Колекція збірка будь-яких речей




Скачати 314.04 Kb.
НазваКолекція збірка будь-яких речей
Сторінка1/3
Дата конвертації20.12.2013
Розмір314.04 Kb.
ТипЛекція
uchni.com.ua > Історія > Лекція
  1   2   3
Тема. За Л.Гладун «Державний музей іграшки»

Мета. Ознайомити учнів з історією української народної іграшки; продовжувати вчити усвідомлено, швидко та виразно читати; розвивати увагу, пам᾿ять, творче мислення; виховувати любов до традицій та історії власного народу, потяг до самостійного пізнання цікавого.

Обладнання: мультимедіа, презентація PPt «Державний музей іграшки», музична фізкультхвилинка.

Хід уроку

  1. Організація класу

  2. Перевірка домашнього завдання. Демонстрація презентації.

  3. Артикуляційна хвилинка

“Худий Петько” – “Товстий Петько”;

“Повітря”;

Кола очами”

  1. Робота з таблицями швидкочитання.

  2. Повідомлення теми та мети уроку

  3. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу

  1. Словникова робота

Колекція – збірка будь-яких речей.

Порцеляна – тонкий білий глиняний виріб.

Брязкальця, торохтельця – шумові забавлянки для найменших дітей.

Сирні коники- свистунці, зроблені із сиру.

Гучний – голосний.

Обереги – предмети, що оберігають від зла.

Рідкісні – рідко зустрічаються.

  1. Орфоепічна робота

Порцеляновий, сімдесят, трансформер, виявляється, африканець, неповторна, брязкальця, торохтельця, хихички, відкриття, залюбки, оберегами, віруваннями, рідкісні.

  1. Демонстрація ілюстрацій старовинних іграшок.

  2. Показове читання твору вчителем.

  3. Читання твору учнями самостійно.

  4. Фізкульхвилинка

  5. Перевірка сприймання змісту твору.

  6. Читання твору вголос:

Вправа “Ланцюжок”;

Вправа “Блискавка”;

Вправа “Знайди словечко!”

  1. Вправа на поширення словникову запасу учнів «Знаходимо пари слів»

  1. Підсумок уроку

  2. Домашнє завдання

С.48-50 читати, дати відповіді на запитання після статті.


Тема. Урок позакласного читання. Твори Олега Буценя.

Мета. Ознайомити учнів з біографією Олега Буценя та його творами; вчити розкривати зміст прочитаних творів; поліпшувати навички читаня; розвивати вміння аналізувати прочитане, переказувати, створювати на основі прочитаного власну розповідь; збагачувати словник учнів; виховувати потяг до самостійного читання.

Обладнання: мультимедіа, презентація PPt «Твори Олега Буценя», ролик «Вчимося читати швидко», музична фізкультхвилинка.

Хід уроку

  1. Організація класу

  2. Актуалізація опорних знань.Демонстрація презентації.

1. Робота з роликом «Вчимося читати швидко»

2. Робота з деформованими словами. Читання.

3.Повідомлення теми та мети уроку

4. Робота над новим матеріалом

1. Розгляд збірок творів Олега Буценя.

2. Ознайомлення з біографією Олега Буценя.

3. Робота над прочитаними творами

1.Встановлення причинно-наслідкових зв᾿язків

-Навіщо мурашки закривали всі входи до мурашника? Чому муравлик від дощу став солодкий? Чому з берези навесні сік крапає?

-Навіщо Петько намостив для їжака кубельце? Чому Микола відпустив свого їжака?

-Чому Юркові стало прикро? Навіщо Миколка показав свою ґулю? Чому Юркові здалося, що його ґуля вже не так сильно болить? Навіщо Юрко знову став вчитися кататися?

-Кого з цих творів ви будете поважати? Чому? А з кого слід брати приклад?

2. Читання в особах твору «Солодкий дощ»

Фізкульхвилинка

3. Добір прикметників з твору «Хто більше любить»

4. Читання уривків з твору «Так чи не так?».

5. Підсумок уроку

6. Домашнє завдання с. 111 хрестоматія «Веселий струмочок» прочитати твір О.Буценя


Урок позакласного читання. Вірші великого Кобзаря.

Мета. Розширити знання дітей про життя Т. Г. Шевченка, особливо про його людські якості та взаємини з дітьми; ознайомити з віршами поета про красу рідної природи та необхідність учитися й знати звичаї свого народу; розкрити значення особистості й творчості Т. Г. Шевченка для українців; дати поняття про «Шевченківські місця».

Обладнання: мультимедіа, відеоролики про Т.Г.Шевченко, хрестоматія з позакласного читання «Веселий струмочок», презентація PPt «Тестування знань з теми «Т.Г.Шевченко».

Хід уроку

  1. Організація класу

  2. Актуалізація опорних знань учнів про Т.Шевченка. Демонстрація презентації.

-Ким був Т.Г.Шевченко? Які вірші поета ви вже знаєте? Про що писав поет у своїх віршах? Яку рослину часто згадував поет у своїх творах? Скільки разів?

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

  2. Сприймання та усвідомлення матеріалу.

1.Робота над статтею «Дорогі Шевченківські місця»

-Прочитайте статтю.Про кого в ній ідеться? Де народився Т. Г. Шевченко? Чому про це село знають не тільки в Україні? Ким були батьки поета? Як жив малий Тарас? Як ставляться люди до Шевченківських місць?

  1. Огляд відеоролику «Життя малого Тараса».

  2. Вибіркове читання «Відшукай словечко» у тексті «Дорогі Шевченківські місця»

  3. Читання статті «Тарас Шевченко й діти» напівголосно.

  4. Робота над статтею «Тарас Шевченко й діти»

-Як Шевченко ставився до дітей? Які вчинки свідчать про любов Шевченка до дітей? Як ви вважаєте, якою людиною був Тарас Шевченко? Як ви думаєте, чому люди досі пам’ятають Шевченка, цінують його творчість?

  1. Огляд відеоролику «Народжений в Україні»

  2. Огляд презентації «Шевченко-художник». Визначення художнього таланту Шевченка.

  3. Читання віршів напам᾿ять учнями.

10.Читання віршів «Учітеся, брати мої...», «Садок вишневий коло хати», «Сонце гріє,

вітер віє», «Над Дніпровою сагою» підготовленими учнями.

11. Письмове тестування знань учнів.

4. Підсумок уроку

5.Домашнє завдання. Ознайомитися з «Малим Кобзарем», читання творів на вибір.

Тема. Т. Шевченко «Світає, край неба палає...», «Встала й весна, чорну землю...», «Вранці», «Зоре моя вечірняя..», «Зацвіла у лузі..».

Мета. Перевірити знання учнів про раннє дитинство поета, викликати співчуття до його сирітської долі; продовжувати вчити свідомо, виразно та швидко читати; розвивати вміння переказувати прочитане, виховувати любов до краси рідної природи.

Обладнання: мультимедіа, музична фізкультхвилинка

Хід уроку

  1. Організація класу

  2. Перевірка домашнього завдання. Демонстрація презентації.

— Коли народився Т. Г. Шевченко?Де він народився? Як називалася перша книжка віршів поета? Які вірші з цієї книги ви читали вдома?

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

  2. Первинне сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

  1. Мовна розминка. Робота зі скоромовкою.

  2. Добір антонімів до поданих слів.

  3. Гра «Шифрувальники»

  4. Етимологічна впрва. Роз᾿яснення слів «кобза», «кобзарі».

  5. Повторення біографії Т.Г.Шевченка.Читання її учнями.

  6. Опрацювання вірша «Світає…»

-читання вчителем

-перевірка сприйняття змісту твору

-читання учнями

-визначення темпу голосу та інтонації при читанні вірша.

-Гра «Читає Незнайко». Учитель читає, замінюючи слова, учні виправляють «помилку».

  1. Опрацювання вірша «Встала й весна…»

--читання вчителем

-перевірка сприйняття змісту твору

-читання учнями

8. Опрацювання вірша Т. Г. Шевченка «Вранці»

-читання вчителем

-перевірка сприйняття змісту твору

-читання учнями

9. Опрацювання вірша Т. Г. Шевченка «Зоре моя вечірняя..»

-читання вчителем

-перевірка сприйняття змісту твору

-читання учнями

10. Опрацювання вірша Т. Г. Шевченка «Зацвіла у лузі…»

-читання вчителем

-перевірка сприйняття змісту твору

-читання учнями

11. Тестування ( медіадошки)

12. Конкурс "Впізнай вірш"

  • Роз'єднайте слова, прочитайте уривок з вірша Тараса Шевченка і передайте його назву.

13. Конкурс "Склади з розсипанки строфу вірша"

5. Підсумок уроку

  • Чого вчать твори Т. Г. Шевченка?

  • Ми вчимося у Тараса Шевченка любити рідну землю, рідний народ, рідну українську землю, свою маму

6.Домашнє завдання с. 55-57 підготувати виразне читання, один вірш (на вибір) вивчити напм᾿ять.

^ Тема. Ознайомлення з біографією Т.Г.Шевченка. Д Красицький «Тарас Шевченко»

Мета. поглиблювати знання учнів з творчості і життя Т. Г. Шевченка, навчати учнів бачити, відчувати створені словами образи, удосконалювати виразність читання віршованих текстів; розвивати зв’язне мовлення, уміння спілкуватися; виховувати інтерес до творчості Т. Г. Шевченка; любов до рідної мови.

Обладнання: мультимедіа, презентація PPt «Знайомимося з Тарасом Григоровичем Шевченко», музична фізкультхвилинка.

Хід уроку

  1. Організація класу

  2. Перевірка домашнього завдання.

  3. Повідомлення теми та мети уроку

  4. Первинне сприйняття на усвідомлення нового матеріалу

1.Читання вірша поета.

2. Робота та читаня прислів᾿я.

3.Ознайомлення з Кобзарем.

4. Робота з швидкочитання. Колективне читання слів.

5. Словникова робота

6. Фізкульхвилинка

7. Читання твору вчителем.

8. Самостійне напівголосне читання творів «Тарас Шевченко» та вірша «Світає…» учнями.

9. Перевірка сприймання змісту твору.

10. Вправи читання вголос:

-«ланцюжок»

-«Знайди словечко»

11. Дидактична вправа «Добери пару»

12. Мовно-логічне завдання. Дидактична вправа «Загубилось слово»

5. Підсумок уроку

  • Що нового ви дізнались на уроці?

  • Чого вчать твори поета?

  • Читання тексту-перевертня.

  1. Домашнє завдання с. 54-55 читати твори, вірш «Світає…» вивчити напам᾿ять.


Тема. Ю.Козинська «Що Іванко хоче знати?» «Пригадайте, поміркуйте».

Мета. Ознайомити учнів з новим твором; продовжувати вчити свідомо, швидко та правильно читати; удосконалювати навички літературного аналізу

твору, уміння самостійно працювати;розвивати мовну спостережливість; виховувати бажання пізнавати цікаве через читання.

Обладнання: мультимедіа, презентація PPt «Державний музей іграшки», музична фізкультхвилинка.

Хід уроку

  1. Організація класу

  2. Перевірка домашнього завдання. Демонстрація презентації.

  3. Актуалізація опорних знань учнів. Підготовка мовного апарату.

    1. Робота з таблицями швидкочитання.

    2. Робота зі скоромовкою.

    3. Визначення зайвого слова. Робота зі спільнокореневими словами.

  4. Читання веселих віршів П.Глазового учнями.

  5. Повідомлення теми та мети уроку

  6. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу

  1. Словникова робота

Міркувати – думати, розмишляти.

Долу – на землю.

Галузка – гілочка, гілля.

Позакласний – те, що відбувається не у класі.

  1. Орфоепічна робота
    Книжок, хлопчина, вертається,цікавого, горошина, проростає, клітини.

  2. Показове читання твору вчителем.

  3. Читання твору учнями самостійно.

  4. Фізкульхвилинка

  5. Перевірка сприймання змісту твору.

  6. Читання твору вголос:

Вправа “Ланцюжок”;

  1. Перевірка знань а прочитаними творами з розділу.

  2. Питання с.52 підручника.

  1. Підсумок уроку

  2. Домашнє завдання

С.52-53 читати, переказувати.


Тема. За Ю.Смоличем «Квіти – землі окраса». Прислів′я. Загадки. Скоромовка.

Мета.Ознайомити з новими видами квітучий рослин, картинами К.Білокур; удосконалювати навички читання; розвивати вміння розуміти та визначати головну думку твору, швидкість мовлення, продуктивність мислення; виховувати потяг до самостійного читання, пізнання нового.

Обладнання: мультимедіа, презентація «За Ю.Смоличем «Квіти – землі окраса». Прислів′я. Загадки. Скоромовка», музична фізкультхвилинка

Хід уроку

1.Організація класу

2.Перевірка домашнього завдання. Демонстрація презентації.

3. Артикуляційна хвилинка

-чистим зуби

-маляр

-горішки

4.Робота з таблицею швидко читання.

5.Повідомлення теми та мети уроку

6.Первинне сприймання та осмислення нового матеріалу.

1.Огляд відеофайлів.Визначення назв квітів.

-Скільки є на світі видів квітів?

2. Огляд ролика «Ромашковий розмай»

3. Словникова робота

Пнеться – підіймається, росте.

Цупкий – тугий, пружний, твердий.

Паросток - молоде стебло рослини.

Зимня земля – синього кольору, схожа на сніг.

Негайно – одразу, через короткий час.

Дух – запах, пахощі.

Випростовувати – протягувати, висунути.

4. Читання прислів᾿я, відгадування загадки. Робота зі скоромовкою.

5.Орфоепічна робота.

-Складіть пари слів, промовте хором.

6. Фізкультхвилинка.

7. Показове читання творів вчителем.

  1. Напівголосне читання творів учнями

  2. Перевірка сприймання змісту творів

  3. Читання вголос учнями.

-ланцюжок без розриву.

-Читання «Хвилею»:повільно – поступово пришвидчуючись.

11. Огляд картин К.Білокур.

7. Підсумок уроку

-Які твори прочитали? Які нові слова вивчили?Що вони позначають?Чого навчилися?Що цікавого побачили?Що вас найбільше вразило?

8. Домашнє завдання с.66-68 читати, тренуватися вимовляти скоромовку.

Тема. П.Воронько «Липка». Г.Чубач «Я беру своє відерце». О.Копиленко «Найвеселіший місяць».

Мета. Ознайомити учнів з ознаками весняних місяців, видами пташок; удосконалювати навички швидкого, виразного та усвідомленого читання; розвивати увагу, пам᾿ять, творче мислення; виховувати любов до природи, радість від пізнання нового.

Обладнання: мультимедіа, презентація «П.Воронько «Липка». Г.Чубач «Я беру своє відерце». О.Копиленко «Найвеселіший місяць», музична фізкультхвилинка

Хід уроку

1.Організація класу

2.Перевірка домашнього завдання. Демонстрація презентації.

3. Артикуляційна розминка

-горішки,

-кицька;

-місимо тісто.

4. Робота з таблицями швидко читання.

5.Повідомлення теми та мети уроку

6.Первинне сприймання та осмислення нового матеріалу.

1. Робота з ілюстраціями. Називання весняних місяців. Визначення їх ознак.

2. Словникова робота

Медовий цвіт – солодкий аромат, запах.

Гаряча днина - спекотний день.

Мерщій – скоріше, швидше.

Щоранку - кожного ранку.

Напуваю – даю водички, поливаю.

Тулити – доторкатися.

Птаство – всі птахи.

Завзято – дуже, сильно.

Шугати – швидко літати.

Буйно – густо, часто.

3. Орфоепічна робота

Вранці,мерщій, чекають, щоранку, червоніють, подякувать, найвеселіший, прислухайтесь, затаївся, пташиного, коноплянки, дрозди, вівчарики, щиглики, голосисте, невтомний, відцвісти, парашутиком, насіннячко, насувається.

4. Фізкультхвилинка.

5.Показове читання творів вчителем.

6.Напівголосне читання творів учнями

7.Перевірка сприймання змісту творів

8.Читання вголос учнями.

-ланцюжок без розриву.

-пошукове читання.

7. Підсумок уроку

8.Домашнє завдання с. 68- 71 читати, переказувати


  1   2   3

Схожі:

Колекція збірка будь-яких речей iconОхарактеризувати провідну роль технології в організації виробництва
«виготовлення», але в більш вузькій сфері промислового виробництва. У широкому розумінні «виробництво» — це цілеспрямована діяльність...
Колекція збірка будь-яких речей iconПозначеннях на розрізах сітки та засипки з будь-яких матеріалів

Колекція збірка будь-яких речей iconВизначення логіки як науки
По-перше, цим словом позначають закономірності в зміні І розвитку речей І явищ об'єктивного світу. Закономірності в зміні І розвитку...
Колекція збірка будь-яких речей iconВсяку сукупність будь-яких об’єктів називають множиною, а самі об’єкти...
Всяку сукупність будь-яких об’єктів називають множиною, а самі об’єкти з даною сукупності – елементи множини
Колекція збірка будь-яких речей icon"Власність (укр.)"
Отримання майна,здобутого злочинним шляхом в будь-яких формах: купівлі,обміні,прийнятті в дарунок тощо
Колекція збірка будь-яких речей icon1. 1 Суть акціонерного капіталу, та форми його вияву
Виплати дивідендів І відсутність будь-яких правових гарантій на їх отримання в міноритарних (дрібних) акціонерів
Колекція збірка будь-яких речей iconУвага! Тестовий доступ!
Англомовна електронна колекція книг, журналів, дисертацій, навчальних посібників hraf – це
Колекція збірка будь-яких речей iconУвага! Тестовий доступ!
Англомовна електронна колекція книг, журналів, дисертацій, навчальних посібників hraf – це
Колекція збірка будь-яких речей iconЗбірка поезій (весна-літо 2004 р.). Без назви

Колекція збірка будь-яких речей iconОрганізація діяльності дітей раннього віку в кризовий період. Збірка матеріалів

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка