Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»




НазваБазової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»
Сторінка1/17
Дата конвертації03.03.2014
Розмір1.42 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Історія > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   17



Орієнтовне планування

музичної діяльності

з дітьми третього року життя

групи раннього віку

згідно

Базової програми

розвитку дитини дошкільного віку

«Я у Світі»
Авторська розробка музичного керівника

Нікітіної Оксани Віталіївни

м. Черкаси

2009рік

Орієнтовний музичний репертуар

третій рік життя група раннього віку

^ Спів:

Сонечко” Т. Попатенко

Бобик” Т. Попатенко

Дощик” обр. Т. Шутенко

Калачі” А. Філіпенко

Ялинка” Т. Шутенко

«Морозець»,Г. Компанійця

«Дід Мороз», А. Філіпенко

«Осінь», Н. Вересокіної

Шиєм чоботи коту”, Т. Шутенко

Машенька - Маша” О.Тілічеєва

Колискова” М. Раухвергер

Веселі звірята Л. Доценко

Курчата” А. Філіпченко

«Восени», укр нар.мел., сл. І. Плакиди

«Перший сніг», А. Філіпенка

«У ліску, лісочку», Т. Шутенко

«Гей! Весна іде!» А. Філіпенка

«Подарунок мамі», А. Філіпенка

«Про ведмедика», А. Філіпенка

«Наш котик», В. Каперлова

Танці:

  • Танцювати ставай” естонська нар. мелодія

  • Танцювали зайчики” М Ведмедем

  • Танок з лялькою” Л.Дичко

  • Танок сніжинок” Н.Вересокіна

  • Подружилися” Н.Вількорейська

  • Танок з листочками” Р. Рустамова

  • Гречаники” укр. нар. мел.

  • Ось як уміємо” О.Тілічеєва

  • На гойдалці” Т. Шутенко

«Танок з султанчиками» обр.М.Раухвергера


Слухання:

Жарт” Й.С. Бах

Пташка”, Е. Гріга

Дзвіночки дзвенять” В.А. Моцарт

Котику сіренький” обр. В. Веріковський

Ой лопнув обруч” укр. нар. мелодія

Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня

^ Горобець” А.Руббах

Автомобіль” М. Раухвергер

Барабан”, „М’ячик” Г. Фрид

Танець ельфів”, з циклу „Ліричні пісні” Е. Гріг

Сміливий вершник” Р. Шуман

^ Шарманка” Д. Шостакович

Гоп, гоп, гу-ту-ту „ обр. В. Верховинця

Ранок” Г. Гриневич

Пташка” М. Раухвергер

Каштани” Н. Грановська

«Петрушка», І.Брамса

«Вальс», Д. Шостаковича

«Перший вальс», Кабалевтького

«Кішка», О. Тілічеєвої

«Курочка», Любарського

«Козлик» обр.Т.Шутенко

«Собачка» М. Раухвергера

«Зозуля», О. Тилічеєво

«Лисичка», Слонова

«Зайка», Мяскова

«Ведмідь», Г. Фрід

«Кішка», А. Раухвергера


Слухання в ігровій формі:

  • Хто це?” І. Плакида

  • На чому поїхав гість?” І. Плакида

  • Біла квочка – чубарочка” укр. нар. пісня

  • Гра в конячки” А.Гречанінова


Музичні рухи:

  • Листочок золотий” Н.Вересокіна

  • Ніжками затупали” О.Тілічеєва

Вправи на розпізнання динамічних відтінків:

«Ось як ми уміємо» Муз.О.Тилічеєвої

Вправи з султанчиками” Ф. Шуберт „Екосез”

^ Пальчики – ручки” укр..нар.мел., обр. М Раухвергера

Киця кицю вчила” М Ведмедерь

Вправи з хусточками” Я. Степовий

Побігали-потупали” Л.Бетховен

Крокують ніжки” Д.Шостокович

Ми вчимося бігати” Я. Степовий

Марш” Р.Рустамов

«Крокуємо разом» М.Раухвергер

«Так-так-так» О.Тилічеєва

Музичні ігри:

Гойдалка” А.Філіпенко

Кошенята й кішка” М.Раухвергера

  • Діти і ведмідь” Т, Шутенко

Де ж це наші ручки?» Т.Ломова

  • Кульки” І.Кишко

  • Будуємо дім” Т.Шутенко

  • Танок з лялькою ” укр..нар.мел., обр. М.Лисенка

Барабан” О.Тілічеєва

  • Гра з зайчиками” А.Філіпенко

«Гра з брязкальцями» А.Лазаренко

«Гра з ведмедиком» А. ФІліпенко

«Зайчики» І.Красєва



^ ЗМІСТ МУЗИЧНОГО РЕПЕРТУАРУ

третій рік життя група раннього віку


ПЕРШИЙ КВАРТАЛ
СЛУХАННЯ


  • Листочок золотий” Н. Вересокіна

  • Жарт” Й.С. Бах

  • Пташка” Е. Гріг

  • Дзвіночки дзвенять” В.А. Моцарт

  • Зайчик” обр. Л. Компанієць

  • Два півники” обр. Л. Компанієць



СПІВИ

  • Сонечко” Т. Попатенко

  • Бобик” Т. Попатенко

  • Дощик” обр. Т. Шутенко

  • Калачі” А. Філіпенко



^ МУЗИЧНО -РИТМІЧНІ РУХИ

Музичні рухи:

  • Листочок золотий” Н.Вересокіна

  • Ніжками затупали” О.Тілічеєва

Вправи на розпізнання динамічних відтінків:

  • «Ось як ми уміємо» Муз.О.Тилічеєвої

  • Вправи з султанчиками” Ф. Шуберт „Екосез”

Танці:

  • Танцювати ставай” естонська нар. мелодія

  • Танцювали зайчики” , М. Ведмедеря

  • Танок з лялькою” Л.Дичко

  • Танок з лялькою ” укр..нар.мел., обр. М.Лисенка

Музичні ігри:

  • Барабан” О.Тілічеєва

  • Гра з зайчиками” А.Філіпенко

«Гра з брязкальцями» А.Лазаренко

«Гра з ведмедиком» А. ФІліпенко

«Зайчики» І.Красєва


^ ДРУГИЙ КВАРТАЛ
СЛУХАННЯ


  • Котику сіренький” обр. В. Веріковський

  • Ой лопнув обруч” укр. нар. мелодія

  • Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня

  • Качечка купається” А. Лазаренко

  • Горобець” А.Руббах

  • Автомобіль” М. Раухвергер



СПІВИ

  • Колискова” М. Раухвергер

  • Пташка” М. Раухвергер

  • Каштани” Н. Грановська


^ МУЗИЧНО -РИТМІЧНІ РУХИ

Музичні рухи:

  • «Марш», «Біг», Є. Парлова та О. Тілічеєва





Вправи на розпізнання динамічних відтінків:

  • Пальчики – ручки” укр..нар.мел., обр. М Раухвергера

  • Киця кицю вчила” М Ведмедерь

  • Вправи з хусточками” Я. Степовий

Танці:

  • Танок сніжинок” Н.Вересокіна

  • Подружилися” Н.Вількорейська

  • Танок з листочками” Р. Рустамова

  • Гречаники” укр. нар. мел.

Музичні ігри:

  • Гойдалка” А.Філіпенко

  • Кошенята й кішка” М.Раухвергера

  • Діти і ведмідь” Т, Шутенко

  • Де ж це наші ручки?» Т.Ломова




^ ТРЕТІЙ КВАРТАЛ

СЛУХАННЯ


  • Барабан”, Г. Фрид




  • М’ячик” Г. Фрид

  • Танець ельфів”, з циклу „Ліричні пісні” Е. Гріг

  • Весело – сумно” Л. Бетховен

  • Сміливий вершник” Р. Шуман

  • Полька” С. Майкапар

  • Листопад” Т. Попатенко

  • Шарманка” Д. Шостакович

СПІВИ

  • Веселі звірята Л. Доценко

  • Ранок” Г. Гриневич

  • Курчата” А. Філіпченко


^ МУЗИЧНО -РИТМІЧНІ РУХИ

Музичні рухи:

Вправи на розпізнання динамічних відтінків:

  • Побігали-потупали” Л.Бетховен

  • Крокують ніжки” Д.Шостокович

  • Ми вчимося бігати” Я. Степовий

  • Марш” Р.Рустамов

«Крокуємо разом» М.Раухвергер

«Так-так-так» О.Тилічеєва

Танці:

  • Ось як уміємо” О.Тілічеєва

  • На гойдалці” Т. Шутенко

«Танок з султанчиками» обр.М.Раухвергера

Музичні ігри:

  • Кульки” І.Кишко

  • Будуємо дім” Т.Шутенко

  • Танок з лялькою ” укр..нар.мел., обр. М.Лисенка







Місяць вересень Група №____________ 3-й рік життя ранній вік


ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА













^ Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва:«Ось як ми уміємо»

Автор: О.Тилічеєвої

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

^ Назва:«Ось як ми уміємо»

Автор: О.Тилічеєвої

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва:«Ось як ми уміємо»

Автор: О.Тилічеєвої

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами


^ Назва:«Ось як ми уміємо»

Автор: О.Тилічеєвої

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою


Завдання розвитку:


вчити рухатись у різних напрямках зали відповідно до характеру музики

вчити орієнтуватись у просторі


розвивати музичне сприймання , пам’ять, увагу, уяву


формувати почуття музичного ритму, культури виконання рухів

Форма активності

пізнавальна, соціально-моральна

фізична, емоційно-ціннісна

Фізична

фізична, художньо-естетична

Становлення базової якості особистості:

спостережливість

розсудливість

працелюбність, людяність

відповідальність

^ Слухання музики

Освітнє завдання


Назва: «Петрушка»,

Автор: І.Брамс

ознайомлення з твором


^ Назва: «Петрушка»,

Автор: І.Брамс

звернути увагу малюків на зв’язок змісту музики з її характером

Назва: «Петрушка»,

Автор: І.Брамс

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати рухами

^ Назва: «Петрушка»,

Автор: І.Брамс

закріплення, використання форми оповідання, загадки

Завдання розвитку:


розвивати вміння уважно слухати твір від початку до кінця, зацікавлено ставитись до довкілля, виділяти красиве, яскраве

підтримувати емоційний відгук на музику, визначати емоційний настрій



сприяти збільшенню запасу музичних вражень, вчити передавати свої почуття художнім словом


розвивати вміння втілювати у творчих вільних рухах загальний характер музики, динаміку її образів, насолоджуватись музикою

Форма активності

пізнавальна

емоційно-ціннісна

Мовленнєва

художньо-естетична

Становлення базової якості особистості

спостережливість

людяність

Розсудливість


креативність

^ Вправа для розвитку слуху та голосу

Освітнє завдання:

Вправа: ”Сорока-ворона”
формувати правильне звукоутворення

^ Вправа: ”Сорока-ворона”
вчити співати природним голосом, без напруження

Вправа: ”Сорока-ворона”
розвивати співочі інтонації

^ Вправа: ”Сорока-ворона”
сприяти виробленню наспівності звучання

Завдання розвитку

охороняти, берегти дитячий співочий і мовний голос

формувати уміння слухати і чути красоту звучання голосу

стимулювати бажання підспівувати дорослому

розвивати чистоту інтонування мелодії

^ Співи:
Освітнє завдання:

Назва: “Сонечко ”

Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Сонечко ”

Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру



Назва: “Сонечко ”

Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади


Назва: “Сонечко ”

АвторТ.Попатенко,Н.Найдьонова

підспівувати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Завдання розвитку

формувати вміння слухати і чути красоту звучання. Вчити співпереживати персонажам, музичним образам, визначати їх емоційний настрій

розвивати вміння підспівувати дорослому. Емоційно відгукуватись на прояви естетичного у житті та діяльності

розвивати чистоту інтонування голосом, вербалізувати різні ігрові ролі



розвивати виконавські Здібності. Вчити ідентифікувати почуття та вчинки персонажів з власними



Форма активності

пізнавальна

емоційно-ціннісна


Мовленнєва


художньо-естетична


базової якості особистості

спостережливість

розсудливість

Креативність

працелюбність

^ Співи:

Освітнє завдання:







Назва: „Бобик”

Автор: Т. Попатенко

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

^ Назва: „Бобик”

Автор: Т. Попатенко

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру


Завдання розвитку:








формувати вміння слухати і чути красоту звучання. Вчити дотримуватись норм та етикету спілкування, відтворювати моральні уявлення

розвивати вміння підспівувати дорослому

Вчити співпереживати персонажам, музичним образам, визначати їх емоційний настрій

Форма активності






Соціально-моральна

емоційно-ціннісна

Становлення базової якості особистості







спостережливість

самолюбність

Музично -

ритмічні

рухи Освітнє завдання:


Назва: „Танцювали зайчики”

Автор: М. Ведмедерь

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики


^ Назва: „Танцювали зайчики”

Автор: М. Ведмедерь

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: „Танцювали зайчики”

Автор: М. Ведмедерь

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

^ Назва: „Танцювали зайчики”

Автор: М. Ведмедерь

продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи

Завдання розвитку:


розвивати засоби музичного руху, музичне сприймання, пам’ять, увагу,уяву

допомогти дитині побачити себе серед дітей, відійти від “зграйки”


вчити рухатись у різних напрямках. Вчити орієнтуватись у рухах в межах обмеженого простору приміщення

Вчити виражати почуття у танцювальних рухах, надавати їм певної виразності

Форма активности

Фізична,

фізична

Фізична

Емоційно-ціннісна

Становлення базової якості особистості


пізнавальна

самостійність

Відповідальність

Самовладання
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   17

Схожі:

Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» iconВпровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я...
Вона є важливим фактором підвищення професійного рівня як одного з основних шляхів реформування освіти, визначеного Державною національною...
Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» iconДо Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» Алла Гончаренко
Та що край – то й звичай, що сторона – то й новина, що сільце – то й слівце, тому нема одноманітності у засобах здійснення педагогічного...
Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» iconМетодичний бюлетень
Організаційно-педагогічні умови ефективного впровадження у практику Базової програми розвитку дитини дошкільного віку
Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» iconСучасний зміст та завдання дошкільної освіти на засадах Базової програми...
Виховання людини в дусі загальнолюдських ідеалів І національних традицій починається з раннього дитинства – важливого етапу становлення...
Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» iconРекомендації до програми розвитку дитини дошкільного віку
Наказ мон україни від 22. 05. 2012 №615 «Про затвердження Базового компоненту дошкільної освіти» (нова редакція)
Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» iconМетодичні рекомендації призначені для практичного використання психологами...
Психологічне обстеження дітей дошкільного віку для проходження психолого-медико -педагогічну консультації
Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» iconГотовність шестирічок до навчання у школі
Найважливішим чинником психічного розвитку дитини дошкільного віку є формування психологічної готовності до шкільного навчання. По...
Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» iconПроект річного плану роботи дошкільного відділу освіти на 2011 2012 н р. Основні завдання
Спрямовувати діяльність дошкільних навчальних закладів на реалізацію оновлення змісту дошкільної освіти відповідно до вимог Базової...
Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» iconІгри з піском як інтерактивний метод розвитку комунікативно-мовленнєвої...
У посібнику представлене теоретичне обґрунтування проблеми формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дітей дошкільного...
Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» iconГра як основна діяльність дитини. Різновиди гри
Українське дошкілля", "Дитина в дошкільні роки", "Зернятко". На виході "Базова програма розвитку дітей дошкільного віку", спрямована...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка