Вступ 2




Скачати 39.63 Kb.
НазваВступ 2
Дата конвертації19.03.2013
Розмір39.63 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Зміст

ВСТУП 2

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5



ВСТУП




В сучасних умовах господарювання підприємств України у зв'язку з переходом країни на ринкову економіку, реклама поступово стає «двигуном торгівлі», яким вона й повинна бути.

Лише деякі комерційні підприємства можуть сьогодні успішно вести справи без реклами. У великих фірмах, де є штатні фахівці й забезпечена підтримка рекламного агентства, різні функції легко розподілити серед підходящих для їхнього виконання працівників. Багато загальнонаціональні рекламодавці щорічно витрачають мільйони доларів й охоче ризикують величезними сумами заради виведення на ринок нових марочних товарів або послуг. І навпаки, дрібна фірма повинна забезпечити максимальну вигоду з кожної копійки, виділеної нею на досягнення популярності.

Реклама є невід'ємною складовою частиною комерційної й маркетингової діяльності будь-якого торговельного підприємства. В умовах розвитку ринкових відносин і підвищення насиченості споживчого ринку товарами й послугами реклама набуває нового значення, відрізняється цілим рядом специфічних рис, знання й облік яких, дозволяє активізувати процес продажу, стимулювати реалізацію окремих товарів, раціоналізувати процес обслуговування покупців, за рахунок «інформаційної підтримки» всіх його складових.

Рекламу можна розглядати, як форму комунікації, що намагається перевести якості товарів і послуг, ідеї на мову потреб і запитів споживача. Рекламні оголошення, які ми бачимо й чуємо, є кінцевими продуктами цілого ряду досліджень, стратегічних планів, тактичних рішень і конкретних дій, що становлять у своїй сукупності процес організації рекламної діяльності.

На початкових етапах розвитку, коли залучення професійних послуг виявляється ще не по кишені, власникові або комерційному директорові доводиться виконувати в мініатюрі всі функції, які у великих фірмах входять в обов'язку експертів і співробітників рекламних відділів, проте необхідність створення рекламного відділу як наслідок і з метою розвитку підприємства є очевидною.

Метою даної роботи є розробка рекомендацій з організації діяльності рекламного відділу на підприємстві на прикладі ТОВ «Трейдкабель» шляхом дослідження теорії та практики рекламної діяльності в сучасних умовах господарювання вітчизняних підприємств.

Актуальність теми дослідження полягає в тому, що в сучасних умовах очевидною є важливість вибору правильних методів та форм організації рекламної діяльності на підприємстві, а наслідком підвищення ефективності рекламної діяльності є краще просування товарів на ринку – запорука успіху підприємства в умовах ринку.

Завдання роботи полягають у:

  • розгляді теоретичних аспектів рекламної діяльності підприємства, організації й керування рекламною діяльністю підприємства в межах рекламного відділу;

  • дослідженні рекламної діяльності ТОВ «Трейдкабель»;

  • оцінці факторів, що чинять вплив на проведення рекламних заходів;

  • вивченні організації й керування процесом проведення рекламних заходів на підприємстві;

  • розробці рекомендацій щодо проведення рекламних заходів просування продукції ТОВ «Трейдкабель», а також її організаційно-економічного забезпечення;

  • розробці рекомендацій з удосконалювання рекламної діяльності на ТОВ «Трейдкабель».

Об'єктом дослідження є рекламна діяльність підприємства ТОВ «Трейдкабель».

Предметом дослідження виступають методологічні й організаційні аспекти створення та ефективного функціонування рекламного відділу підприємства.

Теоретичну й методологічну базу даної дипломної роботи склали праці провідних фахівців із проблеми керування рекламною діяльністю підприємства [4, 5, 12, 16], інформація з мережі інтернет [20], публікації періодичної преси, дані статистичних і аналітичних дослідження з обраної теми й оперативна інформація про діяльність ТОВ «Трейдкабель».

У процесі дослідження використалися методи комплексного економічного, порівняльного й графічного аналізу.
^

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ





  1. Kotler P., Armstrong G. Principles of marketing. 9-th ed. Prentice Hall, 2001. 785 c.

  2. Hawkins D.I., Best R.J., Coney K.A. Consumer Behavior: Marketing Strategy. 6-th ed. IRWIN, 1995. 649 c.

  3. Асхат Кутлалиев, Алексей Попов Эффективность рекламы. - М.: Эксмо, 2005.

  4. Батра Р. Рекламный менеджмент /Пер. с англ. - 5-е изд. – М.-С-Пб.; К.: Вильямс, 2003. – 784 с.

  5. Бороноева Т.А. Современный рекламный менеджмент: учебное пособие. - М.: Аспект Пресс, 2002. - 141с.

  6. Большая Советская Энциклопедия. Т.21. - М., 1975. - 1465с.

  7. Дейян А., Анни и Лоик Троадек. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи. - М.: А/О Прогресс, 2003.- 190 с.

  8. Качалов «7 причин падения эффективности рекламы», журнал «Реклама» №1, 2000

  9. Мокшанцев Р. Психология рекламы. – М.: Инфра-М, 2001. – 300 с.

  10. Музыкант В. Теория и практика современной рекламы: Учеб. пособие. – М.: Евразийский регион, 2003. – 400 с.

  11. Пикулева М. Как измерить эффективность рекламы // Реклама. - 1999. - №4.- С.20-23.

  12. Рогожин М.Ю. Теория и практика рекламной деятельности: учебное пособие. - К.: РДЛ, 2001. - 208с.

  13. Ромат Е.В. Реклама 2-ое издание. Рекламный менеджмент. Маркетинговые коммуникации. Понятие брендинга. - СПб., Питер, 2006.

  14. Рональд Лейн У., Дж. Томас Рассел. Реклама: основы, развитие, функции. -СПб., Питер,2004.

  15. Саркисян О. Эффективное решение комплексной рекламной кампании // Реклама. - 2000. - №3. - С.34-36.

  16. Современный маркетинг/ Под. ред. В.Е. Хруцкого. - М.: Финансы и статистика, -2001. – 287с.

  17. Уэллс У. Реклама. Принципы и практика /Пер. с англ. – С-Пб., 2003. – 600 с.

  18. Хершген Х. Маркетинг: основы профессионального успеха: Учебник для вузов. - М.: ИНФРА-М, 2000. - 334с.

  19. Фарби Э.Д. Как создать успешную рекламу.3-е издание. С-Пб, 2004.

  20. www.tradecable.com.ua –сайт ТОВ „Трейдкабель”.

Схожі:

Вступ 2 iconЗміст вступ
Вступ Теоретичні основи фінансового лізингу
Вступ 2 iconЗміст вступ
Вступ Теоретичні основи фінансового лізингу
Вступ 2 iconВступ до психології
Цей розділ представлений більш детально та розширено у зв’язку з тим, що вступ є дуже важливою ланкою у розумінні історії та логіки...
Вступ 2 iconПлан вступ 1 вступ
Результати цього дослідження можуть бути використані при розробці концепції соціального захисту в Україні, що, на мій погляд, повинна...
Вступ 2 iconІ. зміст І. Вступ
Вступ
Вступ 2 iconІ. зміст І. Вступ
Вступ
Вступ 2 iconНнц «Інститут аграрної економіки» наану вступ
Вступ. Бюджетній політиці належить важливе місце в системі державних фінансів. У наукових дискусіях XX ст саме бюджетній політиці...
Вступ 2 iconПлан роботи методичного об´єднання вчителів географії 2010-2011 н р. Вступ
Вступ. Протягом 2009-2010 н р в роботі районного методичного об’єднання брало участь 27 чоловік, серед яких 17 чоловік мають вищу...
Вступ 2 iconПлан роботи методичного об´єднання вчителів хімії 2010-2011 н р. Вступ
Вступ. Протягом 2009-2010 н р в роботі районного методичного об’єднання брало участь 20 чоловік, серед яких 13 чоловік мають вищу...
Вступ 2 iconПлан Вступ Клінічні ознаки гострих респіраторних вірусних захворювань...
Грз. Саме грвз за своєю питомою часткою займають провідне місце в структурі інфекційної патології людини. Експерти вооз підкреслюють,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка