Дніпропетровське вище професійне училище будівництва




Скачати 70.13 Kb.
НазваДніпропетровське вище професійне училище будівництва
Дата конвертації02.02.2014
Розмір70.13 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Історія > Документы
Головне управління освіти і науки України Дніпропетровської обласної держадміністрації

Дніпропетровське вище професійне училище будівництва

ІНСТРУКЦІЯ

З ОХОРОНИ ПРАЦІ № ____

ПІД ЧАС ВРІЗАННЯ ЗАМКІВ

м. Дніпропетровськ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ БУДІВНИЦТВА

Затверджено

Наказ директора ДВПУБ

20 р. №_____

ІНСТРУКЦІЯ

З ОХОРОНИ ПРАЦІ №

Під час врізання замків

1. Загальні положення

1.1. До виконання столярних робіт допускаються особи, що пройшли медичний ог-ляд, відповідне навчання, інструктажі на робочому місці про безпечні методи роботи.

1.2. Травми, можливі під час свердлення деревини:

  • запорошення очей;

  • порізи.

Щоб не поранитися різальним інструментом, не слід класти його свердлом до себе. Потрібно стежити, щоб свердло коловорота, дриля не виступало за край кришки верстака.

1.3. Під час свердлення деревини коловоротом, дрилем необхідно:

  • дотримуватися технологічної дисципліни, дбайливо ставитися до устаткування, інструменту, пристроїв, матеріалів;

  • утримувати робоче місце в чистоті.

1.4. Щоб запобігти травмуванню й виникненню травмонебезпечних ситуацій, слід дотримуватися таких вимог:

  • працювати на справному устаткуванні, справним інструментом;

  • передавати інструмент з рук у руки лише свердлом донизу;

  • у випадку виявлення несправностей повідомити безпосередньо керівника, вчителя;

  • не користуватися відкритим вогнем;

  • дотримуватися вимог особистої гігієни.

1.5. Виконувати тільки роботу, доручену вчителем.

^ 2. Вимоги безпеки перед початком роботи

2.1. Одягти спецодяг, застебнувши його на всі ґудзики, сховати волосся під головний убір.

  1. Ретельно підготувати своє робоче місце. Перевірити справність верстака (притискної коробки, переднього притискного гвинта, притискних клинків).

  2. Підготувати до роботи свій інструмент і пристрої, впевнившись у їх справності. Розкласти на верстаку інструмент індивідуального користування в порядку, визначеному вчителем. На верстаку не повинно бути нічого зайвого.

2.4. Виявивши несправності, повідомити про них учителя. Не приступати до роботи без його дозволу.

2.5. Вивчити безпечні прийоми роботи з механізованої обробки деревини.

^ 3. Вимоги безпеки під час виконання роботи

3.1. Надійно закріпити оброблювану заготовку з деревини притискними гвинтами верстака (у разі горизонтального свердлення).

3.2. Користуватися справним, добре налагодженим інструментом за призначенням.

Не дозволяється тримати дриль свердлом до себе. Під час свердлення міцно і без перекосів затискувати свердло в патроні коловорота, дриля. Під кінець свердлення зменшувати натиск на дриль і обертати його повільніше. Забороняється контролювати якість обробки і чистити отвір від стружки пальцями рук.

3.3. Технологічні операції (розмітку, пиляння, стругання, довбання, свердлення деревини) виконувати на верстаку в установлених місцях, використовуючи пристрої, упори і підкладні дошки.

3.5. Не допускати захаращеності верстаків відходами, стружками. Своєчасно класти на місце інструменти загального користування.

3.6. Не відволікатися під час роботи, правильно виконувати роботу.

3.7. Важливий момент, що передує обробці, - правильний вибіртехнологічних баз і напрямку волокон деревини по відношенню донапрямку подачі. База вибирається виходячи з необхідності сталогобазування заготовки на передньому столі і тому для покоробленнихзаготовок повинна мати увігнуту форму.

3.8. Одночасно необхідно враховувати,що значна загальна глибина фрезерування при формуваннітехнологічної бази дозволяє видаляти ряд дефектів з базової поверхні,чого неможливо досягти при подальших операціях.

Розміри нерівностей на фрезерованих поверхнях, а отже, ішорсткість поверхні обробки багато в чому залежать від кута подачі міжнапрямком волокон деревини і вектором швидкості подачі. Так, при подачіпо волокнах зі швидкістю 12 м/хв шорсткість обробленої поверхні Rzmax = 60 ... 100 мкм а при подачі проти волокон (зустрічний косослой)досягає 320 мкм (). Таким чином, тільки правильної орієнтацієюзаготовок, що подаються у верстат, можна домогтися як мінімум двократногозбільшення швидкості подачп і відповідно продуктивності призбереженні заданого рівня шорсткості.
3.9. Глибина фрезерування на фрезерному верстаті залежить від припуску наобробку. Необхідно прагнути до роботи при малих глибинах фрезерування,оскільки це призводить до зменшення сил різання і зусиль притиску, деформуючихзаготовку, дозволяє усунути небажане явище деформації заготовкипри розподілі внутрішніх напружень, коли сфрезеровиваетсязначна частина матеріалу. Одночасно робота з малими глибинамифрезерування дозволяє раціонально використовувати припуск на обробку ізменшує можливість появи технологічного шлюбу, знижуєстомлюваність робітників. Оброблювані заготівлі і матеріали треба подавати вверстат справа наліво.

3.9.1. При роботі на фрезерних верстатах з ручною подачею необхідно забезпечитиплавну і рівномірну подачу заготовок, щільно притискаючи обробленібоку заготовки до поверхонь столу і направляючих пристроїв. Післяробочого ходу оброблену поверхню (або поверхні) оглядають і,якщо на деталі залишилися непрофрезерованние місця або дефекти, якінеможливо усунути наступною механічною обробкою, її бракують.

^ 4. Вимоги безпеки після закінчення роботи

4.1. Залишки матеріалів, незакінчені вироби здати черговому або вчителю.

4.2. Перевірити стан інструменту і покласти їх на місце, визначене майстром.

  1. Прибрати робоче місце користуючись щіткою для змітання (здувати або змітати рукою забороняється).

  2. На верстаку перевірити наявність і стан клинків, притискні коробки (задню, передню) загвинтити до встановлення зазору не більш ніж 3-5мм.

4.6. Про всі помічені під час роботи несправності повідомити майстра.

  1. Зняти спецодяг, вимити руки і вмитися з милом.

  2. З майстерні виходи з дозволу майстра.


5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

  1. У випадку травмування негайно повідомити вчителя.

  2. У випадку виникнення пожежі негайно повідомити вчителя.

  3. Вміти надавати першу допомогу потерпілому.

Схожі:

Дніпропетровське вище професійне училище будівництва iconДніпропетровське вище професійне училище будівництва
Головне управління освіти І науки України Дніпропетровської обласної держадміністрації
Дніпропетровське вище професійне училище будівництва iconДніпропетровське вище професійне училище будівництва
Головне управління освіти І науки України Дніпропетровської обласної держадміністрації
Дніпропетровське вище професійне училище будівництва iconДніпропетровське вище професійне училище будівництва
Головне управління освіти І науки України Дніпропетровської обласної держадміністрації
Дніпропетровське вище професійне училище будівництва iconДніпропетровське вище професійне училище будівництва
Головне управління освіти І науки України Дніпропетровської обласної держадміністрації
Дніпропетровське вище професійне училище будівництва iconДніпропетровське вище професійне училище будівництва
Головне управління освіти І науки України Дніпропетровської обласної держадміністрації
Дніпропетровське вище професійне училище будівництва iconДніпропетровське вище професійне училище будівництва
Головне управління освіти І науки України Дніпропетровської обласної держадміністрації
Дніпропетровське вище професійне училище будівництва iconДніпропетровське вище професійне училище будівництва
Головне управління освіти І науки України Дніпропетровської обласної держадміністрації
Дніпропетровське вище професійне училище будівництва iconДиректор Державного професійно-технічного навчального закладу "Харківське...

Дніпропетровське вище професійне училище будівництва iconДиректор Державного професійно-технічного навчального закладу "Харківське...

Дніпропетровське вище професійне училище будівництва iconПравила прийому до дптнз «Кам'янець-Подільське вище професійне училище»
До Державного професійно технічного навчального закладу Кам'янець-Подільське вище професійне училище приймаються громадяни України,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка