Двнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія




Скачати 80.99 Kb.
НазваДвнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія
Дата конвертації20.03.2013
Розмір80.99 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Історія > Документы



ДВНЗ «КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КРИВОРІЗЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ

НАУКОВА БІБЛІОТЕКА

ІНФОРМАЦІЙНО-БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ВІДДІЛ

ЧОРНОБИЛЬСЬКА ТРАГЕДІЯ
(Рекомендаційний бібліографічний список літератури)
Укладач: О.Б. Поліщук, зав. сектору інформаційно -

бібліографічного відділу

КРИВИЙ РІГ

2012
ПЕРЕДМОВА
В історії нашого народу чимало скорботних дат, спогад про які пронизує серце гострим болем. Одна з них – 26 квітня 1986 року, коли над квітучим Поліссям здійнявся в нічне небо зловісний вогонь радіаційного вибуху. Проте Чорнобиль і досі є незагоєною раною.

Ця трагедія забрала життя багатьох людей, завдала шкоди здоров’ю мільйонів українців. Її наслідки ще відчуватимуть на собі майбутні покоління. Вона вважається найжахливішою катастрофою в історії людства. Ім’я їй – Чорнобиль. Жодна статистика не скаже, скільки людських доль понівечено чорнобильським смерчем, скільки ще ліквідаторів «дотлівають» у різних лікарнях, скільки їх уже відійшло у ВІЧНІСТЬ.

Сьогодні Чорнобиль для нас – це майже три з половиною мільйонів постраждалих від катастрофи та її наслідків. Це майже 10 відсотків території, що зазнала прямого радіаційного ураження.

Пам’ять… Саме вона є рушієм еволюційного поступу в майбутнє й оберегом найвищих загальнолюдських цінностей. І якщо весь народ пам’ятатиме свою історію, він заслуговує на повагу, він вартий того, щоб дивитися у майбутнє.

Даний список літератури складений на основі перегляду систематичного каталогу і систематичної картотеки статей бібліотеки Криворізького педагогічного інституту.

Отже, в даному рекомендаційному бібліографічному списку представлено 64 джерела (книги, статті із журналів, газет, збірників) українською та російською мовами. Охоплює період з 1987 по 2012 рр. Матеріали в списку розташовано за алфавітом прізвищ авторів і назв праць. Нумерація суцільна.

Рекомендований викладачам, студентам, аспірантам, а також тим, хто цікавиться чорнобильською катастрофою та ліквідацією її наслідків.


  1. Барановська Н. П. Вплив Чорнобильської катастрофи на трансформаційні процеси у суспільстві (до 25-річчя трагічних подій) / Н. П. Барановська // Український історичний журнал. – 2011. – № 2. – С. 123 142.

  2. Барановська Н. П. Суспільний вимір проблем атомної енергетики через призму подій на Чорнобильській АЕС (до 25-ї річниці аварії) / Н. П. Барановська // Наука та наукознавство. – 2011. – № 2. – С. 131-142.

  3. Барановська Н. П. Суспільні виміри Чорнобильської катастрофи / Н. П. Барановська // Український історичний журнал. – 2006. – № 2. – С. 129 144.

  4. Белан В. Ю. Чорнобильська катастрофа – як це було і що ми маємо сьогодні / В. Ю. Белан // Екологічний вісник. – 2011. – № 6. – С. 24-25.

  5. 621.039.5

Б 61 Біль і тривоги Чорнобиля / упоряд. Ю. В. Сафонов. – К.: ВАТ «Вид-во Київська правда», 2006. – 288 с.

  1. Біттнер О. Зона відчуження: перезавантаження: [чверть століття після аварії ЧАЕС] / О. Біттнер // Урядовий кур'єр. – 2011. – № 63, 7 квітня. – С. 10.

  2. Бондаровська Н. А. Чорнобиль не має минулого часу: [сценарій] / Н. А. Бондаровська // Виховна робота в школі. – 2009. – № 3. – С. 41-46.

  3. Борисов О. Проект "Уроки Чорнобиля": [урок біології] / О. Борисов // Біологія. – 2009. – № 8. – С. 15-18.

  4. Бородіна В. П. Проблеми розвитку ядерної енергетики в Україні. Чорнобильська катастрофа та ліквідація наслідків. Боротьба за ліквідацію загрози ядерної війни. Урок в 11 класі: [урок фізики ] / В. П. Бородіна, І. С. Романенко// Фізика в школах України. – 2007. – № 6. – С. 30-34.

  5. Бровченко Н. І. Чорнобильська трагедія / Н. І. Бровченко // Все для вчителя. – 2005. – № 5-6. – С. 16-17.

  6. Буряк Н. І. Чорний біль (до 26-ї річниці чорнобильської трагедії) / Н. І. Буряк // Фізика в школах України. – 2012. – № 7. – С. 20-23.

  7. Вербицький В. В. Роль позашкільних закладів у подоланні негативних наслідків Чорнобиля / В. В. Вербицький // Безпека життєдіяльності. – 2006. – № 3. – С. 42-43.

  8. Вільк В. Чорнобильська трагедія: Причини. Уроки. Наслідки [класна година] / В. Буряк // Історія України. – 2011. – № 14. – С. 5-11.

  9. Гладченко О. Білий птах з чорною ознакою: [сценарій виховного заходу] / О. Гладченко // Позакласний час, 2007. – № 3. – С. 28-34.

  10. Гоц В. М. На Чорнобиль журавлі летіли (Позакласний захід) / В. М. Гоц // Біологія. – 2012. – № 10. – С. 34-37.

  11. 621.039

Г 93 Губарев В. С. Зарево над Припятью: записки журналиста / Владимир Степанович Губарев. – М.: Молодая гвардія, 1987. – 239 с.

  1. Губарева Є. Г. Дзвони Чорнобиля. Урок-реквієм в 11 класі: нестандартний урок / Є. Г. Губарева // Фізика в школах України. – 2006. – № 7. – С. 23-24.

  2. 20 років Чорнобильської катастрофи: підсумки і перспективи // Екологічний вісник . – 2006. – № 3. – С. 20-23.

  3. Дзядевич Н. Річниця Чорнобильської катастрофи... Сценарій виступу екологічної агітбригади / Наталія Дзядевич // Шкільний світ. – 2012. – № 12. – С. 9-10.

  4. Дубов В. Будні Чорнобиля // Наука і суспільство. – 2011. – № 3-4. – С. 9-20.

  5. Дуваліна С. І. Чорнобиль стукає у серце: урок-реквієм / С. І. Дуваліна// Виховна робота в школі. – 2010. – № 2. – С. 28-33.

  6. Жуковська І. Я. Лінійка "Чорнобиль – наш біль"/ І. Я. Жуковська // Виховна робота в школі. – 2011. – № 3. – С. 41-48.

  7. 502.5(477)

К 43 Кірімов І. З. Звіздар Полин, або Запланована катастрофа: Есе / Іван Захарович Кірімов. – Ужгород: ІВА, 2006. – 56 с.

  1. Коваленко О. В. Хто квітень наш отак підступно зрадив?.. : [сценарій виховного заходу до річниці Чорнобильської трагедії ] / О. В. Коваленко // Позакласний час. – 2009. – № 5-6. – С. 46-47.

  2. Кожем'яка О. Чорнобиль стукає у серце. До 20-ї річниці Чорнобильської катастрофи : Інтегрована конференція старшокласників / О. Кожем'яка, Н. Дьяченко // Історія України. – 2006. – № 13. – С. 3-20.

  3. Коновалов В. С. Генетические аспекты Чернобыльской катастрофы – 25 лет спустя // Екологічний вісник. – 2011. – № 1. – С. 10-11.

  4. Костін І. 25 років від дня Чорнобильської трагедії [фотоілюстрації] / І. Костін // Позакласний час. – 2011. – № 4. – С. 25-45.

  5. Ламанова С.В. Дзвони пам'яті: Виховний захід до 25-ої річниці аварії на Чорнобильській АЕС / С. В. Ламанова // Географія. – 2011. – № 6. – С. 2-4.

  6. Ласкуриу П. Чорнобильські дзвони. Урок пам'яті для старшокласників: [урок фізики] / П. Ласкуриу // Фізика. – 2007. – № 5. – С. 20 24.

  7. Макарцова С.И. Колокола Чернобыля. Сценарий вечера-реквиема, посвященного ликвидаторам на Чернобыльской АЭС / C. И. Макарцова // Біологія. – 2011. – № 10. – С. 28-34.

  8. Махинько М. Чорнобильська катастрофа, запрограмована під стінами Сіракуз / М. Махинько // Винахідник і раціоналізатор. – 2011. – № 1. – С. 39 41.

  9. Машкіна С. С. Екологічна панорама "Відлуння Чорнобиля" / С. С. Машкіна // Біологія. – 2007. – № 28. – С. 25-28.

  10. Мешкова І. В. Аварія на ЧАЕС. Минуле й сьогодення / І. В. Мешкова // Географія. – 2012. – № 7. – С.13-17.

  11. На Чорнобиль журавлі летіли...: [сцен. виховного заходу до річниці Чорнобильської трагедії] // Позакласний час. – 2010. – № 3. – С. 119-121.

  12. Ніколенко Л. П. Пам'ятаймо Чорнобильський квітень: [сценарій] / Л. П. Ніколенко // Виховна робота в школі. – 2009. – № 3. – С. 47-49.

  13. Орленко Л. Чорнобиль гірким спомином стукає в серця / Лілія Орленко // Шкільний світ. – 2012. – № 12. – С. 11-15.

  14. Особливості радіоактивного забруднення території України: 26 квітня – День Чорнобильської трагедії // Все для вчителя. – 2005. – № 7 8. – С. 14-15.

  15. Пенсійне забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи // Праця і зарплата. – 2012. – № 4. – С. 16-17.

  16. Петринка Л. Усний журнал для учнів 9-11 класів "Катастрофа на Чорнобильській АЕС: уроки трагедії" // Географія та основи економіки в школі. – 2011. – № 3. – С. 35-39.

  17. Петруччі Маріо Важка вода. Вибрані поезії про Чорнобиль / Маріо Петруччі // Всесвіт. – 2011.– № 3-4. – С. 5-19.

  18. Пилип'юк Л. Загальна характеристика системи державних органів влади, що забезпечують ліквідацію наслідків Чорнобильської катастрофи / Л. Пилип'юк // Вища школа. – 2011. – № 11. – С. 119-125.

  19. Пирогова М. В. Реальные последствия Чернобыльской аварии / М. В. Пирогова, А. А. Гришаева, А. Е. Кусков // Екологічний вісник. – 2011. –№ 2. – С. 26-28.

  20. Полин-сльозою омивається душою... (до річниці Чорнобильської трагедії) // Позакласний час. – 2012. – № 5-6. – С. 123-126.

  21. Поваляєва В. М. Тести до дня цивільної оборони в школі, присвячені 24-їй річниці Чорнобильської катастрофи / В. М. Поваляєва// Безпека життєдіяльності. – 2010. – № 5. – С. 3-9.

  22. Радіація, її види, основні характеристики та вплив на живі організми // Все для вчителя/ – 2005. – № 7-8. – С. 18-20.

  23. Рись А. А. Екологія природи чи душі? Пам'яті Чорнобиля: Інтегрований урок з фізики і біології в 11 класі / А. А. Рись // Фізика в школах України. – 2007. – № 6. – С. 35-38.

  24. Родзінський В. В. Екологічні проблеми ядерної енергетики України. Пам'яті Чорнобиля / В. В. Родзінський // Все для вчителя. – 2012. – № 5. – С. 32-34.

  25. Саричева Т.П. Звоны Чернобыля / Т. П. Саричева // Все для вчителя. –2005. – № 5-6. – С. 18-19.

  26. Світ про Чорнобиль пам'ятає (Літературний матеріал до виховного заходу) // Позакласний час. – 2007. – № 3. – С. 12-13.

  27. Смирнов В. Катастрофа століття у світлі безпеки життєдіяльності (Чорнобиль) // Безпека життєдіяльності. – 2011. – № 4. – С. 37-40.

  28. Соколова А. Метафора "духовного Чорнобиля" в сучасній українській прозі / А. Соколова // Література. Фольклор. Проблеми поетики: зб. наук. праць / ред. кол.: Г.Ф. Семенюк, А.В. Козлов та ін. – К., 2008. – Вип. 31. – Ч. 1. – С. 321-332.

  29. Спасите Зону, Планету, Землю...: [сценарий митинга-реквием] / підгот. В. Я. Полисаєва // Позакласний час. – 2009. – № 5-6. – С. 115 117.

  30. Стоєцький В. Чорнобиль. Наш біль. Наша пам'ять / В. Стоєцький // Безпека життєдіяльності. – 2010. – № 5. – С. 12-13.

  31. Татаринов М. В. Методичні та дидактичні матеріали для проведення у 2011 році заходів щодо 25-х роковин Чорнобильської катастрофи / М. В. Татаринов, В. П. Сідорчук  // Історія та правознавство. – 2011. – № 12. – С. 2-5.

  32. Терещенко Е. Колокол Чернобыля: [сценарий воспитательного мероприятия к годовщине Чернобыльской трагедии] / Е. Терещенко// Позакласний час. – 2009. – № 5-6. – С. 48-49.

  33. Ткачук О. Дзвони Чорнобиля: захід до 26 квітня [сцен.] / О. Ткачук // Шкільний світ. – 2010. – № 12. – С. 16.

  34. Третяк А. М. Екологія землекористування: історія Чорнобильської трагедії нікого нічому не навчила / А. М. Третяк, Ю. І. Бистрякова  // Екологічний вісник. – 2011. – № 4. – С. 12-14.



  1. 940(477)(075.8)

И 90 Українське суспільство Після Чорнобильської катастрофи // Історія України ХХ-ХХІ століття: навч. посіб / П. П. Панченко, Н. П. Барановська, С. С. Падалка та ін.; за заг. ред. В. А. Смолія. – К., 2004. – С. 410-422.

  1.  Фесенко С. "Чорнобиля гіркий полин на серце ліг незримо й тяжко...": матеріали до уроків екології / С. Фесенко // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2009. – № 14. – С. 12-14.

  2. 622.039

Ч. 49 Чернобыль: события и уроки. Вопросы и ответы / В.Я.Возняк, А.П.Коваленко, С.Н.Троицкий. – М.: Политиздат, 1989. – 278 с.

  1. Чорнобиль – біль душі [Текст] : [сценарій виховного заходу] / підгот. В. Я. Полисаєва // Позакласний час. – 2009. – № 5-6. – С. 111-112.

  2. Чорнобильська трагедія – біль України: [сцен. виховного заходу до річниці Чорнобильської трагедії] / за матеріалами Народного дому с. Верхобуж, Львівська обл. // Позакласний час. – 2010. – № 3. – С. 123.

  3. Яковенко З. М. Чорнобиль: наш гріх і наш біль... (Мітинг пам'яті, присвячений 20-й річниці аварії на Чорнобильській АЕС) / З. М. Яковенко, Л. В. Передерій // Біологія. – 2007. – № 9. – С. 38-39.

  4. У 2

Щ 61 Щербак Ю.Н. Чернобыль: Документальное повествование / Юрий Николаевич Щербак. – М.: Советский писатель, 1991. – 464 с.



Схожі:

Двнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія iconДвнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний...
Екологічна культура в освітньому середовищі (Рекомендаційний бібліографічний список літератури)
Двнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія iconДвнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний...
...
Двнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія iconДвнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний...
Жанри та жанрові різновиди історичної прози становлять безсумнівний інтерес І як історико-літературний, І як ідейно-естетичний компонент...
Двнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія iconДвнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний...
Хімічний комплекс – сукупність галузей промислового виробництва, які сприяють широкому застосуванню хімічних технологій І матеріалів...
Двнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія iconДвнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний...
У сучасному українському суспільстві актуальність громадянського виховання особистості великою мірою зумовлюється потребою державотворчих...
Двнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія iconДвнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний...
Треба відзначити, що для збільшення площі пзф в Україні практично відсутні резерви, мало змінених територій. Показник розораності...
Двнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія iconДвнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний...
Студіювання наукових джерел І практичного досвіду підтверджує: дослідження даного питання пов’язане з пошуками нових підходів до...
Двнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія iconДвнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний...
Української академії наук. Його допитливому розуму заслужено належить честь багатьох важливих відкриттів. Серед них наука про біосферу,...
Двнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія iconДвнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний...
Тому майбутній вчитель біології, екології, хімії, насамперед, повинен здобути високий рівень знань інноваційних технологій (нові...
Двнз «криворізький національний університет» криворізький педагогічний інститут наукова бібліотека інформаційно-бібліографічний відділ чорнобильська трагедія iconЗький педагогічний інститут наукова бібліотека словотвір української...
Наукова бібліотека двнз «Криворізький національний університет»; упоряд. О. А. Дікунова, зав. інформаційно-бібліографічного відділу...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка