Ц. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар




Скачати 126.17 Kb.
НазваЦ. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар
Дата конвертації17.04.2013
Розмір126.17 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Історія > Документы
Новорічна вистава

«По щучому велінню»

Чар.: Я – принцеса Чарівниця,
Як під Новий рік годиться,

З святом, друзі, вас вітаю,

Щастя й радості бажаю!

Ц.Л.: Я – Царевич Лоскотон!

На святі задаю я тон.

Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати,

Бо прийшло до нас прекрасне

Свято білої зими.

Свято любе, свято красне,

Як давно чекали ми!

Чар.: Хай буде свято на радість багате,

Хай будуть ялинки, цукерки, сніжинки.

Ц.Л.: Снігуроньки, Діди Морози рум’яні,

Зимові канікули довгождані,

Кружляє в танку дітвора ясноока,

^ Разом: Із новим щастям вас!

Із Новим роком!

Чар.: А зараз усіх вас, коли буде ласка,

Чекає у гості до себе вже казка,

Можливо вона буде трохи незвична,

Бо казка святкова ця – Новорічна.

1.

  • Жили були дід та баба. Старі були такі, що аж померли. І залишився на вихованні у няньки та її доньки Марфуші – їх син – дурник Омелько.

(Музика. Заходить Няня з Марфушею. Сідають за стіл та починають сьорбати чай, їсти пироги. Омелько спить, аж хропе).

Няня: Омельку, голова твоя твердолоба, сходи води принеси.

^ Ом.: А дзуськи вам, мені вода ні до чого.

Марф.: Як ні до чого, а чаю пити захочеться!

Ом.: Так я палець посмокчу – от вам і напився.

Няня: Омельку, встань, ходи за водою, бо вже в двері скоро не пролізеш.

^ Ом.: А мені і за дверима непогано, якби тільки палець смоктати ніхто не заважав.

Марф.: Омелько, а ми на базар йдемо, а тобі гостинця не привеземо. Ні льодяників солодких, ні пряників медових, ні горіхів кедрових. Лежи – увалень і дармоїд. Тьху!

(Накидають хустки, йдуть)

(Музика. З’являється Домовуша: Ззаду щипає Омелька за бік, той озирається. Непомітно зав’язує йому очі, свистить. З’являються Принцеса та Лоскотон. Починають вертіти Омелька, лоскотати його, дражнити).

^ Ом.: Все, не можу! Відпустіть, хто ви такі, я повинен знати своїх ворогів в обличчя!

Дом.: Я – Домовушка, мій характер такий, як у мого хазяїна – а значить у тебе.

А це твої сни – Принцеса та Царевич.

^ Ом.: Точно, бачу вже яку ніч свою наречену – Принцесу, я дарую їй обручку, і це все трапляється у Новорічну ніч.

Дом.: Телепень. До Новорічної ночі залишився 1 день.

^ Ом.: Ти що віриш у сни?

Дом.: Та я сама їх роблю! Поспішай, доля у твоїх руках. Швиденько одягайся, та за водою до ополонки!

2.

(Музична весела сценка. Омелько збирається. Їде по залу на печі з Домовушею, Лоскотоном, Принцесою).

Ом.: Діти, зараз усі повторюють за мною. Допоможіть мені одягнутися. Я говорю перший рядок, а ви за мною повторюєте.

  • Першу шапку одягай.

  • Штани скоріш – часу не гай.

  • Тепер закрутимо шарфа.

  • І до води біжим – ура!

(Музика. Омелько з відрами, коромислом стоїть мерзне)

Ом.: А хай їй дідько, не хочу ніякої принцеси. Ось останній раз відерце закину, скільки наберу, стільки й буде.

(Музика. З-за колони виходить Болотна Кікімора-Щука)

Кік.: Омелько, відпусти мене, я тобі у біді згожуся.

^ Ом.: Оце да! Юшка буде солодка, таку кралю зловив!

Кік.: Відпусти, я тобі зроблю усе, що побажаєш! Я не просто щука – а водяна принцеса Кікі. Хто мені добро зробив, сам у добрі купатися буде.

Ом.: Ну добре, хоча, яка ти принцеса, нечисть болотна, та все ж жива душа, пливи собі, лякай жаб. А я замість юшки палець смоктати буду.

(^ Музика. Кікі скидає лахміття, перетворившись в гарну щуку-принцесу)

Кік.: Запам’ятай мої слова: коли чогось дуже захочеш, скажи тільки: «По щучому велінню, по моєму хотінні.

^ Ом.: У мене пам'ять нівроку, як же слова запам’ятати?

Щука: А в цьому тобі діти допоможуть. Ану всі разом, три-чотири.

(діти хором повторюють)

А тепер загадуй бажання.

Ом.: Хочу, щоб новорічні канікули були над веселі , ялинка над гарна, а щоб тільки-но Дід Мороз і Снігуронька з’являться, я знайшов свою принцесу.

3.

Щука: Тож – усі разом : По щучому велінню, по моєму хотінню. ………….

Ну тепер назад ходу немає, ти зможеш знайти свою принцесу, тільки якщо Дід Мороз з’явиться тут! А це нелегко, бо це буде в кінці казки. Та й то, якщо заслужиш.

(Музика. Щука зникає. Сцена – Няня, Марфуша ганяються за Омельком, сварять його. Домовуша, принцеса і Лоскотон рятують)

Пр.Ч: Ху! Ну й справи! З тих пір Омелько тільки радував сім’ю , на печі сам їздив, та усілякі чудеса сам робив.

(Омелько лежить, а Домовуша каже):

Дом.: Ну, Омелько, давай ліхтарики запалимо. Нумо – хором:

  • По щучому велінню.

  • По моєму хотінню ліхтарики запались.

  • А тепер, по щучому велінню.

  • По моєму хотінню каша в горщику зварись.

(Нюхають, прицмокують)

Лоск.: (вбігає) Омелько, збирайся! Цар Обалдуй про тебе почув, кличе до себе, дуже тебе бачити хоче його донька Побрехушка.

Марф.: Ой, Омелечку, рідненький, ти тепер при царі – генералом будеш.

^ Няня: Ти дивись, дурню, про нас не забудь. Скажи ж, що ми твої фрейліни чи хрейліни, чи як там правильно.

Ом.: До Нового року з півгодини залишилось, невже не встигну! Ну піч, моя рідненька, по щучому велінню, по моєму хотінню вези мене до царя у самісінькі хороми.

(Музика. Омелько через зал їде)

Пр.Ч.: Та недалеко Омелько заїхав. Ліньки йому було через ліс усю ніченьку їхати, а тут ще й про свої слова згадав.

Ом.: (на печі ) По щучому велінню, по моєму хотінню зроби так, щоб Цар сам до мене зі своєю донькою на поклон з’явилися.

4.

(Музика. Омелько лежить на печі)

Ом.: Гей, Марфо, швидко у погріб за огірками, сам Цар з Принцесою до нас ідуть.

Няня: (з віником) Ах ти ж брехло, де це видано, щоб Цар до такого дурня, як ти приїхав. (жене їх зі сцени).

(Музика «Ничего я не хочу». Цар з Принцесою)

Цар: Ти хоч розумієш, що своїми побрехеньками, доведеш, що Нового року не буде.

Прин.: І нічого не побрехеньками. Вранці я сказала, що зараз літо, значить так і є! Потім я сказала, що дуже жарко, і не знаю чого вам холодно, ваша величність!

^ Цар: Холодно, бо зараз Новорічна ніч.

Прин.: У вас Новорічна, а в мене літня. Ніч. Літня ніч, ваша величносте, і ми будемо ковбаситися! Ви умієте ковбаситися?

^ Цар: Ні! Царю не подобає таке заняття!

Прин.: Діти, а ви умієте ковбаситися? То я вас навчу. Починаємо, повторюємо за мною.

(Танок з Принцесою)

Цар: Досить! Невже ви не розумієте, що за своїми побрехеньками зовсім прогавите Новий рік .

(Бачить хату) До-речі, дуже затишний клунок, ось і пиріжечки, пригощайтесь.

(Їдять)

^ Прин.: Так значить вам можна брехати, що на світі живе Омелько, бажання якого виконуються, а мені – ні?

Цар: А я і не брешу! Омелько існує!

Прин.: Брехня!

^ Цар: А от і ні! Омелько існує!

Прин.: Ще скажіть, що Дід Мороз і Снігуронька існують!

5.

Цар: Існують!

(З’являються Омелько, Няня, Марфуша. Заїздять на печі)

Ом.: Це хто сказав, що не існує Омелька? Я – ось він.

^ Прин.: Фе! Який ти вайлуватий! Тьху ти, ну ти, тільки задарма до тебе сюди притюхали .

Цар: Тихо! Мовчать! Зараз же всім згадати, що я – Цар! І від мене залежить відбудеться Новий рік чи ні, літо зараз чи зима, існують Дід Мороз і Снігуронька чи ні!

(Усі завмерли)

^ Цар: Ось так і стійте. Не рухатися.

Дом.: Ваша величносте, вибачте будь-ласка, але все те, що ви перерахували залежить від Діда Мороза та ще від Щуки хіба що.

Цар: Юшка на царському столі від щуки залежить, а від Діда Мороза взагалі тільки подарунки. Усе інше вирішую я. Зараз я буду видавати накази, а ви (показує на дітей) усі разом тут, виконувати їх.

Дом.: Дітки, покажемо Царю, що Дід Мороз головніший. Все, що він накаже, робимо навпаки. Повторюйте за мною.

(Гра «Навпаки»)

Цар: - Усім сміятися!

  • Усім плакати!

  • Плескати в долоні!

  • Тупотіти ногами.

  • Стати!

  • Присісти!

Цар: Все! Все! Ну переконали – Дід Мороз головніший, так де ж він?

Прин.: Де він? Зараз літо, і його немає.

Ом.: (роздивляється Принцесу) Так це і є моя наречена. Ну я вас, Принцесо, брехати швидко відучу.

6.

^ Прин.: Я, наречена!? Нізащо! Ніколи! Я не вийду заміж за тебе. У тебе машина є?

Ом.: А то! Ось мій «кінь», прошу, «прокочу з вітерцем».

(Принцеса сідає на піч, Домовуша і Омелько її везуть по залу. Звучить пісня «А я сяду в кабріолет» ).

Прин.: Я твоя Омелько, навіки твоя!

^ Цар: І я твій, Омелько, навіки твій! Синку!

Ом.: Е, ні! Тепер я умови ставлю. Візьму тебе Принцесо, і тебе Царь-батюшка, тільки, якщо Дід Мороз і Снігуронька з подарунками з’являться.

^ Цар з Принцесою: (починають гукати): Дід Мороз!

Прин.: Що мовчите, телепні! Швидше гукайте, чи ви собі не хотіли б таку невістку?

Няня з Марфушею: Хотіли б, хотіли б. (гукають) Дід Мороз! Дід Мороз!

Ом.: (Починає панікувати) От, щука! Ну щука! А я повірив! Краще я б юшку зварив. Гей, щуко, кікімора болотна, випливай! Слово тримати будеш за свої обіцянки. Хто мені весілля пообіцяв під Новий рік, а Дід Мороз не йде і не йде. Так я весь вік холостякувати буду.

^ Кік. в образі Щуки: Ех, Омелько, не розгледів ти моєї краси водяної, не звернув на мене увагу. Та я не злопам’ятна . Слова свої магічні забирати не буду.

Ну, дітки, давайте усі разом скажемо гарні слова:

  • По щучому велінню,

По моєму хотінню.

Дід Мороз з Снігуронькою

У нас у залі з’явися!

(Музика. З’являються Дід Мороз і Снігуронька)

^ Дід Мороз: Ну кого тут під Новий рік оженити треба?

Цар: Ось, її, донечку мою.

Няня: Ось, його, синочка нашого рідненького, Омелька.

Снігуронька: Чи кохаєте ви, Принцесо та Омелько один одного?

7.

^ Прин.: Кохаємо! (штовхає Омелька) Ну, Омелько, не мовчи, кажи вже що небудь.

Ом.: Кохаємо, більше себе!

Снігуронька: Ну тоді, що ж відкладати до наступного Нового року, Дідусю, стукни чарівним посохом, нехай в цьому році щасливо заживе нова сім’я!

^ Дід Мороз: З Новим Роком! Так тому і бути.

(Фінальна пісня, танок героїв).

Центр дитячої та юнацької творчості

Новорічна інтерактивна вистава

«По щучому велінню, по

^ Дід Морозову хотінню»

для вихованців студії раннього творчого розвитку

«Майбутні зірочки»

м.Вільнянськ

2012 р.

Центр дитячої та юнацької творчості

Інноваційні форми

та методи

у виховній роботі

Укладач:

педагог-організатор

Орлова О.Г.

м.Вільнянськ

2013 р.

^ Термінологічний глосарій до теми:

Всотуючий розум — здатність дитини вчитися, прагнення до навчання, реалізація яких забезпечується сприятливим навколишнім середовищем. Термін запровадила М. Монтессорі.

Групи одного столика — групи дітей у педагогічній системі П. Петерсена, створені на основі взаємних симпатій, спільних інтересів, діяльності, яка вимагає колективних зусиль мікрогруп.

Гуманізація (лат. humanus — людський, людяний) педагогічного процесу — концепція, основу якої становить ідея побудови педагогічної системи на принципах гуманізму з метою створення найсприятливіших умов для повноцінного розвитку дитини. Г. п. п. передбачає диференціацію та індивідуалізацію навчання й виховання на основі активізації творчого саморозвитку особистості.

Диференціація (лат. differentia — відмінність) освіти — процес у сучасній освіті, що забезпечує різноманітність форм навчання, які дають змогу максимально враховувати індивідуальні можливості, інтереси, нахили, ціннісні та професійні орієнтації тих, хто навчається. Базується на прийнятті психологічних відмінностей між індивідами і групами людей (за статтю, віком, соціальною належністю тощо).

Діагностика (грец. diagnostikos — здатний розпізнавати) інноваційної діяльності педагога — сукупність способів вивчення й оцінювання професійної готовності педагога до реалізації інноваційної діяльності.

Інновативність (лат. innovatio — оновлення, зміна) — емоційно-оцінне ставлення до нововведень, відмінність у сприйнятливості суб'єктів до інновацій, нових ідей, досвіду.

Інноваційна компетентність (лат. competens (competentis) — належний, відповідний) педагога — система мотивів, знань, умінь, навичок, особистісних якостей педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми.

Інноваційна культура педагога — система освоєних особистістю педагогічних засобів, що забезпечують інноваційний спосіб діяльності, системоутворюючим елементом якої є цінності інноваційного плану. І. к. п. виконує раціонально-праксіологічну, організаційно-впорядковуючу, описово-пояснювальну, прогностико-управлінську, евристико-пізнавальну і комунікативно-трансляційну функції.

Інноваційна мета освіти — створення сприятливих умов для творчості, реалізації природної суті, соціальних потреб людини.

Інноваційна освіта — система ідей, головною метою яких є збереження і розвиток творчого потенціалу людини. Започаткована Міжнародною академією наук вищої школи (МАН ВШ).

Інноваційна педагогічна діяльність — заснована на осмисленні практичного педагогічного досвіду цілеспрямована педагогічна діяльність, зорієнтована на зміну та розвиток навчально-виховного процесу з метою досягнення вищих результатів, одержання нового знання, формування якісно іншої педагогічної практики.

Духовний зародок — модель психічного розвитку дитини, який, будучи вродженою її психічною сутністю, виявляє себе лише у процесі розвитку. Автором терміна є М. Монтессорі.

Інноваційна педагогічна технологія — цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчально-виховний процес від визначення його мети до очікуваних результатів.

Інноваційне навчання — зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світі навчальна діяльність, яка грунтується на оригінальних методиках розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційних можливостей особистості.

Інноваційне середовище — педагогічно доцільно організований простір життєдіяльності, який сприяє розвитку інноваційного ресурсу особистості; інтегрований засіб накопичення і реалізації інноваційного потенціалу навчального закладу.

Інновація — нововведення, зміна, оновлення; новий підхід, створення якісно нового, використання відомого в інших цілях.

Інтеграція (лат. integratio — відновлення, поповнення, від integer — цілий) — процес і результат взаємодії елементів (із заданими властивостями), що супроводжується відновленням, встановленням, ускладненням і зміцненням істотних зв'язків між ними на основі достатньої підстави, в результаті чого формується інтегрований об'єкт (система) з якісно новими властивостями, у структурі якого зберігаються індивідуальні властивості вихідних елементів.

Інтегровані інновації — інновації, що передбачають об'єднання інтенсивного та екстенсивного шляхів розвитку педагогічної системи за умови ретельного дослідження невикористаних резервів педагогічної системи, які виявляються на межі різнопланових, різнорівневих і різнохарактерних педагогічних підсистем та їх компонентів.

Комбінаторні (лат. combino — з'єдную, поєдную) нововведення — нововведення, що передбачають нове конструктивне поєднання елементів відомих методик.

Креативна особистість — особистість, яка має внутрішні передумови (особистісні утворення, нейрофізичні задатки, специфіку когнітивної сфери), що забезпечують її творчу активність.

Креативність (лат. creatio (creationis) — створення) — стійка властивість індивіда, що обумовлює здатність виявляти соціально значущу творчу активність; рівень творчої обдарованості, здатності до творчості.

Моніторинг (лат. monitor — нагадуючий, наглядаючий) в освіті — постійне відстежування певного процесу в освіті з метою виявлення його відповідності бажаному результату або початковим припущенням. Елементами М. в о. є форми поточної, проміжної і підсумкової атестації, складання графіків і звітів, проведення педагогічних рад, консиліумів тощо.

Особистісний підхід у педагогіці — гуманістичний підхід педагога до вихованців, що допомагає кожному з них усвідомити себе як особистість, виявити можливості, які стимулюють самостановлення, самоствердження, самореалізацію.

Парціальна (лат. partialis, від pars (partis) — частина) освітня програма — освітня програма, яка визначає зміст одного або кількох взаємопов'язаних напрямів роботи закладу (наприклад, гуманістичне виховання, естетичний розвиток, екологічне виховання) на основі своєрідної педагогічної концепції.

Педагогіка співробітництва — новаторський напрям у педагогіці, що розглядає дитину як активного суб'єкта спільної з педагогом діяльності, заснованої на реальному співробітництві, демократичних і творчих засадах. Сформувався у середині 80-х років XX ст. Авторами П. с. є Ш. Амонашвілі, І. Волков, Є. Ільїн, С. Лисенкова, В. Сухомлинський, В. Шаталов та ін.

Педагогічна імпровізація (франц. improvisation, від лат. improvisus — несподіваний, непередбачений) — знаходження педагогом під час навчально-виховного процесу несподіваного педагогічного розв'язку і миттєве його втілення. Вона охоплює чотири етапи: педагогічне осяяння; миттєве осмислення педагогічної ідеї і миттєвий вибір шляху її реалізації; втілення або реалізація педагогічної ідеї; миттєвий аналіз процесу втілення педагогічної ідеї і рішення про продовження педагогічної імпровізації або перехід до запланованих раніше дій. П. і. дає змогу вдосконалювати педагогічну техніку, гнучко реагувати на труднощі, що виникають.

Педагогічна інноватика — вчення про створення, оцінювання, освоєння і використання педагогічних новацій.

Педагогічна інновація (нововведення) — сукупність нових професійно-педагогічних дій педагога, спрямованих на вирішення актуальних проблем виховання й навчання з позицій особистісно-орієнтованої освіти; цілісна теоретична, технологічна і методична концепція оновлення педагогічної діяльності, що забезпечує її вихід на якісно новий рівень; процес освоєння нового (засобу, методики, технології, програми тощо).

Педагогічна рефлексія (лат. reflexio — відображення, аналіз) — здатність педагога об'єктивно оцінити себе та свої вчинки, зрозуміти, як його сприймають у процесі педагогічного спілкування.

Схожі:

Ц. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар iconСьогодні 19 те грудня. І саме в цей день приходить до нас повне цікавих...
Що ж це за свято? Можливо, хтось із вас знає? Це свято Святого Миколая. Ви не дивуйтесь, але саме Св. Миколай називався українським...
Ц. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар iconНу от І все. Уже перегорнули Підручників останні сторінки
Ведучий Добрий вечір, дорогі наші гості, вчителі, батьки, знайомі, друзі! Подія, яка зібрала нас всіх, це особливе свято, свято,...
Ц. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар iconДо речі, скажіть, а чи знаєте ви, яке сьогодні у нас свято ?
Добрий день, мої любі друзі ! Я бачу, що тут уже зібралися всі, тож можемо починати нашу святкову програму. До речі, скажіть, а чи...
Ц. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар iconДобрий день, любі друзі! Я рада вітати вас у нашій оселі. Які ви...
Педагог-організатор. Добрий день, любі друзі! Я рада вітати вас у нашій оселі. Які ви всі гарні, яскраві. А чого так понаряджалися?...
Ц. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар iconСвято 8 Березня Ведуча. Добрий вечір, дорогі друзі. Ми раді вітати вас у дій залі! Ведуча. Зі
Ведуча. Зі святом 8 Березня вас, дорогі жінки! І чоловіки теж! Бо якщо у жінок свято, то чоловіки радіють у двічі більше, значить...
Ц. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар iconСценарій свята Першого дзвоника
Сьогодні свято – свято зустрічі зі школою, своїми вчителями та однокласниками. Але є учні, для яких цей день не просто свято, а свято...
Ц. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар iconШановні батьки! Сьогодні у нас радісне І чарівне свято. Ми зустрічаємо...
Шановні батьки! Сьогодні у нас радісне І чарівне свято. Ми зустрічаємо Новий рік. Хай це свято назавжди залишиться у ваших спогадах,...
Ц. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар iconСнарій випуску 9-х класів Звучать фанфари. Ведуча
Ведуча: Дорогі друзі! Сьогодні в нашій школі знову свято. Наші дев’ятикласники переступили дуже важливу межу, склали екзамени І одержать...
Ц. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар iconСвято останнього дзвоника
Дорогі учні, батьки, вчителі! Шановні гості. Сьогодні в наші школі радісне І одночасно сумне свято — свято останнього шкільного дзвоника....
Ц. Л.: Я – Царевич Лоскотон! На святі задаю я тон. Годі, друзі, сумувати, веселитись час, співати, Бо прийшло до нас прекрасне Свято білої зими. Свято любе, свято красне, Як давно чекали ми! Чар iconМета: повторити й узагальнити знання учнів з вивчених тем; розвивати...
Учитель. У нас сьогодні незвичайний урок, урок-свято. А без чого не обходиться жодне свято?
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка