Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти




НазваДонецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Дата конвертації01.05.2013
Розмір47 Kb.
ТипДиплом
uchni.com.ua > Історія > Диплом
Донецька обласна державна адміністрація

Управління освіти і науки

Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Завдання для ІІІ (обласного) етапу


VIII Міжнародного конкурсу з української мови

імені Петра Яцика

11 клас

  1. Напишіть твір-роздум “Мовні проблеми сьогодні, як їх вирішити”

  2. Складіть автобіографію.

  3. Перебудуйте односкладні речення у двоскладні. Визначте види односкладних речень.

Ось ранок... Ясний та погожий ранок... Зірки кудись зникли – пурнули в синю безодню блакитного неба.

Тихо. Не шерехне, не пискне.

  1. Перекладіть текст українською мовою, розставте розділові знаки.

Под музыку дождя

День был жаркий, светлый, лучезарный, несмотря на перепадавшие дождики. По ясному небу плавно неслись, не закрывая солнца, низкие, дымчатые тучи и по временам роняли на поля обильные потоки внезапного и мгновенного ливня. Крупные, сверкающие капли сыпались быстро, с каким-то сухим шумом, точно алмазы; солнце играло сквозь их мелькающую сетку; трава, ещё недавно взволнованная ветром, не шевелилась, жадно поглощая влагу; орошённые деревья томно трепетали всеми своими листочками; птицы не переставали петь, и отрадно было слушать их болтливое щебетанье при свежем гуле и ропоте пробегавшего дождя.

(За І. Тургенєвим)

  1. Виправте помилки:

дякувати друзів; не з’явитися по хворобі; турбуватися за дітей; наслідувати вчителю; по тій причині; пливти по течії; зошит в клітинку; завуч по виховній роботі; зустріч у сім годин; приймати участь у зборах; їхати на тролейбусі; відправити по пошті.

  1. Доповніть складнопідрядне речення ще одним простим реченням так, щоб утворилася конструкція із сурядним і підрядним зв’язком.
^
Кожна національна мова – це особливе свято бачення й сприйняття

того світу, у якому живе народ.

  1. Запишіть чотири фразеологізми із життя акторів, музикантів. Один із наведених фразеологізмів уведіть у речення.

  2. Складіть діалог з теми: “Поспішайте робити добрі справи” (10-15 реплік).


Завдання для усного туру
Складіть розповідь про свою улюблену телепередачу.

Кожне завдання оцінюється 12 балами. Максимальна кількість балів – 108.

^ Завдання для ІІІ (обласного) етапу

VІІ Міжнародного конкурсу з української мови

імені Петра Яцика

11 клас

1. Напишіть твір-мініатюру на морально-етичну тему “Загальнолюдські етичні цінності”.

^ 2. Подані нижче цитати оформіть відповідно до правил.

Слово перше дзеркало духу казав Петрарка а дух не останній водій слова.

Кожен українець повинен знати хоч одну-дві чужі мови писав

Б. Грінченко і вчити змалечку того своїх дітей.

Панас Мирний писав... Найбільше усього славиться і шанується поміж людьми той народ, у якого його мова широко розвинута і збагачена творами всякого письменства.

^ Під враженням від почутої одного разу ввечері на Кос-Аралі української пісні Тарас Шевченко написав Ну що б, здавалося, слова... Слова та голос – більш нічого.

3. Відредагуйте текст.

Сьогодні, на відстані майже століття від часу смерті Пантелеймона Куліша, осмислюячи вагу і значущість його багатограної праці для України, для розвитку її культури чітко бачимо здобутки його діяльності, як поета, драматурга, критика. Куліш був просвітитель віривши в єдність України, не приймав будь якого насильства, що і відбилось у його творі “Чорна рада”.

4. Назвіть основні ознаки публіцистичного стилю.

  1. Поясніть значення слова теплий у наведених словосполученнях. Укажіть, де воно вжите в прямому, а де в переносному значенні.
Тепла праска ___________________________________________

Тепле проміння _________________________________________

Теплий одяг _____________________________________________

Тепле вітання ____________________________________________

Тепла зустріч _____________________________________________

Теплий день _______________________________________________

Теплі думки _________________________________________________

  1. Поставте розділові знаки в реченні. Зробіть синтаксичний розбір речення.

Птахи вириваючись у сизі присмерки степу не могли залітати далеко і високо бо крила їх робилися зволоженими і вони опускалися зовсім низько майже до самої землі (Г. Тютюнник).

^ 7. Складіть речення, в яких би сполучення на пам’ять, в останнє, по вашому, в край, до волі, на віки писалися окремо та разом.

  1. Складіть характеристику на свого однокласника.


^

Завдання для усного туру


1. Складіть відгук на періодичне видання або переглянутий спектакль, або відвідану виставку.

2. Прочитайте напам’ять 1 вірш (І. Франка або Олени Теліги, або Івана Багряного, або Є. Маланюка, або Лесі Українки).

(Кожне завдання оцінюється 12 балами. Максимальна кількість балів – 120).

^ Завдання для ІІІ (обласного) етапу VІ Міжнародного

конкурсу з української мови імені Петра Яцика

11 клас
1.У вигляді публіцистичного тексту викладіть свої думки з приводу таких слів Михайла Гориня: “Наша історія – це історія віковічної боротьби українського народу

за своє місце під сонцем. Уцих змаганнях українство мало дві зброї – шаблю й слово.

Коли ворог вибивав з наших рук шаблю, тоді на зміну їй приходило слово. Іноді таке

могутнє і гаряче, що було дужче за легіони військ...”

2.Коротко охарактеризуйте всі види односкладних речень, проілюструвавши їх прикладами і визначивши в них способи вираження головних членів речення.

3.Які традиції і символи українського народу шануються у Вашій родині? Яких традицій дотримуєтеся особисто Ви під час святкування Різдва?

4.Введіть у речення слова. Визначте, які з них є омонімами, а які – багатозначними словами.

Коса, корінь, перо, монітор, попарувати, мати.

5.Назвіть 5 слів англійського походження. Розкрийте їх лексичне значення. Назвіть

критерії, за якими Ви визначили їх походження.

6.Запишіть цифри словами.

До 9 645 додати 1 339. Від 4 875 відняти 379. 3 500 гривень розділити між 70 особами.

7.Запишіть словосполучення, прибравши риску.

  1. Подумайте і напишіть, як Ви розумієте поняття чоловічої та жіночої гідності. Чи актуальні це поняття зараз?

Завдання для усного туру Конкурсу:

Розкажіть про те, яка професія Вам подобається найбільше. Чому?
Оцінювання:

Кожне завдання оцінюється 12 балами. Максимальна кількість балів – 108.

Схожі:

Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки...
Напишіть твір-мініатюру за висловом О. Гончара: “Мова народу – це найбільший національний скарб”
Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки...
У цьому році Донецька область відзначила 75 років від дня заснування. Напишіть твір-мініатюру з теми “Моє рідне місто (село)”. Обсяг...
Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки...
Складіть І запишіть пейзажний етюд з теми “Наснилося зимовому лісу ”. У тексті використайте однорідні члени
Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки...
Прочитайте діалог із шкільного життя. Згадайте кумедну ситуацію, яка склалася у вашому класі (вашій школі), опишіть її. Обсяг – 20...
Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки...
Поясніть значення лінгвістичного терміна калька. Запишіть нормативні відповідники до кальок з російської мови: просипатися, посуда,...
Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconЧернівецька обласна державна адміністрація головне управління освіти...
Чернiвцi, вул. I. Франка, 20; тел. (0372) 52-73-36, факс: (0372) 51-14-01, е-mail: cv
Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconЧернівецька обласна державна адміністрація департамент освіти І науки,...
Чернiвцi, вул. I. Франка, 20; тел./факс: (0372) 52-73-36, е-mail: cv
Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconЧернівецька обласна державна адміністрація департамент освіти І науки,...
Чернiвцi, вул. I. Франка, 20; тел./факс: (0372) 52-73-36, е-mail: cv
Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconЧернівецька обласна державна адміністрація Департамент освіти І науки,...
Чернiвцi, вул. I. Франка, 20; тел./факс: (0372) 52-73-36, е-mail: cv
Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти І науки Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconЧернівецька обласна державна адміністрація департамент освіти І науки,...
Чернiвцi, вул. I. Франка, 20; тел./факс: (0372) 52-73-36, е-mail: cv
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка