«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа»




Скачати 279.48 Kb.
Назва«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа»
Сторінка1/2
Дата конвертації05.04.2013
Розмір279.48 Kb.
ТипКонкурс
uchni.com.ua > Культура > Конкурс
  1   2
Методичні матеріали для проведення заходів у закладах освіти

до Всесвітнього дня безпеки дітей у мережі Інтернет
Аносова Анастасія Вікторівна,

методист центру практичної психології

і соціальної роботи Київського обласного інституту

післядипломної освіти педагогічних кадрів
Віртуальній реальності, як і будь-якому іншому простору притаманні свої плюси і мінуси. Існування кібернебезпек є настільки ж реальним, як і користь, задоволення від користування Ітернет-ресурсами. Безпека дітей у мережі Інтернет – зона відповідальності усіх дорослих громадян держави, адже кількість дітей і підлітків, які постраждали через свою легковажність, неосвіченість у мережі постійно зростає.

Діти і підлітки можуть наразитися на безліч ризиків: порнографія, порушення авторських прав, пропаганда екстремізму, наркотиків, нецензурні тексти (контентні ризики); віруси, торяни, спам, онлайн шахрайства; незаконні контакти, кіберпереслідування (погрози, сексуальні домагання з використанням інформаційних технологій) тощо. Розміщуючи у мережі персональну інформацію, молоді люди відкривають всьому Інтернет-простору доступ до свого приватного життя. Потребує розвитку і культура спілкування учнів у всесвітній павутині, розуміння ними того, що культура і культурність Інтернету напряму залежать від культури кожного користувача.

Вже кілька років поспіль у багатьох країнах світу у другий вівторок лютого багато користувачів об’єднані однією подією – Всесвітнім днем безпеки дітей у мережі Інтернет. Саме з цієї нагоди пропонуються методичні матеріали, які можуть бути використані для проведення педагогічними працівниками заходів з означеної тематики для різних суб’єктів навчально-виховного процесу, а саме: тренінгові заняття «Я в мережі Інтернет», «Безпека в мережі Інтернет», матеріали для проведення класних годин на тему «Безпека дітей і підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа».

Запитання, зауваження, відгуки надсилайте на адресу annast@ukr.net.

^ Тренінгове заняття «Я в мережі Інтернет»
Мета заняття: сприяти розвитку культури комунікацій у мережі Інтернет

Вікова категорія: учні старших класів.
1. Знайомство. Вправа «Мене звати»

Мета: знайомство учасників, налаштування на позитивну взаємодію у групі, виявлення рівня активності у користуванні Інтернет-ресурсами.

^ Хід проведення

Учасникам пропонується по черзі назвати своє справжнє ім'я та ім'я (нік), яким вони користуються у мережі Інтернет (у соціальних мережах, блогах, твітері, чатах і т.д.).

Обговорення:

Чи в багатьох відрізняється справжнє ім'я від імені, яким ви користуєтесь в мережі? Чи пов’язані між собою ці два імені? Як?

Чому користувачі вигадують собі імена для взаємодії в Інтернеті? Від чого вони себе убезпечують? А на які ризики можуть наразитися?
^ 2. Мозковий штурм «Я в онлайні»

Мета: перелічити діяльність учнів в мережі Інтернет, виявити найбільш популярну.

Хід проведення

Методом «мозкового штурму» учасники створюють перелік діяльності, яку вони здійснюють перебуваючи онлайн в Інтернеті та обирають найбільш популярну, якій вони присвячують найбільшу кількість часу.

Обговорення:

Чим вас приваблює ця діяльність? Як ставляться ваші батьки до вашої діяльності в Інтернеті?
^ 3. Вправа «Портрет користувача»

Мета: створити портрет сучасного Інтернет-користувача, визначити доцільність діяльності молодих людей в мережі Інтернет, почати розглядати можливі ризики і небезпеки, які існують в мережі для користувачів.

Ресурси: ватмани, маркери, вирізки з журналів, газет.

^ Хід проведення

Учасники об’єднуються у кілька груп і їм пропонується створити колаж - портрет сучасного Інтернет-користувача, який навчається у старших класах школи.

Презентація груп.

Обговорення:

Наскільки ваші портрети є реальними?

Які риси характеру «прочитуються» з ваших портретів?

Чи є у ваших користувачів інші хобі, інтереси?

Активне користування Інтернетом допомагає їм чи шкодить?

Які небезпеки можуть спіткати ваших користувачів? (після цього питання переходимо до наступного обговорення)
^ 4. Обговорення «Як правильно і безпечно користуватися Інтернетом»

Мета: обговорити з учасниками небезпеки, які існують в мережі Інтернет, формувати в них критичне ставлення до інформації, обачливе і відповідальне ставлення до різних видів онлайн діяльності.

Обладнання: маркери, ватман.

Хід проведення

Педагог пропонує учасникам подумати і дати відповідь на запитання:

Чи є небезпеки в Інтернеті? Які саме?

Усі відповіді записуються на ватмані або на дошці.

Після цього педагог повертається до колажів з попередньої вправи і пропонує подумати: чи може користувач наразити на небезпеку когось ще, окрім себе? (родичі, друзі, однокласники) Як саме?

Потім на обговорення виносяться наступні запитання:

Що є особистою інформацією?

Як необхідно вести себе в Інтернеті, щоб не наразитися на неприємності?

До кого б ви звернулися якби потрапили у якусь неприємну ситуацію в Інтернеті?

До уваги педагога:

Інтернет є важливим інструментом для особистого спілкування. Проте ним можуть також зловживати, наприклад, використовувати для розсилання комп'ютерних вірусів і небажаної пошти, отримання інформації особистого характеру для крадіжок, шантажу, переслідувань, розповсюдження і залучення до порнографії, інформування про сайти, небезпечні для дітей, наприклад, про секти, наркотики та їх виготовлення, суїциди, різні види насильства. Ось чому важливо бути обізнаним з питань інформаційної безпеки.

До особистої інформації належать імена та адреси, а також інша інформація, що стосується учнів, зокрема номер мобільного телефону, адреса школи, місце проживання та адреса електронної пошти.

До особистої інформації відносять також інформацію про роботу батьків, їх заробітки, наявність техніки, коштовностей та грошових заощаджень вдома або на рахунках (за матеріалами ресурсу On-ляндія http://www.onlandia.org.ua/ukr/ope.aspx).
^ 5. Робота в групах «Кодекс поведінки в Інтернеті»

Мета: змоделювати безпечну поведінку учасників у мережі Інтернет, формувати відчуття причетності та відповідальності за якість змісту мережі Інтернет та власного спілкування у ній

Обладнання: маркери, ватмани, форми оцінювання - по одній на кожну групу (додаток).

^ Хід проведення

Педагог об’єднує учнів у 2-3 групи і пропонує кожній з підгруп створити «Кодекс поведінки в Інтернеті», дотримання якого забезпечило б комфортне та безпечне користування мережею. При цьому необхідно врахувати критерії, які дозволять оцінити кодекс. Форма оцінювання роздається учням перед початком виконання завдання.

Презентація груп. Після презентації групи обмінюються кодексами і оцінюють їх за визначеними критеріями. Усі оцінки представляються на загал і обґрунтовуються.

Обговорення:

Навіщо потрібно створювати подібний кодекс?

Від кого залежить дотримання запропонованих правил поведінки?

Що можна зробити для того, щоб якомога більше користувачів почували і вели себе безпечно в Інтернеті?

До уваги педагога:

У даній вправі використовується метод формуючого оцінювання. Тобто учасники наперед знають за якими критеріями буде оцінюватися їхня спільна робота, чим мотивуються на досягнення якнайкращого результату.
^ 6. Рефлексія заняття

Мета: підвести підсумки заняття, отримати зворотній зв'язок від учасників.

Хід проведення

Учасники по черзі висловлюють свої враження від заняття, зазначають, що було для них корисним, про що вони замислились.
Додаток

^ Форма оцінювання «Кодексу поведінки в Інтернеті»

Автори кодексу: _______________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________


Критерії

Не відповідає критерію

(0 балів)

Частково відповідає критерію

(1 бал)

У значній мірі відповідає критерію

(2 бали)

Повністю відповідає критерію

(3 бали)

Пункти кодексу не суперечать чинному законодавству













Пункти кодексу передбачають захищеність особистої інформації













Кодекс базується на принципах поваги до інших користувачів Інтернет













У кодексі висловлюється засудження розміщенню нецензурної, шкідливої інформації в Інтернеті













Кодексом передбачаються заходи із захисту персонального комп’ютеру













В кодексі зазначено, хто несе відповідальність за діяльність в Інтернеті













Формулювання пунктів чіткі, зрозумілі













Грамотність













Бали:





Тренінгове заняття «Безпека в мережі Інтернет»

(за матеріалами тренінгу Г. Васильєвої, І. Іванової, Н. Андрєєвої, Н. Янікової http://wiki.pskovedu.ru/index.php/Сетевой_экстрим_/_Тренинг_Безопасность_в_сети_интернет)

^ Цільова аудиторія: педагоги, батьки, учні.

Мета: сприяти формуванню в учнів (педагогів, батьків) поняття про принципи безпечної поведінки в мережі Інтернет.

Завдання:

- визначити основні небезпеки, які можуть спіткати дітей у мережі Інтернет;

- сприяти формуванню навички адекватного реагування на небезпеки мережі;

- розвивати культуру поведінки в Інтернеті.
^ 1. Вправа «Перепустка»

Ресурси: слова для складання правил роботи в Інтернеті, роздруковані на кольорових аркушах і розрізані (кількість правил співпадає з кількістю груп).

Усі учасники заходять в аудиторію. При вході їм роздають «перепустки» - різнокольорові аркуші, на яких написані певні слова. Завдання – створити групу за кольором і зібрати речення зі своїх слів.

Приклади правил:

1. Не дозволяйте нав’язливій рекламі впливати на вас і не заходьте на підозрілі незнайомі сайти;

2. Не викладай у мережі особисті дані і дані своїх близьких.

3. Не відкривай усі сайти підряд, заходь в Інтернет з певною метою.

Після озвучування правил, які склали учасники, ведучий повідомляє тему тренінгу і його програму.
^ 2. Вправа «Калейдоскоп запитань»

Ведучий задає питання:

- Назвіть причини, з яких ви заходити в Інтернет;

- У яких мережах ви зареєстровані?

- Чи спілкуєтесь ви з незнайомцями?

- Чи був у вас якийсь неприємний випадок в школі чи який відбувся особисто з вами, пов'язаний з Інтернетом?

- Чи погоджуєтесь ви з думкою, що Інтернет – це вільний простір, у якому можна робити все, що забажаєш?

- Як ви вважаєте, чи шкодить Інтернет вашому фізичному здоров’ю? Чому?

- Як ви вважаєте, чи шкодить Інтернет вашій моралі? Чому?

- Як ви вважаєте, чи шкодить Інтернет вашому психічному здоров’ю? Чому?

- Як ви вважаєте, чи шкодить Інтернет вашому культурному рівню? Чому?

Обговорення:

Які висновки можемо зробити, прослухавши відповіді групи?
^ 3. Рольова гра

Підгрупам (які утворились у першій вправі) пропонуються ролі користувача мережі, його батьків, Інтернет-злодія. Завдання груп: написати казку або розіграти сценку про те, хто як поводить себе в Інтернеті і що з ними може трапитися.

Презентація груп. Обговорення питань культури поведінки та безпечної поведінки в Інтернеті.
^ 4. Вправа «Вчимося безпечній поведінці»

Ведучий пропонує групам (на цьому етапі склад груп можна змінити) ознайомитися з інформаційними аркушами, у яких містяться матеріали:

- про шкідливі сайти, які закликають до тероризму, екстремізму тощо;

- про комерційні сайти, розраховані на недостатньо розвинене критичне сприйняття інформації користувачами;

- про небезпеки розміщення особистої інформації, фотографій, відео;

- про небезпеки особистих контактів з незнайомими людьми.

Завдання груп – ознайомитися з матеріалами, обговорити їх і зробити свої висновки, які і представити на загал.
Інформаційний аркуш №1

Пропонуємо вам матеріал про те, як захистити свої особисті дані.

Особливо зверніть увагу на ваші дії у випадку фішинг-атаки.

Зробіть відповідні висновки (письмово) і представте їх на обговорення групи.

^ Ознаки фішинг-атак і шахрайських повідомлень електронної пошти

Фішинг – один з видів шахрайства, спрямований на викрадення цінних особистих даних користувача, таких як номери кредитних карток, паролі, дані про банківські рахунки і т.д.

Шахраї можуть розсилати безліч повідомлень, які відправлені ніби надійними веб-вузлами (наприклад, від банку) і містять запит особистих даних.

Шахраї постійно вдосконалюють свої фішинг-повідомлення і вспливаючі вікна. Вони часто використовують офіційні емблеми реальних організацій та інші дані, отриманні зі справжніх веб-вузлів. Як розпізнати шахрайське повідомлення електронної пошти?

Наводимо кілька прикладів фраз, що часто використовуються при проведенні фішинг-атак:

«Підтвердіть свій обліковий запис». Представники компаній не повинні робити запит по електронній пошті про паролі, імена користувачів, номери соціального страхування та іншу особисту інформацію. Отримав повідомлення від корпорації Microsoft з проханням оновити інформацію про кредитну картку, не відповідайте – це шахрайське повідомлення;

«Якщо ви не дасте відповідь протягом 48 годин, ваш обліковий запис буде заблокований». Такі повідомлення викликають відчуття терміновості, щоб змусити людину відповісти не роздумуючи;

«Клацніть на посилання, наведене нижче, щоб отримати доступ до свого облікового запису». Посилання, за якими просять перейти, можуть бути повністю або частково містити реальне ім'я компанії або бути повністю замаскованими. Вони ведуть на інший веб-вузол (як правило, шахрайський).

Фішинг-повідомлення зазвичай розсилаються масово і не містять ані імені, ані прізвища отримувача.

^ Дії у випадку фішинг-атаки

1. Повідомте компанію, чиє ім'я було використано. Для цього створіть нове повідомлення у вашій поштовій скриньці, вкладіть у нього шахрайське повідомлення і відправте на адреси відповідних організацій.

2. Терміново змініть паролі для всіх облікових записів, якими ви користуєтесь у мережі.

3. Регулярно перевіряйте стан своїх рахунків.

4. Встановіть на свій комп’ютер антивірусні та антишпіонські програми, постійно їх оновлюйте.
Інформаційний аркуш №2

Пропонуємо вам матеріал про те, як безпечно спілкуватися в мережі.

Зробіть відповідні висновки (письмово) і представте їх на обговорення групи.

^ Соціальні мережі

Соціальні мережі сприяють вашій творчості, дозволяють постійно контактувати з друзями, надають багато можливостей – обмінюватися і переглядати відео, фото, слухати музику. І все це в одному місці. Але як уникнути небезпек і отримати користь і задоволення від відвідування соціальних мереж?

Дехто дуже любить дивитися фільми і відеоролики, використовуючи, наприклад, YouTube, переглядаючи своє улюблене відео та спілкуються з тими, кому це теж подобається. Але пам’ятайте, що на подібних сайтах немає обмежувальної класифікації за віком (як у кінотеатрах) й інколи можна знайти фільм, що не підходить вам за віком. Якщо фільм тривожить вас, викликає почуття страху, роздратування, відчаю, сорому – не потрібно його дивитись. Можна поділитися своєю думкою з дорослими, які можуть звернутися зі скаргою до адміністрації сайту.

Зображення

Фотографії і фільми – важлива частина мережевого простору. Завжди гарно подумайте, перш ніж завантажити свої фотографії чи відео. Зображення залишаються на сайтах надовго (інколи навіть після того, як ви їх видалили). Вони можуть бути скопійовані, відредаговані і використані де завгодно. Подумайте, чи хочете ви цього. Пам’ятайте, коли ви викладаєте щось у мережі, це стає доступним мільйонам людей в світі. Про що ви маєте подумати у першу чергу, коли оновлюєте свої сторінки у соціальних мережах? Про власну безпеку. Захистіть сторінки налаштуваннями приватності – так ви зможете контролювати тих, хто має доступ до вашої інформації.

^ Персональний профіль

Це джерело інформації про вас. Додавання деталей – цікавий і веселий процес, але краще утриматися від додавання деякої інформації. Дату народження, адресу, номер мобільного краще не публікувати.

Мільйони людей в усьому світі спілкуються у соціальних мережах. Переконайтесь, що ніхто не має доступу до персональних налаштувань ваших сторінок і сайтів.

І ще декілька порад:

- частіше перевіряйте персональні налаштування ваших сторінок, щоб захистити себе від небажаних контактів;

- попросіть друзів і членів родини повідомити вам, якщо вони помітили, що ви розмістили надто багато особистої інформації або неналежні фото, відео. Зі сторони це може бути більш помітно. Зберігайте паролі у таємниці;

- поважайте себе та інших у мережі;

- якщо відбулась якась неприємна ситуація, повідомте про це дорослих.

Пам’ятайте, що кіберзапугування і погрози з мережі неприпустимі! На це обов’язкового необхідно реагувати:

- повідомити адміністраторам сайту;

- зберегти повідомлення-погрозу як доказ;

- обов’язково поставити до відома дорослих.

^ Спілкування он-лайн

Розмови з друзями завжди дозволять вам дізнатися останні новини. Електронна пошта, Skype, Qip – що вам більше до вподоби?

Ваше ім'я в сервісах для он-лайн спілкування має легко запам’ятовуватися, але це не повинно бути вашим реальним, повним іменем.

Повідомлення

Ви колись отримували від друзів неочікувані файли невідомого вам змісту? Двічі подумайте, перш ніж відкрити їх, вони можуть містити віруси. Якщо не впевнені, краще перепитайте друга про них по телефону або особисто.

У своїй електронній скриньці відкривайте лише повідомлення від тих людей, яких ви знаєте і яким довіряєте. Не забувайте прочитувати тему повідомлення. Якщо тема викликає підозри і не схожа на те, про що ви могли б поговорити з друзями, не відкривайте ніякі вкладення. Це можуть бути віруси.

Chain mails – повідомлення-ланцюжки, у яких просять переслати їх десятьом друзям, а інакше відбудеться щось неприємне, жахливе. Домовтесь з друзями не пересилати подібний спам. Якщо в таких повідомленнях міститься реальна загроза, поговоріть з дорослими.

Чати

Вони відкриті для всіх, ви можете говорити з кожним. Якщо ви спілкуєтесь в чатах, переконайтесь, що в них є модератори – люди, які слідкують за змістом спілкування. Будьте обережними і не повідомляйте особисту інформацію. Уникайте безпосередніх контактів з невідомими партнерами по спілкуванню. Якщо ви домовились з кимось про реальну зустріч, обов’язково повідомте про це дорослих.

Пам’ятайте: щоб ви не використовували для спілкування – мобільний телефон, комп’ютер тощо – правила безпеки завжди однакові.


Інформаційний аркуш №3

Пропонуємо вам матеріал про те, як безпечно спілкуватися за допомогою мобільного телефону, як не потрапити на вудку реклами і що робити зі спамом.

Зробіть відповідні висновки (письмово) і представте їх на обговорення групи.

^ Мобільне спілкування

Premium Rate Numbers – платні номери

Що це таке? Це можливість витрати багато грошей, навіть не усвідомлюючи цього. Пропонуються різні послуги, придбання цікавих речей, акції і для цього вам потрібно подзвонити на певний номер або надіслати повідомлення. Всі дзвінки і повідомлення можуть бути дуже дорогими. Якщо ви хочете здійснити покупку онлайн, завжди уважно читайте всю надану інформацію, особливо написану дрібним шрифтом. Якщо у вас виникли труднощі із цим питанням, попросіть батьків зв’язатися з цим сайтом.

^ IMEI номер

Персональний ідентифікаційний код телефону (англ. International Mobile Equipment Identity), який встановлюється на заводі при виготовленні, слугує для ідентифікації пристрою в мережі. Зберігається у прошивці апарату, як правило, написаний на упаковці, в гарантійному талоні, а також під батареєю мобільного телефону. Відіграє роль серійного номеру апарату. Передається в ефір при авторизації у мережі. IMEI номер використовується для відстеження апаратів, для їх блокування на рівні оператора мобільного зв’язку при крадіжці.

Запишіть цей номер і зберігайте у надійному місці.

^ Погрози

Якщо ви стали отримувати неприємні чи грубі повідомлення з невідомих номерів, пам’ятайте – на них не потрібно відповідати, але необхідно зберегти у якості доказів. Якщо вас таким чином турбують, зверніться до дорослих, ким довіряєте, в школу або до мобільного оператора.

Декілька порад:

- завжди замислюйтесь, кому ви повідомляєте свій мобільний номер – ви не знаєте, чим це може закінчитися;

- будьте пильними, не розмовляйте голосно у публічних місцях, а також не слухайте голосно музику;

- будьте обережні з тим, що завантажуєте у свій телефон – кількість вірусів постійно зростає;

- якщо ви отримуєте смс-спам з різних номерів, повідомте про це вашого оператора.

Реклама

Деякі сайти містять багато реклами, яка привертає увагу, відволікаючи від мети, з якою ви зайшли в Інтернет. Якщо у вас весь час з’являються вспливаючі вікна, ви можете позбутися них, клацнувши мишкою «закрити», або натиснувши комбінацію клавіш Alt F4.

Зауважте:

- коли вас зацікавив якійсь рекламований продукт і ви вводите свої дані, щоб придбати його або дізнатися більше, завжди читайте інформацію про політику конфіденційності, щоб знати, куди інформація уходить від вас;

- не вірте всьому підряд. Якщо інформація (або рекламна пропозиція) надто приваблива – це може бути пастка шахраїв;

- поговоріть зі своєю родиною і заведіть окрему сімейну електронну скриньку для онлайн покупок і онлайн підписки. Залиште свою особисту скриньку для листування з друзями;

- інколи важко відрізнити рекламу від просто якогось розважального контенту. Читайте посилання уважно і перевірте безпеку свого комп’ютера і персональних даних, якщо ви помилково не туди натиснули.

Скористайтесь нижченаведеними порадами, щоб уникнути небажаного спаму, реклами у своїй поштовій скриньці та убезпечити себе при користуванні Інтернет-ресурсами для спілкування:

- ставтесь з повагою до свого Інтернет-простору – дозволяйте тільки друзям і близьким людям спілкуватися з вами. Якщо ви не зустрічали когось у реальному житті, намагайтесь уникати таких контактів;

- використовуйте нікнейм, а не своє справжнє ім'я. Нікнейм має бути таким, щоб не привертати небажаної уваги;

- завжди звертайте увагу на особисті налаштування тих сайтів, де ви публікуєте особисту інформацію. Переконайтесь, що ви особисто знаєте тих, хто бачить і може скопіювати дану інформацію;

- спостерігайте за поведінкою своїх друзів у мережі і робіть щось (поговоріть з ними, зверніться до дорослих), якщо вважаєте, що вони потрапили у ризиковану ситуацію;

- видаляйте листи-ланцюги (наприклад, «перешли це 10 друзям…»), не читаючи їх.
Інформаційний аркуш №3

Пропонуємо вам матеріал про те, як безпечно слухати і завантажувати музику та як уникнути небезпеки, граючи в онлайн ігри.

Зробіть відповідні висновки (письмово) і представте їх на обговорення групи.

Музика

Музика – одна з ваших найулюбленіших розваг у вільний час. Не забудьте про правила безпеки, коли ви працюєте з музичними файлами в Інтернеті:

- завжди читайте інформацію, написану в оголошенням дрібним шрифтом, перш ніж програти чи завантажити якусь мелодію чи ринг тон;

- перш ніж завантажити пісню, прочитайте відгуки інших користувачів;

- якщо ви використовуєте якісь програми обміну файлами, переконайтесь, що вони встановлені вірно і не дозволяють стороннім особам отримувати доступ до всіх файлів вашого комп’ютера;

- поважайте авторське право. Якщо автор пісні не виклав її на своєму офіційному сайті для вільного завантажування, ви можете опинитися у категорії порушників авторських прав.

Ігри

Ігри бувають найрізноманітнішими – від коротких і простих, до складних, у яких беруть участь багато гравців. Усі вони дуже різні, але якою б гра не була і на чому б ви не грали (комп’ютер, телефон, ігрова консоль), правила безпеки залишаються однаковими:

- треба створити сімейну електронну адресу для реєстрації у грі;
- вивчіть спеціальну мову ігор;

- якщо у процесі гри хтось почне використовувати нецензурні вирази у вашу адресу, ви можете зробити скріншот і надіслати скаргу адміністрації сайту, використавши скріншот як доказ;

- не забувайте про мережевий етикет. Флеймінг і тролінг – приклади безвідповідальної поведінки і не варто витрачати свій час на таких користувачів. Завжди будьте ввічливими у спілкуванні;

- переконайся, що при реєстрації у грі ти не видав особистої інформації.

І ще кілька корисних порад:

- вивчіть рейтинг гри, переконайтесь, що вона підходить вашому віку;

- прочитайте терміни гри й умови використання даних сайтів, перевірте, чи є спеціальні функції безпеки для дітей;

- заповніть свій профіль гравця таким чином, щоб це дозволило вам знайти інших гравців вашого віку;

- нехай ваші батьки знають ваш псевдонім, як перевірити ваш онлайн акант на предмет безпеки, якщо раптом щось піде не так;

- встановіть часові обмеження для себе. Використайте, наприклад, будильник у мобільному телефоні, щоб слідкувати за часом.
  1   2

Схожі:

«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа» iconПоложення про міський конкурс дитячого малюнку
У зв’язку із проведенням святкових заходів у рамках відзначення Дня Європи, з метою поширення ідеї європейської ідентичності серед...
«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа» iconМобільний інтернет і діти різного віку
А для того, щоб зробити мобільний інтернет не тільки корисним, але й безпечним, компанія «Київстар» почала реалізацію програми «Безпека...
«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа» iconКонкурс дитячої творчості «Безпечна країна очима дитини»
Чернівецької області інформує про проведення Міжнародним розвивально-пізнавальним журналом для дітей «Жирафа-рафа» за підтримки Київського...
«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа» iconТема: «Віртуальне життя – територія безпечного Інтернету.» Мета
Обладнання: 9 комп’ютерів, швидкісне підключення до мережі Інтернет, пам’ятка «Загрози мережі Інтернет», анкета «Що я знаю про спілкування...
«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа» iconПоложення про конкурс
Конкурс «Методичний супровід розвитку дітей раннього віку» (далі — Конкурс) організовано з метою
«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа» iconЦікаві цифри, факти, події (за матеріалами наукових досліджень)
...
«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа» iconНака з «1 3» лютого 2012 р. №35 Про організацію І проведення конкурсу дитячого малюнку
Затвердити План заходів з організації та проведення конкурсу дитячого малюнку «Охорона праці очима дітей» (додаток 1)
«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа» iconУмови проведення Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна галерея»
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти І науки України з 2011 року проводить заочний Всеукраїнський...
«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа» iconПоложення про проведення Всеукраїнського Творчого конкурсу
Конкурс проводиться в рамках дитячого проекту «Свято дитячих мрій», який представляє собою систему організованих заходів для дітей...
«Безпека дітей І підлітків в Інтернеті», для проведенні просвітницьких заходів з батьками учнів щодо безпечного перебування їхніх дітей у мережі Інтернет, положення про конкурс дитячого малюнку «Я й безпечний Інтернет», положення про конкурс учнівських презентацій «Моя безпечна мережа» iconДля кого інтернет може бути небезпечним
Використовуючи методику порівняння дій людини в реальному житі з відповідними діями користувача при роботі у мережі, сформульовано...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка