А як бути з навчанням?




НазваА як бути з навчанням?
Дата конвертації20.05.2013
Розмір19.4 Kb.
ТипВопрос
uchni.com.ua > Історія > Вопрос
ЛІТНІ ЗАНЯТТЯ
А як бути з навчанням? Як краще вчинити: відкласти всі заняття до осені (нехай дитина напослідку награється!) або про­йти з малюком «курс молодого бійця»?

Насправді гра й навчання не заважають одне одному. З іграми ваша дитина розлучиться ще не скоро — десь у підлітковому віці, а небагато навчання їй не зашкодить.

Як найкраще організувати літні заняття? Існують різні варіан­ти, оберіть той, що буде зручнішим для вас і вашої дитини.

1.    Можна просто домовитися: щодня «проходимо» одну сторі­ночку із задачника. «Задачників» для підготовки до школи зараз велика кількість, доберіть той, що найкраще підійде вам і вашій дитині. Ви вже знаєте, на які навчальні навички варто звернути увагу, знаєте, які вправи можуть вам допомогти, тому добирайте книжку відповідно до ваших потреб.

2.    Можна «пограти в школу» — порозсаджувати іграшки за «парти», влаштувати «дошку» (спеціальна дошка, на якій можна писати маркером), «шкільний дзвінок» (дзвоник) тощо.

У грі зручно познайомитися зі шкільними правилами (або пригадати їх) — не вставати з місця без дозволу, не викрику­вати відповідь, входити і виходити з класу на дзвінок. У грі можна ввести і перші оцінки — сонечка, зірочки, квіточки тощо. При цьому привчайте дитину не боятися поганих оцінок, щоб зрозуміла, що погана оцінка — це не трагедія, її можна виправити. Для цього відразу візьміть за правило: оцінювати не дитину, а завдання. Відомий російський педагог Цукерман пропонує батькам незадовго до школи познайо­мити дитину з «чарівними лінієчками». Ви малюєте на полях поряд із виконаним завданням вертикальну лінію. Дитина ставить червоний хрестик на вершині лінії, якщо, на її думку, вона впоралася із завданням добре, якщо робота вийшла не зовсім вдалою — хрестик посередині, а вже якщо завдання залишилося невиконаним або зроблене неправильно, то хрестик повинен стояти внизу. Обов’язково обговоріть оцінку дитини, і якщо вона невисока, запитайте її, як «допомогти» цьому завданню, як краще виконати його наступного разу.

3.    Не забувайте про вправи для розвитку уваги, пам’яті, зв’язного мовлення тощо. Усі вони мають допомогти вашій дитині стати успішним учнем. Проте не забувайте, що ці завдання — ігри, а в гру можна грати тільки у гарному настрої та із задоволен­ням.

4.    Якщо у вас є можливість відвідувати з дитиною заняття 1—2 рази на тиждень по 1—2 години — це дуже непоганий варі­ант. Неважливо, чим займатиметься дитина, — малюван­ням, музикою, англійською мовою тощо. Важливо, що вона пам’ятатиме, як слід поводитися в дитячому колективі під час занять. Проте заняття повинні бути цікавими, мають подоба­тися дитині і не переобтяжувати її.

5.    Буде непогано, якщо ви заплануєте на літо один із «проек­тів», про які написано у розділі 4. У дитини розвиватиметься смак до тривалої серйозної роботи. Таким «проектом» може стати складання карти місцевості, спостереження за фазами Місяця, збирання гербарію, вивчення історії краю, в якому живе дитина, тощо. Багатьом шестирічкам такі завдання ціл­ком під силу, якщо їм допомагають дорослі.

Схожі:

А як бути з навчанням? iconУкраїнська та рідні мови, інтегровані курси «Література» у загальноосвітніх...
Навчальному році вчителі-словесники у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською та іншими мовами національних...
А як бути з навчанням? iconПерелік програм, підручників та навчально-методичних посібників,...
Міністерством освіти І науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою
А як бути з навчанням? iconПерелік збірників завдань та форми проведення державної підсумкової...
Ертих класів з української мови (мова І читання) та математики. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть...
А як бути з навчанням? iconПерелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників,...
Міністерством освіти І науки для використання в основній І старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською...
А як бути з навчанням? iconПерелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників,...
Міністерством освіти І науки для використання в основній І старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською...
А як бути з навчанням? iconПерелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників,...
Міністерством освіти І науки України для використання в основній І старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням...
А як бути з навчанням? iconПерелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників,...
Міністерством освіти І науки України для використання в основній І старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням...
А як бути з навчанням? iconПерелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників,...
Міністерством освіти І науки України для використання в основній І старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням...
А як бути з навчанням? iconПерелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників,...
Міністерством освіти І науки України для використання в основній І старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням...
А як бути з навчанням? iconПерелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників,...
Міністерством освіти І науки України для використання в основній І старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка