Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі




Скачати 39.96 Kb.
НазваРозробка уроку читання, проведеного у 1 класі
Дата конвертації20.04.2013
Розмір39.96 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Культура > Урок
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6

Методичний кабінет

Розробка уроку читання,

проведеного у 1 класі

ТЕМА: Закріплення знань про звукове значення


букв “Ш”, “ш” (ша).

Розвиток зв’язного мовлення.


Вчитель Ємець Л.В.

м. Селидове


Тема. Закріплення знань про звукове значення букв “Ш”, “ш” (ша).

Розвиток зв’язного мовлення.

Мета: продовжити роботу над засвоєнням букв ”Ш”, “ш”, звука [ш], формувати в

учнів навички свідомого й виразного читання, працювати над розвитком

зв’язного мовлення; виховувати культуру поведінки під час розмов,

прищеплювати дбайливе ставлення до тварин.

Обладнання: записи на дошці, плакат ,”культура поведінки”.

План

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Звукова зарядка. Читання скоромовки “Дощиком” (в різному темпі)

- повільно;

- прискорено;

- скоромовкою;

- повільно;

Шило шубку Шурі шило,

Шовком, шерстю шви обшило,

Вийшла шубка прехороша

Нашій Шурі на порошу.
2. Звуко-буквенний аналіз слова ШИЛО – О – О

3. Читання тексту “Хороша гра” ланцюжком.
4. Робота над змістом тексту.

- В яку гру грали хлопці? (хокей)

Хокей – командна гра з шайбою на льодовому майданчику.

Шайба – диск з гуми або пластмаси.

Уболівальники – ті, хто турбуються, переживають за спортсменів.

Тренер – фахівець, який навчає, систематично вправляє в чомусь.

- Як називалися команди?

5. Вибіркове читання.

  • Яка команда забила першу шайбу?

  • Як поводили себе уболівальники?

  • Що просили дівчатка капітана?

  • Скільки шайб забили під час гри?

  • Яким був загальний рахунок?

6. Бесіда про мовлення.
^

Діти, ми весь час говоримо з вами, що треба дотримуватись правил


культурної поведінки.

- А уболівальники шуміли, навіть кричали. Чи можна це робити?

( на стадіоні – так)

А в повсякденному житті ТРЕБА дотримуватись культури спілкування.

НЕ МОЖНА одночасно говорити, перебивати один одного,

розмахувати руками;

ТРЕБА Розмовляти спокійно, не дуже голосно, вживати слова ввічливості.

Фізкультхвилинка
7. Тренінг спілкування “Ласкавинки”

  • Давайте зараз спробуємо подарувати один одному пушинки-ласкавинки.

  • Придумайте і скажіть добрі слова про свого сусіда.

  • Що ви відчули, коли передали ласкавинку?

  • А зараз навчимося передавати ласкавинки очима, тобто подивимось тепло і лагідно в очі один одному. Відчуваєте, як приємно і радісно у вас на серці?


ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

-- Як поводяться взимку птахи?

(Сніг укрив все навколо. Холодно і голодно лісовим мешканцям.

Важко знайти їм їжу).

-- А як можна подбати про птахів, які залишилися зимувати з нами?

2. Словникова робота.

ЗУ-СТРІ-ЛИ-СЯ ГО-ДІВ-НИ-ЧКА

ЗНА-ЙДУ ШМА-ТО-ЧКИ

ШВИД-КО ШИ-ПШИ-НА
^

ШІСТЬ ГО-РО-БИ-НА



3. Читання тексту “Поспішай, синичко”

- вчителем;

- Що в цьому тексті справжнє, а що казкове?

- самостійне напівголосне читання тексту учнями.

4. Бесіда за змістом тексту.

  • Де зустрілися синички?

  • Що порадила перша синичка другій?

  • Хто приготував годівнички птахам?



  1. Читання в особах.

Фізкультхвилинка

6. Гра “Незнайко”
^ ВЧИТЕЛЬ УЧНІ

- Зустрілися в лісі 2 сойки . - Ні, синички .

- Чи ти обідала? – спитала перша. – Ні, снідала.

- Ні, ось може якусь комашку у корі знайду. – Так.

- Так чого ж ти тут лежиш? - Ні, сидиш.

- Біжи швидше до школи. – Ні, лети.

- Там у саду аж 5 годівничок! - Ні, шість.

- Чого в них тільки нема! І пшоно, і шматочки сала. – Так.

- І ягоди калини та горобини. – Ні, шипшини та горобини.

- Поспішай, сойко! - Ні, синичко.

7. Гра “Збери прислів”я”.

Там, де, комашок, багато, пташок, нема.

(Там, де багато пташок, нема комашок)
ІV. Підсумок уроку.

  • Який звук повторювали?

  • Що сподобалось на уроці?

  • Що дарували один одному?

  • А що буде, якщо ми даруватимемо ласкавинки постійно?

(люди стануть добрішими, щасливішими)

- А зараз уявіть собі саму найкращу ласкавинку, і , коли прийдете додому, подаруйте її мамі. А коли даруватимете, не забудьте лагідно і ніжно подивитись мамі в очі, поцілувати і сказати: “Мамочко, я люблю тебе! Я дарую тобі теплу ласкавинку: хай вона зігріє твоє серденько”.

Схожі:

Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі iconПрограмні засоби загального призначення
Методична розробка інтегрованого уроку англійської мови та інформатики, проведеного в 4 (8) класі
Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі iconА. Григорук. Хочеш бути щасливим, не будь лінивим Мета
Практична розробка уроку читання у 2 класі комунального закладу «василівська гімназія «сузір’Я»
Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі iconКомишуватська зош І-ІІІ ступенів Розробка відкритого уроку позакласного...
Обладнання: портрет В. О. Сухомлинського, виставка його книг, твори В. О. Сухомлинського
Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі iconРозробка уроку читання в 3 класі з елементами методики розвитку критичного...
Тема: Збережемо красу природи. В. О. Сухомлинський. «Хлопчик І дзвіночки конвалії»
Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі iconУроку математики, проведеного в 2 (6) класі
Мета: формуючи пізнавальну активність навчити учнів розв’язувати квадратичну нерівність різними способами
Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі iconУроку математики, проведеного в 2(6) класі
Учитель. Сьогодні проведемо урок-знайомство з жителями морських глибин. Подивіться уважно на дошку! Що ви там бачите?
Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі iconУроку математики, проведеного в 2 (6) класі
Вчити використовувати здобуті знання у нестандартних ситуаціях. Формувати життєву компетенцію учнів у глобальному інформаційному...
Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі iconПлан-конспект №1 уроку музики проведеного в 5-а класі Гвіздецькій загальноосвітній школі
Коломийського педагогічного коледжу Прикарпатського педагогічного університету імені Василя Стефаника групи іv-м непийводою Сергієм...
Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі iconУроку, проведеного в 1 (5) класі Тема. Боротьба українства за відновлення...
Мета. Ознайомити учнів з історичними процесами ХVIII століття, що впливали на подальшу долю української держави
Розробка уроку читання, проведеного у 1 класі iconУкраїнська мова (читання)
У 2 класі продовжується формування навичок усвідомленого, правильного, плавного читання вголос цілими словами, допускається поскладове...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка