Довідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році




Скачати 161.4 Kb.
НазваДовідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році
Дата конвертації31.01.2014
Розмір161.4 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Історія > Документы
Довідка

про результати виконання підсумкових контрольних робіт

з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році
На виконання наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 30.03.2011 року № 145 «Про проведення підсумкових контрольних робіт у 5-х – 8-х класах загальноосвітніх навчальних закладів» та з метою визначення рівня засвоєння учнями загальноосвітніх навчальних закладів навчального матеріалу, передбаченого Державним стандартом базової загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 24 від 14 січня 2004 р., у період з 10 по 20 травня 2011 року у загальноосвітніх навчальних закладах області всіх типів та форм власності проведено підсумкові контрольні роботи з української мови, математики, історії України, іноземних (англійська, німецька, французька) та російської мов у 5-х – 8-х класах. Контрольні роботи писали 7 963 учні 5-х класів (94% від загальної кількості учнів 5-х класів), 8097 учнів 6 класів (94%), 8537 учнів 7-х класів (93,6%), 9277 учнів 8-х класів (93,3%).





Відповідно до поданих інформацій найбільше учнів поглиблено вивчають іноземні мови – більше 7 %, найменше – історію України та українську мову у 5-7 класах (менше 1%). Російська мова поглиблено не вивчається.



Класи з поглибленим вивченням навчальних предметів функціонують у містах Знам`янка, Олександрія, Світловодськ, Кіровоград та у Бобринецькому, Гайворонському, Долинському, Знам`янському, Кіровоградському, Новгородківському, Онуфріївському та Ульяновському районах.

Так, наприклад, у містах відсоток учнів, які поглиблено вивчають предмети становить у середньому 30% по кожній паралелі. В той же час, в районах області цей показник менший удвічі. А в 13-ти районах області серед 5-8 класів класи з поглибленим вивченням української мови, математики, історії України, іноземних мов не функціонують.
У загальноосвітніх навчальних закладах області контрольні роботи пройшли відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України (лист від 04.03.2011 р. №1/9-151 «Про проведення підсумкових контрольних робіт»). Варіанти завдань підсумкових контрольних робіт добирали загальноосвітні навчальні заклади за посібниками, визначеними МОН України.
Результати контрольних робіт свідчать, що учні засвоїли навчальний матеріал в основному на середньому та достатньому рівнях.







Якісний показник засвоєння навчального матеріалу учнями 5-х – 8-х класів становить від 0,44 ( іноземні мови, 7 кл.) до 1 (історія, 5 клас з поглибленим вивченням історії).
^ Якісний показник


Предмет

Клас

Середній по області

По селу

По місту

По класам, де предмет вивчається поглиблено

^ По класам, де поглиблено вивчаються інші предмети

Українська мова

5

0,58

0,52

0,61

0,51

0,77

6

0,58

0,53

0,62

0,73

0,76

7

0,62

0,56

0,66

0,7

0,81

8

0,61

0,58

0,63

0,67

0,72

Історія України

5

0,59

0,54

0,61

1

0,7

6

0,58

0,51

0,63

0,93

0,77

7

0,55

0,5

0,59

0,82

0,71

8

0,57

0,52

0,6

0,48

0,69

Математика

5

0,6

0,51

0,66

0,9

0,74

6

0,57

0,49

0,62

0,75

0,66

7 (а)

0,47

0,43

0,49

0,74

0,53

7 (г)

0,51

0,48

0,54

0,71

0,62

8 (а)

0,47

0,45

0,48

0,73

0,49

8 (г)

0,51

0,48

0,53

0,72

0,54

Іноземні мови

5

0,55

0,48

0,6

0,82

0,86

6

0,54

0,44

0,6

0,82

0,87

7

0,5

0,44

0,54

0,83

0,87

8

0,53

0,47

0,58

0,81

0,63

Російська мова

5

0,72

0,63

0,77

-

0,89

6

0,7

0,56

0,77

-

0,74

7

0,64

0,53

0,71

-

0,8

8

0,63

0,63

0,62

-

0,84


Найвищими є якісні показники навчальних досягнень учнів, які навчаються у класах з поглибленим вивченням предметів.

Так, з історії України серед учнів 5-х класів, які поглиблено вивчають цей предмет, якісний показник становить 1, тобто всі учні мають результати навчальних досягнень достатнього та високого рівнів.





Найнижчими є якісні показники з іноземних мов та математики. Так, якісний показник з іноземної мови учнів, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах сільської місцевості, становить:

5 кл. – 0,48;

6 кл. – 0,44;

7 кл. – 0,44;

8 кл. – 0,47.

З математики якісний показник становить:

5 кл – 0,6, у сільській місцевості – 0,51;

6 кл. – 0,57, у сільській місцевості – 0,49;

7 кл. – з алгебри – 0,47

з геометрії – 0,51.
Порівняльний аналіз результатів підсумкових контрольних робіт та результатів навчальної діяльності за І семестр свідчить про певну невідповідність у оцінюванні знань учнів. Так, кількість учнів 5 та 6 класів, які за результатами контрольних робіт з української мови та історії України показали початковий рівень знань, значно більше ніж за результатами І семестру:

5 кл. – українська мова :

І семестр – 6%, контрольні роботи – 9,8%;

історія України:

І семестр – 4 %, контрольні роботи – 9 %;

6 клас – українська мова :

І семестр – 6%, контрольні роботи – 9,4 %;

історія України:

І семестр – 6 %, контрольні роботи – 10 %;

В той же час, відслідковується різке зростання кількості учнів, які на контрольних роботах з української мови, математики показали результати високого рівня. Особливо великою є різниця між семестровим оцінювання та результатами контрольних робіт з російської мови, де результати високого рівня зросли в декілька разів:


Клас

% семестрових оцінок високого рівня

% результатів контрольних робіт високого рівня

5 клас

13,2%

24,6%

6 клас

9,4%

19%

7 клас

4%

16,6%

8 клас

10,4%

19,4%


Такий факт свідчить про необ’єктивність педагогічних працівників в оцінюванні знань учнів.




































Результати виконання контрольних робіт у розрізі районів
Українська мова
































Історія України




































Математика





















































Англійська мова


































Рекомендації:
Начальникам відділів/управлінь освіти:


  • на серпневих конференціях проаналізувати результати контрольних робіт з української мови, математики, історії, іноземних мов у 5-8 класах; показати динаміку навчальних досягнень учнів району (міста);

  • розглянути питання щодо створення класів з поглибленим вивченням предметів, що сприятиме підготовці учнів до навчання в профільних класах

Завідувачам методичних кабінетів (центрів) відділів/управлінь освіти:

На засіданнях міських МО вчителів української мови та літератури, історії, математики, іноземних мов розглянути:

  • результати проведення контрольних робіт у 5-8 класах, особливу увагу звернути на підготовку учнів до виконання тестових завдань;

  • критерії оцінювання навчальних досягнень школярів;

  • шляхи відстеження динаміки позитивних змін у навченості учнів;

  • формування предметних компетентностей учня, вміння практичного застосування набутих знань в стандартних та нестандартних ситуаціях;

  • використання тестових завдань для перевірки рівня знань, умінь та навичок учнів.





Схожі:

Довідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році iconМетодичні рекомендації щодо проведення підсумкових контрольних робіт...
Державного стандарту змісту освіти у 5-8 класах проводяться підсумкові контрольні роботи з української мови, математики, історії...
Довідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році iconПерелік збірників завдань та форми проведення державної підсумкової...
У 2011/2012 навчальному році атестація в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії,...
Довідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році iconУкраїна новомиргородська районна державна адміністрація кіровоградської...
«Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів 9-10-х класів з української мови, математики...
Довідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році iconМетодичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов в загальноосвітніх...
Пріоритетним напрямком у вивченні іноземних мов стало опанування ними, як засобом спілкування. Для сучасної мовної освіти вкрай необхідні:...
Довідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році iconАналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних...
У 2010 – 2011 навчальному році рмо вчителів іноземних мов налічувало 54 викладачі. Аналіз якісного складу вчителів свідчить про високий...
Довідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році iconМоніторингове дослідження навчальних досягнень учнів 5, 8, 10 класів...
«Про проведення моніторингових досліджень математичної та філологічної освіти» з 17 по 21 грудня 2011 року Попаснянським рмц було...
Довідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році iconОсобливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх...
У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української...
Довідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році iconПерелік збірників завдань та форми проведення державної підсумкової...
Ертих класів з української мови (мова І читання) та математики. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть...
Довідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році iconМетодичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх...
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році
Довідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з української мови, математики, історії України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному році iconМетодичні рекомендації щодо викладання історії в 2012-2013 навчальному...
Учні 5-9 класів навчальних закладів опрацьовуватимуть програму «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи» (2010 рік)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка