Розгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович




Скачати 125.32 Kb.
НазваРозгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович
Дата конвертації26.03.2013
Розмір125.32 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Журналістика > Документы
Розгорнутий тематичний план

для студентів денної форми навчання

з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами»

Викладач Купрій Ігор Миколайович


№ п/п

Назви тем, види занять

Всього годин за планом

Форми контролю

Максимальна кількість балів

I модуль. Процес виготовлення реклами



1.1

Тема 1.1. Зовнішня реклама та її вплив на цільові аудиторії.
Практичне заняття №1:

Мета: Сформувати концептуальне бачення у студентів про процедуру вироблення та основні технології, що використовуються при створенні зовнішньої реклами. Визначити та охарактеризувати вплив даного виду реклами на цільові аудиторії.

Завдання:

1. Навести п’ять прикладів застосування нестандартної зовнішньої реклами.

2. Приклади невдалої зовнішньої реклами.

3. Реклама на транспорті.

Самостійна робота:

  1. Визначити ефективність зовнішньої реклами у 21 столітті.

  2. Історія зовнішньої реклами в Україні




2
2

9


Відвідування, конспект

Творча робота

Письмові відповіді


2
4

2

1.2


Тема 1.2 Рекламний фільм. Програма. Документальне кіно.
Практичне заняття №2:

Мета: Ознайомити студентів зі створенням основних кінематографічних проектів з рекламної точки зору. Охарактеризувати виробництво.

Завдання:

1. Розробити сценарій рекламного фільму.

2. Розробити сценарій телевізійної програми.

3. Розробити сценарій документального кіно.
Самостійна робота:

  1. Визначити на прикладі рекламного фільму технології реклами, що використовуються.

  2. Визначити на прикладі телевізійної програми рекламні технології, що використовуються

  3. Визначити на прикладі. документального кіно рекламні технології, що використовуються.

2


2


9

Відвідування, конспект

Творча робота


Письмові відповіді


2


4


3



1.3

Тема 1.3 Промо кампанія для телеканалів.
Практичне заняття №3:

Мета: Визначити основні напрями та пріоритети, що визначають термін просування у сфері телеканалів. Ознайомити студентів з даною сферою та сформувати концептуальне бачення даної проблематики.

Завдання:

1. Розробити концепцію промо-фільму

2. Розробити концепцію промо-програми

3. Розробити концепцію промо-новин

Самостійна робота:

  1. Визначити найефективніші засоби, що використовуються під час промо кампанії

  2. Визначити основні обов’язки директора промо відділу на телеканалі.




2

2


9


Відвідування, конспект
Творча робота


Письмова відповідь


2

4


3




1.4

Тема 1.4 Реклама у пресі. Рекламна об’яви. Статті. Огляди
Практичне заняття №4:

Мета: Ознайомити студентів із застосуванням рекламі у пресі. Виокремити основні технології створення, написання матеріалів реклами для даного підвиду реклами. Виокремити окремі технології.

Завдання:

    1. Недоліки реклами у пресі.

    2. Джинса, як технологія застосування у пресі.

    3. Створення ПР-статтю та її основні функції. Написати ПР статтю на вибір.


Самостійна робота:

  1. Написати рекламну об’яву

  2. Написати рекламну статтю

  3. Написати рекламний огляд

2

2

9


Відвідування, конспект
Творча робота

Письмові відповіді


2

4

2





2

^ Модульна контрольна робота № 1

6

Всього

54




40 балів

^ II модуль. Специфіка виготовлення реклами за жанровим розподілом.



2.1

Тема 2.1 Друкована реклама. Види та основні засоби
Практичне заняття №5:

Мета: Визначити основну роль друкованої реклами у сфері впливу на цільові аудиторії. Виокремити основні засоби та види даного виду реклами.

Завдання:

1. Розробити на вибір каталог або проспект

2. Розробити на вибір соціальну прин-рекламу.

Самостійна робота:

  1. Історія виникнення друкованої реклами

  2. Ефективність друкованої реклами в сучасних українських реаліях.




2

2

9


Відвідування, конспект
Творча робота

Письмова відповідь


2

4

3





2.2

Тема 2.2 Радіореклама. Основні інструменти та технології.
Практичне заняття №6:

Мета: Вказати на номінальну роль радіо реклами. Зробити акцентуацію та окремо зупинитися на технологіях даного формату реклами. Вказати на основні інструменти.

Завдання:

1. Розробити сценарій радіо реклами

2. Розробка сценарію радіо шоу
Самостіна робота:

  1. Проаналізувати вплив музичного оформлення на цільові аудиторії

  2. Проаналізувати на власних прикладах нестандартну радіо рекламу.

2


2

9


Відвідування, конспект
Творче завдання

Письмова відповідь

2

4

2



2.3

Тема 2.3 Телевізійна реклама. Основні види та процес виготовлення.
Практичне заняття №7:

Мета: Визначити та охарактеризувати роль телевізійної реклами у загальній сфері. Закцентувати увагу студентів на технологіях, що найпотужніше провадяться у галузі телевізійної реклами.

Завдання:

    1. Розробити концепцію рекламного сюжету

    2. Розробити концепцію рекламного ролика

    3. Розробити концепцію презентаційного фільму


Самостіна робота:

  1. Дослідити динаміку розвитку впливу телевізійної реклами на цільові аудиторії за останні десять років.

  2. Ефективність використання публічної особи у телевізійній рекламі.




2


2

9


Відвідування, конспект
Творча робота


Письмові відповіді


2

4


2




2.4

Тема 2.4 Інтернет реклама, Основні підходи та напрями діяльності.
Практичне заняття №8:

Мета: Окреслити значення інтернет реклами у сучасному глобалізованому світі. Визначити основні засоби інтернет реклами. Виокремити окремі інноваційні підходи.

Завдання:

  1. Розробка та зйомка вірусного ролику та розміщення його в мережі Інтернет.


Самостійна робота:

  1. Розсилки та спам. Ефективність й негативні сторони.

  2. Системи контекстної реклами. Основні плюси та мінуси даного виду Інтернет реклами.

  3. Ефективність та недоліки використання реклами у соціальних мережах.

2

2

9



Відвідування, конспект
Творче завдання

Письмова відповідь

2

4

3





2

Модульна контрольна робота №2

6

Всього:

54




40 балів










80 балів







Залік

20 балів

Разом:

108




100 балів

Схожі:

Розгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович iconТематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Інформаційні війни»
Тема Вступ до навчальної дисципліни. Теоретичні та прикладні аспекти спеціальних інформаційних операцій
Розгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович iconВиди самостійної роботи
Робочої навчальної програми дисципліни “Звітність підприємств” І включені до Карти самостійної роботи студентів з дисципліни “Звітність...
Розгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович iconМетодичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів...
«Вступ до фаху» для студентів денної (заочної, денно-заочної) форми навчання галузі знань 0305 Економіка та підприємництво» напряму...
Розгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович iconМетодичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів...
«Облік І аудит» для студентів денної (заочної, денно-заочної) форми навчання галузі знань 0306 «Менеджмент організацій» напряму підготовки:...
Розгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович iconКонспект лекцій з навчальної дисципліни "спеціальні електричні машини"...
Конспект лекцій з навчальної дисципліни "Спеціальні електричні машини" для студентів денної форми навчання зі спеціальності 092200...
Розгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович iconПорядок оцінювання відповідей на екзаменаційні білети
Екзаменаційні квитки з дисципліни „Дисплейні технології” для студентів денної форми навчання за напрямком 0911 „Лазерна та оптоелектронна...
Розгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович iconНавчально-методичний посібник для забезпечення самостійної роботи...
Автор Некопаненко Михайло Григорович, викладач правових дисциплін, спеціаліст ІІ категорії
Розгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович iconНижчепойменованим студентам курсу денної форми навчання студентів...
Нижчепойменованим студентам курсу денної форми навчання студентів групи дкт-с1-1спец закріпити наступні теми курсових робіт з дисципліни...
Розгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович iconКонспект лекцій з дисципліни “Стратегічний аналіз” (для студентів...
Конспект лекцій з дисципліни “Стратегічний аналіз” (для студентів 5 курсу денної форми навчання спеціальності 050106 “Облік І аудит”)....
Розгорнутий тематичний план для студентів денної форми навчання з навчальної дисципліни «Технології виробництва реклами» Викладач Купрій Ігор Миколайович iconМетодичні рекомендації та завдання для самостійної роботи студентів...
Камінський П. П. Методичні рекомендації та завдання для самостійної роботи студентів денної та заочної форми навчання напряму 0601...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка