Творчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій




Скачати 338.52 Kb.
НазваТворчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій
Сторінка1/4
Дата конвертації18.03.2013
Розмір338.52 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3   4
ТВОРЧІ ГРУПИ У СИСТЕМІ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Інтеракція у системі педагогічних технологій

Дослідженнями впливу інтерактивних технологій на якість і результативність навчально-виховного процесу в лыцеї займаються творчі групи вчителів, створені в методичних об’єднаннях учителів природничо-математичного циклу– «Впровадження моніторингових досліджень у системі роботи вчителя», "Використання активних форм навчання на уроках за методикою критичного мислення"; суспільно –гуманітарного циклу – «Використання інформаційно – комунікаційних технологій в навчально – виховному процесі», «Технологія проблемного навчання»; класних керівників - «Технологія психолого-педагогічного супроводження навчання, виховання та розвитку особистості» Після проведення діагностування інтересів і запитів учителів висловили бажання досліджувати інноваційні технології і впроваджувати їх у практику роботи ліцею: «Інтерактивні технології в навчанні гуманітарних дисциплін» (Є.Пометун, Т.Ремех), «Проблемне навчання», «Педагогічні технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу», З 2010 року розпочинається загальношкільний експеримент «Запровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес».

За час діяльності творчою групою було опрацьовано наступні питання:

  • поняття про інтерактивне навчання як сукупність технологій;

  • групова та кооперативна форми організації діяльності учнів на уроці;

  • інтерактивні технології опрацювання дискусійних питань;

  • структура інтерактивного уроку;

  • методика оцінювань навчальних досягнень учнів на інтерактивному уроці;

  • моделювання уроків, виховних заходів, батьківських зборів на основі інтеракцій;

• систематизація досвіду впровадження методик інтерактивного навчання.

Інтерактивна модель навчання - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету - створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне та групове), де і учень, і вчитель є рівноправними,
рівнозначними суб'єктами навчання, розуміють, що вони роблять, рефлексують з
приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють. Під час інтеракцій діти
вчаться бути демократичними, спілкуватись з іншими людьми, критично мислити,
приймати продумані рішення. Формування у вихованців саме таких навичок і
умінь передбачає Національна доктрина розвитку освіти в Україні.
Творча група - це організований на громадських засадах невеликий колектив працівників освіти, які поглиблено вивчають наукову проблему, педагогічну технологію, педагогічний досвід і забезпечують їх творче застосування.

Вибір проблеми, над якою працюватиме група, здійснюється у декілька етапів: діагностування стану викладання та готовності колективу до інновацій; аналіз проблеми з точки зору її відповідності проблемі роботи навчального закладу, нормативним документам, соціальному замовленню, потребам учнів.

Організація роботи та керівництво діяльністю творчої групи здійснюється на засадах демократичної співпраці, творчого пошуку, самоорганізації власної діяльності, спрямованої на досягнення кінцевої мети.

Кінцева мета роботи групи - глибоке оволодіння інтерактивними технологіями та їх використання для розвитку творчої особистості й створення комфортних умов навчання.
Очікувані результати роботи групи:

  • підвищення професійного рівня викладачів;

  • поліпшення стану викладання предмета;

  • оптимізація та раціоналізація навчального процесу;

  • впровадження перспективного педагогічного досвіду в роботу школи.


Етапи роботи творчої групи над проблемою

Етап


Зміст роботи

Термін виконання

Діагностично-організаційний

1. Орієнтація.

2. Діагностування.

3. Планування (проектування).

Перший місяць роботи

Теоретико-пошуковий
^

Ґрунтовне опрацювання технології.


Вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми.

  • Консультації з представниками науки.

Досягнення високої компетенції в суті проблеми.

Перший рік роботи

Діяльнісно-апробаційний

Адаптування конкретних рекомендацій, розроблених вченими, до специфіки навчального закладу.

Апробація рекомендацій, розроблених
на основі теоретичних положень, та коригування їх в процесі практичного застосування.

Накопичення власного досвіду з проблеми.

Другий рік роботи



Результативно-узагальнюючий


Самоаналіз ходу й результатів апробованої технології.
Колективний аналіз ефективності
апробованої технології.
Узагальнення досвіду роботи
групи над проблемою.


Третій рік роботи

Презентаційний


Презентація результатів роботи
Поширення досвіду,
демонстрація його різним групам
вчителів: виступи з лекціями,
повідомленнями, участь у семінарах;
публікації в пресі.

Четвертий рік роботи
  1   2   3   4

Схожі:

Творчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій iconПоложення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності
Про наукову І науково-технічну діяльність", "Про авторське право І суміжні права", "Про науково-технічну інформацію", "Про наукову...
Творчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій iconПоложення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності
Про наукову І науково-технічну діяльність", "Про авторське право І суміжні права", "Про науково-технічну інформацію", "Про наукову...
Творчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій iconТворчі групи в системі методичної роботи Методичний посібник
Укладач Половенко О. В. – Кіровоград: Обласний інститут післядипломноїпедагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2008
Творчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій iconПро творчу групу в системі науково-методичної роботи
Творча група – одна із групових форм діяльності педагогічних працівників у системі методичної роботи школи, що створюються відповідно...
Творчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій iconЩодо діяльності психологічної служби у знз
Психологічна служба в системі освіти є складовою частиною державної системи охорони психічного здоров’я молодих громадян України...
Творчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій iconНаказ
Про затвердження Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності
Творчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій iconОцінка рівня інноваційної діяльності навчального закладу
Мотиваційна готовність (усвідомлення необхідності інноваційної діяльності; сформованість потреби у творчій діяльності, лідерстві,...
Творчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій iconЕкономіка та організація інноваційної діяльності
Комплексне оцінювання економічної ефективності інноваційної діяльності підприємства
Творчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій iconРозвиток інформаційної компетентності педагогічних працівників птнз...

Творчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція у системі педагогічних технологій iconПлан роботи творчої групи по науково-методичній проблемі «Креативна...
Наукове обґрунтування моделі креативного освітнього закладу, розробка відповідних проектів на рівні конкретних освітніх установ,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка