаних знань; практична iconУрок закріплення знань, умінь І навичок. Обладнання. Каса букв, українська...
Тема. Закріплення звука [ж]. Опрацювання української народної казки «Лисиця І журавель». Розвиток уміння розповідати казку в діалогічній...
Закріплення та повторення одержаних знань; практична iconУроку з математики
Тема. Повторення усного віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Закріплення письмового додавання І віднімання
Закріплення та повторення одержаних знань; практична iconУрок №7 Тема. Робота з формулами. Практична робота №5 «Створюємо...
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №5 Створюємо та редагуємо формули у текстовому процесорі (17хв)
Закріплення та повторення одержаних знань; практична iconУрок 5 Тема. Інтерактивне середовище програмування Турбо Паскаль....
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №13«Створення І редагування програм у Паскалі». (25хв)
Закріплення та повторення одержаних знань; практична iconОлег Власюк Тести для перевірки знань учнів з курсу «Я І Україна»
Пропоновані тести складені з метою опитування, контролю й самоконтролю знань, закріплення вивченого
Закріплення та повторення одержаних знань; практична iconУрок №6 Тема. Корисні операції та функції пр роботі з чисельними...
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №. 14 «Використання операцій div, mod». (25хв)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка