Форма проведення




Скачати 58.73 Kb.
НазваФорма проведення
Дата конвертації03.03.2014
Розмір58.73 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Історія > Документы
«Що таке справжня дружба?»

Форма проведення - ділова гра.

Мета - виховання добрих якостей дітей, уміння дружити й дбайливо ставитися друг до друга.

У результаті заняття учасники зможуть:

- сформулювати поняття «дружба»,

- практикувати навички взаємодопомоги при рішенні різних проблем,

- набудуть навички роботи в співробітництві,

- Зрозуміють, що для рішення багатьох проблем необхідно звернутися по допомогу до друга й уміти довіряти йому.

Необхідні матеріали:

- скотч і ножиці в кожну групу,

- 9 чоловічків, вирізаних з кольорового паперу, однакового розміру,

- кольорові олівці або фломастери,

- білі аркуші паперу А-4,

- 2 маленьких малюнків сонечка, 2 маленьких малюнків хмари, 2 маленьких малюнків квітів, 2 маленьких малюнків серць і один малюнок грозової хмари.

Блок - схема заняття.

1. Введення в тему з використанням методу «Займи - 9 хв.

позицію».

2. Оголошення теми й очікуваних результатів заняття. - 1 хв

3. Мозковий штурм «Дружба - це ...» - 5 хв.

4. Ігрова вправа «Знайди собі подібного». - 5 хв.

5. Інтерактивна вправа «Моделювання дружби». - 20 хв.

6. Підведення підсумків заняття. - 5 хв.

Хід заняття.

1. Введення в тему з використанням методу «Займи позицію».(9 хв).

За допомогою цього методу учні можуть висловити свою точку зору на обговорюване питання. Для цього в протилежних сторонах класу вивішуються два плакати. На одному написано - «Дружба в класі не потрібна», на іншому - «Дружба в класі потрібна». Учнем пропонується визначити свою позицію й устати біля того плаката, що відповідає їхній точці зору на дане питання.

^ 2. Оголошення теми й очікуваних результатів заняття. (1 хв.).

3. Мозковий штурм «Дружба - це ...». (5 хв).

1. Робота над поняттям «дружба». «Дружба - це ...». Учнем пропонується подумати над питанням, що значить «дружба» і навіщо вона потрібна людям? Після невеликого міркування учні висловлюють свої думки, які записуються на плакаті. Учитель підбиває підсумок і дає визначення поняттю «дружба».

2. Робота над поняттям «навіщо дружба потрібна людям?».

4. Ігрова вправа. (5 хв.).

Для закріплення теми використовується ігрова вправа «Знайди собі подібного».

Крок 1. Учні встають у коло. Учитель просить їх прикрити ока й не розмовляти один з одним. Учитель приколює їм на спину маленькі малюнки (сонечко, хмара, квітка, серце й один малюнок грозової хмари).

Крок 2. Учитель дає завдання дітям: Знайти «собі подібного» і зайняти свої місця за столами. Розмовляти при цьому не можна.
Крок 3. Діти визначають, за який стіл вони сядуть.

Крок 4. Учитель звертає увагу дітей, що один учень залишився й обговорює з ними питання: «Як почуває себе той, хто залишився один і без друзів».

Обговорення.

- Які труднощі ви випробовували під час виконання вправи?

- Змогли б ви впоратися без допомоги й підтримки?

- Який малюнок у вас на спині?

^ 5. Моделювання дружби в класі. (20 хв).

Учасникам пропонується змоделювати дружний колектив класу.

Хід виконання інтерактивної вправи:

1. Кожній групі дається своє власне завдання, і працювати вони будуть у групі різними способами.

Критерії оцінки:

- учасники змоделювали дружбу в класі;

- учасники дотримувалися правила, працювати дружно (за кожне порушення віднімається 2 бали);

- колектив дружний;

- учасники використовували всіх чоловічків.

2. Якщо команда працювала галасливо, і члени команди постійно лаялися між собою, то це спричинить зняття з команди балів.

3. Кожній групі лунають по 10 чоловічків, вирізаних з кольорового паперу; ножиці; скотч.

4. Після закінчення часу кожна група повинна:

А) викласти логікові дружби в їхньому колективі;

Б) пояснити правила, по яких вони працювали, а так само заохотити активних і кмітливих дітей.

^ Огляд проектів.

Перед обговоренням учасники оглядають проекти й голосують за кращий.

Командам задаються наступні питання.

Чи сподобалося вам працювати в даній команді?

У якої команди відразу не вийшло працювати дружно? Чому?

Яка група добре впоралася із завданням? Чому?

Яка група не впоралася із завданням? Чому?

Яка група більше всіх задоволена своїм створеним колективом?

Можна задати й додаткові питання:

У якій групі був лідер?

Результат зміниться або залишиться колишнім, якщо поміняти лідера?

Що важливіше, працювати разом і спільно, або нарізно?

6. Підведення підсумків заняття. (5 хв.)

Учитель разом з дітьми підбиває підсумок класної години:

- Що ви сьогодні робили на уроці?

- Які результати роботи?

- Як ви почували себе під час роботи?

- Взаємодія в групі допомагала або заважала вам?

- Що нового про дружбу довідалися в процесі роботи?

- Чи можна назвати наш клас дружнім?


Учитель. Так, правильно, якщо хочеш зберегти дружбу, пам'ятай, що твоя думка назавжди залишиться твоєю, а твій друг завжди буде думати по-своєму. І цей факт треба приймати як даність. Будеш намагатися нав'язувати іншому свою правду і не помітиш, як зруйнуються ваші дружні взаємини.

^ Тест «Чи гарний ви друг»:
1. Ви знаєте багато цікавих історій про одного зі своїх приятелів. Що ви зробите:
а) розповісте їх іншим людям;
б) розповісте, не назвавши імен;
в) залишите історії при собі?

2. Ваш друг часто бере щось у вас, але ніколи не повертає взяту річ. Зараз він хотів би взяти коштовну відеокамеру. Що ви будете робити:
а) скажете, що зараз камери у вас немає;
б) дасте її;
в) відмовите, пояснивши причину?

3. Друг випадково розбив ваш годинник. Ваші дії:
а) відмовитесь від нового годинника, але влаштуєте маленький скандал.
б) вимагатимете гроші;
в) скажете, що і без того збиралися купити новий;

4. Ваш друг підтримує відносини з людиною, яку ви не любите. У такому випадку:
а) скажете другові, що він повинен вибрати між вами й іншим.
б) припините стосунки з другом; :
в) нічого не скажете і будете продовжувати дружні відносини;

5. Почуваєте, що у вашого друга незабаром будуть великі неприємності. Тоді ви:
а) порвете стосунки з ним, щоб не постраждати самому;
б) продовжите дружбу.
в) відверто поговорите з ним;

6. Вважаєте, що дійсний друг повинен:
а) ділитися з вами всім;
б) залишати свої думки і проблеми при собі.
в) говорити тільки те, що хоче;

7. Вам відомо, що другові потрібні гроші, і у вас їх досить, щоб, йому їх дати. Ви говорите:
а) «переб'єшся! Мені вони й самому стануть у нагоді».
б) «візьми їх, доставиш мені задоволення»;
в) «згадай, скільки разів ти мені допомагав. Моя послуга ніщо в порівнянні з цим»;

8. Що ви зробите, якщо вам потрібно позичити гроші в друга:
а) натякнете здалеку;
б) попросите в борг;
в) нічого йому не скажете.

9. Ваш друг купив одяг, що, як вам здається, йому не пасує, тоді ви:
а) скажете, що він виглядає смішно;
б) скажете, що ця річ не для нього, і поясните, чому;
в) нічого не скажете.

10. Ви вважаєте, що ваш друг:
а) менш розумний, ніж ви;
б) більш розумний, ніж ви;
в) ви обидва на одному інтелектуальному рівні.

^ Підрахунок балів
а б в
1 2 3
Результати
21—З0 балів: ви справжній друг, ви будете робити так само.
15—20 балів: у вас є друзі, але, як більшість з нас, ви іноді не виказуєте в стосунках належного розуміння. Коли не знаєте, як реагувати, спробуйте поставити себе на місце іншої людини.
10—14 балів: ви схильні більше звертати увагу на себе, ніж на інших. Ця ваша риса — бар'єр перед справжньою дружбою. Щоб стати гарним другом, потрібно виявляти більше _ інтересу до інших людей.

^ Щоб знайти собі друзів, потрібно самому стати справжнім другом.
Дейл Карнегі у своїй всесвітньо відомій книзі «Як придбати друга і впливати на людей» дає такі поради:
1. Виявляйте щирий інтерес до людей, виключну увагу до того, хто з вами розмовляє, — той забезпечує успіх.
2. Частіше посміхайтесь.
3. Пам'ятайте, що кожна людина вважає своє ім'я найкращим. її цікавить своє власне ім'я більше, ніж решта імен, разом узятих. Пам'ятайте ім'я людини, з якою розмовляєте, вимовляйте його легко, невимушено, це вам замінить будь-який комплімент або лестощі. Але забувши або перекрутивши ім'я співбесідника, ви опинитесь у досить невигідному становищі.
4. Вмійте уважно слухати співбесідника, заохочуйте його говорити про себе.
5. Починайте розмову на тему, що цікавить вашого співбесідника.
6. Прагніть дати людині можливість відчути її вищість. Робіть це щиро.
7. Варто врахувати слова Авраама Лінкольна: «Недаремно кажуть, що крапля меду приваблює більше мух, ніж галон жовчі. Так і з людьми. Якщо хочете, щоб вашу точку зору прийняв хтось інший, доведіть йому, що ви його щирий друг. Це та крапля меду, яка приваблює всіх. Це найкоротший і вірний шлях до людського розуму».

Висновок
Ми завжди, у будь-якій ситуації, повинні пам'ятати про те, що відповідальність за наші вчинки буде лежати на нас. Тому задумуйтеся над тим, як зробити в житті правильний вибір.










Схожі:

Форма проведення iconІнструкція з підготовки бюджетних запитів
Бюджетний запит на 20хх рік: загальний (Форма 20хх-1) далі – Форма-1 (додаток 1)
Форма проведення iconНа уроках інформатики
Поняття «форми» використовується щодо навчання в двох варіантах як форма навчання І як форма організації навчальної діяльності
Форма проведення iconБазові індикатори лмкп «Теплокомуненерго»
ЕФ7-1/1 – Примітки до річної звітності, форма №5 еф7-1/11 – річний звіт про фінансові результати форма №2
Форма проведення iconУ конкурсі «Візитка»
З 18 по 26 вересня 2012 р на узбережжі Чорного моря у м. Євпаторія, проходив ХVІІІ всеукраїнський фестиваль Дружин юних пожежних,...
Форма проведення iconПоложение( стандарт) бухгалтерского учёта 25
Баланса (форма 1-м) и Отчёта о финансовых результатах (Форма 2-м) и порядок заполнения его статей. Показатели этого отчёта приводятся...
Форма проведення iconОснови композиції на площині. Упорядкованість й акцент, форма, рівновага,...
Образотворчі засоби  форма, текстура матеріалу, освітлення, колір складові частини, “цеглинки” дизайну. Для того щоб ваша робота...
Форма проведення iconПотреби – це специфічна форма нестатку що виникає відповідно до рівня...
Попит – підкріплені купівельною спроможністю потреби (бажання). Бажання – зовнішня форма прояву потреб
Форма проведення iconВступ. Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування
Бесіда — це форма спілкування з метою обміну думками, інформацією, почуттями тощо. Бесіда сприяє також активізації зусиль партнерів...
Форма проведення iconМайстер-клас як інноваційна форма методичної роботи
Майстер-клас використовується як активна форма творчої самореалізації педагога (групи педагогів), за якої вчитель-майстер (творча...
Форма проведення iconТема. Неозначена форма дієслова. Мета
Мета: розглянути таку граматичну ознаку дієслова, як неозначена форма, звернути увагу на лексичну можливість дієслів їхню здатність...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка