«до нас в гості завітала казка»




Скачати 73.92 Kb.
Назва«до нас в гості завітала казка»
Дата конвертації03.02.2014
Розмір73.92 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
«ДО НАС В ГОСТІ ЗАВІТАЛА КАЗКА»

Мета уроку: Збагачувати знання учнів засобами залучення до книги; формувати потребу у щоденному читанні, познайомити із шедеврами фольклору, виховувати поважне ставлення до книги.

Обладнання. Презентація «Казка»

Місце проведення. Актовий зал, комп’ютерний клас

1 ведучий. Вітаємо вас, любі друзі! Сьогодні ми разом з вами помандруємо до казкової країни. Ми вирушимо туди, де відбуваються незвичайні речі, де можна зустріти казкових героїв. І зараз ми навіть з ними поспілкуємось. Чи впізнаєте ви їх?

1 ведуча. Жива наша казка в бабусиній хижі,

А в казці віками жили дивовижні

І добрі, й недобрі, химерні й лукаві

Одні страшнуваті а інші цікаві

Вони полонили й страшили вони ж,

Бо казка не казка без тих дивовиж.

2 ведуча. Можливо, комусь без потреби казки,

Та як же ростимуть без них малюки.

Сьогодні ми казку сюди запросили,

Щоб бачити казку і слухать гуртом.

Добрий день, дівчатка!

Добрий день, хлоп’ятка!

Добрий день, шановні гості!

Раді вас вітати.

Прийшла, нарешті, довгождана мить:

Герої казки нас усіх вітають.

І знову пісня радісно дзвенить,

І казка на екрані оживає.

Казок країна чарівна –

У гості й вас чека вона.

Отож часу не гайте,

У подорож рушайте.

1 ведучий. А ось зараз ми і перевіримо, як діти читають.

Загадки:

1. Хто у лісі найбільший боягуз? (Заєць)

2. Хто стояв на воротях у червоних чоботях? (Дід)

3. Як називають жабку у казці «Рукавичка»? (Жабка-скрекотушка)

4. Хто ніс бабусі пиріжки? (Червона Шапочка)

5. Хто садив гроші у землю? (Буратіно)

6. Кого запхав у піч Телесик? (Оленку-зміючку)

7. Хто біг за зайцем наввипередки? (Їжак)

8. До кого у гості ходив журавель? (До лисиці)

9. У якій казці взимку росли підсніжники? (Дванадцять місяців)

10. Хто дав пір’я Кривенькій качечці? (Гуси)

11. По чому метений колобок? (По коробу)

12. На чому мандрував Івасик Телесика? (Гуси-лебеді)

13. Хто прогнав Козу-Дерезу з Зайчикової хатки? (Рак)

14. Які тварини поприлипали до Солом’яного Бичка? (Ведмідь, Вовк, Лисиця, Заєць)

Листоноша. Вам лист!

Бібліотекар. А хто ж це надіслав. Зараз дізнаємось.

Лист. Добрий день, діточки! Надсилаю вам листа з порадами, що робить, щоб стати гарним читачем. Ось мої поради для вас!

Прокидайтеся вранці якомога пізніше, тоді ви обов’язково запізнитеся на урок. Портфель ще звечора готуй. Спочатку поклади туди підручники, до них долий відро води!!!

Ведуча. Ні, діти! Ні! Ми з вами знаємо, що книги і зошити – наші друзі і помічники. А хіба можна так поводитися з друзями?

Діти відповідають.

Ведуча. Ось і підпис « Цілую! Ваша найкраща подруга Шапокляк!»

Діти, а як ви ставитесь до книг. Чи знаєте ви правила поводження з книгою?

- берегти книги, охайно з ними поводитись

- Не можна читати під час їжі.

- Не читати у ліжку.

- Не читати під час руху.

- Якщо книга порвалася – обов’язково підклей.

- Загортай книгу в папір, щоб не бруднилася обкладинка.

- Зроби собі закладку і користуйся нею, не загинай сторінок.

- Не клади речей в книгу. Книга від цього псується.

Ведуча. Молодці діти! Ви добра пам’ятаєте правила. А що буває з книгами, якщо цих правил не дотримуватись?

Книжка скаржилась Мар'яні:

Я у тебе не в пошані.

Звідкіля це на мені

Плями сині та масні?

Подивися, ось сторінка:

Намальована хатинка.

Під хатинкою маля

І написано: «Це я».

А за дві сторінки далі –

Різні звірі небувалі:

Сині, жовті та рябі,

Що й не снилося тобі.

Люди кажуть: «Ой, чи я ти?

Як тебе тепер читати?

Скільки ми читали книг

А не бачили таких».

Ведуча. Це дуже сумна історія, але я запевняю, що наші учні, ніколи не скривдять наших книг, бо вони люблять читати, знають багато казок. Діти, а давайте покажемо, що ви уважні читачі. Зараз проведемо невеличку вікторину. Я буду зачитувати уривки з казок, а ви повинні відгадати назву казки.

1. «Ой, а гарний який! І ріжки є, і хвостик. Молодець, діду! Гарного бичка зробив».

(«Солом’яний бичок»)

2. «Прибігли мишенята, дивляться не нахваляться: - От так півник! От так молодець! Треба тепер тісто замісити та пироги спекти»

(«Колосок)

3. «А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби та на землю в двір, а з двору та в ворота, та й побіг, покотився дорогою».

(«Колобок»)

4. «Лисичка до глечика, голова не влазить. Вона туди, вона сюди, то попробує лапкою, то понюхає нічого не виходить».

(«Лисичка та журавель»)

5. «Дівчинка привіталася з вовком і каже: - Іду до бабусі і несу ось цей пиріг і горщик масла».

(«Червона Шапочка»)

6. «Чуємо, чуємо, - та не материн це голосок. Наша матінка співає тонесеньким голоском».

(«Вовк та козенята»)

7. «Іван-Царенко як стрільне – загула стріла ні високо, ні низько, та й упала в болоті».

(«Царівна-жаба»)

8. «Вони взяли її тихесенько, принесли додому, зробили їй гніздечко, обложили її пір’ячком і посадили туди качечку».

(»Кривенька качечка»)

9. «Увечері стомлена від роботи, вона лягала спати не в постіль, а далі, поряд з пічкою, на золі. І тому, що вона була в золі, в пилюці, брудна, сестри назвали її…

«Попелюшкою»

10.«Ото Івасик як підріс трошки, став просити батька: «Зробіть мені, тату, човник та весельце».

(«Івасик – Телесик»)

Ведуча. Молодці, ви уважні читачі. А зараз ми з вами пограємось, і з’ясуємо чи вмієте ви рахувати і складати вірші.

Вірш

Діти, звісно, вчаться в … (школі)

А комбайн працює в … (полі)

Ми лікуємось в …(лікарні)

А стрижемось в … (перукарні)

Ліки ми берем в … (аптеці)

А книжки в … (бібліотеці).

«Лічилка»

Зайчик ліг поміж ялин – один,

І хова його трава – два

Він злякався бо з нори – три,

Виліз лис і зуби щирить – чотири.

Вушка в зайчика тремтять – п’ять,

Лис його, напевне, з’їсть – шість,

Треба разом нам усім – сім,

Загукати хором в лісі – вісім.

І рудий поміж дерева – дев’ять,

Утече й не озирнеться – десять.

ВІедуча. І рахувати і складати вірші ви вмієте, а чи знаєте ви де знаходяться книжки. Так в бібліотеці. А зараз я хочу запросити ще 2 героїв.

Знайко і Незнайко

Незнайко. Зачекай, Знайко! Куди це ти так поспішаєш?

Знайко. Я іду в бібліотеку.

Незнайко. Куди? Куди? В білібілітеку!

Знайко. Не в білібілітеку а в бібліотеку.

Незнайко. А! Знаю, знаю! Ти ідеш в білу аптеку!

Знайко. Запам’ятай, Незнайко. В бібліотеку!

Незнайко. А що воно за дивне слово таке бібліотека?

Знайко. А ти запитай у дітей.

Незнайко. Любі дітки, скажіть мені, що означає слово «бібліотека»? (Відповіді учнів)

Незнайко. О, тепер я знаю. Бібліотека – це місце, де ховають книги. Закопують їх у землю, щоб ніхто не знайшов, ще й соломкою притрушують.

Знайко. Та ні, Незнайко, книг ніхто не закопує, їх зберігають на спеціальних полицях, що називаються стелажами. І книги тут не тільки зберігаються, а й видають дітям, щоб читали.

Незнайко. А навіщо їх читати?

Знайко. А ти запитай у дітей.

Незнайко. Дітки, мені соромно, але ще раз підкажіть: навіщо треба читати книги?

Знайко. Зрозумів тепер, Незнайко?

Незнайко. Ой, зрозумів, ще й як зрозумів. Я тепер ніколи не розлучатимусь з книгою. Куди б не йшов, завжди буду брати з собою, читатиму і в автобусі, і в тролейбусі, і коли буду обідати, і снідати, а на ніч кластиму під подушку. Ох і розумним я буду!

Знайко. Та ти що, Незнайко, серйозно це говориш?

Незнайко. Серйозно! А ще я можу битися нею з хлопцями, кататимусь на ній з гірки, нею можна і в футбол пограти.

Знайко. Ой, Незнайко. Хіба можна таке робити?

Незнайко. А чому не можна? Всі так роблять. Правда ж діти? Ви теж так робите?

А як же треба поводитись із книгою?

Тепер я зрозумів. І тепер я буду берегти книгу. Братиму її завжди чистими руками, обгортатиму в чистий папір.

Відгадайте.

1. На свято не зможу прибути, розбила золоте яєчко.

(Курочка Ряба)

2. Врятуйте мене від лиски, яка занесла мене за зелені ліси, за жовті піски, за бистрії води, за високі гори.

(Котик і Півник)

3. Хочу на свято, але сиджу на дереві, бо злякався кабана, скочив на гілку, на якій сидить Ведмідь, а під деревом лежить Вовк.

(Цап та баран)

4. Надсилаю телеграму і усіх вас благаю, знайдіть мій кришталевий черевичок.

(Попелюшка)

5. Чемних діток я вітаю забіяк попереджаю: слухайтесь, бо буде так: як ущипну, буде знак.

(Коза Дереза)

Незнайко. Скажи, Знайко, звідки діти все це знають?

Знайко. Бо дуже багато читають. Знаєш таке прислів’я: «Хто багато читає, той багато знає».

Незнайко. Я тепер теж буду багато читати

До побачення, друзі!

Ведуча. Що не кажіть, а найкращі книжки – казки. І скільки б не читав, хочеться іще. У мене є торбинка з різними загубленими речами із казок. Треба вгадати, що з якої казки:

- рибка («Казка про золоту рибку»)

- яблуко («Срібне блюдечко і наливне яблучко»)

- дзеркало («Білосніжка і семеро гномів»)

- шкарлупа від горіха («Дюймовочка»)

- колобок («Колобок»)

- колосок(«Колосок»)

- рукавичка (« Рукавичка»)

- качка («Кривенька качечка»)

- стріла («Царівна-жаба») . Молодці! Ви добре знаєте казки. Значить не забуваєте дорогу до бібліотеки.

Ведуча. Дорогі, діти! Ось і підійшло до кінця наше свято. На цьому святі ви багато дізнались цікавого і корисного. І надіюсь, що зрозуміли яке важливе місце в вашому житті займає книга. Ви, надіюсь, зрозуміли також, що книгу треба дуже берегти, шанувати. І ту що берете в шкільній бібліотеці і ваші підручники. Я знаю, що не всі шанують книжки. І навіть ті новенькі букварі, які ви одержали не всі зберегли. Думаю, що після нашого свята, ви приведете ваші книги в порядок. А хто сам не зуміє, то попросить щоб йому допомогли. І більше ніколи не будете погано поводитись з вашим дорогим другом книгою.

Бажаю вам всім протягом усього вашого життя ніколи не розлучатись з вашим найдорожчим другом – Книгою.

А зараз ми продовжимо свій урок в комп’ютерному класі, де ще побачимо казкових героїв, і повчимося у них гарних рис: доброти, чемності і т.д.

Презентація «Казка»

«ДО НАС В ГОСТІ ЗАВІТАЛА КАЗКА»

c:\users\asus\appdata\local\temp\rar.368\disney8.gif




ГРАМОТА


Нагороджується учениця(учень)_____класу___________________

як найкраща(ий) знавець казок.


Схожі:

«до нас в гості завітала казка» iconСвято-конкурс «У світі українських казок»
Учитель. Шановні гості, любі діти! Сьогодні на нас чекає чарівний світ української казки. Казка – давній І мудрий порадник. Це вона...
«до нас в гості завітала казка» iconТема. Тварини. Різно
Сьогодні до нас на урок завітала моя колега – вчителька з лісової школи Тітонька Сова. Вона дуже хоче перевірити, чи багато вже знають...
«до нас в гості завітала казка» iconТема. Чи вміємо ми ходити в гості. Казка «Подарунок для Зайчика». Мета
...
«до нас в гості завітала казка» iconЗаняття «частини мого тіла»
Вихователь. Малята, сьогодні до нас завітала лялька Оля. Лялька Оля—це іграшка, але вона, малята, дуже схожа на вас. Давайте роздивимося...
«до нас в гості завітала казка» iconКонкурс на краще знання казки : “Доки живе людина, житиме й казка”
Були собі дід І баба …”. Хто з нас не починав своєї мандрівки в життя саме з цієї простої, як нам здається, але дивовижної багатої...
«до нас в гості завітала казка» iconСценарій Останнього дзвоника
Дорогі друзі, вчителі, гості, сьогодні нас на свято ласкаво запрошує чарівна І ніжна, добра І весела Пані Дзвіночок
«до нас в гості завітала казка» iconВедучий 1: є святкових днів багато
Ведучий: Сьогодні до нас на свято завітали не прості гості, а казкові герої. Зустрічаймо їх!
«до нас в гості завітала казка» iconСценарій по проведенню відкриття лабораторії ікт, зразкової культури №7
Наше свято – це визначна подія в нашому навчальному закладі. І сьогодні до нас завітали поважні гості
«до нас в гості завітала казка» iconДорогі діти, шановні гості! Сьогодні у нас незвичайне свято. Його...

«до нас в гості завітала казка» iconПодивіться, діти до нас завітав зайчик. Скажіть, який він?
В. Чарівний клубочок покотився І до теремка прибився. Діти, а як називається ця казка? ( «Теремок»)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка