Урок з використанням ікт тема. Веселка здоров'я. В. Сухомлинський«Усмішка»




Скачати 78.78 Kb.
НазваУрок з використанням ікт тема. Веселка здоров'я. В. Сухомлинський«Усмішка»
Дата конвертації03.02.2014
Розмір78.78 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок
Часовоярська загальноосвітня школа I- III ступенів №15

Артемівської міської ради Донецької області



c:\documents and settings\userxp\рабочий стол\радуга.jpg

Учитель початкових класів

Якименко Світлана

Володимирівна


2012рік
Урок з використанням ІКТ
Тема. Веселка здоров'я. В.Сухомлинський«Усмішка»

Мета: розширювати знання учнів про творчість українського педагога і письменника В.Сухомлинського; розвивати увагу,образне мислення, удосконалювати вміння визначати зміст твору за схемами-малюнками, вибірково читати; збагачувати словниковий запас; формувати комунікативну,інформаційну,здоров'язбережувальну компетентність; виховувати в учнів взаємоповагу, доброзичливе ставлення до оточуючих

Обладнання: портрет В. Сухомлинського, «Веселка здоров'я»,картки для групової роботи,кольоровий папір, ножиці, кошик з яблуками

ІКТ. Мультимедійний проектор, презентація «^ Веселка здоров'я»

Хід уроку

І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Емоційне налаштування.

Наш девіз: «Ми – найкращі, ми -згуртовані,

ми - старанні, ми-усміхнені»
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

  1. «Загадкова стрічка» (учениця загадує загадку про веселку)

Тільки дощик прошумів

За лужком, за лісом,

Хтось у небі рушничок

Вишитий повісив.

Хто вгадає з діточок,

Що воно за рушничок?

  • Саме з веселкою пов’язана тема нашого уроку. Сьогодні ми спробуємо зі звичайної райдуги, яка намальована на дошці, зробити ВЕСЕЛКУ ЗДОРОВ'Я. Для цього ми попрацюємо в групах і прочитаємо оповідання В.Сухомлинського «Усмішка».

Проблемне питання:

  • Чи може усмішка людини вплинути на здоров'я ?

(відповіді учнів)


ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ТА МОТИВАЦІЯ ЗНАНЬ

1.Вправа «Вибір дороги» (Слайд № 2)



Уявіть, що ви потрапили до казкового лісу. Перед вами відкрився вказівник з трьома дорогами:

  • направо підеш-багато золота знайдеш, але все здоров'я втратиш;

  • наліво підеш - половину золота знайдеш, й половину здоров'я втратиш;

  • прямо підеш-нічого не знайдеш, але здоров'я збережеш.

  • Який шлях оберете ви? Чому?(Обговорення у групах)



2.Групова робота

1)Обговорення

2)Виступи лідерів

- Я і не сумнівалася, що ви оберете правильний шлях, що дозволить зберегти здоров'я. Далі я пропоную зі звичайної райдуги, яка намальована на дошці, зробити ВЕСЕЛКУ ЗДОРОВ'Я. Для цього ми прикрасимо її яскравими зірочками, які знаходяться у вас на партах. Але спочатку треба виконати запропоновані на ній завдання.


  1. Групова робота. «Пошук рішення»

- Що повинна робити людина для того, щоб бути здоровою?

1група.

Повноцінно харчуватися

Загартовувати свій організм

Лінуватися


2 група.

Займатися фізкультурою і спортом

Дотримуватися правил гігієни

Бути постійно невдоволеним


3 група.

Дотримуватися режиму дня

Вживати вітаміни та мед

Бути злим



4 група.

Посміхатися

Палити цигарки

Їсти багато солодощів


1) Робота за картками

2) Обговорення

3) Вибір ознак здоров'я

4) Виступи представників груп

5) Кріплення зірочок до веселки

6) Перевірка (Слайди №3-6)




4.Вправа «Питання-Відповідь»

- Що ще допомагає нам зберігати й зміцнювати здоров'я?

Відповіді учнів:

1 учень. Живи, добро звершай,

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізня від мавпи й звіра.

Нехай живе ця істина стара:

Людина починається з добра!

ІІ учень. Хто живий - той мусить жити-

Вірно це, і це не "ніби",

Тож подайте всім, хто просить,

Хоч малий окраєць хліба!
ІІІ учень. Причастуймо милосердям

Тих, хто прагне чистослова,

Треба жити з добрим серцем,

Треба жити у любові!
* Фізкультхвилинка (Слайди №7-14)











^ ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робота за оповіданням В.Сухомлинського «Усмішка»

1. Слово про В. О. Сухомлинського

2.Словникова робота (Слайди № 15-19)

^ ПОЧИМЧИКУВАЛА - ПІШЛА

ТУПАЛА - СТУПАЛА З ГЛУХИМ ЗВУКОМ

БРОВИ НАСУПЛЕНІ –СЕРДИТИЙ, НЕВДОВОЛЕНИЙ ВИД

ЛЕТІВ ПОВАГОМ–ПЕРЕСУВАВСЯ В ПОВІТРІ ЗА ДОПОМОГОЮ КРИЛ

^ ЗАТЬМАРИВСЯ–СТАВ СУМНИМ, ПОХМУРИМ,ЗАЖУРЕНИМ; ЗАСМУТИВСЯ

ЦІПОК - ПАЛИЦЯ
3.Методика «Реакція читача». Вправа «Порушена послідовність»

Текст розділений на 4 частини (1 частина для кожної групи).

Учням пропонується за слайдом презентації з'ясувати послідовність частин оповідання.
1 група – ІІ частина (Слайд №21)

Усміхалася дівчинка й тупала за метеликом. Він летів повагом, не поспішаючи. Коли це дівчинка побачила діда. Він ішов їй назустріч. Погляд його був похмурий, брови насуплені, в очах — злість. Дівчинка несла назустріч дідові усмішку. Вона сподівалася: ось зараз і він усміхнеться.

Невже в такий радісний день можна бути похмурим і непривітним? Уже в глибині її душі піднялася маленька хвиля страху, але вона усміхалась, вона несла назустріч дідові свою усмішку й закликала його: «Усміхніться й ви, дідусю!»





2група – ІV частина (Слайд №23)

Дівчинка йшла собі луками далі. Її серце затремтіло, коли вона побачила — знову назустріч хтось іде. Придивляється — аж то бабуся, з ціпком старенька дибає.Дівчинка насторожилась і запитливо глянула в її очі. Бабуся усміхнулась. І такою доброю та щирою була усмішка, що цілий світ навколо дівчинки знову ожив, заграв, заспівав, переливаючись різними барвами. Мов маленькі сонця, знову заясніли кульбабки, задзвеніли бджоли й джмелі, заграв на срібних струнах жайворонок.




3група – І частина (Слайд №20)

Був сонячний травневий ранок. На зелених луках, що починалися одразу ж за селом, розквітнули жовті кульбабки, дзвеніли бджоли й джмелі, в блакитному небі грав на срібних струнах жайворонок.

Цієї тихої ранкової хвилини з хати вийшла маленька дівчинка. У неї були блакитні очі, біле, мов спіла пшениця, волосся. Вона почимчикувала зеленими луками. Побачила барвистого метелика й усміхнулась, їй стало так радісно, що захотілося, аби цілий світ бачив її усмішку.





4група – ІІІ частина (Слайд №22)

Та дід не усміхнувся. Погляд його залишався похмурим, брови — насупленими, очі — злими.Страх оволодів серцем дівчинки. Усмішка погасла на її лиці. І тої ж хвилини їй здалося, що затьмарився, спохмурнів цілий світ. Зелений луг посірів. Жовті сонечка кульбабок перетворилися на фіолетові плями, блакитне небо стало блідим, а срібна пісня жайворонка тремтіла, мов той струмок, що ось-ось помре.

^ Дівчинка заплакала. За хвилину дід уже був далеко. Вона бачила тепер його спину, але й спина здавалася їй злою і непривітною.





^ V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.Читання всіх частин оповідання

2.Вправа «Питання-Відповідь»

- Якої пори року відбуваються події?

- Назвіть героїв оповідання.

- Чому усміхалась дівчинка?

- На що сподівалась дівчинка при зустрічі з дідом?

- В який час усмішка на лиці дівчини погасла?

- Чому дівчина заплакала?

- Які почуття, на вашу думку, оволоділи дівчинкою?
3. Вибіркове читання

Знайдіть: 1) опис дівчинки;

2) її думки при зустрічі з дідом;

3) опис діда;

4)як спохмурнів цілий світ;

5)зустріч з бабусею.
Підсумок за проблемним питанням:

  • Чи може усмішка людини вплинути на здоров'я ?

(відповіді учнів)



  1. Вправа «Моя усмішка»

Учитель пропонує учням намалювати та вирізати з кольорового паперу «усмішку» і показати її один одному.


  1. Вправа «Незакінчене речення»

Лише здорова людина може…
VІ. ПІДСУМОК УРОКУ

- Яке оповідання читали?

- Яке значення для людини має усмішка?

- Що сприяє збереженню здоров'я ?

Дівчата. Лиш посмішка єдина,

Лиш ніжний погляд крадькома

І розумієш – ти людина,

Створена для любові і добра…
Хлопці. Хай добро перемагає

всюди в нашому житті.

І повсюди сонце сяє

для всіх мешканців Землі!
(Учитель дякує за роботу, бажає здоров'я, пригощає учнів яблуками)

Схожі:

Урок з використанням ікт тема. Веселка здоров\Уроку з математики у супроводі ікт тема: «числові функції»
Комбінований урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (урок проводиться у комп’ютерному класі з мультимедійним...
Урок з використанням ікт тема. Веселка здоров\С. М. Бондаренко Використання ікт на уроках англійської мови Кременчук...
До посібника увійшли поурочні плани (уроки-презентації) з програмних тем з використанням ікт у навчально-виховному процесі
Урок з використанням ікт тема. Веселка здоров\Пр р. № Вивчення кровообігу. Зміни в тканинах при порушенні кровообігу....
Вашій увазі пропонується урок з біології для учнів 9 класу з використанням ікт. Я вважаю, що саме використання сучасних педагогічних...
Урок з використанням ікт тема. Веселка здоров\Головне – здоров’я
Чудовий радянський педагог В. О. Сухомлинський так писав про значення здоров’я в житті школяра
Урок з використанням ікт тема. Веселка здоров\Урок українського читання. 3 клас. Тема: Василь Сухомлинський «Кінь утік »
Тест «Красиві слова І красиве діло» (учні сигналізують правильну відповідь пальчиками)
Урок з використанням ікт тема. Веселка здоров\Урок Тема. Процедури та функції. 10-а дата 03. 04. 2012
Практична робота №18. Тема. Побудова алгоритмів з використанням процедур І функцій
Урок з використанням ікт тема. Веселка здоров\Урок №12. Тема
Тема: Поняття мови програмування, програмного коду, середовища розробки програм, компілятора. Етапи розв’язування задач з використанням...
Урок з використанням ікт тема. Веселка здоров\Урок №23. Тема
Тема: Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з використанням прапорців та груп перемикачів
Урок з використанням ікт тема. Веселка здоров\Тема.«Записи, множини, покажчики», 9 годин
Урок Оператор приєднання with. Пр.№28. Побудова алгоритмів з використанням записів
Урок з використанням ікт тема. Веселка здоров\Урок №27 Тема: Сполучені посудини. Насоси
Мета: ознайомитися зі сполученими посудинами та їх використанням в нашому житті
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка