Самоосвіти




Скачати 47.27 Kb.
НазваСамоосвіти
Дата конвертації29.03.2013
Розмір47.27 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Історія > Документы
Відомості про членів МО



П.І.Б. учителя

Рік

народж.

Освіта

Навчальний

заклад, що

закінчила

Спеціаль-ність за дипломом

Пед.

стаж

Кваліфік.

категорія

Остання

атестація

Тема самоосвіти

(методична

проблема)

1.

Рубан Галина

Вікторівна

1958

вища

НДПІ

учитель

укр. мови та л-ри

36

вища

2008

Підвищення ефективності уроку – основної форми організації навчально-виховного процесу, спрямованої на забезпечення глибокого засвоєння учнями основ наук, на реалізацію їх зв’язку з життям і практикою.

2.

Горбунова Людмила Іванівна

1971

вища

НДПІ

учитель

укр. мови та л-ри

18

вища

2011

Розвиток творчих здібностей учнів.

3.

Заікіна Валентина

Миколаївна

1970

вища

ЧДПІ

учитель історії

20

вища

2008

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та правознавства.

4.

Каранда Олена

Миколаївна

1976

вища

Чернігівський інститут післядипломної освіти

учитель англ.мови

12

І

2012

Розвиток навичок читання у початковій школі.

5.

Костенок Наталія

Михайлівна

1977

вища

НДПУ

учитель

укр. мови та

л-ри, зар. л-ри

12

І

2008

Розвиток здібностей учнів активно володіти всіма видами мовленнєвої діяльності.

6.

Лата Віра

Іванівна

1968

вища

СДПІ

учитель

укр. мови та л-ри

23

вища

2009

Ефективність навчання та соціалізація дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітньому навчальному закладі.

7.

Міненко Олена

Василівна

1976

вища

ЧДПІ

учитель англ.мови

10

ІІ

2011

Навчальні та виховні можливості рольової гри.

8.

Овчинник Світлана Володимирівна

1976

вища

НДПУ

учитель

укр. мови та

л-ри, зар. л-ри

13

ІІ

2007

Розвиток самостійного мислення, культури мовлення, вміння аргументувати, робити висновки й узагальнення.

9.

Петренко Людмила Анатоліївна

1970

вища

ЧДПІ

учитель історії

19

І

2012

Формування пізнавальної активності учнів на уроках історії.

10.

Латишев Олександр Едуардович

19

вища

НДПІ

учитель

рос. мови та л-ри










Шляхи удосконалення умінь і навичок правопису та виразного читання учнів зі слабким рівнем знань.

11.

Мекшун Ірина Михайлівна

1978

вища

НДПУ

учитель

укр. мови та

л-ри, зар. л-ри

12

ІІ

2006

Розвиток креативного мислення шляхом впровадження креативних методів навчання.

Схожі:

Самоосвіти iconСамоосвіти
Робота над реалізацією проблеми школи: (розробки уроків, виховних годин, виступи на педрадах, батьківських зборах)
Самоосвіти iconВ. А. Сухомлинський Головна мета сучасної системи освіти знайти,...
Головна мета сучасної системи освіти знайти, підтримати, розвити людину в людині, закласти в ній механізми самореалізації, саморозвитку,...
Самоосвіти iconНовомаячківська зош І-ІІІ ступенів
«капелюшки», фломастери, аркуші паперу, мікрофон, методичний бюлетень «Шляхи, форми та методи самоосвіти»
Самоосвіти iconПлан самоосвіти вчителя
Проблемна тема: Використання електронних засобів навчання на уроках зв як засіб формування комунікативної компетентності учнів
Самоосвіти iconУрок інформатик и як середовище сприяння саморозвитку й самоосвіти
Фрагмент позакласної роботи з учнями з теми: «Використання Scratch-технологій у створенні ігор, мультиплікації»
Самоосвіти iconАнкета вчителя піб. Тема самоосвіти
Освітні інновації, які впроваджуються в навчально-виховний процес (розробки уроків, конструктори уроку, тестові завдання?)
Самоосвіти iconСтруктура виховного плану классного кер І вника
Тематика школи, м/о класних керівників та тема самоосвіти, над якою буде працювати класний керівник
Самоосвіти iconКомплекс Адреса: с. Топильна Шполянського району Черкаської області
Забезпечення навчально-виховного процесу та самоосвіти шляхом бібліотечно-бібліографічного та інформаційного обслуговування учнів...
Самоосвіти iconТеми з самоосвіти та графік відкритих уроків на 2012 2013 навчальний рік
Використання ефективних методів І прийомів для удосконалення навичок читання молодших школярів
Самоосвіти iconМетодичний супровід формування та розвитку компетентності педагога шляхом самоосвіти
А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, І не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому ц полягає основна...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка