Н. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р




Скачати 196.23 Kb.
НазваН. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р
Дата конвертації07.05.2013
Розмір196.23 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Історія > Документы
Календарне планування

ІІ семестр. 11 клас

За підручником „Deutsch. Guten Tag!“. 11 клас. Н.Ф.Басай , Київ, Освіта,2011р.





Дата

Тематика ситуативного спілкування

Фонетика

Граматика

Лексика

письмо

Аудіювання

Читання

Мовлення

Мовленнєві функції

Домашнее задание

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Україна в світі

Розвиток соціальної компетенції

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1




З історії України

Відокремлювані префікси.

Стор.119 впр.1а

Стор.121 впр.3

Стор.119 впр.2а

Стор.119 впр.2б

Учитись запитувати інформацію

Скласти план розповіді. Вивчити ЛО та МЗ.


2




Епізоди з історії мого краю.

Відокремлювані префікси у Präsens und Präteritum


Стор.122 впр.4

Стор.122впр.5

Стор.122 впр.6

Стор.123 впр.8

Стило розповідати про події

Розповідь другу про історію краю.

3




Національні свята України: День Незалежності




Стор.123 впр.9

Стор.125 впр.12

Стор.124 впр.11

Стор.124 впр.10

Висловлення своєї думки

Стор.125 впр.13 (І-ІІ)

Стор.126 впр.14 (ІІІ-ІУ) Скласти усну доповідь.

4




Культурна спадщина України

Неособові форми дієслова

Стор.124 впр.1в

Стор.126 впр.1а

Стор.127 впр.2

Стор.127 впр.3

Підтримання бесіди з висловленням своєї думки

Стор.124 впр.3 Скласти подібний діалог

5




Володимир Горобець – останній романтик

допустові підрядні речення зі сполучниками

obwohl,

Складання плану

тексту

Стор.127 впр.4в

Стор.127 впр.4а

Стор.128 впр.5

Сформувати пункти плану прочитаного тексту.

Стор.128 впр.6

Скласти усну доповідь 10-12 речень з теми.

6




Іван Франко великий український поет і письменник

допустові підрядні речення зі сполучниками

deswegen,

Активізація лексикуита МЗ з перекладом.

Стор.130 впр.8

Стор.128 впр.7




Робити для себе нотатки по прочитаному.

Скласти тезовий план тексту

7




Відомі українці в Німеччині: П. Скоропадський

Повторення. Утворення Konjunktiv

Стор.235-237

Стор.131 впр.9в

Стор.131 впр.9а




Аргументувати свою точку зору

Стор.131 вп.9с переклад тексту.

Стор.240 впр.6 Розкрити дужки

8




Відомі українці в Німеччині: Є Адельхайтто

Повторення. Утворення Konjunktiv

Стор.235-237
















9




Б. Осадчук– українці в Німеччині




Стор.132 впр.9в

Стор.131 впр.9с

Стор.132 впр.9д

Стор.133 впр.1

Стор.133 впр.2

Знаходити необхідну інформацію

Написати стислий переказ - переклад з теми

10




О.Андієвська – українці в Німеччині



















11




Україно-німецький культурний діалог




Стор.242 впр.11

Стор.133 впр.3а

Стор.133впр.3в

Вступати в бесіду на запропоновану тему

Стор.242 впр.12. Вибрати правильне дієслово

12




Урок систематизації знань. Україна в Європі.

Презентація проектних робіт з теми:

  1. Україна в світі

  2. Україна в Європі.

  3. Великі українці.

Самостійно шукати інформацію.

Повторити лексичні одиниці та мовні зразки з теми.


Подорож німецькомовними країнами

Розвиток інтелектуальної компетенції

1

2

3

4

5

6

7

8

9






Австрія - столиця в серці Європи.

(DSLB)




Стор.137 впр.1

Стор.138 впр.4а


Стор.137 впр.2




Розуміти отриману інформацію під час спілкування

Стор.138 впр.4

Виконати тест






Кліматичні умови Австрії




Стор.138 впр.3










Стор.138 впр.5







Державні символи альпійської столиці

Модальні дієслова та модальні форми

Активізація лексики з теми

Стор.139 впр.6

Стор.5, впр.5 (DSLB)

Стор.139 впр.7

Стор.6 впр.1(DSLB)

Виділяти

найголовніші моменти

Стор.7 впр.3, стор.6 впр.2 (DSLB) Знайти асоціації






Столиця Австрії – Відень

Стор.141 впр.9а

Стор.142 впр.10

Стор.140 впр.9в

Стор.140 впр.9а

Стор.142 впр.9а

Отримання нової інформації

Стор.141-143 впр.9 Скласти розповідь про Відень




.

Видатні пам’ятки Австрії

Стор.47 впр.4. (DSLB)

Стор.48 впр.1(DSLB)

Стор.144 впр.12



Стор.141 впр.4(DSLB)

Стор.145впр.13




Обґрунтування власної точки зору

Стор.145 впр.14 Читати, перекладати, переказувати.






Культурні та історичні традиції країни

Повторення граматичних правил

Активізація роботи з лексикою

Стор.63 впр.1 (DSLB)

Стор.146 впр.15

Стор.146 впр.16

Знаходження необхідної інформації з теми

Творча робота: Рекламне запрошення для туристів






Географічне положення Швейцарії

Складносурядне речення Стор.249

Стор.148 впр.8а

Стор.148 впр.2в

Стор.147 впр.1а




Запис почутого з теми

Стор.252 впр.6 Скласти переказ-розповідь






Державні символи Швейцарії

Складносурядне речення

Стор.148 впр.8а







Запис почутого з теми

Скласти переказ-розповідь






Кліматичні умови країни

Складносурядне речення Стор.244-247

Стор.148 впр.3

Стор.151 впр.7а

Стор.147 впр.4

Стор.149 впр.5

Описання прочитаного

Стор.255 впр.14.







Культурні та історичні традиції Швейцарії

Повторення граматичних правил

Активізація роботи з лексикою







Запис почутого з теми

стор.155 впр.6 Розповісти про видатні місця Берна






Видатні пам’ятки Берна.


Складносурядне речення Стор.151 впр.7в

Виписати назви пам’ятних місц Берна

Стор.152 впр.8а

Стор.153 впр.8в

Обмін судженнями, думками

Стор.153 впр.9 Закінчити речення






Узагальнюючий урок

Підготовка проектної роботи













Закінчити проект, підготовити аргументац ію






Подорож німецькомовними країнами

Презентація проектних робіт з теми:

  1. Австрія

  2. Швейцарія







Аргументація творчої роботи

Стор.165 впр.5 Творча робота: Скласти путівник по Австрії


^ Німецькомовні країни : Люксембург і Ліхтенштейн
Розвиток інтелектуальної компетенції

1

2

3

4

5

6

7

8

9






Географічне положення Ліхтенштейну

Підрядне часу зі сполучником seit;

Стор.155 впр.2а

Стор.151 впр.1а

Стор.153 впр.1б




Читання про себе з повним розумінням прочитаного


Стор.154 Скласти стислий опис






Столиця Ліхтенштейну

Допустові підрядні речення зі сполучниками

trotzdem

Стор.155 впр.2б

Стор.155 впр.2с








Знаходження необхідної інформації з теми

Скласти розповідь про визначні пам’ятки






Національні символи

Ліхтенштейну

Допустові підрядні речення зі сполучниками

trotzdem










Стислий опис

Національні символи


Розповідати про національні символи






Географічне положення Люксембурга

Допустові підрядні речення зі сполучниками

trotzdem

Стор.155 впр.3

Стор.156 впр.4

Стор.156 впр.5

Стислий опис про географічне положення

Скласти інтерв’ю із 8 питань






Люксембург – столиця Люксембурга

Підрядне часу зі сполучником seit;

Стор.157 впр.7

Стро.156 впр.6




Надання прочитаному своєї оцінки

Переказ – роздум тексту






Національні символи герцогства




Стор.160 впр.12

Стор.160 впр.10а

Стор.160 впр.10б

Стор.160 впр.10с

Стор. 160 впр.11

Стор.160 впр.13

Пропозиція. Запит інформації

Скласти 2 міні –діалога з теми






Визначні пам’ятки Люксембурга

Підрядне часу зі сполучником seit;




Стор.161 впр.3

Стор.161 впр.4

Стор.161 впр.5

Формування теми інформації та свій комунікативний намір

Стор.161 впр.6 (І-ІІ)

Стор.161 впр.7 (ІІІ-ІУ) (усно)






Визначні пам’ятки Ліхтенштейну







Стор.162 впр.1




Висловлення своєї думки

Стор.164 впр.3(І-ІІ)

Стор.165 впр.4(ІІІ-ІУ) (письмово)






Узагальнюючий урок.

Підготовка проектної роботи













Закінчити проект, підготовити аргументацію






Німецькомовні країни

Презентація проектних робіт з теми:

1.Люксембург

2. Ліхтенштейн.

Аргументація творчої роботи

Стор.165 впр.5 Творча робота: Скласти путівник по Люксембургу.


^ Шкільне життя

Розвиток комунікативної компетенції

1

2

3

4

5

6

7

8

9






Мій вибір професії

Підрядні речення зі сполучником seit (dem) стор.168 впр.2

Стор.255 впр.14

Стор.167 впр.1а

Стор.167 впр.1в




Міркування з елементами повідомлення.

Стор.168 впр.3. Відповісти на питання. Скласти з новими ЛО речення.






Моє уявлення про майбутнє




Стор.168 впр.4а

Стор.268 впр.4в

Стор.170 впр.6в

Стор.169 впр.6а

Стор.170 впр.6с

Стор.170 впр.6д

Стор.170 впр.6е

Передавання змісту прочитаного своїми словами

Стор.169 впр.5 Коротка розповідь про своє майбутнє.






Майбутнє в очах німецької молоді

Підрядні речення зі сполучником seit (dem)




Стор.170 впр.7а


Стор.171 впр.7в

Обмін судженнями, думками

Стор.172 впр.9. Висказати свою оцінку здобутій інформації






Майбутнє в очах української молоді

Підрядні речення зі сполучником seit (dem)




Стор.170 впр.8




Міркування з елементами повідомлення.

Написати листа






Популярні професії в Україні


Підрядні речення зі сполучником seit (dem)




Стор.172 впр.12а

Стор.172 впр.10


Констатування факту, повідомленого іншим комунікантом

Стор.172 впр.2а Скласти діалог по аналогії






Популярні професії в Німеччині

Підрядні речення зі сполучником seit (dem)







Стор.172 впр.11

Обмін судженнями, думками

Скласти репортаж про популярні професії в Німеччині






Контроль аудіювання
















Стор.172 впр.2а Скласти діалог по аналогії






Важливі напрямки навчання сучасності.


допустові підрядні речення зі сполучниками

obwohl, deswegen, trotzdem




Стор.173 впр.13

Стор.173 впр.14

Стор.173 впр.15

Стор.173 впр.16

Уточнення отриманої інформації

Стор.175 впр.7 Вибрати цитату для себе. Обґрунтувати.






Контроль говоріння
















Стор.175 впр.7 Вибрати цитату для себе. Обґрунтувати






Професії нашої місцевості

допустові підрядні речення зі сполучниками

obwohl, deswegen, trotzdem







Стор.173 впр.15

Стор.173 впр.16

Уточнення отриманої інформації

Стор.175 впр.7 Вибрати цитату для себе. Обґрунтувати






Моя майбутня професія.

.







Стор.175 впр.18в

Стор.175 впр.1

Стор.175 впр.3

Аргументування своєї думки

Стор.175 впр.3

Охарактеризувати свою майбутню професію






Контроль письма
















Стор.175 впр.3

Охарактеризувати свою майбутню професію






Система навчання в Німеччині.


допустові підрядні речення зі сполучниками

trotzdem




Стор.176 впр.1

Стор.175 впр.4

Формулювання висновку з усього сказаного

Стор.176 впр.3

Написати свої пропонування до теми.






Система навчання в Україна

допустові підрядні речення зі сполучниками

trotzdem










Обмін судженнями, думками

Написати свої пропонування до теми.






Контроль читання
















Стор.176 впр.3

Написати свої пропонування до теми.






Узагальнюючий урок. Система навчання в Україні













Обмін судженнями, думками

Повторення


Учитель А.О. Статівка

Заступник директора з НВР Н.В.Половян

Схожі:

Н. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р iconВід 23 травня 2011 р. N 554 Київ
Постанова від23. 05. 2011р. №554 Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт(послуг), пов'язаних...
Н. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р iconГромадсько-державної програми «Освіта Дорослих УкраїнИ» за сприяння...
Запрошуємо Вас взяти участь у VIIІ міжнародному «Тижні освіти дорослих» в Україні, що відбудеться у формі освітньої магістралі єднання...
Н. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р iconЗаставнівська районна державна адміністрація в І д д І лосв І т и, молод І таспорт у нака з
України від 23 червня 2011р. №1707/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 червня 2011р за №759/19497 (із змінами) та...
Н. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р iconКолегії відділу освіти райдержадміністрації Довідка про стан злочинності...
Комплексної програми подолання дитячої безпритульності І бездоглядності у Заставнівському районі 2011року, затвердженої рішенням...
Н. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р iconГанна онкович, доктор педагогічних наук, Київ медіа-педагогіка І медіа-освіта: поширення у світі
Оникович Г. В. Медиапедагогика и медиаобразование: распространение в мире // Дивослово,2007. № С. 2–4 ( на украинском языке)
Н. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р iconГанна онкович, доктор педагогічних наук, Київ медіа-педагогіка І медіа-освіта: поширення у світі
Онкович Г. В. Медиапедагогика и медиаобразование: распространение в мире // Дивослово,2007. № С. 2–4 ( на украинском языке)
Н. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р iconЦільова програма роботи з обдарованою молоддю на 2007-2010 роки Ухвалено колегією
Національною доктриною розвитку освіти відзначено, що освіта ХХІ століття – це освіта для людини, вона основа розвитку особистості,...
Н. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р iconПрограма проведення ІІ міжнародної науково-практичної конференції...
Для учасників конференції пропонується екскурсія по Києво-Печерській Лаврі. Збір бажаючих біля адміністративного 64 корпусу 18 жовтня...
Н. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р iconПрограма «Освіта Донеччини. 2007 2011роки» Донецьк програма «Освіта Донеччини. 2007 2011 роки»
Україні» (від 04. 07. 2005 р. №1013/2005), Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи, Концепція Державної програми розвитку...
Н. Ф. Басай, Київ, Освіта,2011р iconТов “освіта україни” представляє науково-методичні видання
Теорія та практика меджменту в освіті : Навч посіб. / Крижко В. В. К.: “Освіта України”, 2005
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка