Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових




Скачати 28.62 Kb.
НазваУрок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових
Дата конвертації26.03.2013
Розмір28.62 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Історія > Урок
ПИТАННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЕКЗАМЕНУ З ПЕДАГОГІКИ


  1. Виникнення і розвиток професії вчителя. Основні функції та професіограма вчителя.

  2. Педагогіка як наука, основні етапи її становлення.

  3. Основні педагогічні категорії. Система педагогічних наук. Зв'язок педагогіки з іншими науками.

  4. Науково - педагогічні дослідження, етапи їх проведення. Методи науково— педагогічних досліджень, їх характеристика.

  5. Дидактика як галузь педагогіки, історія й розвиток. Основні категорії дидактики.

  6. Сутність змісту освіти. Характеристика основних джерел змісту освіти.

  7. Сутність та характеристика процесу навчання.

  8. Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів. (Засвоєння знань в процесі навчання).

  9. Принципи навчання, їх характеристика.

10.Методи навчання, їх класифікація. Характеристика методів, організацій і здійснення навчально-пізнавальної діяльності.

11.Методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності та методи контролю і самоконтролю в навчанні.

12.Поняття про форми організації навчання. Характеристика історичних, традиційних та новітніх форм організації навчання.

13.Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14.Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових.

15.Сутність та шляхи реалізації педагогіки співробітництва.

16.Традиційні і новітні технології навчання.

17.Сутність та характеристика процесу виховання.

18.Процес вихованих як система, характеристика його компонентів.

19.Сутність, мета і завдання національного виховання.

20.Принципи виховання, їх характеристика.

21.Методи виховання, їх класифікація. Характеристика методів формування свідомості.

22.Методи формування поведінки і організацій діяльності, методи стимулювання

та методи самовиховання.

23.Форми організації виховання, їх класифікація та характеристика.

24.Специфіка виховної роботи в дитячих громадських самодіяльних організаціях, об'єднаннях дітей за інтересами, за місцем проживання та в період шкільних канікул.

25.Поняття про технології виховання. Характеристика окремих технологій виховання.

26.Сутність, завдання та шляхи здійснення розумового виховання учнів. 27. Формування основ наукового світогляду у учнів.

28.Сутність, завдання та зміст морального виховання учнів у сучасній школі. 29.Сутність, завдання та шляхи здійснення естетичного виховання учнів. 30.Формування колективу та виховання особистості в колективі.

31.Сутність, завдання та педагогічне керівництво сімейним вихованням.

32. Функції та зміст роботи класного керівника.

33.Поняття системи освіти та характеристика системи освіти в Україні.

34.Характеристика керівництва освітою і школою в Україні.

35.Планування роботи в школі. Організація методичної роботи в школі.

Схожі:

Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових iconЛекція Семінарське заняття
Види лекції залежно від форми організації І керування навчально-пізнавальною діяльністю учнів
Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових iconУрок, як форма організації навчання. Структура уроку
Урок — логічно закінчена, цілісна, обмежена в часі частина навчально-виховного процесу, яку проводять за розкладом під керівництвом...
Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових icon«Творчість вчителя основа його педагогічної майстерності»
Проблема: «Удосконалення навчально-пізнавальних інтересів учнів початкових класів через творчий розвиток вчителя та учня»
Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових iconУроку в училищі 6-9 ст. Конспект уроку на тему «Харчові добавки та е-числа»
Спільна діяльність вчителів; учнів визначає форму організації знань на данні теми. В даному випадку форма організацій теоретичного...
Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових iconЩо таке урок. Підготовка до уроку. Урок
Урок — логічно закінчена, цілісна, обмежена в часі частина навчально-виховного процесу, яку проводять за розкладом під керівництвом...
Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових iconУрок є частиною навчально-виховного процесу, І на нього, як І на...
За традиційним визначенням, урок — це така форма організації навчальних занять, яка зберігає ча­сові та локальні рамки, постійний...
Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових iconМетодичні рекомендації за результатами районного семінару вчителів...
Безпосередня підготовка полягає насамперед у створенні поурочного плану-конспекту, який допомагає цілеспрямовано провести урок. У...
Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових iconСистема І процес контролю
Контроль – це процес забезпечення досягнення цілей організації шляхом постійного спостереження за її діяльністю та усунення відхилень,...
Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових iconВ. А. Ребрина
Як відомо основною формою організації навчально-виховного процесу є урок. Однією з важливих умов проведення уроку є раціональний...
Урок як основа форма організації навчання. Підготовка вчителя до уроку. 14. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, характеристика його складових iconМетодика І практика форми та методи інтерактивного навчання
За визначенням О. Я. Савченко, "форма ор­ганізації навчання" означає певну взаємодію вчителя та учнів, що регулюється встановленим...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка