Урок історії, 6 клас Тема уроку




Скачати 235.52 Kb.
НазваУрок історії, 6 клас Тема уроку
Дата конвертації29.03.2013
Розмір235.52 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Історія > Урок
Заступник директора з навчально-виховної роботи,

вчитель історії, спеціаліст

вищої кваліфікаційної категорії

Матушко Н. І.

Урок історії , 6 клас
Тема уроку: Повторювально – узагальнюючий урок з теми

«Падіння республіки та рання імперія»
Мета уроку: Шляхом використання ігрових форм роботи ( заочна екскурсія) закріпити та систематизувати знання учнів про падіння республіки та ранню імперію у Римі.

Цільові завдання: Сформувати уявлення про процес загибелі республіки та встановлення імперії. Вдосконалювати вміння локалізувати в просторі та часі події з історії Риму часів падіння республіки та встановлення імперії. Повторити та закріпити знання понять і термінів.

^ Очікуванні результати:

Після цього уроку учні зможуть:

  1. Вільно володіти вивченим матеріалом, застосовувати набуті знання та вміння.

  2. Називати час громадянської війни в Римі, диктатури Гая Юлія Цезаря, правління Октавіана Августа, життя Ісуса Христа, виникнення християнства.

  3. Доцільно застосовувати вивчені поняття та терміни з теми у власних відповідях, пояснювати їх значення.

Обладнання: атласи, карти із запитаннями, бланки відповідей для кожного учня, фішки, таблиця « Посадка при письмі»,диск « Рим – вічне місто»

Тип уроку: урок узагальнюючого повторення у вигляді заочної екскурсії.
^ Хід уроку

І. Оргмомент:

а) Девіз уроку :« Твій розум хай буде тобі в житті поводирем»

Заповіт Солона

б) хвилинка мудрості « Шануй свого батька та матір свою, щоб довгі були твої дні на землі» Християнська заповідь

ІІ. Оголошення теми, мети, мотивація навчальної діяльності.

  1. Мозковий штурм: Що вам нагадують слова Італія, Рим?


ІІІ. Заочна екскурсія.

( Клас поділений на 3 команди, які вирушають на своїх кораблях у плавання до Аппенінського півострова. Кожна команда на чолі з капітаном отримали завдання на картках)

Картка №1. Побудуйте корабель.

Для будівництва корабля потрібно відповісти на запитання:

  1. Де будувати корабель?

  2. Із яких матеріалів будувати корабель?

  3. Хто його будуватиме?

( Капітан зачитує питання. А учні – матроси дають відповіді по-черзі: вправа « мікрофон»)

Відповіді:

  1. Для будівництва корабля потрібно обрати місце на суходолі, поряд із морем, щоб потім, коли корабель буде готовий, його легко було спустити на воду.

  2. Потрібне добре висушене дерево. Із нього будували майже весь корабель – корпус, щогли, весла. Потрібні також металеві предмети, якими скріплювали й оббивали корабель. Потрібні вітрила та канати.

  3. Корабель будують люди, які вміють обробляти дерево – столяри. Ковалі виготовляють металеві частини, ткачі - вітрила. Необхідні знання математики і геометрії.

Картка №2. Завантажте корабель.

Для завантаження корабля потрібно відповісти на запитання:

  1. Який вантаж буде потрібний і для чого?

  2. У чому перевозити цей вантаж?

Відповіді:

  1. Брати найнеобхідніше, харчі тривалого зберігання: в’ялене м’ясо, сир, ізюм, хліб, воду; знаряддя праці.

  2. Кожний вантаж упакувати у відповідну тару: харчі в мішках або амфорах.

Картка № 3. « Подорож на кораблі»

Для того, щоб доплисти на кораблі до Риму, потрібно відповісти на запитання:

  1. Які знання потрібні мореплавцям і для чого?

  2. Показати на карті шлях корабля.

Відповіді:

  1. Для того, щоб провести корабель, потрібно мати певні знання з навігації, уміти використовувати напрями вітру та течії, читати карти, знати астрономію, тобто орієнтуватися по зірках.

  2. Показ руху корабля із порту Понт Евксинського моря.

Учитель:

Ми наближаємось до Риму.

( перегляд відеофільму « Рим – вічне місто»)

Екскурсоводи, готуючись до нашого приїзду, підготовили заздалегідь цікаві розповіді.

( Виступи учнів і показ відповідного сюжету відеофільму на теми « Римський форум», « Колізей», « Тріумфальні арки».

^ V. Осмислення учнями змісту роботи і послідовності дій

( ознайомлення з правилами роботи)

Етап 1. « Вірю – не вірю»

І – варіант.

  1. Давня Римська імперія була розташована на Аппенінському півострові.

  2. На півночі півострова знаходиться великий острів Сицілія.

  3. Римляни вели відлік часу від народження Ісуса Христа.

  4. Плем’я латинів заснувало місто Рим.

  5. Гуси голосним криком розбудили воїнів.

  6. Держава, створена шляхом завоювання – монархія.

  7. Влада декількох – це аристократія.

  8. У народних зборах беруть усі дорослі чоловіки.

  9. Відомий римський принцип « Розділяй і владарюй».

  10. Право – це закони та правила, за якими живуть люди у суспільстві.

ІІ – варіант.

  1. Місто Рим знаходиться на березі річки Тигр.

  2. Візитною карткою міста є статуя вовчиці.

  3. Місто Рим засновано в 733р. до н.е.

  4. Нерон « Імператор – поет», який підпалив Рим.

  5. На честь Тіберія в Римі встановлено пам’ятну колону.

  6. Клеопатра – єгипетська цариця, яку посадив на трон Цезар.

  7. Помпей – ім’я одного з учасників змови проти Цезаря.

  8. Нащадки перших поселенців назвали себе сенатом.

  9. « Горе переможеним» - переможці диктують свої умови.

  10. Культура двох народів – греків і римлян – називається стародавньою культурою.

( Відповіді учнів заносять в індивідуальні бланки відповідей)


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


































Етап 2. « Один із трьох»

1 – варіант.

  1. Італія розташована на півострові:

а)Індостан б) Аппенінський в) Іллірія

2. Легендарним засновником міста Рим був:

а)Ромул б) Рем в) Еней.

3. Фамілія – це:

а) загін вояків б) жінки в) сім’я.

4. Війни Риму з Карфагеном називалися:

а) Пунічними б) Римськими в) Громадянськими.

5. Захопив владу в Римі та став диктатором:

а) Сципіон б) Сулла в) Сократ.

  1. варіант

1. Поряд з Італією розташовані острови:

а) Корсика, Сардинія, Сицилія;

б) Сардинія, Крит, Сицилія;

в) Сицилія, Корсика, Крим.

2. Слово « республіка» означає:

а) справа народу;

б) правління багатих;

в) краще життя.

3. Людину, якій сенат надавав необмежену владу, називали:

а) сатрапом б) тираном в) диктатором

4. Союз трьох полководців,які поділяли владу між собою, називали:

а) сенат б) тріумвірат в) спілка

5. « Храм усіх богів» у Римі називався:

а) Квадригою б) Тріумвіарієм в) Пантеоном.


1

2

3

4

5















































Етап 3. « Влуч у десятку»

(вибрати правильну відповідь із 10 запропонованих)

1 – варіант

  1. Де виникло християнство?

  2. Із якою людиною пов’язують виникнення християнства?

  3. Хто зрадив Ісуса?

  4. Раб, який слідкував за навчанням?

  5. Як називалися громадські лазні?

  6. Як називався водогін?

  7. Яка мова була у стародавніх римлян?

  8. Хто був головним римським богом?

  9. Яке ім’я людини, що підтримувала талановитих митців у Давньому Римі?

  10. Яке почесне ім’я сенат присвоїв Октавіану?

Відповіді: а) меценат; б) Август; в) Палестина; г) Ісус Христос; д) терми;

е) латина; є) Юпітер; ж) акведук; з) Іуда; і) педагог.

2 – варіант

  1. Яка найвідоміша та найбільша споруда Риму збереглася до наших днів?

  2. Як називався центральний майдан Риму?

  3. Що будували на честь переможців – римлян, частіше на початку вулиць?

  4. Як називався основний одяг римлян?

  5. Яка книга розповідає про життя бога – людини на землі?

  6. Як називали учнів Ісуса Христа, які супроводжували його?

  7. Як називаються війни між громадянами однієї держави?

  8. Що в перекладі означає слово « імператор»?

  9. Біля якого міста відбулася вирішальна битва між військами Помпея і Цезаря?

  10. Хто очолив заколот проти Цезаря?

Відповіді: а) Брут; б) форум; в) туніка; г) колізей; д) тріумфальна арка;

е) апостоли; є) Фарсал; ж) повелитель; з) громадянські; і) Біблія.



( Етап 3. « Влуч у десятку»)

І – варіант

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
































Оцінювання: а) робота в парах правильних відповідей суміжного варіанту:

23 -25 б. – оцінка « 10» 12 – 14 б. – оцінка « 6»

20 - 22 б. – оцінка « 9» 9 – 11б. – оцінка « 5»

18 – 19 б. – оцінка « 8» 5 – 8 б. – оцінка « 4»

15 – 17 б. – оцінка « 7»
^ VІ. Домашнє завдання: невеликий твір « Один день у Римі»

VІІ. Підсумок уроку:

а) пояснити девіз уроку: « Твій розум хай буде тобі в житті поводирем»;

б) зачитування прислів’їв учнями;

в) « Мені запам’яталося… мене здивувало…» ( вправа « мікрофон»)

Бланк відповідей

Етап 1. « Вірю – не вірю»

І – варіант.

  1. Давня Римська імперія була розташована на Аппенінському півострові.

  2. На півночі півострова знаходиться великий острів Сицілія.

  3. Римляни вели відлік часу від народження Ісуса Христа.

  4. Плем’я латинів заснувало місто Рим.

  5. Гуси голосним криком розбудили воїнів.

  6. Держава, створена шляхом завоювання – монархія.

  7. Влада декількох – це аристократія.

  8. У народних зборах беруть усі дорослі чоловіки.

  9. Відомий римський принцип « Розділяй і владарюй».

  10. Право – це закони та правила, за якими живуть люди у суспільстві.




1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
































Етап 2. « Один із трьох»

1 – варіант.

  1. Італія розташована на півострові:

а)Індостан б) Аппенінський в) Іллірія

2. Легендарним засновником міста Рим був:

а)Ромул б) Рем в) Еней.

3. Фамілія – це:

а) загін вояків б) жінки в) сім’я.

4. Війни Риму з Карфагеном називалися:

а) Пунічними б) Римськими в) Громадянськими.

5. Захопив владу в Римі та став диктатором:

а) Сципіон б) Сулла в) Сократ.


1

2

3

4

5















































Етап 3. « Влуч у десятку»

(вибрати правильну відповідь із 10 запропонованих)

1 – варіант

  1. Де виникло християнство?

  2. Із якою людиною пов’язують виникнення християнства?

  3. Хто зрадив Ісуса?

  4. Раб, який слідкував за навчанням?

  5. Як називалися громадські лазні?

  6. Як називався водогін?

  7. Яка мова була у стародавніх римлян?

  8. Хто був головним римським богом?

  9. Яке ім’я людини, що підтримувала талановитих митців у Давньому Римі?

  10. Яке почесне ім’я сенат присвоїв Октавіану?

Відповіді: а) меценат; б) Август; в) Палестина; г) Ісус Христос; д) терми;

е) латина; є) Юпітер; ж) акведук; з) Іуда; і) педагог.


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
































Бланк відповідей

Етап 1. « Вірю – не вірю»

ІІ – варіант.

1.Місто Рим знаходиться на березі річки Тигр.

2.Візитною карткою міста є статуя вовчиці.

3.Місто Рим засновано в 733р. до н.е.

4.Нерон « Імператор – поет», який підпалив Рим.

5.На честь Тіберія в Римі встановлено пам’ятну колону.

6.Клеопатра – єгипетська цариця, яку посадив на трон Цезар.

7.Помпей – ім’я одного з учасників змови проти Цезаря.

8.Нащадки перших поселенців назвали себе сенатом.

9.« Горе переможеним» - переможці диктують свої умови.

10.Культура двох народів – греків і римлян – називається стародавньою культурою.

( Відповіді учнів заносять в індивідуальні бланки відповідей)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10































Етап 2. « Один із трьох»

  1. варіант

1. Поряд з Італією розташовані острови:

а) Корсика, Сардинія, Сицилія;

б) Сардинія, Крит, Сицилія;

в) Сицилія, Корсика, Крим.

2. Слово « республіка» означає:

а) справа народу;

б) правління багатих;

в) краще життя.

3. Людину, якій сенат надавав необмежену владу, називали:

а) сатрапом б) тираном в) диктатором

4. Союз трьох полководців,які поділяли владу між собою, називали:

а) сенат б) тріумвірат в) спілка

5. « Храм усіх богів» у Римі називався:

а) Квадригою б) Тріумвіарієм в) Пантеоном.


1

2

3

4

5














































Етап 3. « Влуч у десятку»

(вибрати правильну відповідь із 10 запропонованих

2 – варіант

  1. Яка найвідоміша та найбільша споруда Риму збереглася до наших днів?

  2. Як називався центральний майдан Риму?

  3. Що будували на честь переможців – римлян, частіше на початку вулиць?

  4. Як називався основний одяг римлян?

  5. Яка книга розповідає про життя бога – людини на землі?

  6. Як називали учнів Ісуса Христа, які супроводжували його?

  7. Як називаються війни між громадянами однієї держави?

  8. Що в перекладі означає слово « імператор»?

  9. Біля якого міста відбулася вирішальна битва між військами Помпея і Цезаря?

  10. Хто очолив заколот проти Цезаря?

Відповіді: а) Брут; б) форум; в) туніка; г) колізей; д) тріумфальна арка;

е) апостоли; є) Фарсал; ж) повелитель; з) громадянські; і) Біблія.


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10































^ Тема уроку: Повторювально – узагальнюючий урок з теми

« Падіння республіки та рання імперія»

Мета уроку: Шляхом використання ігрових форм роботи ( заочна екскурсія) закріпити та систематизувати знання учнів про падіння республіки та ранню імперію у Римі.

^ Цільові завдання: Сформувати уявлення про процес загибелі республіки та встановлення імперії. Вдосконалювати вміння локалізувати в просторі та часі події з історії Риму часів падіння республіки та встановлення імперії. Повторити та закріпити знання понять і термінів.

^ Очікуванні результати:

Після цього уроку учні зможуть:

  1. Вільно володіти вивченим матеріалом, застосовувати набуті знання та вміння.

  2. Називати час громадянської війни в Римі, диктатури Гая Юлія Цезаря, правління Октавіана Августа, життя Ісуса Христа, виникнення християнства.

  3. Доцільно застосовувати вивчені поняття та терміни з теми у власних відповідях, пояснювати їх значення.

Обладнання: атласи, карти із запитаннями, бланки відповідей для кожного учня, фішки, таблиця « Посадка при письмі»,диск « Рим – вічне місто»

Тип уроку: урок узагальнюючого повторення у вигляді заочної екскурсії.
^ Хід уроку

І. Оргмомент:

а) Девіз уроку :« Твій розум хай буде тобі в житті поводирем»

Заповіт Солона

б) хвилинка мудрості « Шануй свого батька та матір свою, щоб довгі були твої дні на землі»

Християнська заповідь

ІІ. Оголошення теми, мети, мотивація навчальної діяльності.

  1. Мозковий штурм: Що вам нагадують слова Італія, Рим?

ІІІ. Заочна екскурсія.

( Клас поділений на 3 команди, які вирушають на своїх кораблях у плавання до Аппенінського півострова. Кожна команда на чолі з капітаном отримали завдання на картках)

Картка №1. Побудуйте корабель.

Для будівництва корабля потрібно відповісти на запитання:

1.Де будувати корабель?

  1. Із яких матеріалів будувати корабель?

  2. Хто його будуватиме?

( Капітан зачитує питання. А учні – матроси дають відповіді по-черзі: вправа « мікрофон»)

Відповіді:

  1. Для будівництва корабля потрібно обрати місце на суходолі, поряд із морем, щоб потім, коли корабель буде готовий, його легко було спустити на воду.

  2. Потрібне добре висушене дерево. Із нього будували майже весь корабель – корпус, щогли, весла. Потрібні також металеві предмети, якими скріплювали й оббивали корабель. Потрібні вітрила та канати.

  3. Корабель будують люди, які вміють обробляти дерево – столяри. Ковалі виготовляють металеві частини, ткачі - вітрила. Необхідні знання математики і геометрії.

Картка №2. Завантажте корабель.

Для завантаження корабля потрібно відповісти на запитання:

1.Який вантаж буде потрібний і для чого?

  1. У чому перевозити цей вантаж?

Відповіді:

  1. Брати найнеобхідніше, харчі тривалого зберігання: в’ялене м’ясо, сир, ізюм, хліб, воду; знаряддя праці.

  2. Кожний вантаж упакувати у відповідну тару: харчі в мішках або амфорах.


Картка № 3. « Подорож на кораблі»

Для того, щоб доплисти на кораблі до Риму, потрібно відповісти на запитання:

  1. Які знання потрібні мореплавцям і для чого?

  2. Показати на карті шлях корабля.

Відповіді:

  1. Для того, щоб провести корабель, потрібно мати певні знання з навігації, уміти використовувати напрями вітру та течії, читати карти, знати астрономію, тобто орієнтуватися по зірках.

  2. Показ руху корабля із порту Понт Евксинського моря.

Учитель:

Ми наближаємось до Риму.

( перегляд відеофільму « Рим – вічне місто»)

Екскурсоводи, готуючись до нашого приїзду, підготовили заздалегідь цікаві розповіді.

( Виступи учнів і показ відповідного сюжету відеофільму на теми « Римський форум», « Колізей», « Тріумфальні арки».

^ V. Осмислення учнями змісту роботи і послідовності дій

( ознайомлення з правилами роботи)

Етап 1. « Вірю – не вірю»

І – варіант.

  1. Давня Римська імперія була розташована на Аппенінському півострові.

  2. На півночі півострова знаходиться великий острів Сицілія.

  3. Римляни вели відлік часу від народження Ісуса Христа.

  4. Плем’я латинів заснувало місто Рим.

  5. Гуси голосним криком розбудили воїнів.

  6. Держава, створена шляхом завоювання – монархія.

  7. Влада декількох – це аристократія.

  8. У народних зборах беруть усі дорослі чоловіки.

  9. Відомий римський принцип « Розділяй і владарюй».

  10. Право – це закони та правила, за якими живуть люди у суспільстві.

ІІ – варіант.

  1. Місто Рим знаходиться на березі річки Тигр.

  2. Візитною карткою міста є статуя вовчиці.

  3. Місто Рим засновано в 733р. до н.е.

  4. Нерон « Імператор – поет», який підпалив Рим.

  5. На честь Тіберія в Римі встановлено пам’ятну колону.

  6. Клеопатра – єгипетська цариця, яку посадив на трон Цезар.

  7. Помпей – ім’я одного з учасників змови проти Цезаря.

  8. Нащадки перших поселенців назвали себе сенатом.

  9. « Горе переможеним» - переможці диктують свої умови.

  10. Культура двох народів – греків і римлян – називається стародавньою культурою.

( Відповіді учнів заносять в індивідуальні бланки відповідей)


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

































Етап 2. « Один із трьох»

1 – варіант.

  1. Італія розташована на півострові:

а)Індостан б) Аппенінський в) Іллірія

2. Легендарним засновником міста Рим був:

а)Ромул б) Рем в) Еней.

3. Фамілія – це:

а) загін вояків б) жінки в) сім’я.

4. Війни Риму з Карфагеном називалися:

а) Пунічними б) Римськими в) Громадянськими.

5. Захопив владу в Римі та став диктатором:

а) Сципіон б) Сулла в) Сократ.

  1. варіант

1. Поряд з Італією розташовані острови:

а) Корсика, Сардинія, Сицилія;

б) Сардинія, Крит, Сицилія;

в) Сицилія, Корсика, Крим.

2. Слово « республіка» означає:

а) справа народу;

б) правління багатих;

в) краще життя.

3. Людину, якій сенат надавав необмежену владу, називали:

а) сатрапом б) тираном в) диктатором

4. Союз трьох полководців,які поділяли владу між собою, називали:

а) сенат б) тріумвірат в) спілка

5. « Храм усіх богів» у Римі називався:

а) Квадригою б) Тріумвіарієм в) Пантеоном.


1

2

3

4

5

а)

а)

а)

а)

а)

б)

б)

б)

б)

б)

в)

в)

в)

в)

в)


Етап 3. « Влуч у десятку»

(вибрати правильну відповідь із 10 запропонованих)

  1. варіант

  1. Де виникло християнство?

  2. Із якою людиною пов’язують виникнення християнства?

  3. Хто зрадив Ісуса?

  4. Раб, який слідкував за навчанням?

  5. Як називалися громадські лазні?

  6. Як називався водогін?

  7. Яка мова була у стародавніх римлян?

  8. Хто був головним римським богом?

  9. Яке ім’я людини, що підтримувала талановитих митців у Давньому Римі?

  10. Яке почесне ім’я сенат присвоїв Октавіану?

Відповіді: а) меценат; б) Август; в) Палестина; г) Ісус Христос; д) терми;

е) латина; є) Юпітер; ж) акведук; з) Іуда; і) педагог.


  1. варіант

  1. Яка найвідоміша та найбільша споруда Риму збереглася до наших днів?

2. Як називався центральний майдан Риму?

  1. Що будували на честь переможців – римлян, частіше на початку вулиць?

  2. Як називався основний одяг римлян?

  3. Яка книга розповідає про життя бога – людини на землі?

  4. Як називали учнів Ісуса Христа, які супроводжували його?

  5. Як називаються війни між громадянами однієї держави?

  6. Що в перекладі означає слово « імператор»?

  7. Біля якого міста відбулася вирішальна битва між військами Помпея і Цезаря?

  8. Хто очолив заколот проти Цезаря?

Відповіді: а) Брут; б) форум; в) туніка; г) колізей; д) тріумфальна арка;

е) апостоли; є) Фарсал; ж) повелитель; з) громадянські; і) Біблія.

( Етап 3. « Влуч у десятку»)

І – варіант

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
































Оцінювання: а) робота в парах правильних відповідей суміжного варіанту:

23 -25 б. – оцінка « 10» 12 – 14 б. – оцінка « 6»

20 - 22 б. – оцінка « 9» 9 – 11б. – оцінка « 5»

18 – 19 б. – оцінка « 8» 5 – 8 б. – оцінка « 4»

15 – 17 б. – оцінка « 7»
VІ. Домашнє завдання: невеликий твір « Один день у Римі»

VІІ. Підсумок уроку:

а) пояснити девіз уроку: « Твій розум хай буде тобі в житті поводирем»;

б) зачитування прислів’їв учнями;

в) « Мені запам’яталося… мене здивувало…» ( вправа « мікрофон»)

Схожі:

Урок історії, 6 клас Тема уроку iconТема: запорізька січ в ІІ половині х\/іі століття (8 клас)
Виховний аспект уроку слід реалізувати на основі аналізу ролі окремої людини в історії
Урок історії, 6 клас Тема уроку iconУрок 17 18/01/2012 9-г клас Тема уроку
Ознайомитись із сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, мережними архітектурами та протоколами
Урок історії, 6 клас Тема уроку iconУрок 12 Тема уроку
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці
Урок історії, 6 клас Тема уроку iconТема уроку
Сьогоднішній урок буде дещо незвичайним. На ньому знайдеться місце не лише для сухої, як часом говорять, фізики, а І для історії...
Урок історії, 6 клас Тема уроку iconУрок 10 Тема уроку. Поняття про циклоалкани (циклопарафіни)
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці
Урок історії, 6 клас Тема уроку iconУрок 5 Тема уроку. Розвиток І значения теорії будови органічних
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці
Урок історії, 6 клас Тема уроку iconУрок 4 Тема уроку. Залежність властивостей речовин від складу
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок та їх творчого застосування на практиці
Урок історії, 6 клас Тема уроку iconУрок №1-2 Тема уроку
Тема уроку: Узагальнююче повторення навчального матеріалу за 10клас. Підготовка до діагностичної контрольної роботи
Урок історії, 6 клас Тема уроку iconУроку з 11 клас історії України Тема: україна на завершальному етапі війни (1944-1945 рр.)
Мета: сформувати уявлення про перебіг подій на завершальному етапі війни в Україні
Урок історії, 6 клас Тема уроку iconУроку з фізичної культури Тема уроку: волейбол 4 клас

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка