Психолого-педагогічна характеристика учня




Скачати 22.83 Kb.
НазваПсихолого-педагогічна характеристика учня
Дата конвертації12.03.2013
Розмір22.83 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Культура > Документы
Психолого-педагогічна характеристика учня

             Загальні відомості:
- прізвище, ім'я, по батькові; - дата народження;
- загальний фізичний розвиток;
- стан здоров'я; - сімейні умови, характеристика батьків, склад сім'ї, місце роботи
  ба­тьків, їхній культурний рівень, режим життя дитини, спілкування поза школою.
              Загальний розвиток:
- особливості мислення, рівень абстрактного мислення (аналіз, синтез,виявлення причинних 

   зв'язків, здійснення висновків абощо);
- спрямованість, інтереси, потреби, схильності;
- особливості характеру, індивідуальні реакції на події;
- особливості пам'яті та процесу запам'ятовування;
- тип інтелекту та професійні можливості;
- вольові якості, здатність до довготривалих трудових зусиль.
               ^ Ставлення до навчання, праці:
- успішність (які оцінки переважають, з якого предмета вчиться найкра­ще);
- організованість і старанність у навчальній роботі, вміння працювати самостійно;
- інтерес до знань (зацікавлений чи ні, виявляє інтерес до окремих предметів);
- ставлення до елементів праці в школі (лабораторні роботи, чергуван­ня,
   підтримка чистоти в класі, на шкільному подвір’ї).
                Дисциплінованість та навички культури поведінки:
- загальна характеристика поведінки (поводить себе спокійно, стрима­но чи не
  контролює своїх емоцій);
- виконання шкільного режиму (дотримується правил поведінки, по­рушує їх
  навмисно чи через недбалість; найбільш типові порушення дис­ципліни);
- виконання вимог і розпоряджень учителів (виконує за першою вимо­гою, з бажанням
   чи примусово);
- чемність у спілкуванні з учителями, будь-якими дорослими;
- володіння навичками культури поведінки (ставлення до літніх людей і молодших за
  себе, поступається місцем для людей похилого віку, з пова­гою ставиться до
  дівчат абощо).
                 Громадська спрямованість та активність:
- ставлення до громадського життя колективу (дорожить ним, байду­жий,
  ставиться негативно);
- інтерес до громадського життя країни (користується інформацією
   про події в країні і за кордоном);
- чи виконує громадські доручення, бере участь у діяльності органів самоуправління;
- чи виступає на зборах колективу, громадських організацій з пропо­зиціями, з
  критикою недоліків, чи здатний висловлювати власну думку;
- активний чи байдужий у громадсько-корисній діяльності.
                  Стосунки з товаришами:
- становище в колективі (чи користується повагою й авторитетом се­ред
  товаришів по класу, чим обумовлені стосунки, які склалися);
- чи задоволений своїм становищем у колективі та яке становище хотів би зайняти;
- ставлення до товаришів по класу (поважає чи байдужий до них; чи бувають
   конфлікти, їх причини);
- яку роль відіграє в житті класу (активний член колективу чи сторон­ній 
  спостерігач).
                  Моральні цінності:
- відданість Батьківщині, її Конституції, повага до Національного пра­пора і Гімну;
- відданість демократичним цінностям - повазі до людини та її прав,свободі
   вибору;
- усвідомлення себе як громадянина Землі, турбота про екологічну безпеку і
   виживання людства;
- повага до різноманітності: расова і національна терпимість, повага до інших
   народів та їхніх культур;
- відданість цінностям сім'ї, повага до батьків, до кожної людини як самоцінності;
- дотримання у стосунках з людьми таких цінностей, як турбота, пова­га, довіра,
   відповідальність;
- відчуття власної відповідальності за все, що відбувається навколо; ^ політична
   культура та толерантність.

Схожі:

Психолого-педагогічна характеристика учня iconПедагогічна характеристика на учня загальноосвітньої школи
Загальні відомості про учня: прізвище, ім'я, школа, клас, скільки років навчався у цьому класі І в попередніх
Психолого-педагогічна характеристика учня iconПедагогічна характеристика учня з ускладненою поведінкою
Склад (тип) сім’ї. Прізвище, ім’я, по-батькові батьків. Місце роботи батьків, посада
Психолого-педагогічна характеристика учня iconЗатверджено
Уманська районна психолого-медико-педагогічна консультація є методичною установою відділу освітою Уманської райдержадміністрації,...
Психолого-педагогічна характеристика учня iconПро психолого-педагогічну просвіту батьків першокласників
Психолого-педагогічна просвіта батьків спрямована на підвищення їхньої педагогічної культури, розвитку в них позитивного сприйняття...
Психолого-педагогічна характеристика учня iconХарактеристика (зразок) учня 10 класу
Характеристика Сидорова Миколи Тимофійовича, 1994 року народження, учениці11 класу зош №12 м. Ровеньки
Психолого-педагогічна характеристика учня iconХарактеристика (зразок) учня 10 класу
Характеристика, Пархоменко Анастасії Сергіївни 1994 року народження, учениці11 класу зош №12 м. Ровеньки
Психолого-педагогічна характеристика учня iconДевіації як соціально-педагогічна проблема
Девіантна поведінка як форма соціальної дезадаптації дітей І підлітків: психолого-педагогічний аспект
Психолого-педагогічна характеристика учня iconПедагогічна характеристика (з картки здоров’я)

Психолого-педагогічна характеристика учня iconПедагогічна творчість учителя впливає на розвиток учня. Адже плекати...
Педагогічна творчість учителя впливає на розвиток учня. Адже плекати талант це велика відповідальність, але разом із тим відчуття...
Психолого-педагогічна характеристика учня iconРозділ Робота з обдарованими дітьми як педагогічна проблема Проблема...
Вступ
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка