Скачати 16.7 Kb.
|
Гра «Книга – бібліотека – читач» Мета. Повторення і систематизація знань з курсу «Бібліотечно-бібліографічні знання і робота з книгою». 1. Хто є творцем слов'янського алфавіту? а) Ярослав Мудрий, б) Кирило і Мефодій, в) Петро і Павло, г) Маркс і Енгельс. 2. В якому виді писемності назви предметів, абстрактні поняття, ідеї передаються за допомогою символів? а) піктографія, б) ідеографія, в) вампум, г) кіпу. 3. Яка з найдавніших бібліотек нараховувала понад 700 тисяч сувоїв? г) бібліотека Ашшурбаніпала, б) бібліотека Ярослава Мудрого, в) Олександрійська бібліотека, г) Софійська бібліотека. 4. Ким була надрукована знаменита «Острозька Біблія»? а)Т. Гутенбергом, б) І. Федоровим, в) Ш. Фиолем, г) П. Метиславцем. 5. Як називається порядковий номер зошита в книжковому блоці? а) норма, б) пагінація, в)сигнатура, г) шмицтитул. 6. Що відноситься до довідкового апарата книги? а) форзац, б) фронтиспис, в) ляссе, г) коментарії. 7. Як називається вузликове письмо древніх перуанців? а) ієрогліфи, б) кіпу, в) макраме, г) клинопис. 8. Що позначає з грецької слово «піктографія»? а) пишу буквами, б) пишу картинками, в) пишу на дереві, г) пишу символами. 9. Як називалася перша в історії людства публічна бібліотека? а) бібліотека Ярослава Мудрого, б) Олександрійська бібліотека, в) бібліотека Ашшурбакіпала, г) Харківська наукова бібліотека ім. Короленка. 10. У якому році була створена перша бібліотека Київської Русі? а) 668 р. до н.е., б) на поч. 1 ст. до н.е., в) 1037 року, г) 1480 року. 11. Як називалася книжкова майстерня, відкрита у Софійському соборі для переписування книг? а) архів, б) санаторій, в)скрипторий, г) крематорій. 12. Яке ім'я носив китайський ханський чиновник – винахідник паперу? а) Цай Лунь, б) Бі Шен, в) Лоренц Костер, г) Іоган Гутенберг. 13. Як називається металевий стрижень з вигравіруваною буквою на одній зі сторін? а) гарт, б) матриця, в) пунсон, г) верстат. 14. Де був надрукований Іваном Федоровим «Апостол» (1574 р.)? а) у Москві, б) у Львові, в) у Заблудові, г) в Острозі. 15. Як називається короткий зміст книги? а) титул, б) сигнатура, в) анотація, г) форзац. 16. До якого виду відноситься бібліотека ліцею? а) масова, б) дитята, в) наукова, г) спеціальна. 17. Що відноситься до довідково-бібліографічного апарата бібліотеки? а) абонемент, б) читальний зал, в) каталог, г) сховище. 18. Які бувають енциклопедії? а) повні, б) тлумачні, в) галузеві, г) двомовні. 19. На які види поділяються словники? а) малі, б) великі, в) повні, г) енциклопедичні. 20. Ким був Володимир Даль? а) перший бібліограф, б) автор науково-популярних книг, в) автор тлумачного словника, г) першодрукар. 21. У якому каталозі картки з описами творів друку розташовують залежно від змісту книг, по галузях знань? а) предметний, б) алфавітний, в) систематичний, г) персональний. |
![]() | 1. Повторення І систематизація навчального матеріалу (5 годин) Узагальнення та систематизація знань з теми «Тотожні перетворення раціональних виразів» | ![]() | 1. Повторення І систематизація навчального матеріалу. (5 годин) Узагальнення та систематизація знань з теми «Розв’язування прямокутних трикутників» |
![]() | Тема: Довідково-бібліографічний апарат для молодших школярів Мета: Виховувати у читачів інформаційну культуру, вміння користуватися дба; навчити дітей правильно вибирати книги, надавати дітям... | ![]() | 1. Функції, їхні властивості та графіки (9 г) Повторення та систематизація знань з теми «Розв’язування квадратних нерівностей» |
![]() | Книга джерело грамотності, вихованості, всебічного розвитку особистості... ... | ![]() | 70 годин на рік. 2 години на тиждень, у І семестрі 32 години Повторення І систематизація знань з теми «Найпростіші геометричні фігури та їхні властивості» |
![]() | Урок-екскурсія до міста Читайликів Тема: «Книга мудру дасть пораду, книга розуму навчить» Мета: розширити уявлення дітей про бібліотеку, закріпити правила користування книгами; розкрити значення окремих бібліотечно-бібліогра-... | ![]() | Узагальнення й систематизація знань з теми: «Класи неорганічних сполук» Мета: Систематизувати знання про склад, класифікацію, хімічні властивості основних класів хімічних сполук. Виявити зв’язок між класами... |
![]() | Урок. 2 3 клас Тема: Мандрівка книгою Слайд Мета: Познайомити із структурою книги, розвивати навики роботи з книгою, привити любов до читання | ![]() | Тема. Геометричний І фізичний зміст похідної Мета: систематизувати знання учнів з теми й підготувати їх до контрольної роботи; показати учням, наскільки ця тема важлива при розв'язанні... |