Засобами




Скачати 251.21 Kb.
НазваЗасобами
Сторінка1/4
Дата конвертації18.03.2013
Розмір251.21 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3   4




СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ




ЗАСОБАМИ







Microsoft PowerPoint – це популярний додаток для створення презентацій для різних сфер людської діяльності. Їх можна використовувати для:




  • унаочнення навчального матеріалу,

  • управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів,

  • контролю та перевірки засвоєння навчального матеріалу,

  • узагальнення та систематизації знань,

  • сфери бізнесу,

  • рекламування товарів, послуг,

  • створення фотоальбомів тощо.


Створені презентації можуть містити текст, фотознімки, діаграми, малюнки, комп’ютерну анімацію процесів та явищ, звуковий супровід, авто фігури, діаграми тощо.

Цей посібник допоможе вам навчитись користуватись програмою створення презентацій.

^ 1. ПРИЗНАЧЕННЯ, ФУНКЦІЇ Й ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ



Презентація (від англ. «рrеsепtаtіоп» – подання, вистава) – це набір картинок-слайдів на певну тему, які зберігаються у файлі спеціального формату. На кожному слайді можна вміщувати довільну текстову, графічну, відеоінформацію, анімацію, стереозвук, як синтезований, так і записаний із мікрофона. Презентації легко створювати за допомогою програми MS PowerPoint.

Презентації можна демонструвати по-різному:

  • на кожному комп'ютері в комп'ютерному класі,

  • на кіноекрані за допомогою мультимедійного проектора,

  • на телеекрані великого формату.

За структурою презентації поділяють на лінійні та розгалужені.

^ Презентації лінійної структури створюються для послідовного викладання матеріалу з використанням мультимедійних засобів. Вони мають містити лише головні положення повідомлення, які допомагають усвідомити його зміст, та ілюстрації.

Презентації, які можна використовувати під час узагальнення й систематизації знань та для визначення рівня навчальних досягнень учнів, завдяки гіпертекстовим посиланням найчастіше мають розгалужену структуру. Працюючи з ними за своїм робочим місцем, учень має змогу опрацьовувати запропонований матеріал з урахуванням індивідуальних здібностей.

Під час створення презентацій бажано врахувати вимоги до змісту презентації.

^ 2. ВИМОГИ ДО СТРУКТУРИ


ТА ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
• Стислий виклад матеріалу, максимальна інформативність тексту.

  • Використання слів і скорочень, уже знайомих учню.

  • Відсутність нагромадження, чіткий порядок у всьому.

  • Ретельно структурована інформація.

  • Наявність коротких та лаконічних заголовків, маркованих та нумерованих списків.

  • Важливу інформацію (наприклад, висновки, визначення, правила тощо) треба подавати великим та виділеним шрифтом і розміщувати в лівому верхньому кутку слайда.

  • Другорядну інформацію бажано розміщувати внизу слайда.

  • Кожному положенню (ідеї) треба відвести окремий абзац.

  • Головну ідею треба викласти в першому рядку абзацу.

  • Використовуйте табличні форми подання інформації (діаграми, схеми) для ілюстрації найважливіших фактів, що дасть змогу подати матеріал компактно й наочно.

  • Графіка має органічно доповнювати текст.

  • Пояснення треба розміщувати якнайближче до ілюстрацій, із якими вони мають з'являтися на екрані одночасно.

  • Інструкції до виконання завдань необхідно ретельно продумати щодо їх чіткості, лаконічності, однозначності.

  • Використовуйте емоційний фон (художня проза запам'ятовується краще, ніж спеціальні тексти, а вірші — краще, ніж проза).

  • Усю текстову інформацію потрібно ретельно перевірити на відсутність орфографічних, граматичних і стилістичних помилок.

  • Продуктивність навчання збільшується, якщо одночасно задіяні зоровий і слуховий канали сприйняття інформації (зарубіжні джерела це називають принципом модальності). Тому рекомендується там, де це можливо, використовувати для тексту й графічних зображень звуковий супровід. Дослідження свідчать, що ефективність слухового сприйняття інформації становить 15 %, зорового – 25 %, а їх одночасне залучення до процесу навчання підвищує ефективність сприйняття до 65 %.



  1   2   3   4

Схожі:

Засобами iconТема : Настроювання комп'ютерної системи засобами
Мета: Вивчити можливості настроювання комп'ютерної системи засобами програми setup
Засобами iconМоделювання засобами uml предметної області
Тема курсового проекту: Моделювання засобами програмного забезпечення uml rational Rose предметної області «Розробка та захист дипломного...
Засобами icon«Забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів району ліцензійними...
Забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів району ліцензійними електронними навчальними засобами
Засобами iconКабінет міністрів україни постанова від 19 серпня 2002 р. N 1200...
Затвердити Порядок забезпечення населення І особового складу невоєнізованих формувань засобами радіаційного та хімічного захисту,...
Засобами icon«Формування громадянської компетентності учнів на уроках інформатики...
Чителем 28 роки. З них 18 років викладаю інформатику. Маю вищу кваліфікаційну категорію та звання «старший учитель». Останні два...
Засобами iconКабінет міністрів україни постанова від 21 березня 2012 р. №245 Київ...
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення населення засобами приймання сигналів...
Засобами iconФомін О. В. Формування етичної культури школярів засобами краєзнавства...
Фомін О. В. Формування етичної культури школярів засобами краєзнавства та мистецтва. Аксіологічна творчість учнів // Християнська...
Засобами iconПропонуємо роботодавцям послуги засобами Інтернет-порталів Державної служби зайнятості

Засобами iconВступ
Розділ проблеми формування ціннісних орієнтацій старшокласників засобами радіо 28
Засобами iconДо Інструкції з підготовки І подання податкових документів в електронному...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка